Jump to content



hercules dj control mp3 e2


electro_techno

Recommended Posts

καλησπέρα παίδες...μιας και έχω μαζέψει κάποια χρήματα αποφάσισα να κάνω μια επενδυσούλα...εχω ακουσει για την πολυσυζητημενη Hercules dj control mp3 e2...θα ήθελα να κανω κάποιες ερωτήσεις λοιπον...

Αρχικά θέλω να ρωτήσω έαν αυτη η κονσόλα μπορεί να λειτουργήσει με οποιαδήποτε εξωτερική κάρτα ήχου usb(φθηνή ή ακριβή) ώστε να έχω προακουστική...Επίσης θα ήθελα να με πείτε εαν η κονσολα δουλεύει με win7 64αρι(γιατι στις πληροφορίες γράφει μονο για xp/vista 32/64)..Τέλος θα ήθελα να μάθω αν το η έκδοση του vdj που περιέχει το πακέτο αρκεί ή υπολείπεται αρκετών δυνατοτήτων με αποτέλεσμα να χρειαστεί να αγοράσω το vdj pro...

Υ.Γ: Είμαι ιδιαίτερα αρχάριος αν και μου αρέσει πολύ το θέμα του djing...Συγγνώμη αν σας πρήζω με πολλές ερωτήσεις ή αν χρησιμοποιώ λανθασμένα κάποιους όρους...Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
καλησπέρα παίδες...μιας και έχω μαζέψει κάποια χρήματα αποφάσισα να κάνω μια επενδυσούλα...εχω ακουσει για την πολυσυζητημενη Hercules dj control mp3 e2...θα ήθελα να κανω κάποιες ερωτήσεις λοιπον...

Αρχικά θέλω να ρωτήσω έαν αυτη η κονσόλα μπορεί να λειτουργήσει με οποιαδήποτε εξωτερική κάρτα ήχου usb(φθηνή ή ακριβή) ώστε να έχω προακουστική...Επίσης θα ήθελα να με πείτε εαν η κονσολα δουλεύει με win7 64αρι(γιατι στις πληροφορίες γράφει μονο για xp/vista 32/64)..Τέλος θα ήθελα να μάθω αν το η έκδοση του vdj που περιέχει το πακέτο αρκεί ή υπολείπεται αρκετών δυνατοτήτων με αποτέλεσμα να χρειαστεί να αγοράσω το vdj pro...

Υ.Γ: Είμαι ιδιαίτερα αρχάριος αν και μου αρέσει πολύ το θέμα του djing...Συγγνώμη αν σας πρήζω με πολλές ερωτήσεις ή αν χρησιμοποιώ λανθασμένα κάποιους όρους...Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις.

Πριν 3 χρονια ειχα παρει αυτην την κονσολα επειδη ειχε φαση το ολο θεμα αλλα τωρα δεν ασχολουμε πλεον->

HERCULES DJ CONTROL MP3 - - E-SHOP.GR