Jump to content


Thermaltake TR2 και επιστροφη προιοντος στο Eshop...


nick-firestorm

Recommended Posts

Φιλος πηγε πηρε το thermaltake TR2 470w το μαυρο, που μαζι του εχει καψει πολλες μητρικες και σκληρους...δυστηχως δε με ρωτησε πριν το παρει, και με το που το βαλε αρχισαν τα προβλημα...ο σκληρος του κανε διαφορα, και οσο ειναι συνδεμενος ο σκληρος τωρα δεν αναβει καθολου. Παρολα αυτα τον εφερε σε μενα και συνδεεται κανονικα, εσωσα τα αρχεια του και θα κανω format.

Στο θεμα μας τωρα, του ειπα να το παει πισω μπας και του το παρουν με τη δικαιολογια πως ηθελε αλλο και το πηρε καταλαθος...δεν του το δεχτηκαν ομως στο κιτρινο μαγαζι. Τι προβλεπει αυτη η περιπτωση; Δεν ειναι εφικτο να το δεχτουν πισω; Γιατι αν δεν εκαψε τελικα σημερα τον σκληρο...πιθανο να του τον καψει σε λιγους μηνες :p

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 46
  • Created
  • Last Reply

Εφόσον άνοιξε την συσκευασία και το χρησιμοποίησε, δεν το παίρνουν πίσω. Θα το παίρνανε αν ήταν σφραγισμένο στην original συσκευασία του.

Κατά τα άλλα, ακριβώς όπως το είπες ... κίτρινο μαγαζί.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια, μην ζηταμε και οτι θελουμε. Για ποιο λογο να το δεχτουν? Το παιρνεις εσυ το χρησιμοποιεις, δεν σου αρεσει και πρεπει να σου το παρουν και πισω? Και μετα αυτοι τι θα το κανουν? Κατι τετοιο εκανε το μαυροκοκκινο που λετε πριν λιγο καιρο με μια vga ενος παιδιου απο εδω μεσα, και να πω την αληθεια πολυ ξενερωσα... Γιατι η καρτα αυτη, θα πουληθει σε καποιον αλλον μεταχειρισμενη. Και δεν μας αρεσουν τα χρησιμοποιημενα προιοντα, και ομως να μας δεχονται το χρησιμοποιημενο προιον μας που δεν μας αρεσε. Σαν πολλα δεν ζηταμε?

Αν το τροφοδοτικο εχει προβλημα (βγαζει λαθος τασεις ή οτι αλλο) να το παει για RMA. Αν οχι ειναι ντροπη να ζητας να στο παρουν πισω... Να μαθεις να αγοραζεις αυτο που θες, και οχι να παιρνεις το πιο φτηνο, αν δεν σου αρεσει το γυρνας πισω και παιρνεις καλυτερο... Παντως το συγκεκριμενο τροφοδοτικο το εχει φιλος, και δεν εχω δει κατι περιεργο. Μια χαρα παιζει πανω απο χρονο τωρα. Μηπως ο δισκος ειναι απλα στα τελευταια του και με την ευκαιρια ας αλλαξουμε και ενα τροφοδοτικο?

Κατι τετοια γινονται και μετα ρωτατε γιατι εγινε αυστηροτερο το rma ή γιατι ειναι ανοιγμενο το προιον που πηρα για καινουριο... Ειναι λιγο ελεος η κατασταση.

Link to comment
Share on other sites

Η περίφημη υπαναχώρηση δεν ισχύει ; Φαντάζομαι το έχετε αγοράσει online.

Στις συμβάσεις για αγορά αγαθών, ή υπηρεσιών από απόσταση, πλην χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής.
Σωστό πάντως αυτό που λέει ο qbiefox, καθώς όλοι ξενερώνουμε όταν παραλάμβανουμε μεταχείρισμένα προϊόντα (αν και προσωπικά αρνούμαι να τα παραλάβω), αλλά αν μιλάμε για ενα δικαίωμα που έχουμε ως καταναλωτές, γιατί να μην κάνουμε χρήση ;

Nick-firestorm, δες μήπως βγάλετε άκρη

Link to comment
Share on other sites

επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση

Αν και δεν είμαι νομικός, δεν νομίζω ένα προϊόν ανοιγμένο να θεωρείται πως βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Συμφωνώ κι εγώ βέβαια με τα λεγόμενα του qbiefox. Υπήρχε και μια άλλη περίπωση εδώ που κάποιος πήρε i7C0 ενώ στο κουτί έλεγε D0...από γνωστή δίχρωμη αλυσίδα.

