Jump to content



Mass Effect 3


astrolabos

Recommended Posts

Παιδες εγω εχω φτασει στα μισα περιπου του game μεχρι τωρα.

Πρωτον το συστημα μαχης ειναι σχεδον ολοιδιο με τα 2 προηγουμενα mass effect αρα προς τι τα παραπονα.

Δευτερον το game ειναι action rpg και τα δυνατα του σημεια , δηλαδη η παρουσιαση , το στορυ και η αλληλεπιδραση με τους αλλους χαρακτηρες, και τα skills ειναι σε πολυ καλα επιπεδα .

Οταν το τερματισω θα ξαναποσταρω για συνολικη εικονα.

action το λες action rpg με τπτ, το μονο action rpg ηταν το mass effect 1,

το 2 απλα ειχε τρομερο story κ ισορροπουσε την μειωση των στοιχειων rpg που του εγινε.

το 3 εγινε ενα gears of war χωρις κανενα στοιχειο rpg ακομα κ το scanner για τα minerals στου πλανητες βγαλανε.

Και τελικα δωσαν κ εναν τερματισμο που δεν ικανοποιησε τις προσδοκιες των gamers,και σε καμια περιπτωση τις προσδοκιες που δημιουργησε το franchise της Ea/bioware με διαφημισεις leaks κτλ.

Ετσι το βρισκω απολυτος λογικο να διαμαρτυρητε ο κοσμος.

( οσο ανουσιο κ αν ακουγετε το να διαμαρτυρεσε για ενα παιχνιδι, οταν εχεις σκασει τα φραγκα περιμενοντας αλλα το κανει να ακουγετε λογικο)

Link to comment
Share on other sites

Οχι το συστημα μαχης δεν ειναι ιδιο με το 1.

Οχι το στορυ κανει ηδη κοιλια απο το 2.

Οχι η αλληλεπιδραση με τους χαρακτηρες που δεν εχεις καποια πιθανοτητα να π... δεν ειναι σε καλα επιππεδα.

και

Οχι δεν ειναι action rpg πλεον ειναι action shooter με lvls και upgrades

Link to comment
Share on other sites

Κοιταχτε εγω το συγκρινω πιο πολυ με το Mass Effect 2 που το εχω και πιο φρεσκο στο μυαλο μου.

Τωρα και εμενα με χαλασε που δεν κατεβαινεις στους πλανητες για minerals κτλ , και το οτι μειωσανε τα sidequests.

Απλα μεχρι τα μισα που εχω παιξει (για το τελος θα εχω αποψη οταν το τερματισω) , το παιχνιδι βρισκεται σε καλα επιπεδα. Δεν λαμβανετε υποψιν σας οτι ειναι ελαχιστα τα games διαμαντια που τα sequels τους ξεπερνανε τις προσδοκιες που εχουν καλλιεργηθει στους gamers.

Ισως να παιζει ρολο και το οτι δεν εχω πληρωσει για κανενα mass effect game , το οτι δεν μου βγαινει πολυ να κραξω τι να πω. :p

Link to comment
Share on other sites

Για ποιο story του 2 μιλατε?:wall:

Το 2 δεν ειχε σεναριο.

συμφωνω οτι το 2 δεν ειχε το story του 1 απλα ειχε μεγαλυτερο βαθος απ το 3,

και με θυμαμαι να το παιζω με το συναισθημα που σου δημιουργει μια καλη ταινια ηθελα να δω τι γινεται παρακατω,αλλα ναι δεν ειχε κ παλι το σεναριο κ την αγωνια του 1,αλλα δεν ειχε κ τα χαλια του 3.

(μπλεξαμε με αριθμους παλι 3 1 2 1231 :dance3:)

Έγινε επεξεργασία από kyuubiii
Link to comment
Share on other sites

ending spoiler

Οι Reaper δημιουργηθηκαν για να εμποδισουν τα οργανικα οντα να καταστρεφουν απο τα συνθετικα που δημιουργησαν η θα δημιουργησουν.

:nothing:

Επισης αν αυτο γινει χαρακτηζετε απο τα reapers ως "chaos"

Πραγματικα δεν εχω λογια, απ οπου κ να το πιασεις δεν βγαζει νοημα

Link to comment
Share on other sites

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=btark5_tnnY]Aegean - "Θεσσαλονικιός- Αθηναίος" - YouTube[/ame]

To concept μια χαρα βγαζει νοημα, οι Reapers δημιουργηθηκαν (δε ξερουμε ακομα απο ποιον) για να εξαφανιζουν τους αναπτυγμενους πολιτισμους καθε 50,000 χρονια. Ο σκοπος ειναι να μην αναπτυξουν υπερβολικα τις μηχανες κ αυτες να καταστρεψουν/υποδουλωσουν καθε μορφη ζωης. Σεναριακα εχει να μας εξηγησει ακομα μερικα πραγματα το παιχνιδι, κυριοτερο θεωρω την προελευση (δημιουργο) των Reapers.

