Jump to content



PALIT GTX 295, από Πλαίσιο πόση εγγύηση?


N3M3SYS

Recommended Posts

μα οταν σου αλλαζουν μια καρτα σου την αλλαζουν με μια ιδια η καποια ιδιας αξιας απο κει κ περα μιλαει η πολιτικη της εταιρειας κ οχι η εμπειρια του πωλητη,κ σε πολλες των περιπτωσεων σου κοβουν κ ενα πιστωτικο βαση τρεχουσας αξιας της καρτας σου κ απο κει κ περα ειναι δικη σου επιλογη το τι θα κανεις.

Είναι θέμα product manager και μόνο όπως μου είπαν 2 τεχνικοί. Ο πελάτης δεν έχει λόγο πάνω σε πια κάρτα θα του δοθεί.

Όταν την 4η φορά πήρε την κάρτα επισκευασμένη, του έδωσαν μια απόδειξη με την παραλαβή της καρτάς καθώς και με το πρόβλημα που επισκεύασαν; Κοίταξε την κάρτα εξωτερικά, να δει αν όντως η αλλαγή cooler έγινε και δεν υπάρχει κάποιο παρατράγουδο ή πήγε σπίτι και την άνοιξε; Με τόσα που ακούν τα αυτιά μας και βλέπουν τα μάτια μας, πριν φύγουμε από το μαγαζί πρέπει να βλέπουμε τι παίρνουμε και σε τι κατάσταση το παίρνουμε.

Στείλατε κανένα email στη Sapphire με το περιστατικό; Κανονικά θα έπρεπε να στείλετε φωτοτυπία την απόδειξη επισκευής του Πλαίσιου και ότι αυτοί ξεβίδωσαν την κάρτα κτλπ. 500€+ ευρώ δεν είναι παίξε γέλασε για να πεις δεν βαριέσαι...

Πήγε σπίτι με πήρε τηλ και πήγα να την περάσουμε. Δε μπορώ να γνωρίζω αν το cooler είχε αλλαχθεί η απλά ξεβιδώθηκε για να στρωθεί θερμοαγώγιμη κτλ. Δεν πήραμε τίποτα που να αφορά έντυπο απο saphire. Έστω οτι δεν στάλθηκε ποτέ και δε βγήκε επίσημα από εγγύηση το γνωρίζει μόνο το πλαίσιο. Το έντυπο της πρώτης επισκευής αναγραφεί ότι έγινε αλλαγή cooler. Δεν έχω λόγο να μη το πιστέψω μιας και οι βίδες ηταν όντως σε χάλια κατάσταση (πάρτε κανένα κατσαβίδι εκεί στο service βρε) :rolleyes:

Τέλος ο άνθρωπος απλά έμεινε με ένα netbook για 2 μήνες μέχρι που αγανάκτησε και αγόρασε νέα κάρτα. Δεν είπε ποτέ δε βαριέσαι απλά δεν έβγαλε άκρη μέσα σε 2 μήνες και είναι πεπεισμένος ότι δε θα έβγαζε ποτέ.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Νικο δεν πιστευω αυτα που διαβαζω. Τι να πω. Ελεγα οτι τα πραγματα εχουν αλλαξει αλλα αυτο που διαβασα ξεπερνα καθε οριο. Απορω πως αντεξες. Εγω θα ειχα κανει τοσο σαματα που θα ειχε γινει χαμος στο καταστημα.

Link to comment
Share on other sites

Νικο δεν πιστευω αυτα που διαβαζω. Τι να πω. Ελεγα οτι τα πραγματα εχουν αλλαξει αλλα αυτο που διαβασα ξεπερνα καθε οριο. Απορω πως αντεξες. Εγω θα ειχα κανει τοσο σαματα που θα ειχε γινει χαμος στο καταστημα.

Ούτε με ξύλο δεν στρώνουν αυτοί δυστυχώς. Το θέμα ειναι να "στρώσει" ο κόσμος και να μην ξαναγοράσει ούτε στυλό απο αυτούς...

