Jump to content



Red Orchesta 2: Heroes Of Stalingrad


GruntGR

Recommended Posts

Οχι ακομα, στο τελος του 2ου βιντεο παντως λεει πως αμα παει καλα η κλειστη μπετα που θα γινει στο τελος του μηνα τοτε αργοτερα, λιγο πριν γινει το παιχνιδι gold θα κανουνε μια αλλη πιο μαζικη οπου θα μοιραστουν 20.000 keys !!!!!

[ame=http://www.gametrailers.com/video/gdc-11-red-orchestra/711637]Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad Video Game, GDC 11: Gameplay Enhancements Walkthrough Part II (Cam) HD | Video Clip | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com[/ame]

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

να και μια καινούρια συνέντευξη

Tripwire's Vice President Talks Up Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad

AW- It is a long list. I think we’ve talked about adding in a full cover system, shown in first person, not switching out to third person; blind fire that actually IS blind; a more intricate personal damage system; encumbrance; stamina; morale for the AI soldiers; mantling and climbing; new weapon deployment system, much more intuitive and easy to use with the light MGs; full ballistics modeling for all projectiles, including material penetration (i.e. don’t try hiding behind that wooden interior door when I’m 6 feet away with an SVT!) – so players will need to understand the difference between “cover” and “concealment”
AW- Yes, dedicated servers. Always have done – no reason to change. Mod tools – there will be a full SDK on launch. It is actually in the hands of a couple of select mod teams already.
For the history buffs – accuracy. Stalingrad as you’ve probably never seen it before. Weapons, vehicles, uniforms, the terrain. I’m sure someone will find a mistake or two – but they will be genuine mistakes, not “Oh, no-on will ever notice…”

Δεν μπορώ να περιμένω.......

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Ωραιο το Call of Red Orchestra: Heroes of Duty 2.

Το ενα εχει αναπτυχθει με βαση το PC το αλλο απτο 2005 και μετα το φτιαχνουν πανω στο 360 κανοντας μεταφορες στο pc τυπου "αρπα-κολλα", εδω στο πρωτο τους console port ( cod2 ) "ξεχασανε" να βαλουν υποστηριξη για punkbuster , το RO θα εχει απτο launch VAC και PB, σε 3 διαφορετικα επιπεδα ασφαλειας μαλιστα αναλογα με τις προτιμησεις του host.

Στο RO το εσωτερικο στα οχηματα ειναι αντιγραφη απο τα αντιστοιχα αληθινα και εχουν αφιερωθει απειρες εργατοωρες για να αποδωθει το εσωτερικο τους πιστα, βαλε και το ρεαλιστικο μοντελλο βαλιστικης ( τα βληματα εξοστρακιζονται κανονικα αν χτυπησουν απο λαθος γωνια το αρμα κλπ ) τους ηχους, την εμφανιση απεξω .....

Στο cod μην το συζητησουμε για οχηματα, ακομα θυμαμαι το united offensive και γελαω, και να θελαν ΔΕΝ μπορουν να κανουν δουλεια λογω της παναρχαιας μηχανης γραφικων, ενω το RO τρεχει στην UE και εννοειται πως υποστηριζει τεραστια map + 64 παικτες .

Βαλε και το επιπεδο ρεαλισμου/αληθοφανειας, αιμοραγιες - free aim οταν βαρας απο το ισχυο - squads - destruction - suppresion effect οταν περνανε οι σφαιρες απο πανω σου - αλλαγη καννης σε περιπτωση που υπερθεμανθει το πολυβολο κλπ, τι εχει το cod απο ολα αυτα ?

Μην μιλησουμε για mods - custom content, που μετα το WaW σταματησαν ΟΛΑ, χαρη στα σαινια της activision που κοψανε τα χερια στην modding community επιτηδες για να αρμεγουν τους φαν αργοτερα με τα dlc, το RO θα εχει κοντα στο launch 2 total conversion σε ειρηνικο και vietnam, υποστηριζομενα απο την ιδια την tripwire, μην ξεχναμε πως η ιδια ξεκινησε απτο RO1 το οποιο κερδισε τον διαγωνισμο make something unreal και μετα εγινε απο ut2003 mod κανονικο retail game ενω αυτη, απο ομαδα χομπιστων εγινε κανονικο studio αναπτυξης.

Θα μπορουσα να το αναλυσω περαιτερω αλλα δεν εχει νοημα, εχεις απολυτο δικιο, ολοιδια ειναι, τα λεφτα μας πισω !!! ( :p)

Έγινε επεξεργασία από GruntGR
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

δεν με εντυπωσιασε καθολου , ουτε τα videos που ειδα αλλα γενικα και το gameplay του (απο οσο τουλαχιστον ειδα στα βιντεο) .

sorry φιλε grunt :...:

Αν τα εβλεπα το 2002 - 2004 θα με εντυπωσιαζαν .Τωρα μοιαζουν γραφικα μιας δεκαετιας πριν ,και το gameplay φερνει στο cod2 .Οχι οτι αυτο ηταν κακο, αλλα ειπαμε να προχωραμε μπροστα και οχι να ξαναγυριζουμε πισω.

