ΓιαγκΤ Ιούνιος 19, 2012 #1061 Ιούνιος 19, 2012 Δεν το θεωρω "βιβλο της αληθειας" για ενα καρο ευνοητους λογους αλλα προσωπικα εμενα δεν θα μου εκανε καθολου εντυπωση να ειναι αληθινο...Μαρτυρία ΣΟΚ για τις δράσεις της Χρυσής Αυγής | Left.grΑπλα εγω βλεπω οτι μετα το Χρηματιστηριο στις δοξες του, βαλαμε αλλο ενα "αυθαιρετο οριο αξιοσυνης" στις επομενες εκλογες.Οπως το 1996-2000 ο λογος που εβγαινε κυβερνηση ηταν γιατι ο Σοφοκλης ανεβαινε, τωρα ο λογος για να ψηφισουμε ή να μην ψηφισουμε μπορει καλλιστα (και ειναι κιολας) το "μετρηστε ποσες πλατειες καθαρισα", "ποσους Πακι μαχαιρωσα-εδειρα-κλπ"Καλά λεφτά δίνουν και ο ρουχισμός πρώτος. Η κόκα δεν μου λέει κάτι.Μπορείς να ρωτήσεις για γυναίκες και φούντα ( Ελληνική) αν παίζει τπτ;
l2phile Ιούνιος 19, 2012 #1062 Ιούνιος 19, 2012 65% έκπτωση, ε; TemptingΣε ποδηλατάδικα έχουν τίποτα; Θέλω full carbon ποδηλατάκι. Με 50% έκπτωση θα βγει πολύ καλά. Πάω να ρωτήσω τον πρόεδρο.EDIT: Και ssd θα ήθελα. Να βάλω κωδικό ΧΑ στο mrsmith για 50% έκπτωση;
astrolabos Ιούνιος 19, 2012 #1063 Ιούνιος 19, 2012 Καλά λεφτά δίνουν και ο ρουχισμός πρώτος. Η κόκα δεν μου λέει κάτι.Μπορείς να ρωτήσεις για γυναίκες και φούντα ( Ελληνική) αν παίζει τπτ;Ο τρόπος που γράφει ο τύπος μου θυμίζει τα chain letters του στύλ γνωρίζεις μια γκόμενα που θέλει να σου φάει τα νεφρά
chameleon Ιούνιος 19, 2012 #1064 Ιούνιος 19, 2012 ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΑΡΒΥΛΑ ΜΕ 50% ΕΚΠΤΩΣΗ!!!!Να πάω να πλακώσω τον Πακιστανό του Ισογείου;;;
Athens2004 Ιούνιος 20, 2012 #1065 Ιούνιος 20, 2012 Καλά λεφτά δίνουν και ο ρουχισμός πρώτος. Η κόκα δεν μου λέει κάτι.Μπορείς να ρωτήσεις για γυναίκες και φούντα ( Ελληνική) αν παίζει τπτ; Μέσα και εγώ για την φού . Ελληνική αν όχι στην χειρότερη κάποιο ποιοτικο skunk ( white-widow , amnesia haze , ams) Εχω άδεια οπλοκατοχής στο ονομα μου , και άδεια κυνηγιού αν μετράει στα +++ :hehe:
Wizard! Ιούνιος 20, 2012 #1066 Ιούνιος 20, 2012 "Κλεμμένο" από το Fb του [MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION]ΑΝΙΩΘΟΙ ©: Ο Καναδάς δίνει την σωστή λύση για την λαθρομετανάστευση. Δείτε τι απάντηση έδωσε ο Υπουργός Άμυνας του Καναδά σε υπερευαίσθητη πολίτη...
RootX Ιούνιος 20, 2012 #1067 Ιούνιος 20, 2012 "Κλεμμένο" από το Fb του [MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION]ΑΝΙΩΘΟΙ ©: Ο Καναδάς δίνει την σωστή λύση για την λαθρομετανάστευση. Δείτε τι απάντηση έδωσε ο Υπουργός Άμυνας του Καναδά σε υπερευαίσθητη πολίτη...Μόνο ο Καναδάς; το ίδιο και ο Λευκός Οίκος!!!Military Jokes Military HumorΈλεος με την κάθε παπαριά που βρίσκετε σε blogs της φούτσας και την αναπαράγετε ωρέ παιδιά...
l2phile Ιούνιος 25, 2012 #1068 Ιούνιος 25, 2012 DefenceNet - Ομόνοια: Λαθροεισβολείς επί το έργον (βίντεο)
Tsakonas Ιούνιος 26, 2012 #1069 Ιούνιος 26, 2012 DefenceNet - Ομόνοια: Λαθροεισβολείς επί το έργον (βίντεο)Φασιστακο μαθε να ερμηνευεις την πραγματικοτητα με κοινωνικοπολιτικα ταξικα κριτηρια. Ο αθωος λαθρομεταναστης στο βιντεο αυτο ειναι ολοφανερο πως με την πραξη του αυτη διατρανωνει την ταξικη παλη του τριτου κοσμου εναντιον των καλοζωισμενων ευρωδουλων καπιταλιστων αστων. Εξαλλου τα θελε κι ο κ@λος του εδω του Ελληνα, διοτι η Ευρωπη εκμεταλλευεται τον τριτο κοσμο. Και η Ελλαδα ειναι η Αμερικη των Βαλκανιων.