Link to comment
Share on other sites

Νικο δεν πιστευω αυτα που διαβαζω. Τι να πω. Ελεγα οτι τα πραγματα εχουν αλλαξει αλλα αυτο που διαβασα ξεπερνα καθε οριο. Απορω πως αντεξες. Εγω θα ειχα κανει τοσο σαματα που θα ειχε γινει χαμος στο καταστημα.

Ανέστη είχα δυστυχώς δεμένα χέρια λόγο του φίλου. Άλλη νοοτροπία και πάρα πολύ χαμηλών τόνων άνθρωπος. Δυστυχώς αυτό το είδος ανθρώπου και όχι του νταή Ελληναρά το έλαβαν ότι ο άνθρωπος είναι χαζός, καθυστερημένος, τι να πω... Αυτό που με στεναχώρησε είναι ότι ο άνθρωπος επέμενε για αγορά από Αγγλία και μετά από κουβέντα τον έπεισα να αγοράσει από εδώ και συγκεκριμένα από πλαίσιο, το οποίο το έχω χρειαστεί 2 φορές στη ζωή μου(τελευταία φορά πριν 3 χρόνια αν θυμάμαι καλά) και ήταν απλά άψογοι.

Ούτε με ξύλο δεν στρώνουν αυτοί δυστυχώς. Το θέμα ειναι να "στρώσει" ο κόσμος και να μην ξαναγοράσει ούτε στυλό απο αυτούς...

Είμαι κατά της βίας γενικά στη ζωή μου. Αν φτάσουμε για τα αυτονόητα να παίζουμε μπουνιές για το δικαίωμα μας ως καταναλωτές, κλάψτα Χαράλαμπε που λέει και ο λαός. Στο δεύτερο σκέλος είμαι απόλυτα σύμφωνος. Όπως ανεβάζουμε ως κοινό ένα κατάστημα έτσι μπορούμε να το κατεβάσουμε. Το άσχημο είναι ότι λίγες μέρες μετά το πρόβλημα του φίλου (πριν ακόμα αρχίσουμε το πήγαινε έλα έδωσα ένα σεβαστό ποσό 4 ψηφίων για αναβάθμιση. Ελπίζω να μη μου τύχει κάτι, γιατί όπως αποδείχτηκε αυτό το περιβόητο "Εγγύηση Πλαίσιο" πήγε άπατο.

Link to comment
Share on other sites

Είπα πέραν του θέματος της εγγύησης. Τα όσα αναφέρω αφορούν ανάλογες περιπτώσεις γενικά όχι ειδικά.

[MENTION=17903]denz[/MENTION] - Μιλάω από προσωπική εμπειρία δοσοληψιών χρόνων με το Πλαίσιο. Στο Πλαίσιο ισχύει αυτή η πολιτική και εφόσον είσαι τυπικός και σωστός με το προϊόν που επιστρέφεις λόγω βλάβης (εντός εγγύησης) πρέπει να διεκδικήσεις και την ανάλογη εξυπηρέτηση. Από κει και πέρα το γεγονός ότι σου δίνουν σαν πίστωση την τελευταία τιμή πώλησης στο κατάστημα δεν με βρίσκει σύμφωνο αλλά το δικαιολογώ λόγω "ιδιαιτερότητας" του "προϊόντος" σε ότι αφορά το computer hardware με τις διακυμάνσεις τιμών και την σύντομη διάρκεια ζωής του.

Φιλε μου κι εγω ημουν πελατης παρα πολλα χρονια και εχω ενα ντοσιε με αποδειξεις δικες μου αλλα και πολλων γνωστων και μη, που εστησα τα συστηματα τους με αθροισμα 22.000+ ευρω. Χωρις να περιλαμβανω τους οποιους αλλους που συστηνα συνεχως το Π σαν καταστημα. Παντα ημουν σωστος και τυπικος γι αυτο και δεν ειχαν πατημα να με ριξουν οποτε το προσπαθησαν παλιοτερα. Αυτο που λες ομως για την πιστωση εισαι σιγουρος οτι ισχυει? Νομιζεις οτι αν ηταν στην εγγυηση η 295 θα μου εκοβαν πιστωτικο κοντα στα 400 παρα κατι ευρω? ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. Η με τι παρομοιων δυνατοτητων θα την αλλαζαν? Π.χ GTX560 η GTX480? Η αλλαγη ειναι πιο πιθανη, μιας και ηταν καραμελα του Π εδω και πολλα χρονια το "ιδιων η καλυτερων επιδοσεων".

