fotme Ιούλιος 29, 2007 #3821 Ιούλιος 29, 2007 ναι 60....6400/3.72Ghz/1.5v2πλο extreme ρουφανε, εχω δοκιμασει και με τους αλλους δυο..ενταξει πεφτει λιγο....περιθωριο?? εννοεις κατι σε ....πως λεγεται, κατι σαν αποστατης για τα φανς?.....shroud?..... αν ναι, οχι δεν εχω αλλα αφηνει λιγο περιθωριο ο πατος..ανεμιστηρες δεν θυμαμαι παντως αν θελω σηκωνουν cfm..αντλια ναι d5, με fusion μπλοκ
AN7 OverClocker Ιούλιος 29, 2007 #3822 Ιούλιος 29, 2007 δοκίμασε να βάλεις αποστάτες στο ψυγείο τουλάχιστο 20-30 πόντους.Το έχεις βάλει που το έχεις βάλει να ρουφάνει άμα δεν έχει περιθώρειο να πάρει φρέσκο αέρα δεν γίνεται δουλειά.Πάντως και 1,5ν δεν είναι και λίγα για καλοκαίρι ε.Ειδικά άμα έχεις πέσει σε ζεστό κομμάτι η μόνη λύση είναι να πέσεις στα 3,6 και λιγότερο ρεύμα.Δοκίμασε επίσης να καθαρήσεις το ψυγείο αλλά και όλο το pc απ τις σκόνες κτλπ.Και μια αλλαγή πάστας(αν το έχεις καιρό έτσι) δεν θα ήταν άσχημη.Το κουτί το κλείνεις η το αφήνεις έτσι?
fotme Ιούλιος 29, 2007 #3823 Ιούλιος 29, 2007 το κουτι μεχρι να θεωρησω οτι ειναι σε μια ok κατασταση παραμενει ανοιχτο, θελω να το βλεπω κ να σκεφτομαι τι μπορω να του κανω θα μου πεις οτι χαλαει ολη η ροη..το ξερω για shroud 20-30? πολλα δεν ειναι ρ συ? σκεφτομαι οταν θα εχω χρονο να φτιαξω ενα με πολυεστερα. παντως το κομματι πρεπει οντως να ειναι ζεστο...αυτο ομως που νομιζω οτι συμβαλει πολυ στην αυξηση ειναι η παθητικη 7950 που λογικα ζεσταινει τους σωληνες...αν πιασεις το σασι ειναι ζεστο γενικα.. παστα εχω αλλαξει, θυμαμαι κ καποια αλλη καλυτερη απο ceramique την εφeρνε το eshop.. edit> ρε αν7 δεν γουστραρω να πεσω θελω να ανεβω κ αλλο....... το τσιπ δειχνει να ανεβαινει αλλα θελει ψυξει, εκτιμω με ενα καλο tunαρισμα στο wc μπορει να ανεβει 480 φσβ εδιτ2> το εχω να ρουφανε γιατι δεν θελω σκονες, για να φυσανε, θελω μια πατεντα που να βαζω κ να βγαζω τα φιλτρακια γρηγορα...παιζει κατι τετοιο?
AN7 OverClocker Ιούλιος 29, 2007 #3824 Ιούλιος 29, 2007 20-30 πόντοι είναι το ιδανικό για την ροή στο ψυγείο.Δεν είναι ανάγκη να κάνεις shroud,βάλε τέσσερεις τάκους στο ψυγείο και είσαι jet.Δοκίμασε και τους ανεμηστήρες να φυσάνε το ψυγείο.Μήπως είναι πολύ ψόφιοι?Επίσης πρόσεξε μήπως η γωνία μειώνει πολύ την ροή.Και προσπάθησε να κάνεις τους σωλήνες όσο πιο κοντούς γίνεται.Μια συμβουλη για την ζωή της commando.Χώσε έναν 8άρη πάνω απ το μπλοκ,εκεί που είναι τα pwm γιατί αυτά βράζουνε πραγματικά.Είτε ρουφάνε είτε φυσάνε σκόνες θα έχεις απλά θα είναι απ την άλλη μεριά κάθε φορά.Είναι καθαρό από σκόνες το φυγείο?
fotme Ιούλιος 29, 2007 #3825 Ιούλιος 29, 2007 εχεις δικιο για τα pwm δεν εκπεμπουν ζεστη. αλλα τα ιδια ειναι καυτα..ειχα φτιαξει ενα κιτ ανεμιστηρων για τις bh5 στο dfi, αλλα ηθελα να το αποφυγω..τριχες παντως αν ειναι να γεμιζεις το κουτι με fans τι να την κανεις την υδροψυξη...αρχιζω κ βλεπω το phase ως μονοδρομο, αλλα κ εκει ρευματα/ καταναλωση...για 24/7 παντα..εδιτ> καμια σχεση με ψοφιοι καπου 70cfm αλλα εκει ακουγονται..
