Jump to content



Hacshop και εξυπηρέτηση


nobig

Recommended Posts

εχω παρει μπόλικα πραγματάκια απο το hac ,,, η courier μου φένεται ακριβή.....

στο τηλεφωνο που πήρα κανα δυο τρεις φορες ήταν ευγενέστατοι....

το κουτι μου ειχε κατι γρατσουνίτσες και είχαν ψιλοξεκολλήσει κατι αυτοκόλητα...

αλλα δεν τους είπα τπτ.....

μπορει ο υπάλληλος να είχε τις μαύρες τους η ακομα μπορεί να μην του καθόταν το γκομενάκι του. και ετσι καπου επρεπε να ξεσπάσει....

δεν το δικαιολογω θα επρεπε να φερθει με περισσότερη ευγένεια..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 199
  • Created
  • Last Reply

το οτι ο πελατης εχει παντα δικιο ειναι μεγαλη πλανη.....ειμουν αρκετα χρονια στις πωλησεις και ......αστα.Σε αυτες τις περιπτωσεις η λογικη και η κατανοηση ειναι το παν.Ως πελατης πλεον απο κανενα καταστημα δεν ειμαι πληρως ικανοποιημενος αυτο δεν σημαινει οτι για ολα θα ανοιξω ποστ....Αν δεν εξυπηρετηθω στο hac θα παω στο ram η στο πλαισιο η στο pcworld κ.τ.λ.

αυτα....και μην τα περνετε ολα βαρεως,την δουλεια μας και την πλακα μας να κανουμε.Το οτι κερδιζουν καποιοι απο αυτο δεν ειναι κακο....:T: αρκει να μην αισχροκερδουν.....:whistling

Link to comment
Share on other sites

Σου είπα να γλύψεις? Απλά να είσαι ευγενείς. Η ευγένεια δεν ισοδυναμεί με το γλύψιμο, αυτό το γνωρίζετε πιστεύω! Για πές πως εγώ σήμερα εξυπηρετήθηκα μια χαρά (και με το παραπάνω) και το άλλο το παιδί όχι?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από jogi

Σου είπα να γλύψεις? Απλά να είσαι ευγενείς. Η ευγένεια δεν ισοδυναμεί με το γλύψιμο, αυτό το γνωρίζετε πιστεύω! Για πές πως εγώ σήμερα εξυπηρετήθηκα μια χαρά (και με το παραπάνω) και το άλλο το παιδί όχι?

Τι να σου πω δεν κατάλαβα γιατί δεν με εξυπηρέτησε. Δεν ύψωσα φωνή και του ξεκαθάρισα απο την αρχή ότι ήθελα να το αγοράσω απλά ήθελα να δω τους χώρους επειδή δεν έχει καλές εικόνες στο σιτε. Και στο κάτω κάτω είναι υπωχρεωτικός ο πληθυντικός, όσες φορές σε διαφόρα μαγαζιά που έχω πάει εχω εξυπηρετηθεί φανταστικά και στον ενικό.

jogi όπως λες ήσουν και εσύ παρόν, γιατί δεν μας λές αν φώναζα

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από nobig

... τον ρωτάω μπορώ να το ανοίγω, πάω να ανοίγω την πρόσοψη για να δω τα panels και σηκώνετε ο τύπος αρων αρων μην τυχόν και του κάνω καμιά ζημιά.

nobig, να σου κανω μερικες ερωτησεις (μπορειτε να τις "ρωτησετε" και οι υπολοιποι στους εαυτους σας).

- Σου ειπε ο Στρατος (ή το καποιο αλλο παλικαρι που ισως δουλευει εκει μεσα) οτι μπορεις να το ψαχουλεψεις; ("ψιλαφησεις" αν δε σου αρεσε το προηγουμενο ρημα)

- Ξερεις πως να πιανεις ενα λεπτεπιλεπτο και αρκετα γυαλισμενο/προσεγμενο για να ειναι σε βιτρινα, αντικειμενο χωρις να το χαλασεις;

- Αν "ναι", ο Στρατος γνωριζε οτι "ηξερες τι και πως το κανεις"; Μπορει ποτε να το εγγυηθει αυτο καποιος σε καταστηματαρχη;

