Jump to content



Προοπτικές νέου "PC Shop"


kbilly13

Recommended Posts

Επισης ισχυει και το εξης.

Οταν αρχισα να δουλευω σε καποια εταιρια ισα-ισα για την προυπηρεσια δεν πληρωνομουν καθολου. Αυτο πιστευω ειναι πολλοι στον χωρο που το εχουν κανει. Με αυτον ομως τον τροπο κερδιζεις μελλοντικα.

Το ιδιο πιστευω αξιζει να κανεις κι εσυ. Ειναι προτιμοτερο να κερδισεις εναν πελατη μη εχοντας καθολου κερδος(εξαρταται παντα απο τον πελατη) παρα να βγαλεις οσα θελεις στην αρχη και να μην τον ξαναδεις.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από RootX [Σήμερα, στις και 00:59]

Δεν ξέρω κατά πόσο ένα τέτοιο εγχείρημα μπορεί να το πετύχει ένας άνθρωπος μόνος του, ίσως η λύση της συνεργασίας με άνθρωπο/ους που εμπιστεύεσαι επαγγελματικά, να είναι καλύτερη.

Καλή επιτυχία πάντως, σε ότι και να κάνεις... ;)

Φίλε Φάνη, αυτό είναι κάτι που θα το ψάξω, και θα το συζητήσω σίγουρα, με μερικούς που έχω υπ'όψιν...

Απλά πρέπει πρώτα εγώ να πάρω τη σημαντική αυτή απόφαση...

;)

Link to comment
Share on other sites

Με την μικρη μου εμπειρια στον τομεα οι συμβουλες που μπορω να δωσω ειναι οι εξης...

1)Ο καλος ο τεχνικος παει πακετο με καλο πωλητη , τι να φτιαξει αλλωστε εαν δεν εχει πουληθει εστω και κατι.

2)Για να πουλησεις "μαυρα" πρεπει να αγορασεις "μαυρα".......

Τα λογια ενος αρκετα επιτυχημενου αφεντικου μου .....

Link to comment
Share on other sites

Ειναι δύσκολο τη σημερινή εποχή να ανοίξεις μαγαζί, ποσο μάλιστα computerομάγαζο. Το κακο με τα computer μαγαζιά ειναι οτι κινήσαι με μικρό κέρδος και συνήθως μεγάλο κεφάλαιο.

Και εγω είχα σκεφτέι με φίλους να ανοίξω ενα e-shop. Ουτε καν μαγαζί. Αλλα μιλώντας με μεγαλύτερους και πιο έμπειρους στο θέμα του εμπορίου στην Ελλάδα, ειδα οτι τα πράγματα ειναι δύσκολα. Υπάρχει πολύ γραφειοκρατεία και θέλει υπομονή και επιμονή. Ισως να το δοκιμάσω κάποια αλλη στιγμή αργότερα.

Αν σκεφτούμε ολοι μας τι ζητάμε απο ενα μαγαζί : Να τα έχει όλα σε στοκ, να έχει καλές τιμές και πολλές φορές να μας τα φέρνει και στο σπίτι/δουλειά δωρεάν και γρήγορα. Τετοιο μαγαζί δεν υπάρχει στην Ελλάδα. Και δεν ξέρω και πότε θα υπάρξει... Μονο το πλαίσιο πλησιάζει λίγο, αλλα και πάλι δεν έχει ολα αυτά που θέλουμε ολοι μας.

Καλη τύχη σε οτι δοκιμάσεις. Τουλάχιστον να είσαι σίγουρος οτι θα έχεις την υποστηριξή μας.:)

Link to comment
Share on other sites

ενα μεγαλο μειον που βλεπω ,κατα τη γνωμη μου παντα ,ειναι οτι εισαι στην Αθηνα........

αν ο στοχος σου λοιπον ειναι το εμποριο ....ξεχνα το !θα πρεπει να επενδυσεις μεγαλο κεφαλαιο με μεγαλο ρισκο αν επιδιωξεις να 'καλυψεις' την αγορα σε ευρυ φασμα και μαλιστα ανταγωνιστικα (και ποιος δεν θελει !!)