AN7 OverClocker Ιούλιος 29, 2007 #3826 Ιούλιος 29, 2007 κοιτα.Εγώ δεν κλείνω ποτέ το κουτί μου.Οπότε fans για την ροή του αέρα δεν έχω.Μόνο εναν coolermaster για τους δίσκους.2*120 sunon στα 6ν για το ψυγείο 2*80 για μνήμες και 1*80 για τα pwm.Με το phase για 24/7 απλά πρέπει να φτιάξεις κάτι οικονομικό από άποψη ΔΕΗ.Γιατί αλλιώς θα δείς τον λογαριασμό να αυξάνεται κατα 20ε το μήνα.
Lazy Dog Ιούλιος 29, 2007 #3827 Ιούλιος 29, 2007 Να και το δικό μου P5K Deluxe Core Duo E6850 Mushkin DDR2 1066 5-5-4-12 Asus 8800GTX Stacker 832
unknown Ιούλιος 29, 2007 #3828 Ιούλιος 29, 2007 ρε συ εχεις μπλοκαρει ολες τις pci!!!! ο ανεμιστηρας δεν χωραει αναμεσα στην καρτα και την ψυκτρα? tipp τις τροφοδοσιες της 8800 μπορεις να τις περασεις απο το κατω μερος της καρτας
def Ιούλιος 29, 2007 #3830 Ιούλιος 29, 2007 Αρχική απάντηση από Lazy Dog Να και το δικό μου P5K Deluxe Core Duo E6850 Mushkin DDR2 1066 5-5-4-12 Asus 8800GTX Stacker 832 πολυ ωραιο φιλε
unknown Ιούλιος 29, 2007 #3831 Ιούλιος 29, 2007 τι να κανει τις Pci?να βαλει καμια καρτα ηχο(x-fi),ασυρματο adapter,καρτα τηλεορασης κλπ κλπ
AN7 OverClocker Ιούλιος 29, 2007 #3832 Ιούλιος 29, 2007 Έ άμα χρειαστεί θα αλλάξει την φορά της ψύκτρας και τα γινς θα πάνε πάνω απ την κάρτα
ea6gka Ιούλιος 29, 2007 #3835 Ιούλιος 29, 2007 ρε λευτερη , η 9700 ειναι αυτη? 4πινο εχει για το ανεμιστηρη?
Lazy Dog Ιούλιος 29, 2007 #3836 Ιούλιος 29, 2007 Αρχική απάντηση από unknowntipp τις τροφοδοσιες της 8800 μπορεις να τις περασεις απο το κατω μερος της καρτας Και εγώ το ίδιο νόμιζα, αλλά για λίγο δεν φτάνουν
Lazy Dog Ιούλιος 29, 2007 #3837 Ιούλιος 29, 2007 Αρχική απάντηση από ea6gka [Χθες, στις 21:59] ρε λευτερη , η 9700 ειναι αυτη? 4πινο εχει για το ανεμιστηρη? Η 9700 NT είναι και ναι έχει τετραπινο.
obijuan1983 Αύγουστος 3, 2007 #3838 Αύγουστος 3, 2007 Εδώ επιτέλους τελειώνουν οι οπτικές παρεμβάσεις...σειρά έχει το hardware...
kunoobidi Αύγουστος 3, 2007 #3839 Αύγουστος 3, 2007 Ρε αγόρι, είσαι άπαικτος...εσύ και ο vagouridis.Τουλάχιστον 3 δίσκους μέσα και 3 wd mybooks έξω.Ωραία δουλειά πάντως το ''κουτάκι'' σου!
obijuan1983 Αύγουστος 3, 2007 #3840 Αύγουστος 3, 2007 Κατάλαβε κανείς μήπως τι κινητό είναι αυτό που ξέχασα κάτω δεξιά; Thx kunoobidi... Tον Vagouridi δεν τον πιάνει κανείς σε HDD...μόνο στα MyBook τον εχω!!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now