Jump to content



Hacshop και εξυπηρέτηση


nobig

Recommended Posts

  • Replies 199
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από Makis Hourdakis

Όχι άλλους καβγάδες... Please!!! (δεν άρχισε η μπόρα αλλά βγήκανε σύνεφα)

Και οι εντάσεις στο πρόγραμμα είναι. Σύννεφα και καταιγίδες δεν είδα.. έχεις σκεφτεί να γίνεις μετεωρολόγος; :T:

Link to comment
Share on other sites

QUOTE]Αρχική απάντηση από DJD

Να παρεξηγηθώ για ποιο λόγο ακριβώς; Ένα σχόλιο έκανα για τον σχολιασμό σου.

OK, ειπα μήπως... ο τροπος που το σχολιασες..

Ο καθένας την άποψή του λεει...

(Οι απόψεις είναι σαν τις μύτες... ο καθένας εχει την δική του...)

Link to comment
Share on other sites

Οταν καποιος γραφει τετοια πραγματα αυτοματως χανει την ουσια του και το περιεχομενο του υπολοιπου ποστ.Ας πουμε μολις διαβασα αυτη τη λεξη παρελειψα να διαβασω το υπολοιπο...ΕΛΕΟΣ

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από nycos

OK, ειπα μήπως... ο τροπος που το σχολιασες..

Ο καθένας την άποψή του λεει...

(Οι απόψεις είναι σαν τις μύτες... ο καθένας εχει την δική του...)

Αυτό που θέλω να πω και προφανώς δε το κατάλαβες, είναι ότι αν λες τον άλλο καραγκιόζη ακόμα και δίκιο να έχεις, και απάντηση δε θα πάρεις και κανείς δε θα σου δώσει σημασία. Χίλιες φορές να "την πεις" στον άλλο με το γάντι για την κακή του εξυπηρέτηση ή για οποιoδήποτε άλλο λόγο, το πιθανότερο είναι να σε ακούσει και την επόμενη φορά να σε εξυπηρετήσει καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

Εχω δυο τρια πραγματα να πω...

1) Οσοι εχουμε τετοια μαγαζια η εργαζομαστε σε ενα ξερουμε οτι ΕΙΔΙΚΑ τα κουτια ΠΡΕΠΕΙ να τα δειχνουμε στον πελατη.

Γιατι ???

Γιατι υπαρχουν περιπτωσεις που το hardware του πελατη δεν χωραει η δεν ταιριαζει σε αυτο.

Π.Χ. εγω καποτε πηρα το Υ-Υ κυβο και οταν εκατσα να το μονταρω εμαθα οτι το τροφοδοτικο δεν εκανε αφου στο κουτι αυτο εμπαινε στο κατο μερος και πισω απο χωρισμα και το ΑΤΧ καλωδιο ενος Qtec που ειχα ηταν πολυ κοντο να φτασει στη μητρικη.

Αν ομος το ειχα δει με τα ματια μου πριν το παρω θα ειχα φροντησει αναλογα.

2)Ο Στρατος ειναι ΑΦΕΝΤΙΚΟ και οχι υπαληλος αρα οποια διποτε ασχημη συμπεριφορα δεν επιτρεπετε (δεν υπαρχει καμια δικαιλογια).

3) Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ !!! (κατι βασικο που ξεχναμε).

4) το να ΛΕΜΕ οτι ενα μαγαζι ειναι καλο γιατι συμπεριφερετε οπος ειναι ΑΥΤΟΝΟΙΤΟ να φερετε δεν ειναι σωστο αφου ΔΕΝ το κανει σε ΟΛΟΥΣ τους πελατες.(διστυχος οι ΚΑΛΟΙ πελατες μετριουνται με το ποσα λεφτα εχουν σκασει στο παρελθον..)

5) αυτο το θεμα ειναι χωρις ουσια και αποτελεσμα αφου ο εν λογο πωλητης/αφεντικο δεν εχει απαντησει με τη δικη του πλευρα της υποθεσις.