Επισης οι απαιτησεις μου εκαναν εντυπωση.Λεει recomended gtx260 και quad core. Riva TNT2 και pentium4 νομιζω θα ταιριαζε καλυτερα ,στην ποιοτητα των γραφικων αλλα και στην εποχη που παραπεμπει ...

Link to comment
Share on other sites

Μηπως τα κοιταξες ολα λιγο βιαστικα και εμπλεξες τα μπουτια σου ? λεω μηπως ! :p

Καταρχην το gameplay για να το κρινεις πρεπει να το παιξεις πρωτα εκτος αμα δεν ξερεις τι σημαινει ο ορος οποτε παω πασο, η μονη ομοιοτητα που υπαρχει με το cod2 ειναι στο στησιμο, και παλι το cod2 ειχε αγγλους μαχες στην νορμανδια κλπ, το red orchestra εχει πιστες αποκλειστικα στο ανατολικο μετωπο, τουλαχιστον by default γιατι οποιος θελει λογικα θα μπορει σε μολις λιγους μηνες απτην επισημη κυκλοφορια ( ουτε μηνας δεν εχει μεινει πλεον ! :D ) να παιξει total conversion με επικεντρο τον ειρηνικο, το βιετναμ ή οτι αλλο προκυψει απτην modding community, γιατι οχι και zombie mod οπως με ειχε ρωτησει προσφατα ο athanasios.

Τι σχεση εχει το gameplay του cod2 με του RO? Το RO δεν ειχε ποτε grenade indicator / health regeneration ουτε SMG να κλωτσανε σαν αεροβολα, δεν υπαρχει καν στοχαστρο και αποσο ξερω θα εχει 2 ρυθμισεις ο ρεαλισμος για να γινει περισσοτερο mainstream απτο πρωτο που πολυς κοσμος το εθαψε αδικα επειδη ακριβως ΔΕΝ ητανε CoD.

Τετοια γραφικα και φυσικη το 2002 δεν τα βλεπαμε ουτε με το κυαλι, το 2004 ισως τα μισα απο αυτα αμα διναμε 1.500 ευρω για να παιξουμε farcry, δεν λεω πως ειναι το ατου του παιχνιδιου αλλα μην τα βγαζουμε και 10ετιας δηλαδη ελεος.

Μια χαρα φαινονται τα γραφικα και ας ειναι τα περισσοτερα βιντεο απο καμερα αντι για fraps [ame]http://www.gametrailers.com/video/soviet-walkthrough-red-orchestra/717230[/ame]

Για παιξε κανα κανενα cod ή BF2 που ειναι του 2005 και συγκρινε τα με αυτα που βλεπεις στα screenshot που εχω βαλει στο thread ( υπαρχουν πολλα ακομα εδω -> http://steamcommunity.com/games/RO2/GameArt ) και πες μου μετα οτι δεν υπεραβαλες οταν ειπες πως τα γραφικα του rohos ειναι εντυπωσιακα μονο γι αυτους που εχουν μεινει 7 χρονια πισω.

Ακομα και αν ηταν ετσι, εσυ περιμενεις απο ενα multiplayer fps να εχει γραφικα τυπου ArmA 3 / Crysis Blackfire's mod 2 για να σε κερδισει ? Αντε παιξε shattered horizon τοτε με τους αλλους 20 παικτες που υπαρχουν στον πλανητη :p

Έγινε επεξεργασία από GruntGR
Link to comment
Share on other sites

2011-08-19_00020.1313812107.jpg

ScreenShot00057.1313812174.jpg

ScreenShot00077.1313812174.jpg

ScreenShot00081.1313812174.jpg

66gfv.jpg

Γραφικα 2002, gameplay call of duty και μπερδεψουρα FtW !

:p

Επιβεβαιωθηκε στην gamescom πως η beta για τους κατοχους της deluxe θα ξεκινησει 99% την επομενη βδομαδα, για οσους το σκεφτονται ακομα, υπαρχουν steam keys στο GreenManGaming σε πολυ καλες τιμες !

edit : MOARRRRRRRRRR -> http://csnation.net/content.php?426-Exclusive-New-Red-Orchestra-2-Screenshots

Έγινε επεξεργασία από GruntGR
Link to comment
Share on other sites

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=TboYnvmMxKE&feature=mfu_in_order&list=UL]Red Orchestra 2 - Live-Demo - w. Tony Gillham - Games-Panorama HD - YouTube[/ame]

Ειναι μονο 5 !!! ( για την beta ! )

Αύριο κάνω εγκατάσταση BF1942, Forgotten hope 2 (ύβρις που το απεγκατέστησα κάποτε!) και μαζί με WOT κάνω προθέρμανση....

Τσεκαρε το resistance and liberation, ειναι ρεαλιστικο μεχρι αηδιας :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.