- Σου 'χει τυχει ποτε να εισαι "παρμενος" μπαινοντας σε ενα μαγαζι και κατα συνεπεια να εχεις περισσοτερες "απαιτησεις"; Το δικαιολογεις ποτε αυτο στον εαυτο σου; Θα το δικαιολογουσες ποτε αυτο σε πωλητη;

- Οταν σου εχει μπει "στραβα" καποιος πωλητης, ενιωσες οτι "δικαιουσαι" να τον τρεξεις λιγο, εξαιτιας της συμπεριφορας του; Οτι ρε παιδι μου "το αξιζει";

- Θα συγχωρουσες/δικαιολογουσες/καταλαβαινες αν καποια φορα ο πωλητης/καταστηματαρχης αντιδρουσε λιγο αποτομα ή υπερβολικα, παρολο που η συμπεριφορα σου ηταν "αψογη";

Προσωπικες εμπειριες απο Hacshop, δυο. Μια κατ'ιδιαν, οπου πηγα εκει με εναν φιλο και ανοιξαμε και τα τρια χρωματα (μαυρο, μπλε, ασημι) του 4πλου Rheobus 3.5", για να δουμε πιο μας ταιριαζει πιο πολυ με το Plusview. Και μια αγορα εξ αποστασεως, κανα μηνα μετα αφου γυρισα Θεσσαλονικη. Τον πηρα τηλεφωνο 2 φορες σε μια μερα (μια για διευκρινησεις και μια για την επιβεβαιωση της παραγγελιας). Την πρωτη μου απαντησε λες και του στερησαν τα τσιγαρα μια ολοκληρη μερα και την δευτερη λες και μιλουσα με το κουμπαρακι μου. Συμπερασμα; Κανενα. Ο Στρατος σαν ανθρωπος ειναι ... ανθρωπος. Με μια (το πολυ δυο) επαφη, δεν μπορω να σου πω αμα ειναι στραβος ή αγιος. Μπορω να σου πω αν το Β031 το εχει πιο φτηνα απο την Checkmate και τις ABIT πιο ακριβα απ'οτι οποιοδηποτε αλλο μαγαζι, αλλα δε μπορω να σου πω τι ατομο ειναι.

Δε λεω οτι δικαιολογω την συμπεριφορα προς τον πελατη, αναλογα με τα κεφια του καταστηματαρχη/πωλητη, απλα λεω παρτε ολα τα δεδομενα και ζυγιαστε τα. Μην καταληγετε σε βιαστικα συμπερασματα. Ενα-δυο ποστ με το δικο σου που εχω δει στους 9 μηνες του TheLab για "αποτομη" συμπεριφορα του Hacshop και αντε να δω ακομα κανα-δυο στους επομενους 3 μηνες πες. Δυστυχως δεν κανουν ποστ ολοι οσοι αγοραζουν κατι απο κει και ειναι κατενθουσιασμενοι, ή τουλαχιστον ικανοποιημενοι, ειδαλλως θα ελεγες "μπα, κατι στραβο θα του ετυχε", μπορει το να βλεπω ενα ατομο να βαζει τα χερια του στη βιτρινα, να μου την εδωσε και να γινω με την μια "αμυντικος". Μπορει εκεινο τοι πρωι να του ηρθε το ΤΕΒΕ και να του ανεβηκε η πιεση. Και γω σου λεω οτι ξερω πχ ατομο που παιρνει μητρικη απο καποιο μαγαζι, λεει στον καταστηματαρχη οτι θα την πεθανει στα mod, την καιει, του το λεει, τα παιρνει στο κρανιο ο αλλος, του τα χωνει γερα και στο τελος του λεει ενα "φερ'την απο δω, θα την βολεψουμε".

Fleamarket χρησιμοποιεις; Θα αγοραζες ποτε κατι απο καποιον που εχει 250 θετικες αξιολογησεις; Σαφως. Αν μαθαινες οτι οι 250 βαθμοι ερχονται απο 260 θετικες και 10 αρνητικες, θα το ξανασκεφτοσουν; Ειδικα αν στις 10 αρνητικες διαβαζες "μου μιλησε στον ενικο", "δεν ηταν προθυμος", "αργησε να μου απαντησει" κλπ; Δεν ξερω για σενα, αλλα εγω θα αγοραζα. Ενα μικρο ποσοστο, ειναι μεσα στα ορια της ανθρωπινης ανεκτικοτητας και του ανθρωπινου λαθους.

