Jump to content


PALIT GTX 295, από Πλαίσιο πόση εγγύηση?


N3M3SYS

Recommended Posts

Μολις μιλησα τηλεφωνικα με παλιτ γερμανιας:

::Palit-Contact::

XpertVision GmbH (Germany)

Otto-Brenner-Str 5 47877 Willich, Germany

TEL : +49 2154 498860

FAX : +49 2154 498888

: sales[MENTION=13915]xpert[/MENTION]vision.de

Η καρτα με το σειριακο μου ειναι εκτος μου ειπε ο ανθρωπος....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Σύμφωνα με το άρθρο 540 του Αστικού Κώδικα, ο αγοραστής που διαπιστώσει ότι του πωλήθηκε ελαττωματικό προϊόν δικαιούται κατ'επιλογήν του:

* α. την επισκευή ή αντικατάσταση του πράγματος (χωρίς επιβάρυνση του αγοραστή) με άλλο,

* β. τη μείωση του τιμήματος

* γ. την επιστροφή του ελαττωματικού πράγματος στον πωλητή και της επιστροφής των χρημάτων που κατέβαλε ο αγοραστής (υπαναχώρηση από τη σύμβαση).

Στην περίπτωση ασήμαντου ελαττώματος, ο αγοραστής δεν μπορεί να επιστρέψει το πράγμα (μπορεί όμως να ζητήσει αντικατάσταση ή μείωση του τιμήματος).

ανέφερε τους ότι εσείς σαν ΠΛΑΙΣΙΟ την καλύπτεται από εδώ και πέρα από εγγύηση και ότι η πάλιτ όχι...!οπότε ο κλήρος πέφτει σε αυτούς :D :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το άρθρο 540 του Αστικού Κώδικα, ο αγοραστής που διαπιστώσει ότι του πωλήθηκε ελαττωματικό προϊόν δικαιούται κατ'επιλογήν του:

* α. την επισκευή ή αντικατάσταση του πράγματος (χωρίς επιβάρυνση του αγοραστή) με άλλο,

* β. τη μείωση του τιμήματος

* γ. την επιστροφή του ελαττωματικού πράγματος στον πωλητή και της επιστροφής των χρημάτων που κατέβαλε ο αγοραστής (υπαναχώρηση από τη σύμβαση).

Στην περίπτωση ασήμαντου ελαττώματος, ο αγοραστής δεν μπορεί να επιστρέψει το πράγμα (μπορεί όμως να ζητήσει αντικατάσταση ή μείωση του τιμήματος).

ανέφερε τους ότι εσείς σαν ΠΛΑΙΣΙΟ την καλύπτεται από εδώ και πέρα από εγγύηση και ότι η πάλιτ όχι...!οπότε ο κλήρος πέφτει σε αυτούς :D :D :D :D

Και ετσι θα κανω! :)

Link to comment
Share on other sites

Αδερφε στειλε ενα φαξ στο τμημα εξυπηρετησης πελατων με ολο το story διεκδικοντας ειτε ΙΔΙΑ καρτα με FULL 3ετη εγγυηση ΕΙΤΕ επισκευασμενη ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΡΤΑ με το ιδιο sn EITE πιστωτικο. Δλδ τα νομιμα πραγματα...καταληγοντας οτι αν δεν ικανοποιηθουν τα αιτηματα σου οτι θα απευθυνθεις σε υπουργειο εμποριου ινκα συνυγορο του πολιτη κλπ κλπ. + οτι θα το βγαλεις σε οσα περισσοτερα forum μπορεις.

ΓΡΑΠΤΑ και ΕΠΩΝΥΜΑ. Κατι τετοια μου εκανε η wind εμενα με επισκευη iphone εντος εγγυησης και οτι και αν εκανα με γραφανε...μολις εστειλα γραπτως το αιτημα με ολη την ιστορια της κοροιδειας μεσα σε μια βδομαδα μου δωσανε καινουργιο ( υγρασια ftw...κλασικη καραμελα για τα κινητα).

Απο εκει και περα imo τσαμπα το σαλιο που καταναλωνεις ....αν μπορεις ζητα και ονοματα με αυτους που μιλησες...βαλε ημερομηνιες κλπ. Οσο πιο πολλες λεπτομερειες τοσο το καλυτερο.