6) Τελος.... το RMA δεν πρεπει να γινεται εργαλειο εκβιασμου και να φοβαται ο πελατης να μιλησει μη τυχον του χαλασει κατι μια μερα και φοβαται να το παει στο καταστημα.

ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙS TO ΔΙΚΑΙΟΜΑ RMA ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ....

Γνωμες μου οπος παντα

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Marousiotis

Οσοι ειναι στο εμποριο, ξερουν οτι και τα μαγαζια διαλεγουν τους πελατες τους...

Σαφέστατα...

Αρχική απάντηση από Marousiotis

Δεν ξερω αν εχετε καταλαβει οτι, δεν ισχυει παντα το οτι ο πελατης διαλεγει το μαγαζι.

LOOOOOL, και πως παίζει το σκηνικό? περνάω έξω από κατάστημα και με βουτάει ο καταστηματάρχης και μου λέει: σήμερα, θα ψωνίσεις από εδώ, μα τι λέτε κύριε, δεν ψωνίζω από εσάς, ακούς τι σου λέω, δεν είναι στο χέρι σου να διαλέξεις

???

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Marousiotis

Δεν ξερω αν εχετε καταλαβει οτι, δεν ισχυει παντα το οτι ο πελατης διαλεγει το μαγαζι. Οσοι ειναι στο εμποριο, ξερουν οτι και τα μαγαζια διαλεγουν τους πελατες τους...

Δηλαδη αν ερθω εγω στο μαγαζι σου και δεν σου κανει η φατσα μου θα πεις δεν σου πουλαω?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από RootX

Σαφέστατα...

LOOOOOL, και πως παίζει το σκηνικό? περνάω έξω από κατάστημα και με βουτάει ο καταστηματάρχης και μου λέει: σήμερα, θα ψωνίσεις από εδώ, μα τι λέτε κύριε, δεν ψωνίζω από εσάς, ακούς τι σου λέω, δεν είναι στο χέρι σου να διαλέξεις

???

:D :D

Link to comment
Share on other sites

Γενικά είμαι ένας πολύ ήρεμος άνθρωπος και αποφεύγω να τσακώνομαι και να δημιουργώ φασαρίες, ε λοιπόν μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει για πιο λόγο όταν πήγαινα να αγοράσω κάτι από το hacshop (μόνο και μόνο επειδή δεν το έβρισκα αλλού) πάντα μα πάντα έφευγα με νεύρα ?

Έχω πολλά παραδείγματα να σας πω γιατί οι άνθρωποι δεν είναι καθόλου επαγγελματίες και το μόνο που κοιτάνε είναι να σου (ΑΡΠΑΞΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΟΥ).

Πηγαίνω μια μέρα λοιπόν αποφασισμένος να αγοράσω κάτι μητρικές, μνήμες και κάποια άλλα πράγματα αξίας περίπου 1000euro να μην σας τα πολυλογώ πάλι καλά που ήξερα τι να αγοράσω γιατί αν περίμενα από αυτούς να μου τα πουλήσουν με τον τρόπο τους το μόνο που θα κατάφερναν είναι να με διώξουν από το μαγαζάκι τους, την ίδια ημέρα αγόρασα πράγματα από άλλα δυο σοβαρά καταστήματα ΓΡΑΜΜΗ, και ΠΛΑΙΣΙΟ.

Επειδή αγόραζα υπολογιστές για μια νέα εταιρεία που ξεκινούσα είχα κάνει λάθος και ζήτησα απλή απόδειξη από όλα τα καταστήματα.

Την επόμενη μέρα ξεκινάω από τη Γραμμή Αργυρούπολης να ακυρώσω την απόδειξη για να μου κόψουν τιμολόγιο, ευγενέστατα μέσα σε 10 λεπτά με εξυπηρέτησαν χωρίς καν να ήμουν πελάτης στο παρελθόν. Μετά κατευθύνομαι προς το Πλαίσιο Στουρνάρης και κάνω ακριβώς το ίδιο και εκεί χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.