Αλλα δεν ξερω τι θα συνεβαινε...η τι θα μου λεγαν σε αυτη την περιπτωση ιδιως αν τους εδειχνα το παρακατω:

Guides: How To Build A Kick-Ass Battlefield 3 PC - GeForce

Αλλα γιατι δεν σε βρισκει συμφωνο η τελευταια τιμη πωλησης? (απλα δεν καταλαβα, μη προσβληθεις) Γιατι πχ εχει πεσει τοσο πολυ η τιμη που δεν μπορεις να παρεις κατι αντιστοιχων επιδοσεων? Ή επειδη το Π μπαινει μεσα υπερτιμολογωντας το πιστωτικο ΩΣΤΕ να μπορεσεις να παρεις κατι αντιστοιχης δυναμικοτητας.

Στην 1η περιπτωση βγαινεις χαμενος εσυ, γιατι θα σου πουν: σου κοβουμε πιστωτικο 120Ε για την GTX 295 γιατι τοσο εκτειμαται σημερα, και παρε οτι θες. Μονο που πρεπει να βαλεις πολλα απο την τσεπη σου για συμπληρωμα...Και στην 2η περιπτωση ειναι που η εταιρεια αναλαμβανει τις ευθυνες που τις αναλογουν και κανει αυτο που πραγματατικα πρεπει, που φυσικα κατ επεκτασιν σε ΚΑΛΥΠΤΕΙ σαν πελατη και δειχνει σεβασμο.

Αυτο ειναι θεσμοθετημενο καπου; Ή αυτο θεωρεις οτι ειναι το δικαιο;

Μου ακουγεται "ωραια" αυτη η περιπτωση της αντικαταστασης βασει επιδοσεων αλλα τι πρεπει να επικαλεστεις εκεινη την στιγμη;

Ειναι αυτο που προωθουσε το Π ολα αυτα τα χρονια και προφανως το κανει ανεπιτυχως ακομη. Αλλα πλεον...ναι...ελα ντε τι πρεπει να επικαλεστεις πλεον?

Νομίζεις οτι ξέρουν οι τεχνικοί ποιά κάρτα έχει ίδιες ή καλύτερες επιδόσεις με αυτή που επιστρέφεις;

Φιλε wesker, αυτο θα πει τεχνικος, κανονικα...να γνωριζεις το αντικειμενο σου και να την ψαχνεις, αλλιως τι εστι τεχνικος? Μπαταριες ξερω να αλλαζω κι εγω :)

Σε καθε αλλη περιπτωση ειναι "βαπτισμενοι" τεχνικοι και εχουν ευθυνη καποιοι αλλοι που τους βαζουν στα ποστα αυτα.

Ninja Hijacking στο thread. Αρχές του χρόνου παιδικός φίλος αποφάσισε να εγκατασταθεί μόνιμα Ελλάδα μετά από 22 χρονιά uk (τρομάρα του). :p

