Jump to content



Προβλημα με επιστροφη laptop στο eshop


Recommended Posts

Απίστευτο!!! 5 μήνες μετά, το e-shop ανταποκρίθηκε!!!!

Αφού βέβαια είχα ζητήσει όλη η επικοινωνία από ένα σημείο και πλέον να γίνεται γραπτά και αφού ανακάτωσα μέσα στην υπόθεση το τοπικό eshop point, την ΓΓΚ, το ΙΝΚΑ, τους δικηγόρους και απειλή για καταγγελία με στοιχεία σε όλα τα sites και blogs για την κοροϊδία που πήγαιναν να μου παίξουν, μου έστειλαν SMS ότι μου πίστωσαν την αξία (σχεδόν) του tablet να πάρω ό,τι θέλω...

Ευτυχώς που από παλαιότερες υποθέσεις όταν είδα ότι πάει το πράγμα να στραβώσει την ψυλλιάστηκα, ζήτησα τις ενημερώσεις να τις έχω γραπτώς και επιπλέον από 1-2 τηλεφωνικές επικοινωνίες είχα κρατήσει στοιχεία με το ν και με το σ που λέμε (ώρα, με ποιον μίλησα, τι μου είπε κλπ)... που τεκμηρίωναν ότι είχαν πέσει σε αντιφάσεις και κορόιδευαν!

Χάρη σε αυτό + ότι θα δημοσίευα όλο το ιστορικό πιστεύω ότι έβγαλα άκρη...

Μακρυά πλέονννν!!!!!

Έγινε επεξεργασία από mechpanos
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Καλημέρα. αγόρασα μια κάρτα γραφικών στις 07/01/2014 για τον ξάδελφο μου και την Κυριακή που είχα χρόνο

πήγα να την βάλω, επειδή είχα θέμα με το κουτί την επέστρεψα στο eshop 14/01/2014 για να μου την πιστώσουν

και να πάρω κάτι άλλο, ο υπ. επιστροφών μου λέει ότι θα μου πιστώσουν το 70% της αγοράς μου, σαν χάρη για

να με εξυπηρετήσουν. Τιμή αγοράς 200€ ήθελε να μου πιστώσει ~134€, μετά από φασαρία και αφού φρίκαρα με το

ποσό της πίστωσης που μου έλεγε, μου πίστωσε 160€.

Την κάρτα την πήρα, την άνοιξα δεν έκανε στο κουτί και την επέστρεψα στην αρχική της κατάσταση όπως την παρέλαβα.

Θέλω να πάρω και τα υπόλοιπα 40€, υπάρχει κάποιος τρόπος να γίνει αυτό Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. αγόρασα μια κάρτα γραφικών στις 07/01/2014 για τον ξάδελφο μου και την Κυριακή που είχα χρόνο

πήγα να την βάλω, επειδή είχα θέμα με το κουτί την επέστρεψα στο eshop 14/01/2014 για να μου την πιστώσουν

και να πάρω κάτι άλλο, ο υπ. επιστροφών μου λέει ότι θα μου πιστώσουν το 70% της αγοράς μου, σαν χάρη για

να με εξυπηρετήσουν. Τιμή αγοράς 200€ ήθελε να μου πιστώσει ~134€, μετά από φασαρία και αφού φρίκαρα με το

ποσό της πίστωσης που μου έλεγε, μου πίστωσε 160€.

Την κάρτα την πήρα, την άνοιξα δεν έκανε στο κουτί και την επέστρεψα στην αρχική της κατάσταση όπως την παρέλαβα.

Θέλω να πάρω και τα υπόλοιπα 40€, υπάρχει κάποιος τρόπος να γίνει αυτό Ευχαριστώ.

http://www.thelab.gr/ti-pou-poso/dikaiomata-katanalwti-53727.html#post778248

10. Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του αγαθού ή της υπηρεσίας, αν δεν συμφωνήθηκε μακρότερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση. Αποκλείεται η επιβάρυνσή του με δαπάνη άλλη από τα έξοδα επιστροφής.

