Jump to content



Hacshop και εξυπηρέτηση


nobig

Recommended Posts

  • Replies 199
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από LL_NEO

Τώρα εγώ είμαι καχύποπτος ή απλώς έτυχε το πρώτο ποστ του kostasm να είχε να κάνει με αυτό το γεγονός; Χμμμμμμμμμ

Εχει γινει αυτο Γιαννη

Link to comment
Share on other sites

Παιδες εγω 3 φορες εχω παει και θα ξαναπαω ισως σημερα ή αυριο για να τσεκαρουν το tagan μου...

Δεν ειχα καποιο προβλημα με τα παιδια...

Επισης ποιος ειναι ο Stratos ρε παιδια(θα ρωτησω στο μαγαζι)?

Ο "οπως μπαινουμε στο αριστερο γραφειο" ή ο "οπως μπαινουμε στο δεξι γραφειο?"

Οσες φορες πηγα με εξυπηρετησε ο "αριστερος" και επισης σηκωθηκε απο το γραφειο του για να με εξυπηρετησει!

Link to comment
Share on other sites

Γιάννη Shidokanjohn o Κώστας είμαι... επειδή κάποιος έγραψε τα παρακάτω. Ρωτήστε τον Γιάννη που με ξέρει καλά...

"Αρχική απάντηση από LL_NEO

Τώρα εγώ είμαι καχύποπτος ή απλώς έτυχε το πρώτο ποστ του kostasm να είχε να κάνει με αυτό το γεγονός; Χμμμμμμμμμ "

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου αν σε πρόσβαλα ζητώ συγνώμη. Υπήρχε παλιότερα τύπος με κατάστημα ο οποίος είχε γραφτεί για να κάνει πόλεμο λάσπης σε άλλο μαγαζί (σχετικά με ένα scanner). Υπέθεσα ότι βρήκε φως και μπήκε.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι βρε Φανη? Συνηθως δεν σηκωνεται?

Μονικοπροεδρε τον ειπα "αριστερο" για το γραφειο του...που να ξερω τι ψηφιζει ο ανθρωπος! λοοοοοοολ!

Επισης γιατι να αλλαξουν θεσεις?(αρα ο "οπως μπαινουμε δεξια" ειναι ο Στρατος!)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από LL_NEO

Τώρα εγώ είμαι καχύποπτος ή απλώς έτυχε το πρώτο ποστ του kostasm να είχε να κάνει με αυτό το γεγονός; Χμμμμμμμμμ

LL_NEO τον Kosta τον ξέρω πολλά χρόνια και είναι φίλος μου. Δεν θα έγραφε κάτι χωρίς να υπάρχει λόγος...

Εγω προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με το HAC, εχω αγοράσει παρα πολλά πράγματα απο εκεί. Έχω ακούσει βέβαια απο διάφορυς παράπονα αλλά επειδή δεν έγινε κάτι ποτέ σε μένα, δεν έδωσα σημασία...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Trooper

LL_NEO τον Kosta τον ξέρω πολλά χρόνια και είναι φίλος μου. Δεν θα έγραφε κάτι χωρίς να υπάρχει λόγος...

Εγω προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με το HAC, εχω αγοράσει παρα πολλά πράγματα απο εκεί. Έχω ακούσει βέβαια απο διάφορυς παράπονα αλλά επειδή δεν έγινε κάτι ποτέ σε μένα, δεν έδωσα σημασία...

ακριβως τα ιδια,απο εξυπηρετηση δεν μπορω να πω το παραμικρο

Link to comment
Share on other sites

Παράπονα, υποθέτω θα έχουμε όλοι από κάποιο/α κατάστημα/τα.

Προσωπικά, δεν έχω από το χακ, αλλά από κάποιο άλλο. Όπως και θετικά δεν έχω να πω μόνο για το hac, αλλά και για άλλα καταστήματα.