Το οτι πεθανε ο Shepard επισης βγαζει νοημα γιατι οι Cerberus τον ειχαν κανει cyborg με τοσα implants. Σεναρικα δεν αφηνει κενο, εκπληρωσε τον σκοπο του.

Το προβλημα για μενα με το παιχνιδι ειναι, οπως ειπα/ειπαν, οτι δεν υπαρχει διαφορα στο τελος αναλογα με το τι αποφασεις πηρες στην πορεια...

Έγινε επεξεργασία από Samael
Link to comment
Share on other sites

Μα δεν είναι μόνο που ψόφησε ο χαρακτήρας που χτίζεις από το 2007 (!!!) είναι ότι όλοι οι υπόλοιποι χαρακτήρες δεν έχεις ιδέα τι έγιναν. Καλά προφανώς και το τι συμμαχίες έχεις κάνει δεν έχουν καμία αξία ή νόημα.

Το τέλος για μένα ήταν τρελή απογοήτευση σε πολλαπλά επίπεδα, το έβγαλα το παιχνίδι και δεν έχω καμία διάθεση να το ξαναπαίξω. Παρόλαυτα, μέχρι να φτάσει στο τέλος το καταευχαριστήθηκα.

Link to comment
Share on other sites

To concept μια χαρα βγαζει νοημα, οι Reapers δημιουργηθηκαν (δε ξερουμε ακομα απο ποιον) για να εξαφανιζουν τους αναπτυγμενους πολιτισμους καθε 50,000 χρονια. Ο σκοπος ειναι να μην αναπτυξουν υπερβολικα τις μηχανες κ αυτες να καταστρεψουν/υποδουλωσουν καθε μορφη ζωης. Σεναριακα εχει να μας εξηγησει ακομα μερικα πραγματα το παιχνιδι, κυριοτερο θεωρω την προελευση (δημιουργο) των Reapers.

Το οτι πεθανε ο Shepard επισης βγαζει νοημα γιατι οι Cerberus τον ειχαν κανει cyborg με τοσα implants. Σεναρικα δεν αφηνει κενο, εκπληρωσε τον σκοπο του.

Το προβλημα για μενα με το παιχνιδι ειναι, οπως ειπα/ειπαν, οτι δεν υπαρχει διαφορα στο τελος αναλογα με το τι αποφασεις πηρες στην πορεια...

lol οτιναναι λες...

1) Καταρχην οι reapers ΕΙΝΑΙ συνθετικοι και στην πραγματικοτητα κυριαρχουν στο συμπαν κανοντας τους αναπτυγμενους οργανικους συνθετικους καθε 50.000 χρονια. Αυτο που κανουν οι reapers βεβαια αποτελει "order" ενω οταν οι αναπτυγμενοι κατασκευζουν ρομποτ αποτελει "chaos"

2) Πραγματικα δεν υπαρχει νοημα, ειναι οτι πιο χαζο μπορει να σκεφτει καποιος το οτι αφανανιζω ολοκληρα ειδη για να μην φτιαξουν συνθετικα που ΜΠΟΡΕΙ να τους εφανισουν.

Πραγματικα η το σεναριο ηταν πολυ προχειρο η ο σεναριογραφος εντελως ηλιθιος

3) Ακομα και ετσι να ειναι, οι Protheans (το λεει καθαρα ο Javik) ΔΕΝ κατασκευαζαν συνθετικους για το φοβο μην επαναστατησουν εναντιον τους, αλλα παρολα αυτα τους εξαφανισαν

(επισης δεν ειχαν συνθετικους για να μην στραφουν εναντιον τους αλλα τους οργανικους σκλαβους που υποδουλοναν δεν τους φοβοντουσαν δηλ ειναι να τραβας τα μαλλια σου)

4) Το παιχνιδι, η φιλοσοφια του και η ιδεολογια δεν βασιζετε στo φιλοσοφικο διλλημα τις κυριαρχιας των μηχανων (γ... τον Cameron μου μεσα) παρα μονο σε οτι αφορα τους quarians με τα Geth. Απο που και ως που εγινε κεντρικη ιδεα?