Αποφασίζει να κάνει μια νέα σύνθεση την οποία αναλαμβάνω τα κομμάτια. Μου λέει είμαι πολύ ευχαριστημένος απο overclockers.uk όπου και ψωνίζω όλα αυτά τα χρονιά. Του λέω wtf Alex, πλαίσιο όμορφες τιμές και καλή υποστήριξη αν κάτσει κάτι. Αρχές Αυγούστου πεθαίνει η 5970 του. No worries του λέω 3 χρόνια εγγύηση και 5970 υπήρχε σε stock κανονικά. Την παραγγελία την είχαμε κάνει internet, και μου ζήτησε λόγο ελαφράς δυσκοιλιότητας με τη γλώσσα να πάμε μαζί να αφήσουμε την κάρτα. Δυο μέρες μετά έρχεται ένα μήνυμα ότι η κάρτα έχει επισκευαστεί και τα σχετικά. Όντας ευχαριστημένος πάει μόνος του και λίγη ώρα μετά με παίρνει τηλ λέγοντας μου τα παρακάτω. Η κάρτα τελικά δεν έχει επισκευαστεί και μου προτείνουν μια 6950 1gb (λολ) την οποία δέχτηκα. Του λέω όχι alex δε θα την δεχθείς, άλλη δυναμικότητα η μια κάρτα και άλλη η άλλη κάρτα. Περιμένεις και πάμε μαζί το απόγευμα. Δεύτερη φορά για μένα πλαίσιο τρίτη για τον Alex, όπου ο υπάλληλος μου λέει off the record μη χάσετε την αλλαγή αυτή και πολύ καλύτερη η 6950 και τα σχετικά. Του λέω πιο το πρόβλημα να πάρει μια 5970? Μου λέει, o product manager έχει αποφασίσει ότι η αλλαγή της κάρτας γίνεται μόνο με αυτή τη κάρτα. Κλαιν απαντάω και εγώ αποφασίζω ότι είμαι αστροναύτης. Μετά από αναμονή 1 ώρα και 20 λεπτά και με τον Alex να με κοιτάει με ένα βλέμμα τι μακακας που είμαι και σε άκουσα έρχεται πάλι ο υπάλληλος και λέει η κάρτα θα σταλεί στο εργοστάσιο για επισκευή. (εγγύηση πλαίσιο ftw)

Τρέχουμε λίγο το χρόνο 19 μέρες μετά. Μήνυμα στο κινητό του Alex η κάρτα σας έχει επισκευαστεί και τα σχετικά. Πάει τέταρτη φορά μόνος του και παίρνει την κάρτα του πίσω με το χαρτί να αναγράφει έγινε αλλαγή εργοστασιακού cooler. Πάω σπίτι του να την βάλουμε πάνω και guess what! Η κάρτα συνεχίζει να μη δίνει σήμα. (βέβαια το cooler δούλευε όπως δούλευε και πριν λολ) Οι βίδες στη πλευρά του backplate έδειχναν ότι είχαν ξεβιδώσει με μαχαίρι η με τροχό ένα πράμα και έλειπε η πάνω αριστερή. Πέμπτη φορά πλαίσιο ο Alex τρίτη εγώ και κάπου έχει αρχίσει και χάνεται η υπομονή μου... Την βάζει επιτόπου ο τεχνικός πάνω όπου και διαπιστώνει ότι η κάρτα δεν λειτουργεί. (O'rly?)

Μισή ώρα αναμονή και έρχεται με το πόρισμα ότι η κάρτα πρέπει να φύγει εξωτερικό για να επισκευαστεί. Εκεί χτυπάω 18rpm κόφτες και του λέω πριν από 20 μέρες μου είπατε το ίδιο. Μου λέει όχι δεν έφυγε τελικά και είχε παραμείνει στο service του πλαισίου. Μου πετάει το όμορφο, θα μπορούσα να σας την αλλάξω με άλλη 5970 αλλά δυστυχώς τώρα δεν υπάρχει σε stock... Η πρόταση για 6950 1gb ισχύει πάντως και τα σχετικά. Δεν δέχομαι 6950 λέω και φεύγουμε από κατάστημα. 34 μέρες μετά ξανά τηλ ότι η saphire έχει βγάλει τη κάρτα εκτός εγγύησης γιατί έχει ανοιχτεί η κάρτα και λείπουν βίδες ενώ την είχε ανοίξει το πλαίσιο για να αλλάξει εργοστασιακό cooler όπως έλεγε και το χαρτί που πήρε ο φίλος από το service! Λέω στον Alex πάμε παρέα να κάνουμε ζημιά για 590 € όσο είχε και η κάρτα. Αφοπλιστηκα μου λέει ΒΑΡΕΘΗΚΑ. Έκανε παραγγελία μια νέα κάρτα από overclockers.uk και εγώ έμεινα με τις τύψεις και τις ενοχές ότι του σύστησα το πλαίσιο ως το καλύτερο Ελληνικό κατάστημα.

