Jump to content



Hacshop και εξυπηρέτηση


nobig

Recommended Posts

  • Replies 199
  • Created
  • Last Reply

Νοιωθω οτι το κουραζουμε το θεμα, απλα σας αναφερω :

α) 5 επιστολες μου σε 3 περιοδικα του ειδους με ακριβως τετοιες υποθεσεις, ετος 2001.

β) επιστολη μου καταγγελια στην Hewllett Packard USA για 2 τετοιες περιπτωσεις που αφορουσαν μηχανηματα απο Πουλιαδης & Infoquest, ετος 2002.

γ) το παραδειγμα του Στρατου συμβαινει και σε αλλες περιπτωσεις.

δ) στειλτε επιστολη στην Plextor και ρωτηστε τους γιατι απεσυραν το service απο την Ελλαδα και μπορει να σας απαντησουν, το εχουν κανει ηδη και μακαρι να ειχα φυλαξει το email τους για να το δειτε και να καταλαβετε.

ε) αν μπορει καποιος που εχει καταστημα να σας δειξει την συμβαση συνεργασιας μεταπωλητη με τις προαναφερομενες εταιρειες θα δειτε οτι υπαρχουν οροι που αοφρουν ποσοστα επι των αγορων που γινονται αποδεκτα για RMA, λυπαμαι αλλα δεν θα δημοσιευσω τις δικες μου συμβασεις.

Τελος δεν θεωρω σκοπιμο να συνεχισω γιατι δεν εχει κανενα νοημα, αν αυτο πιστευετε καλως το πιστευετε, ευχομαι μονο να μην αντιμετωπισετε το προβλημα, εχω δυο τελευταια σχολια...

α) θεωρω υποχρεωση μου να αναφερω οτι εξυπηρετηθηκα αψογα σε 2 περιπτωσεις ελαττωματικου προιοντος μικρης χρηματικης αξιας αλλα η ανταποκριση ηταν αμεση απο το checkmate.

β) επισης πρεπει να αναφερω οτι μεχρι στιγμης εχω επισης εξυπηρετηθει αψογα απο το HAC και για το συγκεκριμενο καταστημα και με την ευκαιρια αν διαβαζει το post μου ο ιδιοκτητης εχω να του πω οτι η πληρωμη με καταθεση ειναι απαραδεκτη, γνωριζω τα προβληματα αλλα επιμενω στην αποψη μου, παρα το γεγονος οτι και με την αντικαταβολη δεν μπορεις να ανοιξεις το κουτι και να δεις αυτο που παιρνεις πριν πληρωσεις παραυτα τουλαχιστον το εχεις μπροστα σου, επειδη εχω εξαπατηθει στο παρελθον με τον τροπο καταθεση σε λογαριασμο γι'αυτο και δεν προκειται ποτε να κανω παραγγελια μεγαλου χρηματικου ποσου ετσι.

Ευχαριστω για την ενδιαφερουσα κουβεντα και προτεινω στους εμπλεκομενους με μαγαζια που συμμετεχουν στο forum να γινουν γνωστοι σε ολους ετσι ωστε να εχουν την ευκαιρια να κερδισουν την εμπιστοσυνη μας.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από icy20

Οταν καποιος γραφει τετοια πραγματα αυτοματως χανει την ουσια του και το περιεχομενο του υπολοιπου ποστ.Ας πουμε μολις διαβασα αυτη τη λεξη παρελειψα να διαβασω το υπολοιπο...ΕΛΕΟΣ

Μαριε σύμφωνω ρε αλλά προχτές που έκλειναν πήγα κατά της 4:40 και έκλειναν 5:00χτύπησα το τζαμι του ψηλου και αυτος ο π@π@ρ@ς μου ειπε κλείσαμε ενώ ειμαι τακτικός πελάτης.

Και του είπα μια κάρτα δικτυού θέλω:whip:

Link to comment
Share on other sites

Για το συγκεκριμένο περιστατικό...μιάς και δεν είμουν παρόν και δεν ξέρω πώς? ακριβώς μπορεί να εξελίχθηκε....δεν θα εκφέρω γνώμη.

Αλλά θα σας πώ συνοπτικά τη γνώμη μου για το HAC

HAC=Στράτος και Θωμάς

Στράτος=Ηρεμη δύναμη.

Κατά 99% θα σας αντιμετωπίσει σωστά.

Θωμάς=Κεφάλαιο στο χώρο του εμπορίου και της πληροφορικής.

Ο λόγος του συμβόλαιο.

Δέν θα σας πεί ποτέ ανακρίβειες και παραμύθια.

Υ.Σ.

Τον θυμάστε τον Παραμυθά στην ΕΡΤ ....κάπου στο 1980 ?

Αν ...ναι....τότε καμμία σχέση....δεν τον πλησιάζει κάν τον Thomas

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Chris2004

Είμαι του μαγαζιού; Χαλάρωσε λίγο...