Link to comment
Share on other sites

Αδερφε στειλε ενα φαξ στο τμημα εξυπηρετησης πελατων με ολο το story διεκδικοντας ειτε ΙΔΙΑ καρτα με FULL 3ετη εγγυηση ΕΙΤΕ επισκευασμενη ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΡΤΑ με το ιδιο sn EITE πιστωτικο. Δλδ τα νομιμα πραγματα...καταληγοντας οτι αν δεν ικανοποιηθουν τα αιτηματα σου οτι θα απευθυνθεις σε υπουργειο εμποριου ινκα συνυγορο του πολιτη κλπ κλπ. + οτι θα το βγαλεις σε οσα περισσοτερα forum μπορεις.

ΓΡΑΠΤΑ και ΕΠΩΝΥΜΑ. Κατι τετοια μου εκανε η wind εμενα με επισκευη iphone εντος εγγυησης και οτι και αν εκανα με γραφανε...μολις εστειλα γραπτως το αιτημα με ολη την ιστορια της κοροιδειας μεσα σε μια βδομαδα μου δωσανε καινουργιο ( υγρασια ftw...κλασικη καραμελα για τα κινητα).

Απο εκει και περα imo τσαμπα το σαλιο που καταναλωνεις ....αν μπορεις ζητα και ονοματα με αυτους που μιλησες...βαλε ημερομηνιες κλπ. Οσο πιο πολλες λεπτομερειες τοσο το καλυτερο.

Πολυ καλη ιδεα, λογικα θα αρχισω τη συνταξη του κειμενου...Και παλι ευχαριστω!

Τους ειπα για τα περι επισκευης και πιστωτικου. Μου ειπαν οτι παλι θα μιλησουν με

τους υπευθυνους και θα τηλ. ξανα. Θα ενημερωσω μολις εχω νεα.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε yanni, πολυ χρησιμα ολα αυτα σε ευχαριστω, αλλα δεν καταλαβα, αν μου την επεστρεφαν και ειχε διαφορετικα S/N κλπ η καρτα, τι θα σημαινε οτι εκαναν?

Αν ήταν χαλασμένη και στην επέστρεφαν λέγοντας ότι ήταν η δική σου και ότι η Palit δεν την αντικαθιστά, το βασικό ερώτημα που θα τους έθετα είναι "ΟΚ παίδες, που είναι η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ κάρτα που σας έδωσε η Palit?". Αλλά εντάξει πολύ χοντρό να συμβεί κάτι τέτοιο, δηλαδή να βρεθείς με άλλη χαλασμένη κάρτα και κάποιος υπάλληλος να έχει στα χέρια του αυτήν που πραγματικά έστειλε η palit. Παρά είναι χοντρό και παρανοϊκό.... σε κάθε περίπτωση πάντως κρατάς το S/N!!!!

Link to comment
Share on other sites

Αν ήταν χαλασμένη και στην επέστρεφαν λέγοντας ότι ήταν η δική σου και ότι η Palit δεν την αντικαθιστά, το βασικό ερώτημα που θα τους έθετα είναι "ΟΚ παίδες, που είναι η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ κάρτα που σας έδωσε η Palit?". Αλλά εντάξει πολύ χοντρό να συμβεί κάτι τέτοιο, δηλαδή να βρεθείς με άλλη χαλασμένη κάρτα και κάποιος υπάλληλος να έχει στα χέρια του αυτήν που πραγματικά έστειλε η palit. Παρά είναι χοντρό και παρανοϊκό.... σε κάθε περίπτωση πάντως κρατάς το S/N!!!!

Μαλιστα, ευχαριστω για τη διευκρινηση! Θα το εχω υποψιν, και το Σ/Ν το εχω και επισημα απο τα εγγραφα που μου εδωσαν στο Π οταν τους παρεδωσα την καρτα.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα παλι αλλαξαν γνωμη, δεν αναγνωριζουν τον 3ο χρονο εγγυησης, οποτε η καρτα ειναι εκτος. Το μονο που προσφερουν ειναι να στειλουν την καρτα στο "εργοστασιο" για να την επισκευασουν, στο εξωτερικο καπου με χρονο επιστροφης αγνωστο οπως ειπαν. Που ακριβως ειναι το εργοστασιο όσο κι αν ρωτησα δεν μου ειπαν. Αυτη η αποφαση παρθηκε απο καποιον υπευθυνο στην Αθηνα, που και παλι δεν μου ειπαν το ονομα του και με παρεπεμψαν στην τηλ. υποστηριξη. Τωρα γιατι να την στειλουν αυτοι μιας και ειναι εκτος δεν ξερω. Λεει υπαρχει "λογικα" "συμφωνια" Παλιτ-Πλαισιου...οποτε μαλλον εγω ειμαι ανοητος και δεν τα πιανω ευκολα...αλλα και παλι δινοντας τον σειριακο της καρτας στην Παλιτ Γερμανιας που μιλησα αλλα και Χονγκ Κονγκ ειπαν οτι ειναι εκτος και λυπουνται και αυτοι.