Ειναι και η δικη σου περιπτωση φιλε μου....ΠΕΡΙΠΤΩΣΑΡΑ! Τι αλλο θα σκαρφιστουν επιτελους? ΕΛΕΟΣ

Και επειδη θελω να ειμαι δικαιος, επειδη μπορω ασχετα με το Π, κι εγω ολα αυτα τα χρονια ειμουν ικανοποιημενος και οι φορες που προεκυψε θεμα να με "ριξουν" ηταν μετρημενες στα δακτυλα του ενος χεριου. Κι εγω χαμηλων τονων τυπος ειμαι, γιατι ντρεπομαι για λογαριασμο καποιου που μου εκτιθεται επειδη αθετει το λογο του...αλλα πλεον ναι θα ηθελα να μπορουσα να "εκδηκηθω" πιο αμμεσα περα απο τον καταναλωτικο αποκλεισμο.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε wesker, αυτο θα πει τεχνικος, κανονικα...να γνωριζεις το αντικειμενο σου και να την ψαχνεις, αλλιως τι εστι τεχνικος? Μπαταριες ξερω να αλλαζω κι εγω :)

Σε καθε αλλη περιπτωση ειναι "βαπτισμενοι" τεχνικοι και εχουν ευθυνη καποιοι αλλοι που τους βαζουν στα ποστα αυτα.

Ρε συ φιλε αυτό σου λέω, οτι το 90% των "τεχνικών" του Πλαισίου αυτό που κάνει ειναι να τρέχει κανενα διαγνωστικό, να λύσει, να δέσει ενα pc και μέχρι εκεί. Δεν έχει μπει σε ξένα και ελληνικά φορουμ, δεν εχει διαβάσει, δεν έχει ψαχτεί, ανάθεμα και αν ξέρει να αλλάζει ρυθμίσεις στο bios... Έναν τεχνικό που ξέρω στο πλαισιο ειναι 25 χρονών και ακόμα χρωστάει τα μαθήματα του πρώτου εξαμήνου στο τμήμα πληροφορικής. Και απλά τον πήρανε γιατι εχει περάσει πληροφορική. Δεν ξέρεις ποια ειναι ισάξια κάρτα με αυτή που σου έφερε ο πελάτης; ΚΑΤΣΕ ΚΑΙ ΨΑΞΕ να μάθεις. Τώρα για τις αντικαταστάσεις φταίει η κρίση και δεν θέλουν να δώσουν ακριβότερο προϊόν, φταιει οτι πλέον στοκάρουν σε ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΧΑΜΗΛΕΣ ποσότητες; Δεν ξέρω...

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ φιλε αυτό σου λέω, οτι το 90% των "τεχνικών" του Πλαισίου αυτό που κάνει ειναι να τρέχει κανενα διαγνωστικό, να λύσει, να δέσει ενα pc και μέχρι εκεί. Δεν έχει μπει σε ξένα και ελληνικά φορουμ, δεν εχει διαβάσει, δεν έχει ψαχτεί, ανάθεμα και αν ξέρει να αλλάζει ρυθμίσεις στο bios... Έναν τεχνικό που ξέρω στο πλαισιο ειναι 25 χρονών και ακόμα χρωστάει τα μαθήματα του πρώτου εξαμήνου στο τμήμα πληροφορικής. Και απλά τον πήρανε γιατι εχει περάσει πληροφορική. Δεν ξέρεις ποια ειναι ισάξια κάρτα με αυτή που σου έφερε ο πελάτης; ΚΑΤΣΕ ΚΑΙ ΨΑΞΕ να μάθεις. Τώρα για τις αντικαταστάσεις φταίει η κρίση και δεν θέλουν να δώσουν ακριβότερο προϊόν, φταιει οτι πλέον στοκάρουν σε ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΧΑΜΗΛΕΣ ποσότητες; Δεν ξέρω...

Ναι βρε φιλε wesker, συμφωνουμε, με αυτα που ειπα παραπανω σκοπο ειχα να δωσω εμφαση στο σχολιο σου και να το συμπληρωσω. Δεν ξερω αν οντως ειναι το 90% απο πρωτο χερι, κατι θα γνωριζεις καλυτερα εσυ...αν ετσι εχει ομως λυπαμαι πολυ για το Π και τους καταναλωτες-πελατες που δεν εχουν ιδεα απο τεχνικα θεματα και ουτε ειναι υποχρεωμενοι, αλλα ακουν και εξαπατωνται απο τον καθε "τεχνικο".