αυτο ομως που μπορεις να 'χτυπησεις' ειναι το σερβις - εκει δλδ που οι μεγαλοι ειναι δυσκινητοι- φτιαχνοντας πελατολογιο πορτα με πορτα..........

θα βρεις πολλες δυσκολιες αλλα θα βρεις και ....χρυσορυχεια!!

μην περιμενεις βεβαια να πιασεις την ''καλη'' μεσα σε λιγους μηνες- θα πρεπει να δωσεις τα πιστοποιητικα σου πρωτα για να σ εμπιστευτει καποιος

ετοιμασου για π ο λ υ τρεξιμο και κουραση (πιο πολυ απ οτι τωρα σαν υπαλληλος) αλλα οταν θα εχεις κερδισει τα δικα σου λεφτα με δικο σου κοπο να ξερεις η ανταμοιβη θα ειναι πολλαπλασια

υπομονη κι επιμονη

.........και καλη τυχη σε οτι κανεις τελικα

Link to comment
Share on other sites

το εμπόριο περνάει μία γενική κρίση, αυτό είναι σίγουρο - "δύσκολοι καιροί για πρίγκηπες", και για "ρομαντισμούς"... ναι να κάνεις αυτό που σου αρέσει, αλλά να βγαίνει και κανα φράγκο - και όσο βλέπω τα πράγματα απολύτως ρεαλιστικά, και "ψυχρά", τόσο αποθαρρύνομαι για να λέω την αλήθεια..

ίσως υπάρχει κάποιο "φως", αν ξεφύγω από τη στενή έννοια του εμπορίου, και πάω προς την "παροχή υπηρεσίας" όπως εκφράζεται π.χ. από τις λέξεις "αναβαθμίσεις-service"(με τη γενικότερη έννοια του όρου)...

Είμαι πολύ προβληματισμένος, έχω χάσει τον ύπνο μου..

Και για να μην ξεχνιόμαστε, σας ευχαριστώ όλους, με τιμά πραγματικά η υποστήριξή σας...

Link to comment
Share on other sites

Θα σου πω κατι και δεν ξερω αν θα σε βοηθησω: Αγοραζω κατα βαση απο εναν φιλο που εχει ενα μικρο μαγαζι Η/Υ, περιπου 10-15% πιο ακριβα απ' οτι θα εβρισκα καποια πραγματα στο Πλαισιο (π.χ.).

Ο λογος που το κανω αυτο ειναι οτι μερικες φορες που αγορασα κατι ελαττωματικο, απο τα "Πλαισια" ειχα εξυπηρετηση "Αφηστε το στους τεχνικους μας (που φυσικα ειναι ντορβαδες) και θα σας ειδοποιησουμε (σε 10 χρονια)" ενω ο κολλητος μου θα μου πει πανω κατω: "Σε πιστευω οτι δεν μπουταρει και οτι το εψαξες, αστο εδω, παρε ενα αλλο να μη μεινεις χωρις πισι και μολις μου το αλλαξουν θα σε παρω τηλεφωνο". Αυτη ειναι η λογικοτερη κατα την γνωμη μου αντιμετωπιση.

Απο την αλλη ομως και κρινοντας απο το ποσος κοσμος μπαινει στο μαγαζακι του κολλητου μου, συγκρινομενος με τον κοσμο που μπαινει στο Πλαισιο, θα σου ελεγα οτι δεν ειναι και πολυς ο κοσμος που κανει αυτο που κανω εγω. Προτεινω να συνεχισεις σε βαθος την ερευνα σου... :/

Link to comment
Share on other sites

Eίναι λεπτές οι ισορροπίες και ανάλογα με τη συμπεριφορά και εξυπηρέτηση που προσφέρει κάθε μαγαζί θα έχει και ανάλογη πελατεία...