Για την άσκηση του δικαιώματος αυτού η προθεσμία των δέκα (10) ημερών αρχίζει, για τα αγαθά, από την παραλαβή τους και, για τις υπηρεσίες, από την παραλαβή των εγγράφων που ενημερώνουν τον καταναλωτή ότι έχει συναφθεί η σύμβαση.

στο eshop η σύμβαση είναι από απόσταση, άρα τόμπολα!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν κατάλαβα καλά, το πήρες το πιστωτικό των 160 ή έχεις ακόμα την κάρτα?

Νομίζω πάντως ότι το eshop δεν έχει καμία ιδιαίτερη πολιτική επιστροφών, οπότε από τη στιγμή που έχεις ανοίξει τη συσκευασία μπορεί να σου λέει ότι θέλει. Γνώμη μου ότι μόνο με το μπλα μπλα θα καταφέρεις να αυξήσεις το πιστωτικό και ο χρόνος που περνάει από την ημερομηνία αγοράς δεν είναι υπέρ σου...

edit: έγραφα την ώρα που έδινε την τεκμηριωμένη απάντηση ο φίλος [MENTION=1002]GriGas[/MENTION].

Τι γίνεται με το γεγονός ότι έχει ανοίξει τη συσκευασία;

Έγινε επεξεργασία από Nikos1071
Link to comment
Share on other sites

Πήρα το πιστωτικό των 160€.

Εκτυπώνω αυτό απ'ότι κατάλαβα και ασκώ το δικαίωμα υπαναχώρησης για να πάρω και τ'άλλα 40€

10. Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του αγαθού ή της υπηρεσίας, αν δεν συμφωνήθηκε μακρότερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση. Αποκλείεται η επιβάρυνσή του με δαπάνη άλλη από τα έξοδα επιστροφής.

Για την άσκηση του δικαιώματος αυτού η προθεσμία των δέκα (10) ημερών αρχίζει, για τα αγαθά, από την παραλαβή τους και, για τις υπηρεσίες, από την παραλαβή των εγγράφων που ενημερώνουν τον καταναλωτή ότι έχει συναφθεί η σύμβαση.

Στην περίπτωση που ο προμηθευτής δεν έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις που αναφέρονται στην παράγραφο 9, η προθεσμία υπαναχώρησης είναι τρίμηνη. Εάν εντός της προθεσμίας των τριών μηνών παρασχεθούν οι εν λόγω πληροφορίες, ο καταναλωτής θα διαθέτει από τη στιγμή αυτή την προθεσμία υπαναχώρησης που προβλέπεται στο πρώτο εδάφιο. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή κατά τα ανωτέρω, ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα καταβληθέντα από τον καταναλωτή ποσά εντός τριάντα (30) ημερών.

Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, κοινοποιεί το γεγονός αυτό εγγράφως ή με άλλο σταθερό μέσο το οποίο τίθεται στη διάθεση του αποδέκτη και στο οποίο ο αποδέκτης έχει πρόσβαση.

Link to comment
Share on other sites

Μίλησα με την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και μου είπαν ότι οφείλουν να μου επιστρέψουν ή πιστώσουν όλο το ποσό και να προχωρήσω σε καταγγελία.

Πήρα και στο e-shop να μιλήσω με τον υπεύθυνο για την πίστωση αλλά είχε δουλειά και θα του πουν να με καλέσει, από τις 15:00 περιμένω και ακόμα τίποτα.

Θα περιμένω μέχρι της 18:00 και θα προχωρήσω με την καταγγελία.

Link to comment
Share on other sites

Κανε καταγγελία. Το εκάστοτε μαγαζί θα τρεναρει όσο μπορεί τις καταστάσεις.

και μόλις δικαιωθεις (όχι πριν) ακυρωνεις την καταγγελια.

επειδή δεν γνωρίζω σε περίπτωση ακύρωσης ή μη ακύρωσης της καταγγελίας τι γίνετε?

Link to comment
Share on other sites

σε περίπτωση ακύρωσης από μέρους σου τίποτα. Ό,τι ώρα θες διακόπτεις το πράγμα.