Hydra Ιούνιος 26, 2012 #1070 Ιούνιος 26, 2012 (edited) Δεν καταλαβαίνω καν ποιός είναι Έλληνας και ποιός Αλγερινός. Δυο πλάτες βλέπω.Αλλά αν το λέει το Eglimatikotita.gr... :flag:Θα διασταβρώσω από hellas-orthodoxy.Υ.Γ: Μπορεί και να είναι Αλγερινός, πιο πολύ σχολίασα γιατί ο Τσακ, έβγαλε απ' τη μύγα συκωταριά να ψήσει - όχι απλά ξύγκι, χωρίς να δείχνει τίποτα τρομερό το βίντεο. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 26, 2012 από Hydra
alej Ιούλιος 8, 2012 #1071 Ιούλιος 8, 2012 Από όσους πιάσανε πάντως το 80+% ήταν ελληναράδες οι ελαφροχέρηδες...Έτσι για να ακούτε και καμία αλήθεια που και που...
colt3003 Ιούλιος 9, 2012 #1074 Ιούλιος 9, 2012 ΠολυτισμικοτηταΕμένα αυτό μου αρέσει.Σκέψου τα οφέλη:1. οι ένοχοι δικάζονται καταδικάζονται και εκτελούνται σύμφωνα με το δίκαιο που επικρατεί στη χώρα καταγωγής τους2. αποσυμφόρηση δικαστηρίων και φυλακών.3. παραδειγματισμός.
Chosen Ιούλιος 19, 2012 #1075 Ιούλιος 19, 2012 Γεια σου ρε Ελλαδάρα, οι μετανάστες μας φταίνε, άμα φύγουν αυτοί, εμείς θα γίνουμε άνθρωποι (και καλά).[ame=http://www.youtube.com/watch?v=F3TXklDBDJc]Σελλα: Το δάσος καίγεται και ο κόσμος χορεύει - YouTube[/ame]
Typhonios Ιούλιος 19, 2012 #1076 Ιούλιος 19, 2012 (edited) Λεβέντες της Κρήτης (και μετά κατηγορούμε τους μετανάστες που τρώνε σκυλιά)Μαζική δολοφονία σκύλων στην Κρήτη | EcoNews.gr Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 19, 2012 από Typhonios
l2phile Ιούλιος 19, 2012 #1077 Ιούλιος 19, 2012 Το ότι είμαστε πέρα βρέχει, δεν μειώνει το πρόβλημα του λαθρομεταναστευτικού ζητήματος.
sotiris Ιούλιος 19, 2012 Author #1078 Ιούλιος 19, 2012 Γεια σου ρε Ελλαδάρα, οι μετανάστες μας φταίνε, άμα φύγουν αυτοί, εμείς θα γίνουμε άνθρωποι (και καλά).Σελλα: Το δάσος καίγεται και ο κόσμος χορεύει - YouTubeΔηλαδή όταν καιγόταν η Πάρνηθα έπρεπε να κυρήξει όλη η Αθήνα πένθος και να σταματήσει όλες της τις δραστηριότητες?Δεν λέω ότι είναι αφορμή για πάρτυ το να κάψεις το δάσος, αλλά τι άκυρη σύγκριση είναι αυτή?Άσε που στη φωτιά αν δεν έχεις εξοπλισμό και εκπαίδευση καλύτερα να την κοιτάς από μακριά χορεύοντας στο πανηγύρι, γιατί αλλιώς η κατάσβεση που θα κάνεις θα είναι για τα πανηγύρια.
Typhonios Ιούλιος 19, 2012 #1079 Ιούλιος 19, 2012 (edited) Το ότι είμαστε πέρα βρέχει, δεν μειώνει το πρόβλημα του λαθρομεταναστευτικού ζητήματος.Συγνώμη, αλλά δεν είναι πλέον πέρα βρέχει.Σαν λαός έχουμε σοβαρό πρόβλημα.Και δεν φταίνε οι μετανάστες.Που είμαστε άχρηστοι στην αντιμετώπιση μιας φωτιάς και αρχηγοί στις ομαδικές θανατώσεις ζώων (στην οποία κατέχουμε πρώτη θέση σε Ευρωπαικό Επίπεδο). Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 19, 2012 από Typhonios
l2phile Ιούλιος 19, 2012 #1080 Ιούλιος 19, 2012 Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας flashnews.gr, άγνωστοι...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now