Εχουν αποθρασυνθει εντελως, τους ειπα οτι θα κινηθω νομικα πλεον και πηρα την καρτα πισω μιας και δεν εμπιστευομαι τιποτα απ οτι λενε.

Απ οτι ποσταρε και ο Nephiλiμ, αποδεικνυεται οτι οι καρτες ειχαν 3 χρονια, το μονο που ζητω απο εδω ειναι αν καποιο μελος εχει ή ξερει καποιον που εχει ιδια καρτα με τη δικη μου να με εξυπηρετησει στελνοντας την αποδειξη αγορας εντος εγγυησης(2χρονια).

Αν αυτη η παρακληση μου αντιβαινει με ορους και κανονες του φορουμ, ας σβησει καποιος το ποστ μου και συμορφωνομαι πληρως, οπως επισης και σε καθε αλλη περιπτωση διαπιστευτηρια, φωτος, αποδειξη αγορας, ταυτοτητα ειναι στη διαθεση των υπευθυνων του λαμπ. Απλα ζηταω βοηθεια για να αντιμετωπισω την ωμη αξαπατηση, και τα ψεματα μιας και δεν εχω τη δυνατοτητα να την αντικαταστασω ουτε στο προσεχες μελλον.

Anyway, αυτα.

Link to comment
Share on other sites

ειναι δυσκολο καποιος να σου δωσει την αποδειξη του γιατι θα στην αλλαξουν με αλλο προιον και ετσι ο αλλος πλεον δεν θα εχει εγγυηση. Καλυτερα θα σου ελεγα να την στειλουν εξω και να περιμενεις

Link to comment
Share on other sites

Μην τον χρεώσουν μεταφορικά και έξοδα αποστολής που απλά δεν θα αξίζει η όλη διαδικασία. Αν δεν βρεθεί απόδειξη που να αποδεικνύει ότι τότε είχαν 3 χρόνια (σοβαρές ενδείξεις έχουν ήδη αναφερθεί αλλά μια απόδειξη που γράφει 3 χρόνια θα ήταν κάτι το τελείως διαφορετικό) η μόνη ελπίδα είναι το ίδιο το κατάστημα (χλωμό) να την στείλει στην palit αναφέροντας ημερομηνία αγοράς του προϊόντος μεταγενέστερη της πραγματικής, αν αυτό είναι δυνατόν.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Εχω Update τρελο!

Θα ποσταρω λεπτομερειες αργοτερα...απλα κρατηστε το οτι η καρτα ταξιδευει με καραβι, μεσα σε κοντεινερ προς ανατολας, καπου! (βασει των λεγομενων του υπευθυνου τεχν. τμηματος)...ΤΙ αλλο θα ακουσω..ΕΛΕΟΣ!

Link to comment
Share on other sites

Εχω Update τρελο!

Θα ποσταρω λεπτομερειες αργοτερα...απλα κρατηστε το οτι η καρτα ταξιδευει με καραβι, μεσα σε κοντεινερ προς ανατολας, καπου! (βασει των λεγομενων του υπευθυνου τεχν. τμηματος)...ΤΙ αλλο θα ακουσω..ΕΛΕΟΣ!

Για να συνεχισω το update, με λεπτομεριες, οπως ανεφερα και παραπανω, ο τεχνικος απο ΠΛΑΙΣΙΟ, ειπε πως εστειλε την καρτα και ειναι ηδη Αθηνα, ετοιμη να αποσταλει στην παλιτ. Αυτο πριν μια βδομαδα..ισως και κατι περισσοτερο. Ρωτησα για το tracking number, που οπως ειχε πει οτι θα μου εδεινε για να παρακολουθω την αποστολη και τον χρονο παραδοσης προφανως, και ειπε οτι εχει ΑΡΙΘΜΟ CONTAINER! Δηλαδη λεω με πλοιο παει η καρτα στην παλιτ? Αστειευομενος εγω, και λεει ΝΑΙμε πλοιο προς καπου ανατολικα...Κινα,Ταιβαν καπου, με πολλα υλικα για επιστροφη και RMA's! CONTAINER ΠΑΡΑΚΑΛΩ. Και συνεχιζω το αστειο.."ΟΚ υπαρχει καποιο site για να εισαγω το tracking number ωστε να το παρακολουθω online?" Και λεει ΟΧΙ, αν ηταν με UPS η αλλη courier εταιρεια θα μπορουσες... Δηλαδη με περνανε για ΤΟΣΟ βλακα?

