aoratos Σεπτέμβριος 11, 2005 #1541 Σεπτέμβριος 11, 2005 εγω που τα εβαλα ειμαι μια χαρα!μονο που ξεχασα να βαλω τα θερμοσυστελόμενα! παρτε και μια φωτο!
---Zapotek-- Σεπτέμβριος 11, 2005 #1542 Σεπτέμβριος 11, 2005 Αορατε εισαι ετοιμος να του βαλεις και spoiler, body-kits κτλ βλεπω... Στο RWYB στο Ελληνικο το ειχες παει? Παντα φιλικα... Δωσε και μια με lights off, UV On να γουσταρουμαι...
aoratos Σεπτέμβριος 11, 2005 #1543 Σεπτέμβριος 11, 2005 μπροστα ετοιμαζω να το βαλω σποιλερ και να το κανω και ενα χαμηλωμα για να πιανει μεγαλυτερες ταχυτητες στο ιντερνετ! οριστε και μια φωτο στο σκοταδι!
---Zapotek-- Σεπτέμβριος 11, 2005 #1544 Σεπτέμβριος 11, 2005 Παληκαρι απο του πραθυρ τραβα μια να εχουμε πανοραμικη θεα, σε αυτη τι να δουμε το καλωδιομανι?
mariosalice Σεπτέμβριος 11, 2005 #1545 Σεπτέμβριος 11, 2005 Αρχική απάντηση από aoratos [Σήμερα, στις 18:24] μπροστα ετοιμαζω να το βαλω σποιλερ και να το κανω και ενα χαμηλωμα για να πιανει μεγαλυτερες ταχυτητες στο ιντερνετ! οριστε και μια φωτο στο σκοταδι! Με το συμπάθειο ... παίζει με τόσα καλώδια;
mariosalice Σεπτέμβριος 11, 2005 #1547 Σεπτέμβριος 11, 2005 Ο Zapotek ζήτησε πανοραμική της φύσης έξω από το παράθυρο, όχι αυτή.
---Zapotek-- Σεπτέμβριος 11, 2005 #1548 Σεπτέμβριος 11, 2005 Αρχική απάντηση από mariosalice [Σήμερα, στις 18:47] Ο Zapotek ζήτησε πανοραμική της φύσης έξω από το παράθυρο, όχι αυτή. Σωστος
aoratos Σεπτέμβριος 11, 2005 #1549 Σεπτέμβριος 11, 2005 Αρχική απάντηση από mariosalice [Σήμερα, στις 16:33] Με το συμπάθειο ... παίζει με τόσα καλώδια; ειναι απλωμενα λογο της φωτογραφισεις!δεν παιζει και τιποτα το σπουδαιο!:devil:
---Zapotek-- Σεπτέμβριος 11, 2005 #1551 Σεπτέμβριος 11, 2005 Α 'γεια σου!Δεν φωσφορίζουν πολύ όμως τα cables ή τα αδικεί η φωτο?
2cpu Σεπτέμβριος 11, 2005 #1552 Σεπτέμβριος 11, 2005 επειδη το εχω δειξει σε ενα αλλο σημειο του φορουμ απο μεσα οριστε απο εξω αορατε τα καλωδια ειναι οντως πολλα αλλα αμα γινετε η δουλεια σου ειναι μια χαρα.
---Zapotek-- Σεπτέμβριος 11, 2005 #1553 Σεπτέμβριος 11, 2005 Καλα, 2cpu και τα μυαλα στα καγκελα! lol
aoratos Σεπτέμβριος 11, 2005 #1554 Σεπτέμβριος 11, 2005 Αρχική απάντηση από ---Zapotek-- Α 'γεια σου!Δεν φωσφορίζουν πολύ όμως τα cables ή τα αδικεί η φωτο? τα αδικη πολυ η φωτο!
2cpu Σεπτέμβριος 11, 2005 #1556 Σεπτέμβριος 11, 2005 mariosalice--> κατι τρεχει με την φωτο. η μου φαινεται? δεν βλεπω δισκους και κατι ακομα........ θα το θυμηθω εν την πορεια. zapotek το εχω φωτο στο φορουμ δοκιμων.πιστευω ειναι η τελικη αναβαθμιση (εβαλα scsi δισκους)αλλα ποτε δεν ξερεις αν και βασικα να χωσεις παραπανω φραγκα ιδιως σε αυτο το μηχανημα ειναι πατατα.σκεφτομουν(και συνεχιζω)να το εβαζα 4GB μνημες(ECC Registered). θα δουμε.
2cpu Σεπτέμβριος 11, 2005 #1558 Σεπτέμβριος 11, 2005 ναι ουτως η αλλως κατι παραπανω δεν μπορεις να το κανεις.σκεφτομουν να το εβαζα αλλους cpu 2800 πχ αλλα ηθελεπολυ ψαξιμο.και αυτους που βρηκα τους πηρα bulk(χωρις ψυχτρες)τωρα εχω εγκαταλειψει την ιδεα λογω νεων cpu οπωτε το επομενοδιπλο αν ολα πανε καλα θα ειναι ενα opteron.ισως αν βρω τιποταστοκαδουρες mp αλλα δυσκολα.
2cpu Σεπτέμβριος 11, 2005 #1560 Σεπτέμβριος 11, 2005 βασικα βραχυκυκλωσα ετσι γρηγορα πως το ειδα. ειναι αναποδη η φωτο μηπως?αν μπορεις καμια αλλη φωτο. η αντικραδασμικη θηκη ειναι handmade η καποιας εταιρειας?σκεφτομαι και εγω για κατι τετοιο για τους scsi. η σκεφτομουν να βγαλω τις βιδες και να βαλω κατι πλαστικες ροδελες, προσθηκες πες το που ειδα σε μια συλλογη της wurth και αν τους βιδωσω μετα.κουτι τι μαρκα ειναι? μου φαινεται με ειχες πει οτι ηταν σαν το δικο μου σε μια παλαιοτερη συνομιλια μεσω πμ.βλεπω ομως οτι τα cdrom τα εχεις με βιδες.δεν εχει το συστηματακι χωρις βιδες ? edit: ευχαριστω zapotek.ειδες? υπαρχει και αλλος γκαβαξ
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now