Link to comment
Share on other sites

Ίσως και να βρούνε πάτημα σε αυτό που λέει ο Tamtakos, αλλά λογικά δε θα έπρεπε να είναι έτσι. Δεν είμαι κι' εγω νομικός, αλλά για να υπαναχωρήσεις σημαίνει ότι για κάποιους λόγους το προϊόν που αγόρασες δε σου κάνει. Για να το διαπιστώσεις, θα πρέπει να έχεις ανοίξει τη συκευασία. Επίσης αν και πρόκειται για μεταφρασμένη σελίδα, βρήκα το παρακάτω:

Ο καταναλωτής δεν χρειάζεται να αιτιολογούν την απόσυρση.Δικαίωμα υπαναχώρησης μπορεί να ασκηθεί μόνον υπό την προϋπόθεση ότι ο καταναλωτής δεν έχει ξεκινήσει να χρησιμοποιούν το προϊόν και έχει διατηρηθεί σε καλή κατάσταση. Ο πελάτης έχει, ωστόσο, έχουν το δικαίωμα να ανοίξει τη συσκευασία και την εξέταση των εμπορευμάτων.
Γενικά εξετάζοντας το θέμα πάντα (μπας και βρούμε τι ισχύει), μιας και στην περίπτωση του Nick το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί.

Στο νόμο για την προστασία των καταναλωτών, δε βρήκα κάποια διευκρίνιση για το άνοιγμα της συσκευασίας.

Link to comment
Share on other sites

Αφού μιλάμε λίγο θεωρητικά, να πω την άποψή μου από την πλευρά του καταστήματος: πουλάς ένα προϊόν ολοκαίνουριο σε κλειστή συσκευασία. Αν ο πελάτης το γυρίσει πίσω προβληματικό, μπορείς κι εσύ σαν μαγαζί να το επιστρέψεις από εκεί που το προμηθεύτηκες και να στο αντικαταστήσουν με νέο, ολοκαίνουριο και συσκευασμένο. Αν όμως ο πελάτης στο φέρει πίσω ανοικτό αλλά πλήρως λειτουργικό και δίχως κανένα πρόβλημα, το κατάστημα θα βρεθεί με ένα προϊόν που δεν μπορεί να το πουλήσει ξανά σαν καινούριο επειδή έχει χρησιμοποιηθεί. Θα πρέπει να το πουλήσει σε μικρότερη τιμή σαν προσφορά στυλ stock house και να χάσει χρήματα. Φαίνεται σε κανέναν λογικό το παραπάνω για να το δεχτεί το οποιοδήποτε κατάστημα? Εγώ αν είχα μαγαζί δεν θα το δεχόμουν.

Μπορείς να πας όλο το κουτί σου για έλεγχο και να χρεωθείς το service μπας και θεωρηθεί πως το προϊόν που αγόρασες είναι προβληματικό. Αλλιώς πάπαλα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που γινεται στο εξωτερικο παντως και κυριως ΗΠΑ, μπορεις να επιστρεψεις ενα πληρως λειτουργικο εξαρτημα γιατι απλα δεν σου αρεσει, δεν επιτελει πληρως την εργασια που θες κλπ, no questions asked, και πληρωνεις ενα 10-15% της τιμης του ως restocking fee.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να καταλάβω ...

Πελάτες - καταναλωτές είμαστε, ή μαγαζάτορες ?

Γιατί πρέπει να υιοθετήσουμε την λογική των μαγαζιών ?

Και γιατί πρέπει να μας νοιάζει τι θα κάνουν αυτοί το ανοιγμένο προιόν ?

Ας το πουλήσουν στo Ζαίρ ή ας το κάνουν σούπα.

Στο κάτω - κάτω αφού πουλάνε γουρούνι στο σακί, ας αναλάβουν και το ανάλογο ρίσκο.

Γιατί άλλα καταστήματα (πχ Multirama κλπ) το παίρνουν πίσω ?

Αυτοί γιατί δεν χάνουν ?

Μήπως γιατί κερδίζουν κάτι που λέγεται εκτίμηση του πελάτη ?