Δεν είναι λίγο άδικο να βάζουμε στο στόχαστρο ένα μόνο κατάστημα? δεν λέω, σας έτυχαν πράγματα που σας χάλασαν και θέλετε να τα κάνετε γνωστά και στους υπολοίπους.

Επίσης(χωρίς να θέλω να θίξω κανένα από τα παιδιά που πόσταραν εδώ), έχει συμβεί στο παρελθόν να κάνουν εγγραφές άτομα που σκόπό έχουν να θάψουν κάποιον ανταγτωνιστή.

Εκεί που θέλω να καταλήξω, είναι στο να κοιτάμε την ουσία, και όχι τις λεπτομέρειες. Και η ουσία πιστέυω βάσει της οποίας αξιολογείται ένα κατάστημα, δεν είναι τόσο το ύφος του πωλητή/καταστηματάρχη αλλά οι τιμές και το σημαντικότερο για μένα, το after sales support.

Ελπίζω να μην παρεξηγήσετε τα γραφόμενα μου, δεν έχω σκοπό να σας αποσπάσω από το thread, αλλά αναφέρω την γνώμη μου σχετικά με το θέμα που προέκυψε.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι το θεμα με το καταστημα το εχουμε εξαντλησει και αφου δεν εμφανιζεται απαντηση απο μερους του καταστηματος δεν υπαρχει λογος να το συνεχιζουμε, ομως μπορουμε να μιλησουμε γενικα για τα καταστηματα.

Ενα σημειο που μου εχει μεινει απο την υποθεση αυτη ειναι οτι θα πρεπει να γνωριζουμε ποιοι ειναι μεσα στο forum και εχουν σχεση με το hac η αλλο καταστημα, αν δηλαδη ο Στρατος η οποιοσδηποτε αλλος συμμετεχει πολυ καλα κανει αλλα πρεπει να ξερουμε για παραδειγμα οτι ειναι ο ιδιοκτητης του καταστηματος ;) ο βρωμικος ανταγωνισμος δεν μου αρεσει και τον πολεμω οπου τον βρισκω.

Απο την πρωτη μερα που μπηκα στο forum αυτο μου δοθηκε η εντυπωση οτι μερικοι φιλοι προμοταρουν το συγκεκριμενο καταστημα και μαλιστα σκεφτηκα οτι το forum ειναι δικο τους δημιουργημα :dots: αν κατι τετοιο ισχυει δεν ειναι κακο αλλα πρεπει να το ξερουμε :worship:

Τωρα οταν καποιος πουλαει ειδη που δεν υπαρχουν αλλου αυτο ειναι πλεονεκτημα που πρεπει να τον υποχρεωνει να τα προωθησει οσο γινεται καλυτερα για να εκμεταλευτει το χρονικο διαστημα που ειναι μονος γιατι καποια στιγμη θα παψει να ειναι ο μονος, αυτο περιλαμβανει και σωστη συμπεριφορα και εξυπηρετηση.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ταραμας

Απο την πρωτη μερα που μπηκα στο forum αυτο μου δοθηκε η εντυπωση οτι μερικοι φιλοι προμοταρουν το συγκεκριμενο καταστημα και μαλιστα σκεφτηκα οτι το forum ειναι δικο τους δημιουργημα :dots: αν κατι τετοιο ισχυει δεν ειναι κακο αλλα πρεπει να το ξερουμε :worship:

Ως ένας εκ των admin του theLab.gr δηλώνω υπεύθυνα ότι το site ανήκει στους εν ενεργεία admins του και μόνο.

Αν το "προμοτάρουν" όπως λες διάφορα μέλη, μάλλον έχει να κάνει με το ότι τα μέλη αυτά είναι ευχαριστημένα από το συγκεκριμένο κατάστημα, μιας και όπως προείπα δεν υπάρχει καμία άλλη σχέση με το κατάστημα, όπως και με κανένα άλλο κατάστημα/εταιρία(αν εξαιρέσεις τις διαφημίσεις βέβαια και τα προϊόντα τα οποία μας παρέχουν για τις διάφορες δοκιμές).