Τι μου λες οτι εχεις τοτε τον αριθμο...? Για εντυπωση? Αλλα αυτο ειναι το λιγοτερο.

Συνεχιζοντας την κουβεντα αναφερει οτι τωρα περιμενουμε απο την αντιπροσωπεια για το αν θα γινει επισκευη, Ή αντικατασταση με ιδια, Ή αντικατασταση με καποια αλλη Ή αν μας πουν (στο Πλαισιο) να κοψουμε καποιο πιστωτικο...Ολα αυτα τα περιμενουμε απο την Παλιτ. Δηλ. ολα τα ενδεχομενα ειναι ανοικτα, όλοι οι τροποι! Προφανως για να διαλεξουν αυτον που τους βολευει.

Και εκει εκλεισε η κουβεντα στο οτι θα με ειδοποιησει περιπου σε κανα μηνα, οπως ειπε, για το τι εγινε ή τι θα γινει. Συμφωνησα κι εγω μιας και ειδα οτι τα πραγματα πηραν ενα δρομο, εστω και χρονοβορο, εστω και μετα απο ολο αυτο το δουλεμα και τα καραγκιοζιλικια...Μεχρι σημερα που ελαβα τηλεφωνο.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ φοβάμαι ότι σε ένα μήνα θα σου πουν ότι η κάρτα δεν πέρασε RMA γιατί την είχε χέσει περιστέρι...

Θα γραψω αργοτερα φιλε qbiefox, τι μου ειπαν...ειναι φαινομενο!

Link to comment
Share on other sites

Αφου λοιπον δεν περασε καλα καλα μια βδομαδα (οχι μηνας), μου τηλεφωνει ο τεχνικος και μου λεει οτι ειχαν νεα απο την Παλιτ, η καρτα ειναι εκτος εγγυησης και μου ανακοινωνει το ποσο που χρειαζεται για την επισκευη της! Στα 200 ευρω! Και με ρωταει τι να κανουμε...Του λεω δωστε τα ρε παιδια...εε μου λεει αφου ειναι και απο εμας εκτος.

ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΩΡΑ?

Ολη αυτη η φαρσοκωμωδια για να φτασουμε στο σημειο που τους ειχα αναφερει, οτι ειχα ηδη μιλησει με Παλιτ και την εβγαζαν εκτος βασει S/N. Ολα αυτα τα ψεματα, ο χρονος, η διαθεση και το ψυχολογικο κοστος για το τιποτα. Με το ετσι θελω και επειδη στην αποδειξη μου δεν γραφει "3ετη" η υπευθυνη εταιρεια ΠΛΑΙΣΙΟ εκοψε τον 3ο της. Στην περιπτωση που εχω παθει αλτσχαιμερ και δεν το ξερω, απο αυτο το θρεντ φανηκε οτι και αλλοι χρηστες ειχαν 295 με 3ετη. Ευτυχως η δικη τους δεν τους χαλασε. Κανεις δε θα μαθει τι εγινε πραγματικα, γιατι θα ειχε ενδιαφερον, και γιατι μια ειχε εγγυηση και την αλλη μερα δεν ειχε και οτι οντος ειχαν 295 με 3 ετη, αλλα μετα τους τελειωσε.

ΑΙΣΧΟΣ και οσοι εμπλεχτηκαν πρεπει να ντρεπονται για τον αντιεπαγγελματισμο τους και την ευρηματικοτητα στην απατη και τα ψεματα, καθως και στα οποια φερεφωνα πειραχτηκαν απο το θρεντ αυτο. Δεν τους πειραξε στον εγωισμο τους η στην συνειδηση τους οι πομφολογιες και τα φληναφηματα που ξεστομιζαν και τους πειραξε η διαμαρτυρια μου.

ΝΑΙ καλα ακουσατε δεχτηκα ουτε λιγο ουτε πολυ συστασεις απο τον τεχνικο, που προφανως ειναι μελος στο lab, οτι τον εθιξα και τον εκανα ρεζιλι!

Επειδη ειπα το ονομα του, οπως ανεφερε. Μα δεν ειπα το ονομα σου. Εναλλακτικα κατοπιν ισχυριζεται οτι το ειδαν καποιοι (το ποστ) που τον ξερουν. Δηλ. ποιοι? Δεν μου ειπε...συναδελφοι ισως? Και αυτο γιατι αναφερθηκα σε αυτον ως προισταμενος τεχνικου τμηματος. Μα παλικαρι μου, δε νομιζω να εισαι ο μονος προισταμενος στην Θεσ/νικη...και τι μου λεει..."Ναι αλλα ειναι η μοναδικη περιπτωση Παλιτ GTX295"! Οποτε δηλ. εκτεθηκε ενδοεταιρικα.