Τι ? Θα χάσει το μαγαζί ? Τι λετε ρε παιδιά !!!

Μας έπιασε η ηθική τώρα για τα μεγαλοκαταστήματα !

(Για να μην πω μεγαλο-λαμόγια).

Φαντάζομαι έχετε διαβάσει τις δεκάδες ή και εκαντοντάδες περιπτώσεις ζημιωμένων πελατών που έχουν λουστεί προιόντα από κακό RMA !

Βλέπε παρόν forum, skroutz, κλπ.

Ποιος τελικά είναι ο κερδισμένος και ποιός ο ζημιωμένος ?

:angry:

Link to comment
Share on other sites

Γιατί όλοι αυτές περιπτώσεις ανοιγμένων προιόντων ή rma προιόντων ή βιασμένων γυρνάνε πάλι σε μας.

Γιατί σε αυτή τη χώρα έχουμε μάθει μόνο να ζητάνε και όχι να σωστοί στις υποχρεώσεις μας.

Ψάχνουμε να βρούμε σε ποιο μαγαζί έχει διαφορά 2 λεπτών για να το πάρουμε από εκεί.

Τέτοιοι καταναλωτές που είμαστε τέτοια μαγαζιά μας αξίζουν....

Link to comment
Share on other sites

Και γιατί τα παραλαμβάνετε ;

Δεν καταλαβαίνω το ενδιαφέρον σας για το τι θα κάνουν τα καημένα τα μαγαζιά τα προϊόντα που έχουν επιστραφεί ;

Σου λέει ο νομοθέτης : ''Αν αγοράσεις κάτι από απόσταση, τότε μπορείς εντός 14 ημερών να υπαναχωρήσεις αναιτιολογήτως'' και εσυ λες : ''Μα τι θα κάνει το άμοιρο το μαγαζί ;''

Σε τέτοιους καταναλωτές, μου φαίνεται πως δεν δεν αξίζουν δικαιώματα. Μόνο υποχρεώσεις. Και μεταχειρισμένα προϊόντα.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη απ' το μέλος που άνοιξε το thread γιατί η συζήτηση ξέφυγε λίγο.

Θέλω να πω πως η ζωή έχει 2 πόρτες και όποιος βλέπει μόνο την 1 ξεχνάει πως πολλές φορές βρίσκεται στην 2η και είναι αυτός ο μαγαζάτορας σε κάποια φάση της ζωής του. Ο νοών νοείτω.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς για μερικούς -ας μην χαρακτηρίσω- θεωρείται και φυσιολογικό το "επιστροφή του προϊόντος στην αρχική του κατάσταση" να σημαίνει "ξεσφραγισμένο από την συσκευασία" και μερικές φορές και "μεταχειρισμένο", και να ζητάνε και τα ρέστα που το κατάστημα δεν το δέχεται...

Link to comment
Share on other sites

Το παει στο μαγαζι σαν ελαττωματικο ,το ελεγχουν στο service και αν εχει προβλημα του το αλλαζουν αν οχι το περνει πισω.Απλα...

Επισης και εκει να μην το παρουν και θεωρεις οτι εχει προβλημα στειλε το rma στην Tt μετα απο επικοινωνια με mail.

Μην ζηταμε αλλαγη σε ανοιγμενο προιον...Μια δυο φορες το εχω κανει στο Πλαισιο αλλα το επεστρεψα καινουργιο ατοποθετητο στραγισμενο πισω και ειπα απλα αστοχη αγορα να παρω κατι καλυτερο.Αμεσως με εξυπηρετησαν.

Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν καταλαβα.....γραφεις ακριβως ''Φιλος πηγε πηρε το thermaltake TR2 470w το μαυρο, που μαζι του εχει καψει πολλες μητρικες και σκληρους''.

-Το εχετε τεσταρει αλλου το τροφοδοτικο, η εστω με ενα πολυμετρο?

-Ποσες μητρικες και ποσους σκληρους εχετε καψει με αυτο?

-Γιατι οταν το πηγατε στο e-shop δεν ειπατε οτι καιει μητρικες, αλλα ειπατε οτι το πηρατε κατα λαθος?

Προφανως εισαι στην εγγυηση....αρα ποιος ο λογος να παραπλανησεις το καταστημα, γιατι αυτο μπορει ανετα να ισχυριστει το e-shop αν το ελεγξει και το βρει χαλασμενο.....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.