Η μόνη εταιρία με την οποία ορισμένοι admins έχουν σχέση, είναι με γνωστή εταιρία παραγωγής μεξικάνικου ζύθου, αλλά αυτό δεν έχει άμεση σχέση με το αντικείμενο του theLab.gr, :p:P:P

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα,

ας γράψω κι εγώ μερικές γραμμές...

α) δε θεωρώ ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, κι ας είμαι πελάτης. Θεωρώ όμως ότι ο εκάστοτε μαγαζάτορας έχει τρόπους να τον κερδίσει χωρίς να του χαρίζεται...

β) απορώ που δεν αναφέρθηκε στο θρεντ αυτό, πασίγνωστο μαγαζί στην στουρνάρη που έχει παραδοσιακά και σταθερά κρύα συμπεριφορά στους πελάτες. με υφάκι και εξυπηρέτηση ύστερα από μισή ώρα αναμονής...

γ) στα μαγαζιά είμαι μυστήριος. θέλω να μπω να πάρω αυτά που θέλω και να φύγω. χωρίς πολλές ιστορίες και κουβέντες. γι'αυτό επειδή συνήθως ξέρω τι θέλω ψωνίζω κατά 80% από το εξωτερικό και έρχονται στην πόρτα μου... βέβαια η σωστή συμπεριφορά για μένα είναι να εξυπηρετηθείς και να σε βοηθήσουν ΑΝ το ζητήσεις και να μη νιώθεις ότι σε παρακολουθούν μην ακουμπήσεις κάτι. Γιατί η ψυχολογία είναι πολύ σημαντική όταν πρόκειται να δώσεις λεφτά.. (πάντα μιλάω γενικά...)

δ) το θρεντ αυτό θα ήταν πολύ πιο χρήσιμο για όλους αν έλειπαν κάποιες βαριές εκφράσεις από τη μια πλευρά και ειρωνίες από την άλλη. Με τον όρο πλευρά δεν εννοώ άμεσα τα 2 μέλη, αλλά τους υποστηρικτές τους.

ε) από το συγκεκριμένο μαγαζί δεν έχω πάρει κάτι μεγάλης αξίας, η κυρίως υπολογιστή, αλλά ποτέ δεν έτυχα κακής αντιμετώπισης. συνήθως παίρνω μικροπράγματα γιατί όπως είπα τα κυρίως τα φέρνω απ'έξω ή από γνωστούς.

στ) ΟΛΑ ανεξαιρέτως τα ελληνικά μαγαζιά, θα πρέπει να προετοιμαστούν να αντιμετωπίσουν αυτά του εξωτερικού, ιδίως σε θέματα τιμών καθώς όλο και περισσότεροι ψωνίζουν απ'έξω... κι ώρες ώρες απορώ πως προκύπτουν κάποιες τιμές εδώ, αν σκεφτούμε πως αν εγώ γλιτώνω λίγα ευρώ για μια αγορά λίγων αντικειμένων, πώς φτάνουν τόσο ακριβότερα εδώ κάποια είδη, που αγοράζονται σε μεγάλες ποσότητες και άλλες τιμές...

ζ) κάπου αναφέρθηκε το πλαίσιο... προτιμώ να μην πιάσω φιλική κουβέντα με τον καταστηματάρχη κάποιου άλλου μαγαζιού, παρά να προσπαθήσω να ξεχάσω αυτά που ξέρω από τους εξοργιστικούς πωλητές/πωλήτριες του πλαισίου, που με έχουν αφήσει μαλ@κα ουκ ολίγες φορές από τις μπαρούφες τους...

για μένα εν μέρει σωστή η προσπάθεια ενημέρωσής μας για κάποιο περιστατικό, αλλά προσωπικά το αν θα ψώνιζα ή όχι από κάπου, θα επηρεαζόταν κατά κύριο λόγο μόνο από τις δικές μου εμπειρίες...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.