Επαναλαμβανω, οπως, ειπα και στον ιδιο. Δεν εχω καποιο προβλημα μαζι του, ουτε επειδη η εταιρεια με "εριξε" σαν πελατη κι εγω με τη σειρα μου θα καψω καποιον. Αλλα απο τη στιγμη που η εταιρεια μιλαει μεσω αυτου και δεν πηρε, η δεν εμφανιστηκε ποτε καποιος πιο υπευθυνος, για μενα εχεις κι εσυ ευθυνη και ας κανεις οτι σου λενε απο πιο πανω. Δεν καταλαβα, συστασεις τετοιες αλλου! Επειδη ειναι μικρος ο κοσμος και η κοινωνια μας σαν πολιτης χανω το δικαιωμα της εκφρασης και σαν πελατης το δικαιωμα να διαμαρτυρομαι? Δε νομιζω...Γιατι αν η εταιρεια φορουσε ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ, το θεμα δεν θα γινοταν τραγελαφος, ουτε διαστασεις θα επαιρνε και μαλιστα απο τη στιγμη που δεχτηκα να συμβιβαστω κιολας. Ετσι λοιπον, του λεω, θα κανω και εσενα (ανωνυμα) αλλα και την εταιρεια ρομπα. Και αυτο για το γεγονος οτι συν τοις αλλοις μου ειπε: "στην τελικη ολο ο καταναλωτης την πληρωνει." Τι λες παλικαρι μου...Τι λες ανθρωπε...που αμα πεις κατι τετοιο παραεξω θα σε κυνηγησουν. Και μου το λες για δικαιολογια? Ετσι σε εμαθε να σκεπτεσαι το Πλαισιο? Στα πολυ στενα εταιρικα ορια? Κερδος, minimum απωλειες και παντα κοντρα στον πελατη? Τοτε εισαι περισσοτερο υπευθυνος απο οτι φανταζομουν. Γιατι ακομη και ετσι να προσταζει η εταιρεια, δεν ειναι καν στα προτυπα του "corporate" ορισμου του εξωτερικου. Ειναι στα ορια της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΨΑΡΟΚΩΣΤΑΙΝΑΣ. Του δε βαριεσαι, κλαιν ο πελατης, ας παει οπου θελει κλπ.

Περιπτωσεις σαν τη δικη μου τακτοποιουνται αμεσα στο εξωτερικο, ιδιως οταν παιρνουν διαστασεις για να μη θιγει η υποληψη της εταιρειας. Εχω ζησει στο εξωτερικο και μαλιστα στις Η.Π.Α, την μητερα του corporate thinking, και γνωριζω. Και για να προλαβω αντιδρασεις του τυπου, εε ναι αλλα δεν εισαι στις ΗΠΑ, ναι δεν ειμαι αλλα ΘΕΛΩ σαν πολιτης να αλλαξω αυτη τη νοοτροπια και θα αντιδρω και θα γραφω σε καθε περιπτωση που καποιος παει να μου περασει το δογμα "ολα ο καταναλωτης τα πληρωνει". ΟΧΙ αδερφε αυτο να το λες σε σενα και εκει που σε παιρνει, εγω δεν ειμαι ο μεσος καταναλωτης που προφανως να θελει η ετειρεια σου η εσυ. Και αν εχετε απολεσει υποληψιν θα με βρισκετε μπροστα σας, οπως και καθε αλλο "καταναλωτη"...Και ας μη καταφερω τιποτα.

Φιλε junior-21-, ελπιζω να εισαι ικανοποιημενος! :T:

Link to comment
Share on other sites

φιλε, ευχαριστημενος σε καμια περίπτωση δεν ειμαι. Απλα σαν να το εβλεπα οτι εκει θα κατεληγε. Μονο παραπονα ακουμε τελευταια απο Πλαίσιο. Και να σου πω, μην σκας, εχουν οι καιροι γυρισματα. Πριν 2-3 χρονια, στα forum ηταν 80% Πλαισιο και 20% λοιπα καταστηματα. Πόσο το χαιρομαι που βλεπω οτι τα νουμερα εχουν αντιστραφει. Και το κυριοτερο ειναι οτι ολοι εμεις οι forum nerds ( :hehe: ) σερνουμε κι απο πισω κοσμο που παλια τον στελναμε Πλαισιο, ενω τωρα τον διωχνουμε απο κει. Μy 2 cents :triniti:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.