Κι εγω ειμαι θυμα της κρισης και εσυ και ολοι, αλλα εμεις γιατι δεν κανουμε εκπτωση στις αξιες και την αξιοπρεπεια μας...ειναι θεμα αγωγης μηπως?

Link to comment
Share on other sites

Ναι βρε φιλε wesker, συμφωνουμε, με αυτα που ειπα παραπανω σκοπο ειχα να δωσω εμφαση στο σχολιο σου και να το συμπληρωσω. Δεν ξερω αν οντως ειναι το 90% απο πρωτο χερι, κατι θα γνωριζεις καλυτερα εσυ...αν ετσι εχει ομως λυπαμαι πολυ για το Π και τους καταναλωτες-πελατες που δεν εχουν ιδεα απο τεχνικα θεματα και ουτε ειναι υποχρεωμενοι, αλλα ακουν και εξαπατωνται απο τον καθε "τεχνικο".

Κι εγω ειμαι θυμα της κρισης και εσυ και ολοι, αλλα εμεις γιατι δεν κανουμε εκπτωση στις αξιες και την αξιοπρεπεια μας...ειναι θεμα αγωγης μηπως?

Το 90% ειναι λόγια φίλου που δουλευει στα κεντρικά της Μαγούλας. Σαφώς και δεν ειναι υποχρεωμένοι να ξέρουν όλοι, τότε ο καθενας θα έφτιαχνε μονος του το PC του και οι τεχνικοί δεν θα ειχαν λόγο ύπαρξης. Τώρα για τις αξίες που λές ξεχνας κατι βασικό. Εγώ, εσύ ο Α, ο Β δεν ειμαστε εταιρίες. Το πλαίσιο ειναι όμως, και τους ενδιαφέρει το κέρδος. Και απ'οτι φαίνετε τα τελευταία χρόνια τους ενδιαφέρει το πρόσκαιρο κέρδος. Πως θα κερδίσουμε απο εναν πελάτη περισότερο. Δεν τους ενδιαφέρει να κρατήσουν 10-20-30 πελάτες, αλλά να μην μπουν και 5000-10000-15000€ μέσα. Δεν κοιτάνε οτι αυτοι οι 10-20-30 πελάτες μπορεί να τους διώξουν 100 ( τα νούμερα ειναι υποθετικά), άλλωστε μετα από όλα αυτά και με την περιπέτεια που ειχα και εγώ με το πλαισιο έχω αποθαρύνει τουλάχιστον 20 άτομα να ψωνίζουν απο εκεί, αλλά πατάνε στην φήμη που έχτισαν τόσα χρόνια. Τώρα για τους τεχνικούς απλά τους λυπάμαι. Πιόνια του big boss ειναι. Μπορει ενα μεγάλο ποσοστο να ειναι τεχνικοί στα βασικά, αλλά υπήρχαν και εξαιρέσεις. Ήξερα εναν τεχνικο στην Κηφισιά, που σε γνώσεις το παληκάρι απλά "φύσαγε". Η κατάληξη του ήταν να τον διώξουν κακήν-κακώς, με προσβολές και βρισιές γιατι έκανε το αυτονόητο. Πρόσφερε λύσεις που εξυπηρετούσαν τον πελάτη, αλλά κάθε του RMA ήταν 50-60-100€ μείον για το Πλαισιο. Όταν τον ρώτησε κάποιος απο την παρέα γιατι δεν ακολουθεί την γραμμή του Πλαισίου ξέρεις τι απάντησε; "Τον βλέπεις τον θείο στο ταμείο; Του εκανα αντικατασταση που έβαλε τον ημερ΄σιο τζίρο του service 200€ μέσα. Αλλα έμεινε τόσο ικανοποιημένος, που φέρνει τα PC και τα laptop της οικογενειας, ακόμα και αυτα που ειναι αγορασμένα απο αλλού και μας τα ακουμπάει για να τα ελένξουμε. Τα 200€ απο την σωστή μου εξυπηρέτηση τα έκανα αποσβεση μέσα σε 2 εβδομάδες, και τον έκανα ισοβιο πελάτη μου". Παληκάρι απο τα λίγα ο Μητσάκος λοιπόν, καλή του ώρα εκει που ειναι. Και αυτόν τον διώξανε βρίζοντας τον χειροτερα και απο χαμαλη....