επειδή δεν είναι και σε μένα σαφές, στη ΓΓΚ ανέφερες ότι είχε ανοιχθεί η συσκευασία; Η αγορά έγινε «από απόσταση» σε όλα τα στάδια (και στην παραλαβή);

Link to comment
Share on other sites

Έκανα χθες το απόγευμα επώνυμη καταγγελία στη ΓΓΚ.

Πριν προχωρήσω με την καταγγελία επικοινώνησα με τη ΓΓΚ, τους ανέφερα ότι την κάρτα την άνοιξα, δεν έκανε και την συσκεύασα όπως την παρέλαβα για να την επιστρέψω.

Επίσης μου είπαν ακόμη κι αν έχει χρησιμοποιηθεί πρέπει να μου επιστρέψουν ή πιστώσουν όλο το ποσό, από την στιγμή που δεν έχουν περάσει 10 μέρες.

Η αγορά έγινε «από απόσταση» σε όλα τα στάδια (και στην παραλαβή);

Η παραγγελία έγινε μέσω internet, η παραλαβή από το eshop (τους το ανέφερα κι αυτό)

Link to comment
Share on other sites

Μου φαίνεται λίγο περίεργο να αγοράζεις κάτι να το ανοίγεις και μέσα σε δέκα ημέρες να το επιστρέφεις και να ζητάς όλο το ποσό πίσω.

Περιμένουμε νεότερα για την έκβαση της υπόθεσής σου.

sent from my Amstrad CPC6128

Link to comment
Share on other sites

Μου φαίνεται λίγο περίεργο να αγοράζεις κάτι να το ανοίγεις και μέσα σε δέκα ημέρες να το επιστρέφεις και να ζητάς όλο το ποσό πίσω.

Περιμένουμε νεότερα για την έκβαση της υπόθεσής σου.

sent from my Amstrad CPC6128

- αγόρασα μια κάρτα γραφικών στις 07/01/2014 για τον ξάδελφο μου και την Κυριακή που είχα χρόνο

πήγα να την βάλω, επειδή είχα θέμα με το κουτί την επέστρεψα στο eshop 14/01/2014 για να μου την πιστώσουν

- την άνοιξα δεν έκανε στο κουτί και την επέστρεψα στην αρχική της κατάσταση όπως την παρέλαβα.

Αν και μπορούσα να ζητήσω πίσω τα χρήματα, ζήτησα να την πιστώσουν για να πάρω κάποια άλλη.

Αυτό είναι το περίεργο ή ότι μου είπαν θα μου πιστώσουν το 70% της αγοράς που έκανα?

Link to comment
Share on other sites

είναι ενδιαφέρον τι θα γίνει με την περίπτωσή σου, μεταξύ άλλων επειδή δίνεις αρκετά ολοκληρωμένες πληροφορίες. Ενημέρωσέ μας. Το περίεργο είναι η πιθανότητα κάποιος να «αγοράσει» π.χ. έναν εκτυπωτή, να τυπώσει τη διπλωματική του, να τον επιστρέψει κι ούτε γάτα ούτε ζημιά. Δηλαδή σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει διαρκής ανάγκη για κάποιο αντικείμενο αλλά αρκεί η περιστασιακή χρήση, εφόσον το σύστημα ισχύει έτσι χωρίς κάποιες δικλείδες ασφαλείας υπάρχει ευρύ περιθώριο κατάχρησης. Φαντάσου να ισχύει αυτό π.χ. με calibrator οθόνης.

Εννοείται ότι στην περίπτωσή σου καμία κατάχρηση δεν υπάρχει.

Link to comment
Share on other sites

Σε περίπτωση που απ'την αρχή μου έλεγαν ότι θα μου πιστώσουν 180€-190€ μπορεί να μην έκανα και τίποτα, απ'την

στιγμή που δεν γνώριζα τι γίνετε σ'αυτές τις περιπτώσεις. Αλλά όταν μου λέει ότι είναι πολιτική τους σ'αυτές τις

περιπτώσεις να πιστώνουν το 70% (εκεί χτύπησε το πρώτο καμπανάκι στο άκουσμα των 135€) και μετά μου λένε ότι

μου κάνουν χάρη για να με εξυπηρετήσουν (εκεί χτύπησαν καμπάνες:computer:) με την βοήθεια των παιδιών από εδώ,

αφού με κατεύθυναν τι πρέπει να κάνω και μίλησα και με την ΓΓΚ και ότι δεν ισχύει καμία τέτοια πολιτική, θα κυνηγήσω

και τα υπόλοιπα 40€. Τουλάχιστον θα κάνω αυτήν την προσπάθεια.