5) ΟΚ αν επιλεξεις να καταστρεψεις τους reapers το δεχομαι να καταστραφουν τα mass relays (ετσι και αλλιως δεν σε προειδοποιει για αυτην την επιλογη)

Οταν ομως επιλεγεις να παρεις τον ελεγχο απο τα reapers για πιο λογο καταστρεφονται τα mass relays αφου η τεχνολογια τους υπαρχει ακομη.

6) Αν ειναι να πεθανουν τρισεκατομμυρια με μερικα δευτερολεπτα δεν ειναι απολυτως λογικο να αφησεις τα πραγματα ως εχουν? Ετσι κ αλλιως οι reapers χρειαστηκαν αιωνες για να αφανιζουν τους protheans

7) + αυτο που λεει ο DJD πιο πανω

Πραγματικα μου αρεσε που ειχε "κακο" τελος, απλα δεν υπαρχει λογικη σε τπτ, ουτε στις επιλογες που κανεις, ουτε στις τελικες επιλογες ουτε στο σεναριο.

Γενικως το παιχνιδι ηταν, αν εξαιρεσεις το action κομματι, μια προχειροτητα σε ολο της το μεγαλειο.

Έγινε επεξεργασία από toxas
Link to comment
Share on other sites

Μα δεν είναι μόνο που ψόφησε ο χαρακτήρας που χτίζεις από το 2007 (!!!) είναι ότι όλοι οι υπόλοιποι χαρακτήρες δεν έχεις ιδέα τι έγιναν. Καλά προφανώς και το τι συμμαχίες έχεις κάνει δεν έχουν καμία αξία ή νόημα.

Το τέλος για μένα ήταν τρελή απογοήτευση σε πολλαπλά επίπεδα, το έβγαλα το παιχνίδι και δεν έχω καμία διάθεση να το ξαναπαίξω. Παρόλαυτα, μέχρι να φτάσει στο τέλος το καταευχαριστήθηκα.

Mαζι σου, την ιδια ακριβως πικρια μου αφησε...

lol οτιναναι λες...

1) Καταρχην οι reapers ΕΙΝΑΙ συνθετικοι και στην πραγματικοτητα κυριαρχουν στο συμπαν κανοντας τους αναπτυγμενους οργανικους συνθετικους καθε 50.000 χρονια. Αυτο που κανουν οι reapers βεβαια αποτελει "order" ενω οταν οι αναπτυγμενοι κατασκευζουν ρομποτ αποτελει "chaos"

2) Πραγματικα δεν υπαρχει νοημα, ειναι οτι πιο χαζο μπορει να σκεφτει καποιος το οτι αφανανιζω ολοκληρα ειδη για να μην φτιαξουν συνθετικα που ΜΠΟΡΕΙ να τους εφανισουν.

Πραγματικα η το σεναριο ηταν πολυ προχειρο η ο σεναριογραφος εντελως ηλιθιος

3) Ακομα και ετσι να ειναι, οι Protheans (το λεει καθαρα ο Javik) ΔΕΝ κατασκευαζαν συνθετικους για το φοβο μην επαναστατησουν εναντιον τους, αλλα παρολα αυτα τους εξαφανισαν

(επισης δεν ειχαν συνθετικους για να μην στραφουν εναντιον τους αλλα τους οργανικους σκλαβους που υποδουλοναν δεν τους φοβοντουσαν δηλ ειναι να τραβας τα μαλλια σου)

4) Το παιχνιδι, η φιλοσοφια του και η ιδεολογια δεν βασιζετε στo φιλοσοφικο διλλημα τις κυριαρχιας των μηχανων (γ... τον Cameron μου μεσα) παρα μονο σε οτι αφορα τους quarians με τα Geth. Απο που και ως που εγινε κεντρικη ιδεα?

5) ΟΚ αν επιλεξεις να καταστρεψεις τους reapers το δεχομαι να καταστραφουν τα mass relays (ετσι και αλλιως δεν σε προειδοποιει για αυτην την επιλογη)

Οταν ομως επιλεγεις να παρεις τον ελεγχο απο τα reapers για πιο λογο καταστρεφονται τα mass relays αφου η τεχνολογια τους υπαρχει ακομη.

6) Αν ειναι να πεθανουν τρισεκατομμυρια με μερικα δευτερολεπτα δεν ειναι απολυτως λογικο να αφησεις τα πραγματα ως εχουν? Ετσι κ αλλιως οι reapers χρειαστηκαν αιωνες για να αφανιζουν τους protheans

7) + αυτο που λεει ο DJD πιο πανω

Πραγματικα μου αρεσε που ειχε "κακο" τελος, απλα δεν υπαρχει λογικη σε τπτ, ουτε στις επιλογες που κανεις, ουτε στις τελικες επιλογες ουτε στο σεναριο.

