karmen1983 Μάρτιος 3, 2014 #10701 Μάρτιος 3, 2014 [MENTION=20975]karmen1983[/MENTION] Θυμάμαι αυτό το έχεις ξανακάνει, μπουγάδα καλοκαιρινή ήταν νομίζω! Πάντως αν δεν υπάρχουν ευαίσθητα στην υγρασία εξαρτήματα, ακόμα και οι πλακέτες μπορούν να μπουγαδιαστούν , ένα καλό φύσημα και μετά ηλιοθεραπεία και όλα καλά, η μάλλον πιο σωστά: Καλύτερα! ! ! Άντε με το καλό να γεμίσει μέχρι τα μπούνια! Ναι ένα απο τα πολλά 600Τ που πέρασαν ένα καλοκαίρι απο τα χέρια μου http://www.thelab.gr/cases-psu-and-mods/deikste-to-kouti-sas-2737-447.html#post1063322834
geochal Μάρτιος 3, 2014 #10702 Μάρτιος 3, 2014 Καλησπέρα Αγάπη.Επιτέλους δεν είμαι ο μόνος που κάνω μπουγάδα σε ηλεκτρονικά βλέπω ότι το άθλημα έχει μεγάλη πέραση.
sotoscorfu Μάρτιος 4, 2014 #10703 Μάρτιος 4, 2014 Δυο δυο, στη μπανιέρα δυο δυο [ame=http://www.youtube.com/watch?v=7xuM4k5Whxw]Βαγγέλης Γερμανός - Η μπανιέρα - YouTube[/ame]
haritos14 Μάρτιος 4, 2014 #10705 Μάρτιος 4, 2014 βρε παιδια απο χθες ασχολείστε με το πλύσιμο αμαν δειτε ποιο ειναι το σωστο........ουφ[ame=http://www.youtube.com/watch?v=NQvN74tLVqY]Extreme Computer Cleaning - YouTube[/ame]
Doc1355 Μάρτιος 4, 2014 #10706 Μάρτιος 4, 2014 Πφφφ θελει και το δικο μου καθαρισμα..τι μου το θυμησατε!Ψηνεται κανεις να το λυσει; :-PFrom Outer Space - Tapatalk 2
sifalio Μάρτιος 6, 2014 #10708 Μάρτιος 6, 2014 (edited) Και το δικό μου. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 6, 2014 από sifalio
l3ft3ris Μάρτιος 10, 2014 #10709 Μάρτιος 10, 2014 (edited) In progress. Τοποθετήθηκε πλαϊνό διάφανο και άσπρο εσωτερικά να καλύψει τροφοδοτικό και καλώδια καθώς τοποθετήθηκε και led strip να φωτίσει το άσπρο. Μπήκε δεύτερος ανεμιστήρας εμπρός και γύρισα την βάση των σκληρών δίσκων στο πλάι. Αναμένεται ψήκτρα, μερικό sleeve καλωδίων και άσπρο plexi να καλύψει τους σκληρούς και dvd rom. Οι εργασίες έγιναν βιαστικά δυστυχώς και δεν το πρόσεξα ιδιαίτερα. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 10, 2014 από l3ft3ris
Seafalco Μάρτιος 10, 2014 #10710 Μάρτιος 10, 2014 (edited) [MENTION=31307]l3ft3ris[/MENTION] Δες τα pm σου! Καλή συνέχεια! Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 10, 2014 από Seafalco
l3ft3ris Μάρτιος 10, 2014 #10711 Μάρτιος 10, 2014 (edited) Ευχαριστώ και δημόσια τον [MENTION=15018]Seafalco[/MENTION] για τον χρόνο που αφιέρωσε να με βοηθήσει να ανεβάσω σωστά τις φωτογραφίες Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 11, 2014 από l3ft3ris
Seafalco Μάρτιος 11, 2014 #10712 Μάρτιος 11, 2014 Να είσαι καλά! Όπως και να έχει, κανείς μας δεν τα ήξερε από τη "κοιλιά" της μάνας του! Οπότε φυσικό είναι να βοηθάμε όπου μπορούμε, γιατί και σε μάς άλλοι τα έμαθαν, όσα μάθαμε δηλαδή, γιατί έχουμε ακόμα να μάθουμε πολλά ! ! ! Ευτυχώς ! ! !