Link to comment
Share on other sites

φυσικά να το κυνηγήσεις, σχεδόν σε όλα τα περιστατικά που έχουμε διαβάσει εδώ ειδικά για το e-shop ο κοινός παρονομαστής είναι η τάση της επιχείρησης να βγάζει κανόνες από το κεφάλι της. Μάλλον στη λογική «όπου πιάσει» οπότε πολύ καλά κάνεις να το κυνηγάς.

Απλώς επειδή το θέμα με την επιστροφή ανοιγμένου προϊόντος είναι γενικού ενδιαφέροντος πες μας τι έγινε τελικά.

Link to comment
Share on other sites

Το ότι είναι ανοιγμένο, δεν έχει κάποια σχέση. Ο νόμος μιλάει για δικαίωμα υπαναχώρησης χωρίς αιτιολόγηση, δλδ δεν χρειάζεται ούτε να πεις ότι δεν μου άρεσε επειδή είναι μπλε...

Τώρα ότι μπορούν να βρεθούν πελάτες-λαμόγια που θα το εκμεταλλευτούν αυτό, δυστυχώς ισχύει. Και λέω δυστυχώς όχι μόνο για τα μαγαζιά, αλλά και για εμάς, καθώς λόγω κάτι τέτοιων τα μαγαζιά έχουν γυρίσει σε πιο αυστηρές πολιτικές.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

καλησπερα και απο εμενα! Ψαχνοντας και εγω για την επιστροφη χηματων απο e-shop επεσα πανω σε αυτο το θεμα και διαβαζοντας τα μηνυματα το προηγουμενων θέλησα και εγω να μοιραστω την εμπειρια μου αν και δεν συγκρίνεται με τις προηγουμενες!

Λοιπον! επειδη χαλασε το τροφοδοτικο του pc μου ανετρεξα στο e-shop μηπως γινεται να αγορασω καποιο καινουργιο (κατα προτίμηση οχι το αυθεντικο). μετα απο ωρα ψαχνοντας με το τεχνικο στην σελιδα τους για το ποιο μπορει να ταιριαζει στο pc μου, μου δειχνει ενα και μου λεει "αυτο νομιζω θα ταιριαζει, να το παραγειλω? " ε και συμφωνησα. ηρθε μετα απο 3 μερες παω στο καταστημα, δινω τα 30€ και καθομαι στον καναπε του καταστηματος (μετα απο παροτρινση του τεχνικου/υπλληλου τους) για να δοκιμασω αν καποιο απο τα 6(!) ανταπτορακια που ειχε το τροφοδοτικο ταιριαζει. δυστυχως δεν ταιριαζε κανενα! ερχεται ο υπαλληλος τα δοκιμαζει και αυτος και τιποτα! φυσικα το επιστρεφω και ζηταω επιστροφη χρηματων (ειχα κρατησει το προιον στα χερια μου το πολυ 3 λεπτα). Ε, ερχεται ο υπαλληλος με βοηθα να κλεισω την συσκευασια και ολα καλα! κανει αιτηση και μου λεει πως θα μου κανει την χαρη να το δηλωσει σαν δικο του λαθος και μου ειπε να περιμενω καποια ενημερωση για την εξελιξη της διαδικασιας! εχουν περασει 2 εβδομαδες και τιποτα! εστειλα και μαιλ στο e-shop και ακομα περιμενω απαντηση! Κλεφτες!!

Link to comment
Share on other sites

Εχει βουηξει ο τοπος με τις μαιμουδιες του eshop.. δεν μπορω να καταλαβω γιατι ο κοσμος συνεχιζει να αγοραζει απο εκει..

Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.