Και κατι ακομα, δεν εχω κανει πωλητης, ουτε εχω καταστημα. Αλλα εχω περασει απο helpdesk ευρωπαϊκου ιδρυματος (προηγουμενη δουλεια, παρομοια με την τωρινη) και καλως ή κακως ειχα αμετρητους "πελατες". Ε λοιπον, το "ο πελατης εχει παντα δικιο" ειναι μια μεγαλη και υπο-εκτιμημενη παπαριά. Θα επρεπε να λεει "ο σωστος πελατης εχει παντα δικιο, και πρεπει παντα να το διεκδικει". Δεν αμφιβαλλω οτι η συμπεριφορα σου ηταν αψογη, οπως δεν αμφιβαλλω και οτι το μισο TheLab εχει παρει καποτε κατι απο το Hacshop, χωρις να εχει παραπονο. Αν ο Στρατος ειναι καθηκι, δε θα ψωνιζε ποτε κανεις απο Hacshop, εννοια σου και οταν βγαινει φιρμανι στα φορα, κατι μαγαζακια του κ&λου μαρκαρονται (βλεπε Κλεφτορασης κλπ). Ελα ομως που δε συμβαινει κατι τετοιο με το προαναφερθεν μαγαζι.

Βαλε τα ποσοστα που σου ειπα, τον ανθρωπινο παραγοντα και τα υπολοιπα δεδομενα στην ζυγαρια και απαντησε μου αν εφταιγε ο καταστηματαρχης, ο πελατης ή η κακη στιγμη.

(συγγνωμη για το μακροσκελες ποστ)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από nobig

Τι να σου πω δεν κατάλαβα γιατί δεν με εξυπηρέτησε. Δεν ύψωσα φωνή και του ξεκαθάρισα απο την αρχή ότι ήθελα να το αγοράσω απλά ήθελα να δω τους χώρους επειδή δεν έχει καλές εικόνες στο σιτε. Και στο κάτω κάτω είναι υπωχρεωτικός ο πληθυντικός, όσες φορές σε διαφόρα μαγαζιά που έχω πάει εχω εξυπηρετηθεί φανταστικά και στον ενικό.

jogi όπως λες ήσουν και εσύ παρόν, γιατί δεν μας λές αν φώναζα

Δεν φώναζες ούτε τίποτα τέτοιο. Απλώς ο άλλος είχε αποτι φαίνετε τους λόγους του (υποθέτω) για να μην σε αφήσει να το ψαχουλέψεις. Αν ήταν κάποιο άλλο αντικείμενο να είσαι σίγουρος ότι θα είχες άψογη αντιμετώπιση (ειλικρινά ακόμα όμως δεν έχω καταλάβει 100% το γιατί δεν στο άνοιξε ο ίδιος έστω και προσεκτικά, να η=μην αφήσει εσένα ΟΚ)

Link to comment
Share on other sites

Να καταθεσω κι εγω,μιας που ειδα ταμειο.....:D

Νομιζω οτι υπερβαλλεις λιγο. Απο οτι διαβαζω, εφτασες μεχρι και να ανοιγοκλεισεις το πορτακι του... δηλαδη, ποια θεωρειται καλη επιδειξη του κουτιου???να το παρεις σπιτι για καμμια βδομαδα???

Συμφωνω απολυτα στις αποψεις περι καλης η κακης διαθεσης...σε ολους μας εχει τυχει.

Αλλα σε καθε περιπτωση, τα πραγματα εξακολουθουν να ειναι απλα.

Δεν σου κανει ενα μαγαζι? Οκ, πας σε αλλο. Στη δικη σου περιπτωση, ειναι ο Checkmate(και απορω που την ειδατε την ειρωνια του Στρατου...εδωσε μια ξεκαθαρη και αναμφισβητητα ολοσωστη απαντηση,προτεινοντας ανταγωνιστη του).Τωρα αν η τιμη δεν σου κανει, αυτο ειναι αλλου παπα ευαγγελιο.