Σίγουρα κάθε μαγαζί έχει κάποιους σταθερούς πελάτες, αλλά το θέμα είναι αυτή η πελατεία να διευρύνεται διαρκώς...

Ένα μαγαζί συνοικιακό δουλεύει με μικρότερο πελατολόγιο και γι αυτό έχει τη δυνατότητα να προσφέρει "ειδική" εξυπηρέτηση στους καλούς πελάτες...αυτό όμως δεν μπορεί να το κάνει για τον καθένα...

Και καινούριοι πελάτες που αντιλαμβάνονται αυτή τη διαφοροποίηση της εξυπηρέτησης το πιθανότερο είναι να απογοητευτούν (ή να προτιμήσουν κάποιο άλλο μαγαζί με καλύτερες τιμές)

Κατά κάποιο τρόπο εσύ θα διαλέξεις τη πελατεία σου...

...είτε θα διαλέξεις να εξυπηρετείς καλύτερα τους λίγους σε βάρος των άλλων, είτε θα περιοριστούν λίγο αυτές προσωπικές εξυπηρετήσεις για να προσφέρεις καλύτερη εξυπηρέτηση συνολικά...

το τί θα διαλέξεις πιθανότατα θα εξαρτηθεί απ' το κεφάλαιο που είσαι σε θέση να επενδύσεις αρχικά....και βέβαια μπορείς να αλλάξεις το χαρακτήρα του μαγαζιού στη πορεία...

Για μένα το καλύτερο μαγαζί είναι το δεύτερο...δεν θέλω να συνάψω προσωπικές σχέσεις για να έχω καλή εξυπηρέτηση... προτιμώ την αξιοπιστία από τη προνομιακή μεταχείριση...

Το σίγουρο πάντως είναι ότι αν κάνεις τη κίνηση, θα έχεις τη δική μας συμπαράσταση...(το να τη διατηρήσεις απο κεί και πέρα εξαρτάται απο σένα)

Link to comment
Share on other sites

Παρατήρησα ότι απαντούν-βοηθούν και πολλά παιδιά από Θεσσαλονίκη παρ΄όλο που είμαστε πολύ μακριά, και παρ'όλο που δεν γνωριζόμαστε.... σας ευχαριστώ πολύ!

Η έρευνα και η συζήτηση με μερικούς ανθρώπους συνεχίζεται...

θα σας ενημερώσω, αν και όταν, κάνω την κίνηση

Link to comment
Share on other sites

ωωπ

κι άλλο αφεντικό ετοιμάζεται να μας τα φάει?

αρχικά ο Πειραιάς έχει έλλειψη από κάποιο καλό μαγαζί... σίγουρα ακόμα και αν δεν μπορείς από την αρχή να κάνεις δικές σου εισαγωγές για να έχεις τις κατώτατες τιμές, η κατάσταση είναι τόσο απελπιστική που μπορείς να κερδίσεις πολλούς που τρέχουν Αθήνα για το παραμικρό... και το πλαίσιο που άνοιξε, με το ζόρι πάω γιατί μου τη σπάνε οι βλάκες υπάλληλοι...

σίγουρα τίθεται ένα θέμα για το ποιός θα σου φέρει τα κέρδη... ο γνώστης ή ο αρχάριος? πιστεύω πως σιγά σιγά μπορείς να χτίσεις ένα μαγαζί που να καλύπτει και τους δύο, βασιζόμενος σε προσωπική σχέση και διαλογική επιλογή κομματιών για τον αρχάριο, βοηθώντας τον πραγματικ΄'α και όχι με το να του πασάρεις κομμάτια παλιά ή αυτά με το πιο μεγάλο ποσοστό κέρδους... άλλωστε νομίζω πως τον τελευταίο 1-1.5 χρόνο, κυρίως μέσα από τα φόρουμς, αυξάνονται οι γνώστες... δυστυχώς και οι ξερόλες...

καλή επιτυχία αν το αποφασίσεις...