Seafalco Μάρτιος 11, 2014 #10713 Μάρτιος 11, 2014 [MENTION=31307]l3ft3ris[/MENTION] "Οι εργασίες έγιναν βιαστικά δυστυχώς και δεν το πρόσεξα ιδιαίτερα." Αν εννοείς το ότι φαίνεται στην περίμετρο του παραθύρου κάποια ατέλεια, αυτό διορθώνεται με ένα λαστιχάκι μορφής U που μπορείς να βρείς εδώ: ΜΠΕΝΟΣ - αρχική Θα το βάλεις περιμετρικά στο κόψιμο του πλαϊνού και θα σου καλύψει την όποια ατέλεια! Όσο για τα άλλα, αφού είσαι σε φάση κατασκευής, όλα γίνονται! Μεταξύ της πρώτης φωτό και της τελευταίας, τι έχει μεσολαβήσει, μιλάω για το πλαϊνό της θήκης των δίσκων ! 'Οφθαλμαπάτη είναι η πράγματι στην πρώτη είναι σαν "κουτάλι" ! ! Μ' αρέσει το άγγιγμα του ηλεκτρολόγου (γείωση σασί στο μπροστινό panel !) Kαλή συνέχεια ! ! ! [MENTION=31456]kpetros[/MENTION] Κάτι παίζει με τις φωτό σου ! Θυμίζουν το ανέκδοτο του πίνακα με τις αγελάδες στο λιβάδι! Για πές , μέτρησες και καμιά θερμοκρασία?
l3ft3ris Μάρτιος 11, 2014 #10714 Μάρτιος 11, 2014 [MENTION=15018]Seafalco[/MENTION] Δεν είναι οφθαλμαπάτη, με τα ''βιαστικά'' αυτό γίνεται. Οι φωτογραφίες είναι hd 4k Το έφτιαξα και δεν δοκίμασα καλά τους δίσκους και μετά το λύγισα λίγο, σκεπτόμενος ότι θα μπει το άσπρο plexiglass και θα το καλύψω. Επίσης το plexiglass το πλαϊνό επειδή είναι 6 mm, (δεν ήθελα να χάσω χώρο για ψήκτρα), οπότε το έχω φρεζάρει αλλά δεν βγήκε καλό έπρεπε να το κάνω με ρουτερ και επίσης από την μία πλευρά δεν είχε nylon και το χάραξα, κάποια στιγμή ίσως ψάξω κανέναν τρόπο μήπως δοκιμάσω να το γυαλίσω. Το κουτί έχει και άλλα στάδια απλά δεν έχω φωτογραφίες. Έχει γίνει κόψιμο εμπρός στο προστατευτικό του ανεμιστήρα για να καθαρίζεται ευκολότερα, (Έγινε μια μέρα βιαστικά που ήθελα να το καθαρίσω οπότε για να μην ξηλώνω τα πάντα να το κόψω με τροχό το έκοψα με κοφτάκι ηλεκτρολογικό.... ) Οπότε καταλαβαίνεις θέλει και άλλό μάζεμα και έναν φωτογράφο !!!!!
l3ft3ris Μάρτιος 11, 2014 #10715 Μάρτιος 11, 2014 Εδώ ελπίζω να διακρίνεται το πώς έχει χωνευτεί το plexiglass μέσα στο κόψιμο της λαμαρίνας. Ίσως είναι και 8mm το plexi, δεν θυμάμαι.
Seafalco Μάρτιος 15, 2014 #10716 Μάρτιος 15, 2014 [MENTION=31307]l3ft3ris[/MENTION] Για το πλεξι του παραθύρου που δημιουργεί την εντύπωση ότι έχει κάποια ατέλεια στη γωνία, μπορείς να το πάρεις με ψιλό ντουκόχαρτο νερού , να φέρεις τις καμπύλες των γωνιών τελείως ομαλές! Και μετά - αφού φαίνεται το σόκορό του πλεξι καλή ιδέα είναι να το γυαλίσεις με τον ίδιο τρόπο και φλόγιστρο! Αν το αποφασίσεις, μίλα με τον [MENTION=12156]Lakisss[/MENTION], που το κατέχει καλά το άθλημα! ! ! Καλή συνέχεια! ! !