Anyway, γνωριζω οτι σε τετοιες περιπτωσεις, η αληθεια ειναι καπου στη μεση...εχω δουλεψει αρκετα χρονια σαν πωλητης για να μπορω να το κρινω...και ας μην ξεχναμε οτι εχουμε ακουσει μονο την μια αποψη ακομη...;)

Link to comment
Share on other sites

Το κουρασαμε το θεμα πολυ.............

Αυτα γινονται και θα γινονται (και απο τις 2 μεριες) δεν το αφηνουμε καλυτερα ???????????

Δεν υπαρχει σκοπος να βγαλουμε συμπερασμα αν ειχε δικιο ο ενας ή ο άλλος ετσι δεν ειναι ?

Αλλωστε μπορει και οι 2 ή και κανενας.

Αντε καλο βραδυ

ΥΓ

Αψογες οι φωτο απο το λαν παρτυ

καλυνηχτα μαγκες (και μαγκισες?

:p:kiss: :giveup: :giveup: :giveup: :giveup: :giveup: :giveup: :giveup: :giveup:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ προσωπικά απο το Hacshop έχω καλές εμπειρίες, εντάξει οι τιμές δεν είκαι και οι καλύτερες αλλα βρίσκεις πολλά πράγματα που δεν υπάρχουν αλλού. Τα παιδιά είναι αρκετά εξυπηρετικά εκεί που μπορούνε. Δυστυχώς μαγαζιά που δεν έχουν την οικονομική δύναμη του Πλαισίου δεν μπορούν να έχουν αντικείμενα τα οποία είναι για μόνο για βιτρίνα και για ψαχούλεμα απο τον καθένα. Λογικό είναι ο άλλος να θέλει να το προστατέψει γιατί είναι για πώληση και απλά εξυπηρετούσε στο να είναι στη βιτρίνα. Ο πελάτης πρέπει να ξέρει τα δικαιώματά του, γι΄αυτά και ΜΟΝΟ θα έχει πάντα δίκιο, π.χ Οι τιμές στο ράφι να είναι και οι τιμες στο ταμείο, να μην έχουν προβλήματα τα προιόντα και πολλά άλλα. Αλλά να μήν είμαστε υπερβολικοί.

Link to comment
Share on other sites

Να πω και γω τα δικά μου..........Tους ΚΥΡΙΟΥΣ που εχουν το καταστημα ΗΑC τους ξέρω κοντά 4 χρόνια.Εχουμε άριστη σχέση πελάτη-καταστήματος και στο θέμα πώληση και στο θεμα RMA και στο θεμα¨"θέλω αυτό το προιόν παράγγειλε το". Με έχουν εξυπηρετήσει άπειρες φορές και για αυτούς τους λόγους προτιμώ το συγκεκριμένο καταστημα σε σχεση με τα παμπολα καταστήματα που υπαρχουν στην Στουρναρη αλλα και σε ολη την Αττικη.Και φυσικά εχω παρα πολλες εμπειρειες στα παραπανω θεματα με ολα σχεδον τα καταστηματα που εμπορευονται ειδη Πληροφορικης.Η πλειοψηφεια των αλλων καταστηματων εχει δειξει υφος του στυλ "αμα θες αγορασε το αλλιως χεστ.....αμε".Οπως επισης "αυτο το προιον ειναι για να το βλεπεις μονο στη βιτρινα,σιγα μην στο δωσω να διαβασεις τι λεει πανω στο κουτι", "αμα θες να μαθεις τα χαρακτηρηστικα του προιόντος να μπεις στο ιντερνετ (ειτε λογω βαρεμαρας ειτε ασχετοσυνης με το θεμα)".

Αυτα και αλλα πολλα με εχουν κανει πελατη του καταστηματος HAC χωρις μεχρι στιγμης παραπονο.Τα παιδια του καταστηματος γνωριζουν την Πληροφορικη,γνωριζουν τα εξτρημ προιόντα της και θα σου δωσουν λυση είτε εισαι γνωστης ειτε οχι.

Υ.Γ: O Στράτος ειναι το ζωντανό παράδειγμα της "ΗΠΙΟΤΗΤΑΣ". Οσοι τον εχουν δει ειμαι σιγουρος οτι συμφωνουν.