Διαφωνείς με κάτι απο αυτά που είπα; Για τον chris

Τι σου μυρίζει ρε gmax; Κακό είναι που θέλω αυτό το κουτί έστω και μτχ αν το έχει κάποιος; Πολύ το κουράσαμε το θέμα, πιάνεστε απο το παραμικρό. Πραγματικά δεν έχετε να κάνετε κάτι καλύτερο;

Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι το στιγμα εχει δωθει και το θεμα εχει καλυφθει απο ολες τις πλευρες.

δεν ειναι αναγκη να εμπλεκομαστε και σε προσωπικες διαφωνιες.

:giveup: :giveup: :giveup: :giveup: :giveup: :giveup: :giveup: :giveup: :giveup: :giveup: :giveup:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ram-raider

νομιζω οτι το στιγμα εχει δωθει και το θεμα εχει καλυφθει απο ολες τις πλευρες.

δεν ειναι αναγκη να εμπλεκομαστε και σε προσωπικες διαφωνιες.

:giveup: :giveup: :giveup: :giveup: :giveup: :giveup: :giveup: :giveup: :giveup: :giveup: :giveup:

Θα συμφωνήσω βέβαια με τον ram-raider.

Δεν υπάρχει λόγος να το συνεχίσουμε/τε.

Καλό σας βράδυ.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Shidokanjohn [Χθες, στις 18:21]

Η εγγυηση αρχιζει απο την ημερα αγορας του προιοντος φιλτατε.Και μην μου πεις να το ψαξω.Σε εισαγωγικη εταιρεια ειμαι......

Και σαν εισαγωγική εταιρεία τι κάνεις όταν ένα από τα προιόντα σου έχει γίνει παράλληλη εισαγωγή; Το καλύπτεις και αυτό με εγγύηση;

Και τι πρέπει να κάνει κάποιος που δεν το πήρε από εσένα αλλά θέλει να το πάει RMA, αλλά το κατάστημα από το οποίο το προμηθεύτηκε δεν τον στηρίζει;

Γιατί όσον αφορά εμένα, τα τροφοδοτικά Levicom γίνονται εισαγωγή από την Checkmate αλλά όχι το μοντέλο που εγώ έχω. Αλλά το HACSHOP το έκανε μάλλον παράλληλη εισαγωγή και το πουλούσε. (Σύμφωνα με την Checkmate, η ίδια δεν συνεργάζεται με το HACSHOP)

Και στο φινάλε ποιός είναι αυτός που δεν μου δίνει την εγγύηση που διακιωματικά έχω. Τουλάχιστον να επικοινωνούσε με την αντιπροσωπεία ο ίδιος για να βγάλει αυτός άκρη και όχι να τρέχω εγώ.

Θωμάς=Κεφάλαιο στο χώρο του εμπορίου και της πληροφορικής.

Ο λόγος του συμβόλαιο.

Δέν θα σας πεί ποτέ ανακρίβειες και παραμύθια.

Σχετικά με αυτό. Η αλήθεια είναι ότι όσες φορές έχω πάει εκεί και έχω αγοράσει κάτι, ότι σου έλεγε ότι αγόραζες, αυτό έπαιρνες.

Αλλά για τα συμβόλαια και τα λοιπά δεν το πιστεύω.

Εγώ πάντως είμαι πολύ δυσαρεστημένος με το HacShop γιατί την μία φορά που χρειάστηκα την βοήθειά του δεν ήταν εκεί και μάλιστα πιστεύω ότι με εξαπάτησε.

Link to comment
Share on other sites

Στον κλαδο που ειμαι δινονται εγγυησεις και το καταστημα ειναι υποχρεωμενο να βαλει ημερομηνια πωλησης και σφραγιδα καταστηματος.Αρα ξερω αν ειναι απο μενα η οχι αν ερθει πισω το εμπορευμα για επισκευη η αντικατασταση

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Stratos

Δεν ισχυει ακριβως αυτο....και να και ενα ζωντανο παραδειγμα, απο το site της WesternDigital.

"The period commences from the date of manufacture appearing on the Product label of the original Product purchase. "

Ωπα;! Τρομερη απορια που μολις γεννηθηκε: υπαρχει δηλαδη περιπτωση να παω μια μερα να παρω ενα παλιοτερο μοντελο WD και να μου πει ο πωλητης "καλοριζικο και να ξερετε εχει 1.5 μηνα εγγυηση" ;;

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Shidokanjohn [Σήμερα, στις 09:50]

Αν δεν εχεις να σχολιασεις κατι πανω στην συζητηση καλυτερα να το βουλωνες και να μην λες παπαριες πρωι πρωι

Πήρα θέση στη συζήτηση πριν. Εσύ που ενοχλήσε? ο vag kai o zyx δεν ήταν off topic?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Chosen

Ωπα;! Τρομερη απορια που μολις γεννηθηκε: υπαρχει δηλαδη περιπτωση να παω μια μερα να παρω ενα παλιοτερο μοντελο WD και να μου πει ο πωλητης "καλοριζικο και να ξερετε εχει 1.5 μηνα εγγυηση" ;;

Χλωμό το βλέπω να στο πει πωλητής... μάλλον όταν έρθει η καταραμένη ώρα του rma θα το ανακαλύψεις.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.