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνησω με τον Βουδα για τους γνωστες και αρχαριους. Ολοι πρεπει να αντιμετωπιζονται με τροπο καταλληλο για τους ιδιους. Στην ουσια δηλαδη φτιαχνεις "image" του μαγαζιου μεσω του εαυτου σου.

Αν π.χ. ερθει ο ασχετος θελει να ακουσει οχι μονο το "παρε αυτο γιατι ειναι φθηνο" αλλα "παρε αυτο γιατι ειναι φθηνο και γιατι στο νετ και σε τεστ που εκανα ειναι ιδιο με τα υπολοιπα, τα ακριβοτερα"

Για τους γνωστες δεν χρειαζεται να σου πω. Πιστευω οτι αυτοι που θα ερθουν , θα ξερουν τι ακριβως θελουν και ποσο θα πρεπει να το αγορασουν για να ειναι "ευτυχισμενοι".

Και την επομενη φορα θα ξαναερθουν.

Υπαρχει ομως ειπε ο Βουδας και η 3η κατηγορια δυστυχως. Ο ξερολας. Αλλωστε δεν εισαι ο μονος που ξερεις πολλα εδω μεσα(Joe somebody-clopyright from Chroma)

Εκεινος δυστυχως εκτος του οτι θα σου τα κανει τσουρεκια και μαλιστα με σουσαμι ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙ και τιποτα στην τελικη. απλα θα ερθει να σου τα σπασει. Αυτον παλι τον συμπεριφερεσαι σωστα και απαντας σε ολα γιατι πολυ απλα ειναι ο ξερολας. Δηλαδη εχει αποψη για ολα, και την αποψη του την ακουν-σεβονται οι αρχαριοι της παρεας του.

Δεν ξερω βεβαια ποιος ειμαι εγω που σου δινω συμβουλες, ουτε κι εχω ασχοληθει με το συγκεκριμενο θεμα απλα σου λεω την γνωμη μου ως πελατης και δεν νομιζω να κανω λαθος σε αυτο.(απο την μερια του πελατη παντα)

Αλλωστε την γνωμη μας λεμε.

Link to comment
Share on other sites

Χαμηλό κέρδος ( ιδιαίτερα στην πώληση parts ) όπως πολλοί είπανε.

Συμφωνώ και επαυξάνω.

Μάλιστα , μια γνωστή εταιρία του χώρου ( στην Ελλάδα πάντα ) , βγάζει μόλις 5% κέρδος ανά προϊόν ( για ευνόητους λόγους δεν θα πω όνομα εταιρίας ).

Σίγουρα εκεί που μπορεί να κτυπήσει τις μεγάλες Α.Ε. είναι στο After Sales Support , και γενικώς στην εξυπηρέτηση.

Βασική προϋπόθεση είναι ένα αρκετά έμπειρο τεχνικό τμήμα , ενημερωμένοι ( και σχετικοί ) υπάλληλοι , και ΑΝΑΛΑΒΗ των εισαγωγών από τον ίδιο.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα χαιρομαι πολυ που διαβαζω ΚΑΙ τετοια threads στο forum και μαλιστα με τοσο σοβαρες και μετρημενες αποψεις απο τα μελη.

Οσα ειπαν τα παιδια νωριτερα ισχυουν και δεν χρειαζονται νομιζω περαιτερω αναλυση παρα μονο απο εσενα.

απο την δικη μου εμπειρια στον χωρο του λιανικου/χονδρικου εμποριου και των εισαγωγων στην κλιμακα μιας μικρομεσαιας οικογενειακης επιχειρησης μπορω να σου πω πως εφοσον θεσεις ρεαλιστικους στοχους.

δεν βασιζεσαι στα κερδη του μαγαζιου για να επιβιωνεις για ενα διαστημα

και ψαχτεις με επιδοτησεις (για νεους επαγγελματιες/επιχειρησεις, επιδοτουμενους υπαλληλους κ.τ.λ.) ολα ειναι δυνατα.