Link to comment
Share on other sites

Σιγά ρε παιδιά, εγώ είπα μια άσχημη εμπειρία που είχα με το συγκεκριμένο

κατάστημα και πέσατε να με φάτε, ψαχούλευες, έκανες, δεν το πήρες σπίτι σου να

το δοκιμάσεις οπότε παρακαλώ όποιος δεν γνωρίζει να μην κάνει τέτοια σχόλια. Ας

το κατέβαζε αυτός και να μου το έδειχνε, δεν ζήτησα κάτι παράλογο.

Αργότερα όταν θα πάρετε αυτοκίνητο όχι μόνο θα μπείτε μέσα, αλλά θα το πάρετε για

test drive, θα το φτάσετε και 6000 χιλίαδες στροφές για να δείτε αν γκαζώνει και

μην ακούσω άλλο αυτοκίνητο και άλλο κουτί. Συμφωνώ δεν ζήτησα να το κάνει

βίδες ο άνθρωπος. Να το Κ Α Τ Ε Β Α Σ Ε Ι Ν Α Τ Ο ΔΩ ήθελα απλά. Για κάποιους

λόγους δεν το έκανε τους οποίος δεν ξέρω αλλά και ούτε με ενδιαφέρουν. Αυτό

εμένα με δυσαρέστησε σαν πελάτη. Τι πάει να πει δεν του έκατσε το γκομενάκι και άλλες

παπαρίες. Από την στιγμή που είναι επαγγελματίας δεν πρέπει να αφήνει αισ΄θηματα να τον κυριέυουν. ’μα αύριο δεν σου κάτσει το γκομενάκι και ξεσπάσεις πάνω στον εργοδότη σου

δεν θα σε γαμ****ει όρθιο;

Επειδή κουραστικά και επειδή από αλλού ξεκινήσαμε και φτάσαμε προτείνω στον admin

αν υπάρχει η δυνατότητα να το κλειδώσει

:zzz:

Link to comment
Share on other sites

εγω θα ποσταρω αυτο που νομιζω.με τα παιδια του χακ γνωριστηκα καλυτερα πριν κανα μηνα.η προσωπικη μου εμπειρια απο το μαγαζι ειναι αναμικτη...........

1)ψαγμενα προιοντα.

2)κανονικες τιμες(λεω κανονικες και οχι μετριες γιατι ακουγεται καλυτερα)

3)καλη εξυπηρετηση

θα θελα να αναλυσω καπως περαιτερω καθε ενα απο τα παραπανω.

για το 1ο δεν θελει μεγαλυτερη αναλυση καθως τα παιδια ειναι γνωστες του χωρου στον οποιο κινουνται(μοντινγκ) το οποιο αποτελει και το μεγαλο τους πλεονεκτημα στη στουρναρη.

για το 2ο εχω να πω τα εξης.το σποτακι με το κυνηγι της καλυτερης τιμης στα προιοντα ελπιζω να το θυμαστε.........ειναι περυσινο.δινει ακριβως την εικονα στο χακ...πολλα προιοντα σε καλες τιμες αρκετα στις ιδιες με τον ανταγωνισμο και σε καποια αλλα υψηλοτερες.......προσωπικα ειδα ενα 12αρη ανεμηστιρα τιταν 8 ευρω στο ραμ και 12 στο χακ(ο πλαστικος μαυρος)....βεβαια αυτα ειναι λεπτομερειες......

εξυπηρετηση.το μεγαλο αγκαι οπως διαπιστωσαμε παραπανω με τις απαντησεις και τον πρηγουμενων παιδιων.......προσωπικα μου εχουνε φερθει αψογα.....εξαιρεση αποτελουν 2φορες στις συνολικα 20που εχω επισκεφθει το μαγαζι.ισως απο την πολλη κουραση δεν ειχαν την ορεξη να μου λυσουν καποιες αποριες ή ετσω λογω πολυ δουηλειας στο πισι τους να περιμεναν μεγαλυτερο θαροος απο τη μερια μου.τεσπα.πιστευω οτι και ο φιλος Νομπιγκ που ενοχληθηκε ισως επεσε στην περιπτωση της κακιας στιγμης που λεμε.αντιπαραθετω μια αλλη περιπτωση στην οποια ημουνα παρων πριν 5-10μερες.μπηκε ενας πιτσιρικαας μεσα και αρχισε να ρωταει δεκαδες πραγματα.να ανοιγει οτι κουτακι απο ψυκτρες υπηρχε στο ραφι και να βγαζει τα παντα απο μεσα......το μονο που παρατηρησα ηταν μια σιωπηλη δυσαρεσκεια απο τον θωμα.τιποτε αλλο.