Link to comment
Share on other sites

Το 90% ειναι λόγια φίλου που δουλευει στα κεντρικά της Μαγούλας. Σαφώς και δεν ειναι υποχρεωμένοι να ξέρουν όλοι, τότε ο καθενας θα έφτιαχνε μονος του το PC του και οι τεχνικοί δεν θα ειχαν λόγο ύπαρξης. Τώρα για τις αξίες που λές ξεχνας κατι βασικό. Εγώ, εσύ ο Α, ο Β δεν ειμαστε εταιρίες. Το πλαίσιο ειναι όμως, και τους ενδιαφέρει το κέρδος. Και απ'οτι φαίνετε τα τελευταία χρόνια τους ενδιαφέρει το πρόσκαιρο κέρδος. Πως θα κερδίσουμε απο εναν πελάτη περισότερο. Δεν τους ενδιαφέρει να κρατήσουν 10-20-30 πελάτες, αλλά να μην μπουν και 5000-10000-15000€ μέσα. Δεν κοιτάνε οτι αυτοι οι 10-20-30 πελάτες μπορεί να τους διώξουν 100 ( τα νούμερα ειναι υποθετικά), άλλωστε μετα από όλα αυτά και με την περιπέτεια που ειχα και εγώ με το πλαισιο έχω αποθαρύνει τουλάχιστον 20 άτομα να ψωνίζουν απο εκεί, αλλά πατάνε στην φήμη που έχτισαν τόσα χρόνια. Τώρα για τους τεχνικούς απλά τους λυπάμαι. Πιόνια του big boss ειναι. Μπορει ενα μεγάλο ποσοστο να ειναι τεχνικοί στα βασικά, αλλά υπήρχαν και εξαιρέσεις. Ήξερα εναν τεχνικο στην Κηφισιά, που σε γνώσεις το παληκάρι απλά "φύσαγε". Η κατάληξη του ήταν να τον διώξουν κακήν-κακώς, με προσβολές και βρισιές γιατι έκανε το αυτονόητο. Πρόσφερε λύσεις που εξυπηρετούσαν τον πελάτη, αλλά κάθε του RMA ήταν 50-60-100€ μείον για το Πλαισιο. Όταν τον ρώτησε κάποιος απο την παρέα γιατι δεν ακολουθεί την γραμμή του Πλαισίου ξέρεις τι απάντησε; "Τον βλέπεις τον θείο στο ταμείο; Του εκανα αντικατασταση που έβαλε τον ημερ΄σιο τζίρο του service 200€ μέσα. Αλλα έμεινε τόσο ικανοποιημένος, που φέρνει τα PC και τα laptop της οικογενειας, ακόμα και αυτα που ειναι αγορασμένα απο αλλού και μας τα ακουμπάει για να τα ελένξουμε. Τα 200€ απο την σωστή μου εξυπηρέτηση τα έκανα αποσβεση μέσα σε 2 εβδομάδες, και τον έκανα ισοβιο πελάτη μου". Παληκάρι απο τα λίγα ο Μητσάκος λοιπόν, καλή του ώρα εκει που ειναι. Και αυτόν τον διώξανε βρίζοντας τον χειροτερα και απο χαμαλη....

Cheers στο Μητσακο λοιπον και αν εχεις χρονο καποια στιγμη μοιρασου και τη δικη σου δυσαρεστη εμπειρια.

Link to comment
Share on other sites

Cheers στο Μητσακο λοιπον και αν εχεις χρονο καποια στιγμη μοιρασου και τη δικη σου δυσαρεστη εμπειρια.