Γενικως το παιχνιδι ηταν, αν εξαιρεσεις το action κομματι, μια προχειροτητα σε ολο της το μεγαλειο.

1. Ναι ειναι order, για τα δεδομενα των Reapers αλλα κ φιλοσοφικα να το δεις, υπαρχει ταξη οταν ειναι δεδομενο τι θα γινει καθε τοσο. Ειπα κ πριν οτι σεναρικα μπορει να τεθει σε λογικη βαση το concept οταν μας πουν κ ποιος κ γιατι δημιουργησε τους Reapers.

2. Ή εσυ πολυ κολλημενος ή εγω φαντασιοπληκτος ή ή ή, το σεναριο δεν τελιωσε για μενα. Λεγε οτι θες λεγε λοιπον.

3. Δεν ειπε κανεις οτι εξοντωνουν μονο τους πολιτισμους με ρομποτ, ο κυκλος ειναι σταθερος στα 50,000χρονια κ εξοντωνοντε ολες οι φυλες που θεωρουνται ανεπτυγμενες.

4. Θα μπορουσε να παει το σεναριο απ την αρχη οπου θες, απο αλλους εξωγηινους μεχρι το Θεο τον ιδιο. Οι επιρροες απο Battlestar Galactica ειναι πολλες ομως κατα την γνωμη μου. Ο Καμερον ουδε μια σχεση εχει.

5. Μπαρουφα που δεν εχει κ μεγαλη σημασια, agreed.

6. Oι protheans ηταν πολυ μπροστα σε σχεση με μας ομως, ετσι οπως μας το πλασαραν το πραμα ουτε χρονο δε θα αντεχαμε.

7. +2 :p

Link to comment
Share on other sites

Η δικαιολογια με την οποια η reapers αφανιζουν ειδη ειναι ηλιθια δεν εχει να κανει με το αν ειμαι φαντασιοπληκτος η κολλημενος.

Μπορω να πω οτι ειμαι φαν τον ταινιων που θετουν το συγκεκριμενο φιλοσοφικο ζητημα και ολες δημιουργουν πιο πολλα ερωτηματα απ οτι απαντουν, στην συγκεκριμενη περιπτωση ομως ΟΧΙ δεν υπαρχει καμια δικαιολογια θα ηταν προτιμοτερο να που πουν οτι οι reapers λειτουργουν σαν θεοτητες δινοντας στις μη αναπτυζομενες μορφες ζωης ευκαιρια να αναπτυχθουν.

Αλλα η δικαιολογια των μηχανων ειναι απλα χαζη, δεν κολλαει και δεν στηριζετε πουθενα.

Και στην μια και στην αλλη περιπτωση χανετε νοημα της εξελιξης, αλλα αυτο ειναι αλλη κουβεντα.

Btw ο Καμερον ειναι ο σκηνοθετης της πιο γνωστης μεν, πιο επιφανειακης δε, ταινιας που θετει το ζητημα μηχανων - ανθρωπων το Terminator...

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν είναι μόνο που ψόφησε ο χαρακτήρας που χτίζεις από το 2007 (!!!) είναι ότι όλοι οι υπόλοιποι χαρακτήρες δεν έχεις ιδέα τι έγιναν. Καλά προφανώς και το τι συμμαχίες έχεις κάνει δεν έχουν καμία αξία ή νόημα.

Το τέλος για μένα ήταν τρελή απογοήτευση σε πολλαπλά επίπεδα, το έβγαλα το παιχνίδι και δεν έχω καμία διάθεση να το ξαναπαίξω. Παρόλαυτα, μέχρι να φτάσει στο τέλος το καταευχαριστήθηκα.

Απο οτι λενε στη DICE μπορει να ειναι το τελος της τριλογιας αλλά δεν ειναι το τελος του παιχνιδιου. Εχει συνεχεια....με οτι αυτο συνεπαγεται....

Παιδες οσον αφορα το τελειωμα...

Απο τη στιγμη που χτυπαει η ακτινα του reaper και μετα ειναι καθαρα προσπαθεια indoctrination. Με λιγα λογια ειναι ολα στο μυαλο του.

Γιαυτο και αν επιλεξεις την καταστροφη στο τελος δειχνει τον/την Sheapard να ξυπναει μεσα ερειπια στο Λονδινο....

Εξαλλου αν παρατηρησετε ειναι το ιδιο σκηνικο που εχει απο την αρχη στα ονειρα του. Το παιδι ΔΕΝ υπαρχει στην πραγματικοτητα. Απο την αρχη του παιχνιδιου ξεκιναει το indoctrination και κορυφωνεται στο τελος...

Έγινε επεξεργασία από Lazy Dog
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.