Volrath Μάρτιος 15, 2014 #10717 Μάρτιος 15, 2014 Καινούρια κάρτα γραφικών, καινούριο τροφοδοτικό. Θέλει λίγη δουλίτσα ακόμα, sleevαρισμα μάζεμα κάπως τα καλώδιακια κάτω, αλλά γενικά μαζεμένο.
l3ft3ris Μάρτιος 15, 2014 #10718 Μάρτιος 15, 2014 (edited) [MENTION=15018]Seafalco[/MENTION] Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές. Έγιναν και άλλες εργασίες. Μπήκε η ψήκτρα με δοκιμή δυο παστών της coolermaster που είχε μέσα και με μίας evercool tc-03 THERMAL COMPOUND-EVERCOOL που είχα αλλά δεν νομίζω ότι μπορώ να δω και κάποια σημαντική διαφορά, μπήκε και το άλλο γαλακτερό plexiglass να καλύψει σκληρούς δίσκους. Επίσης έβαλα την ταινία με τα led στο κάθετο κομμάτι γαλακτερού plexiglass για να μην μου κάνει τόσο πολύ σκιά στο τροφοδοτικό. Το διάφανο plexiglass το έτριψα με κάποια σφουγγαράκια γυαλόχαρτου αλλά δεν ξέρω τι νούμερο ήταν, κάποια στιγμή που βρεθεί χρόνος θα προσπαθήσω να το τρίψω ακόμα περισσότερο με γυαλόχαρτα νερού που μου προτείνεις. Γνωρίζεις εάν με αυτά τα γυαλόχαρτα μπορώ να αφαιρέσω και κάποια τριψίματα που έχει; Επίσης σκέφτομαι να ανοίξω τρύπα στο κάθετο plexiglass γιατί πιστεύω ότι μου κόβει τον αέρα που εισέρχεται στο κουτί από τους εμπρός ανεμιστήρες Δυστυχώς οι φωτογραφική που έχω δεν βγάζει καλές φωτογραφίες --Φωτογραφίες από την διαδικασία κατασκευής-- Φωτογραφία που φαίνεται πόσο ωραία έχω κόψει τις τρύπες εμπρός στον ανεμιστήρα για να μην τα ξηλώνω όλα για να βάλω τον ηλεκτρικό κόφτη...... --Φωτογραφίες σε λειτουργία-- Φωτογραφία με φλας Φωτογραφία χωρίς φλας που φαίνεται καλύτερα ο φωτισμός Φωτογραφίες που δείχνουν κάπως το πλαϊνό plexiglass υπό γωνία Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 15, 2014 από l3ft3ris
Seafalco Μάρτιος 15, 2014 #10719 Μάρτιος 15, 2014 (edited) [MENTION=31307]l3ft3ris[/MENTION] Νομίζω ότι δεν θα κάνεις καλά να κόψεις τρύπα στην κάθετη καλύπτρα! Αυτή εξυπηρετεί ένα σκοπό ( την κάλυψη) αν την κόψεις, θα γίνει ..... "αποκαλύπτρα" ! Αλλά τελικά θα πρέπει να βρεθεί μια λύση για να ανασαίνει το κουτί. Δοκίμασε να κάνεις κάτι , τέτοιο: Κόψιμο σε σχήμα "Π" μερικών ανοιγμάτων στην περιοχή που έρχεται το ρεύμα αέρα από τους εμπρός ανεμιστήρες, και λύγισμα με θέρμανση των "πτερυγίων" που θα δημιουργήσουν τα κοψίματα αυτά. Έτσι θα δημιουργήσεις μια σειρά παράλληλες περσίδες, οι οποίες και θα καλύπτουν την θέα προς τις θήκες των δίσκων κλπ, και σαν κερασάκι στην τούρτα θα κατευθύνουν τον αέρα προς τα εκεί που χρειάζεται. Μπορείς ανάλογα με του ακριβώς χρειάζεται να πάει ο αέρας , να δώσεις διαφορετική κλίση στα πτερύγια των περσίδων! Τώρα ξέρω, σου ανάβω "φωτιές" , αλλά πιστεύω ότι η λύση αυτή συνδυάζει όλα τα ζητούμενα! Καλή συνέχεια! ! ! Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 15, 2014 από Seafalco
l3ft3ris Μάρτιος 16, 2014 #10720 Μάρτιος 16, 2014 [MENTION=15018]Seafalco[/MENTION] Καλή η ιδέα σου αν και πιστεύω ότι θα δυσκολευτώ να το πετύχω ωραίο. Έχω σκεφτεί στην τρύπα που θα ανοίξω να βάλω σήτα πλαστική, (αυτήν που χρησιμοποιούν στα παράθυρα αλουμινίου), η οποία έχει πολύ μικρές οπές και κατόπιν να την έβαφα άσπρη. Βέβαια πιστεύω ότι θα δημιουργηθεί πρόβλημα με τον φωτισμό ο οποίος θα εισέρχεται από την τρύπα και δεν ξέρω εάν θα χαλάσω την οπτική.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now