Aν και βγαίνω off-topic εμένα το πρόβλημα μου δεν ειχε να κανει με RMA, αλλά με απαράδεκτη συμπεριφορά διευθυντή καταστήματος. Πριν λίγο καιρο είχαν κόψει τις άτοκες δόσεις ( ποιο αστερι του marketing dep το σκέφτηκε αυτό άραγε; ), και ενδιαφερόταν ένας θείος μου να αγοράσει τηλεόραση μιας και το "κουτί" που ειχε κάηκε. Βρήκαμε μια 40αρα που του άρεσε και όταν ρωτήσαμε για δόσεις μας είπε η ταμείας μονο έντοκες. Φωνάξαμε τον διευθυντη και οταν του ειπαμε οτι άλλα καταστήματα έχουν άτοκες δώσεις η απαντηση του ήταν "Εμείς μονο έντοκες κάνουμε πλέον, αν δεν σας αρέσει η πολιτική μας να την πάρετε απο εκει που σας κάνουν άτοκες". Το ποσο ήταν σχετικά ευτελές ( η τηλεόραση ήταν σε προσφορα στα 600 κάτι ευρώ), αλλά δεν εχει αυτο κατι να λέει; Τόσο άντεχε η τσέπη του θείου μου να δώσει, τόσα έδωσε. Μην αναφέρω και το πρήξιμο του πωλητή να πάμε σε άλλη τηλεόραση πιο ακριβή φυσικά. Παλευε να μας πασάρει τηλεόραση LED, με backlight, με DLN με με με με, ενώ του τονισαμε απο την αρχή οτι θέλουμε κάτι φτηνό να βλέπει καμια NOVA ο άθρωπος, κανένα σήριαλ να ξεχνιέται. Ε πές μου εσύ γιατι να προτειμήσω ενα μαγαζι που μου μιλάει με αυτον τον τρόπο; Για την ιστορία τηλεόραση αγοράστηκε απο την Ηλεκτρονική, σε 12 άτοκες και στην ίδια τιμή με το Πλαίσιο και μας κανανε και δώρο ενα DVD player (της πλακας βέβαια αλλά η κίνηση μετράει.) Μην αναφέρω και τους πωλητές στην Ηλεκτρονική που ήταν μέσα στην ευγένεια, και τον διευθυντη να μας ρωτάει αν εξυπηρετηθήκαμε σωστά.

Link to comment
Share on other sites

Μαλιστα...καλα κανατε και πηγατε στην Ηλεκτρονικη λοιπον.

Οποτε τo φαινομενο ειναι γενικοτερο απ οτι φανταζομουν. Και στο RMA, και στους τεχνικους αλλα και στους πωλητες και διευθυντες, άκου εκει "Εμείς μονο έντοκες κάνουμε πλέον, αν δεν σας αρέσει η πολιτική μας να την πάρετε απο εκει που σας κάνουν άτοκες"! Χωρις παντα να τα ισοπεδωνω ολα και αποδιδοντας τα ευσημα στους επαγγελματιες υπαλληλους.

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν τα ισοπεδώνουμε όλα. Και στο Πλαίσιο έχω δει υπαλήλους να κανουν σωστά την δουλειά τους, αλλά όταν το Πλαισιο έχασε αυτο για το οποιο ήταν πρωτοπόρο, δηλαδή το σωστό after sales service, ποιος ο λόγος να το προτειμήσω; Και απο την στιγμή που μπορώ να βρω κάτι έστω και 15-20€ φτηνότερα απο αλλού; Η περίοδος των παχιών αγελάδων μας τελειωσε, μπορει να φανώ στα μάτια σου τσιγκούνης, αλλά αν μπορώ να γλυτώσω έστω και 10€ σε μια αγορά μου θα το κάνω πλέον. Γιατί το Πλαίσιο δεν έχει και τις καλύτερες τιμές πιά. Και ας ταλαιπωρηθώ λίγο παραπάνω με το RMA. Ούτως η άλλως ούτε στο Πλαίσιο θα έχω σωστό RMA πια. Και η δική σου περίπτωση δεν ειναι απο τις λίγες. Όλο και περισότερα άτομα ακούω να έχουν παράπονα απο το service και την εξυπηρέτηση στο Πλαισιο τώρα τελευταία.

Link to comment
Share on other sites

Καμια σχεση φιλε, τι τσιγκουνης, με τετοια συμπεριφορα απο μερους τους? Οχι και παλι οχι. Γιατι τα 15ευρα και τα 20ευρα εμεις κατω τα βρισκουμε ή μας τρεχουν απο τα παντζακια? Προτιμω αυτα που θα μου μεινουν να τα χαλαλησω αλλου...εστω αυτα τα 20Ε.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.