Μπαίνω λοιπόν και στο hacshop που είχα δώσει και τα περισσότερα χρήματα και πηγαίνω στο λιγνό (δεν θυμάμαι το όνομα του) του λέω επί λέξη " χίλια συγνώμη έγινε κάποιο λάθος με την έκδοση απόδειξης αγοράς, μπορούμε να την αλλάξουμε σε τιμολόγιο γιατί θα έχω πρόβλημα με την εφορία? " απάντηση: "ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΩΡΑ", ε μου γυρίσανε τα μάτια ανάποδα ακούστηκα μέχρι το Σούνιο. Δηλαδή γιατί να μην έχω πρόβλημα με τους άλλους που δεν ήμουν και πελάτης τους και να έχω πρόβλημα με αυτούς που τους είχα αφήσει και τα χρήματά μου αρκετές φορές ? (τελικά τα πήρα τα τιμολόγια)

Ξέχασα να σας πω ότι ο λιγνός πετάγεται με αηδιαστικό χαμόγελο και με πονηρότατο μοναδικό ύφος που έχει και τί μου λέει? "Α ΠΕΣ ΤΟ ΜΟΥ ΕΤΣΙ ΘΕΣ ΝΑ ΚΟΨΕΙΣ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΕΙΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΟ Φ.Π.Α" Εκείνη τη στιγμή πραγματικά πάλι καλά που ήμουν με ένα φίλο μου και με ηρέμησε γιατί δεν ξέρω και εγώ τι θα είχε γίνει.

Πραγματικά ντροπή τους, νομίζουν ότι είμαστε παιδάκια και μας συμπεριφέροντε με το χειρότερο τρόπο. Είναι κοινό μυστικό ότι επειδή έχουν κάποια πράγματα που δεν τα βρίσκεις σε άλλους το ξέρουν και το εκμεταλλεύονται με αυτό τον τρόπο, σου λέει που αλλού θα πάει να τα αγοράσει αφού μόνο εγώ τα πουλάω. Από εκείνη την ημέρα που έγινε αυτό το συμβάν δε ξαναπάτησα το πόδι μου και ότι θέλω το αγοράζω από διάφορα sites όπως το www.overclockers.co.uk και πολύ πιο φθηνά και με εγγύηση, μέσα σε μία εβδομάδα το πολύ είναι Ελλάδα.

ps. Όλα εδώ πληρώνονται

Link to comment
Share on other sites

Με τέτοια βρώμα που έχει βγει για το HAC... θα πρέπει να βάλουν και κανέναν "μπράβο" απ έξω... μπας και σωθούν οι άνθρωποι.Ας σοβαρευτούμε λίγο Στο κάτω-κάτω όποιος θέλει αγοράζει απο εκεί, δεν τον υποχρεώνει κανένας.

Link to comment
Share on other sites

Να πώ κι εγώ τη γνώμη μου......

Επειδή τα παιδιά (του HAC) τα γνωρίζω χρόόόόνια , ΔΕΝ μίλαγες με το Στράτο.....for sure.... :D

Μίλαγες με το άλλο παλικάρι.....

Τώρα........το άλλο παλικάρι δυστυχώς ή ευτυχώς έχει μάθει και "ψυχολογεί" τον πελάτη πού θα μπεί μέσα.......

Χωρίς να ξέρω εσένα ΑΛΛΑ ξέροντας το "άλλο παλικάρι" του HAC , καταλαβαίνω ένα πράγμα......ότι (όπως είπα και πρίν ξέροντας να ψυχολογεί τον πελάτη) εσύ θα είσαι από τους πελάτες(κατ'αυτόν) που ρωτάνε -ρωτάνε-ρωτάνε και....ΠΟΤΕ δεν παίρνουν τίποτα.......γι'αυτό και μάλλον αυτές οι απαντήσεις του προς εσένα....Ίσως να είχες ξαναπάει κι άλλες φορές και να ρώταγες - να ρώταγες - να ρώταγες και τίποτα και σε είχε "σταμπάρει" από τότε....Είναι "γάτα" σε κάτι τέτοια αυτός....ΔΕΝ του ξεφεύγεις.....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.