να κλεισω με το εξης.ανθρωποι ειμαστε ολοι και ολοι εχουμε τις κακες μας στιγμες.απλα τυχαινει καμια φορα........οποτε χαλαρωστε και μην χαλατε τη ζαχαρενια σας εαν καποιος πελατης ειναι υπερ-----σχολαστικος ή καποιος πωλητης περισσοτερο αποτομος απο το φυσιολογικο.........

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω οτι οταν ενα μαγαζι δειχνει τετοια δειγματα συμπεριφορας οπως περιγραφονται απο τον φιλο τοτε πρεπει να ανακοινωνονται και να υπαρχει και η απαντηση απο την αλλη πλευρα.

Αυτη ειναι η πρωτη σκεψη μου, ομως θελω να σημειωσω καποια πραγματα,

α) προσωπικα για πρωτη φορα παραλαμβανω πραγματα αυριο απο Hac, πριν κανω την παραγγελια εκανα 3 τηλεφωνηματα για πληροφοριες και μετα την παραγγελια αλλα 4 τηλεφωνηματα, σε ολα τα τηλεφωνηματα μιλησα με τον ιδιο ανθρωπο που πιθανον ειναι και ο ιδιοκτητης αφου το ονομα του φαινεται στον τραπεζικο λογαριασμο, ομολογω οτι ηταν ευγενεστατος και εξυπηρετικοτατος. μου εδωσε ολες τις πληροφοριες που ηθελα και επιπλεον του ζητησα να μου βρει και τους καταλληλους σωληνες για την υδροψυξη και το εκανε και αυτο.

β) στο site του αναφερει οτι συντομα θα εχει την δυνατοτητα να δεχεται παραγγελιες με αντικαταβολη, ειλικρινα δεν μου αρεσει να αγοραζω με καταθεση στην τραπεζα γιατι εκτος απο την ταλαιπωρια τιθεται και θεμα αξιοπιστιας, πληρωνω κατι πριν ακομα ξεκινησει η διαδικασια της αγορας και αυτο ειναι τραβηγμενο, ομολογω οτι δεν ειναι ο καταλληλος τροπος για αγορες και θα προτεινα να προχωρησουν σε αλλαγη του τροπου πωλησεων, δεν χρειαζεται καμμια διαδικασια απλα μερικοι το κανουν για να αποφυγουν την καθυστερηση πληρωμης απο τις μεταφορικες οι οποιες παρακρατουν τα χρηματα για μερικες μερες, το ζω συχνα αυτο οταν πουλαω εγω με αντικαταβολη.

γ) αν αυριο παραλαβω τα πραγματα και δεν εχω προβλημα θα συνεχισω να αγοραζω και εδω μιλαμε για χιλιαδες ευρω, ομως αν αντιμετωπισω ασχημη συμπεριφορα θα σταματησω και θα παιρνω οτι θελω απο αλλου, ακομη και απο την αλασκα αν χρειαστει.

Τελος ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω τι εγινε στην συγκεκριμενη περιπτωση και οπωσδηποτε δεν μπορω να εκφερω αποψη, κρατω σαν δεδομενο την αψογη συμπεριφορα του κυριου αυτου προς εμενα και σαν τελευταιο σχολιο αναφερω οτι πριν 2 χρονια με τιμωρησαν με διακοπη :jump: συνεργασιας απο μια απο τις μεγαλυτερες εταιρειες στην Ελλαδα γιατι οντας συνεργατης τους με αγορες της ταξεως των 20-25 εκατομμυριων δραχμων τον χρονο τους κατηγγειλα σε γνωστο περιοδικο πληροφορικης για την ταλαιπωρια και την εξαπατηση που εκαναν σε εμενα και κατ'επεκταση σε πελατες μου με προβληματικα προιοντα. :tomato:

και σαν απαντηση στον φιλο που ειπε οτι κανουμε την πλακα μας και τυχαινει και καποιοι να κερδιζουν απο αυτο δεν συμφωνω καθολου, πλακα με χιλιαδες ευρω δεν κανεις εκτος αν τα βρισκεις στον δρομο ;)

Link to comment
Share on other sites

παιδια εγω ενα πραγμα θα πω σαν ανθρωπος που εχει ενα μαγαζι. ξερω οτι δεν ειναι σωστο αλλα και εγω εχω μηλησει "ασχημα" σε ανθρωπους που ηρθαν στο μαγαζι μου. ειμαι ανθρωπος μπορει να εχο 10 παραγγελιες στο μυαλο μου. πολλα προβληματα που ο πελατης δεν το ξερει. και αλλους 1002 λογους. το ξερω οτι δεν ειναι σωστο να μιλαμε ασχημα γενικα. αλλα υπαρχουν και οι ανθρωπινη παραγοντες.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από TROIDX

Υ.Γ: O Στράτος ειναι το ζωντανό παράδειγμα της "ΗΠΙΟΤΗΤΑΣ". Οσοι τον εχουν δει ειμαι σιγουρος οτι συμφωνουν.

Αυτό μπορώ να το πω κι εγώ με 100% σιγουριά :T:

Link to comment
Share on other sites

Να χωθώ και εγω?

Κατα καιρούς εχω αγοράσει πολλά πραγματακια απο το εν λογω μαγαζι, είτε επισκεψη είτε κουριερ... σε μια φάση στράβωσα πολύ! και απο τότε δεν εχω ξανα ασχολειθεί με το θέμα.

Ηταν η περίοδος (περσυ τετοιο καιρό) που είχε διαθέσιμους τους 1800 DLT3C, έγραφε στο σιτε οτι οποιος παραγγέλνει κατοχυρώνει την σειρά του γιατι δεν ειχε μεγάλο απόθεμα, παρήγγειλα λοιπόν 1 επεξεργαστή και περίμενα να έρθει, μετα απο 4-5 μερες δεν θυμαμαι αν με πηραν τηλ ή πήρα και μου είπαν οτι δεν εχουν DLT3C αλλα μόνο απλούς, χώνομαι ευγενικά και ωραία στον τύπο λέγοντας του οτι πριν 2 μερες τους αφαιρέσαν απο το σιτε (τελος στοκ δηλ) και οτι τον εχω παραγγείλει εδω και 5 μερες αρα πρόλαβα! και ο τυπος αρχισε με άσχημο τρόπο να προσπαθεί να περάσει το δικό του και καρφώθηκε ο καραγκιόζης γιατι εφακσε και αντιέφασκε.. (σορυ για το καραγκιοζης αλλα μερικοι ανθρωποι γύρω μας...)

Τεσπα, αυτο που μου την σπάει ειναι οτι στο εδω φορουμ οπως και σε αλλα παρατηρω το φαινομενο που καποιος ρωτάει κατι και η πρωτη πρωτη απαντηση ειναι η ιστοσελιδα του μαγαζιου, νομιζω οτι οι τυποι εκει εχουν 5-6 accounts σε καθε φόρουμ και κάνουν την δουλειά τους (κ την διαφήμησή τους...) για να μην καρφώνονται.

Μια φορά μου είχε κολήσει ενας χρήστης και μου εστειλε ενα doc αρχειο μαιλ με τα κουτιά τους και τις τιμες... φιλικα κτλ...

ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑΑ???

Επισης επειδή συζητησα εκει με τα παιδια, δεν είναι οι τυποι guru οπως τους εμφανίζεται, επειδή κόβουν τα πλαινα των κουτιών και βάζουν πλεξι είναι guru?? φραγκοφονιάες είναι και οχι ιδιαίτερα ψαγμένοι και έξυπνοι...

τεσπα... πρωι πρωι...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από nycos

... και καρφώθηκε ο καραγκιόζης γιατι εφακσε και αντιέφασκε..

Αν είχε νόημα και αξία μια απάντηση σίγουρα την έχασες μόνο και μόνο από το χαρακτηρισμό...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.