swatoner Ιούλιος 18, 2012 #521 Ιούλιος 18, 2012 Aφού είσαι πιο αργός και από την καθυστέρηση στο να τα βάλεις χαχαχα Όχι ρε δεν μου λέει used μου λέει invalid product code.
nucleus Ιούλιος 18, 2012 #522 Ιούλιος 18, 2012 Μην το κάνεις copy paste από την σελίδα αλλά δοκίμασε να το βάλεις με το χέρι ή paste στο notepad πρώτα και μετά copy paste από εκεί ή τα δίνουν λάθος
minast Ιούλιος 18, 2012 #523 Ιούλιος 18, 2012 Όταν κάνεις 5 λάθος προσπάθειες κλειδώνει και πρέπει να περιμένεις για να δοκιμάσεις ξανά.
Thrael Ιούλιος 18, 2012 #524 Ιούλιος 18, 2012 Το θεμα ειναι προσωπικο..Αν σου αρεσουν τα παιχνιδια εξωμειωσης και εχεις αρκετη υπομονη μιας και δεν θα φτανεις αμεσως στον προορισμο σου τοτε αξιζει να το δοκιμασεις, ειδικα στην τιμη που παιζει τωρα.:flag: Συγκρουσεις κι εκτροχιασμοι γινονται;
ponaei8anasi Ιούλιος 18, 2012 #525 Ιούλιος 18, 2012 Από οσο θυμαμαι από τα πιο παλια train simulator συγκρουσεις εχει.Εκτροχιασμοι δεν μου εχουν τυχει όμως. Το βραδυ που θα το δοκιμασω θα σου πω...
SirDiman Ιούλιος 18, 2012 #526 Ιούλιος 18, 2012 Αν θυμαμαι καλα οταν το επαιζα ειχε και εκτροχιασεις, αλλα ειναι καπως βαρυ (λογικα θελει 4πυρινο επεξεργαστη) Για 2 ευρω φαση εχει παντωςSent from my iPhone using Tapatalk
acct Ιούλιος 18, 2012 #527 Ιούλιος 18, 2012 Προφανώς, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Αλλά, αν το παρακάτω κομμάτι είναι το πιο εντυπωσιακό σε ένα παιχνίδι, όχι 2€, ούτε να με πληρώνουν για να το παίξω. Σημ: Λινκ στο κομμάτι με τα ζόμπι από το Trains vs Zombies DLC, που το έψαξα γιατί έλπιζα ότι τουλάχιστον θα μπορείς να βάλεις ένα εκχιονιστικό και να οργώνεις απέθαντους, για το καλαμπούρι... αλλά που τέτοια τύχη. #snoozefest
eleozz Ιούλιος 18, 2012 #528 Ιούλιος 18, 2012 ακόμα 1 ελπίζοντας ότι θα προσθέσουν και άλλα(εχει contribution)http://www.steamgifts.com/giveaway/lveKV/dwarfs
Tsunami Ιούλιος 18, 2012 #529 Ιούλιος 18, 2012 O τζαμπατζής ζεί (επειδή είναι ψυχάκι και έχει γρήγορα δάχτυλα)Hacker Evolution Duality obtained! Mission accomplished :crazy_pilot:
Tsunami Ιούλιος 18, 2012 #532 Ιούλιος 18, 2012 Bastion στα 3,49 αξίζει?Eξαιρετικό παιχνιδάκι. Δεν θα το μετανιώσεις.
tragikos Ιούλιος 18, 2012 Author #533 Ιούλιος 18, 2012 (edited) Summer Seal Μπορεί και να κερδίσετε το Shadowgrounds ή και άλλα Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 18, 2012 από tragikos
filthy_dwarf Ιούλιος 18, 2012 #534 Ιούλιος 18, 2012 κέρδισα 75% έκπτωση στο Trine 2 και το shadowgrounds
GFFermari Ιούλιος 18, 2012 #535 Ιούλιος 18, 2012 κέρδισα 75% έκπτωση στο Trine 2 και το shadowgrounds Πως γενεν αυτο?!!!
EraserheadX Ιούλιος 18, 2012 #537 Ιούλιος 18, 2012 Κι εγώ κέρδισα το Shadowgrounds και 75% off στο Trine.
Makam Ιούλιος 18, 2012 #539 Ιούλιος 18, 2012 (edited) Υπάρχει τρόπος να βλέπουμε πόσο έχουμε αγοράσει ένα παιχνίδι;Δεν εννοώ μέσα από τις συναλλαγές καταστήματος στο λογαριασμό του κάθε χρήστη, γιατί εκεί αν έχουν αγοραστεί δύο ή παραπάνω μαζί τα δείχνει με μία τιμή όλα μαζί.Πάντως στο Summer Seal όλοι κερδίζουν και αν όχι με τις πρώτες 10 προσπάθειες, μπορεί να επαναληφθεί η διαδικασία μετά από 20 λεπτά περίπου.Μόλις είδα ότι η φώκια κοιμήθηκε! Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 18, 2012 από Makam
vic Ιούλιος 18, 2012 #540 Ιούλιος 18, 2012 Εγώ τσεκάρω στο mail που μου στέλνει κάθε φορά όπου έχει και αναλυτικά την τιμή του κάθε παιχνιδιού.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now