Εισαγωγες μικρης κλιμακας δεν ειναι κατι το δυσκολο και ολα εξαρτωνται απο το κεφαλαιο που σκοπευεις να διαθεσεις. ειδικα εαν βρεις και προιντα/ εταιρειες που δεν εχουν εισαχθει ακομα στο Ελλαντα...

Το πιο σημαντικο ειναι οτι εχεις κεφι και διαθεση

και οτι εχεις συνειδητοποιησει οτι η σωστη αντιμετωπιση του πελατη φερνει το κερδος και οχι το -5% που μπορει να κοστολογει η ταδε αλυσιδα καταστηματων το ιδιο προιον με εσενα....

Οσο για το συνεταιριλικι που αναφερθηκε θα το σκεφτομουν μονο με την μορφη χρηματοδοτησης ακομα και απο καποιον αγνωστο....

και οχι σε στυλ "εγω κι ο ξαδελφος-κολλητος μου" μιας και οπου μπλεκει το χρημα ολα τα αλλα χλωμιαζουν επικινδυνα.....

p.s. το κοινο των ελληνων overclockers διψαει για καταστηματα τετοιου ειδους .....

πιασε χαρτι και μολυβι και βαλτα κατω.....

για εγκαινια βλεπω burn-in σε ram & παιδακια....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Voudas [Χθες, στις και 15:01]

αρχικά ο Πειραιάς έχει έλλειψη από κάποιο καλό μαγαζί... σίγουρα ακόμα και αν δεν μπορείς από την αρχή να κάνεις δικές σου εισαγωγές για να έχεις τις κατώτατες τιμές, η κατάσταση είναι τόσο απελπιστική που μπορείς να κερδίσεις πολλούς που τρέχουν Αθήνα για το παραμικρό...

Όντως, ο Πειραιάς είναι "ψιλοπαρθένος" από μαγαζιά τύπου όπως το σκέφτομαι εγώ, και ίσως να υπάρχει λίγος "χώρος" και για μένα...

Στην ουσία, μόνο το πλαίσιο υπάρχει, και όταν είχα πάει για κάτι μελάνια, άκουγα πωλητή να προσπαθεί να "πλασάρει" mobo, cpu, ram σε κάποιον που δεν ήξερε και πολλά πράγματα... ήταν τόσο τραγικό που απορώ πως κρατήθηκα - έτοιμος ήμουν να αρπαχτώ. Και σκέφτομαι γιατί να πλουτίζουν(?) ,... και να κυριαρχούν(?) τέτοια μαγαζιά στην αγορά...

Μακάρι να ξυπνήσει ο κόσμος, να "μάθει", και μην τον πιάνουν κορόϊδο, και να αγοράζει από αυτούς που αξίζουν, που είναι γνώστες του αντικειμένου, και προτείνουν σωστές λύσεις. Βέβαια υπάρχουν και αυτοί που γυρίζουν τον κόσμο ανάποδα για να βρουν την απολύτως χαμηλότερη τιμή, ακόμη και σε ανόμοια πράγματα. Εντάξει, ας ψωνίζουν από πλαισιο και καρφούρ.. τι να κάνουμε..

Είναι και στο χέρι μας... όποιος με έχει ρωτήσει (συγγενής, φίλος, γνωστός), ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ, δεν έχει ψωνίσει από τέτοιου τύπου μαγαζιά, εξηγώντας του να μην κοιτάει μόνο την τιμή, αλλά να πάρει αυτό που πρέπει, αυτό που θα είναι πιο γρήγορο, πιο ποιοτικό, κτλ κτλ...

Οσο για συναίτερο, σίγουρα δεν θα είναι συγγενής ή "κολλητός"...

Ούτε θα ήθελα να έχω υπάλληλο...

Γνωρίζοντας τις δυνατότητες μου, εκεί που υστερώ (συγκριτικά), είναι στις καθαρά τεχνικές γνώσεις-service... ΚΑΙ σε αυτό το σημείο, επικεντρώνω την έρευνα που έχω ξεκινήσει..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.