Jump to content



PALIT GTX 295, από Πλαίσιο πόση εγγύηση?


N3M3SYS

Recommended Posts

Ναι καμιά σχέση το σήμερα με πριν 2-3 χρόνια. Πριν 2-3 χρόνια το να ανοίξεις thread με παράπονα για το Πλαίσιο στο lab ήταν ένας σίγουρος τρόπος για να εκτεθείς στα μάτια των υπολοίπων και ίσως να φας και καμιά κάρτα (μιας και είναι δεδομένο ότι θα έχανες την ψυχραιμία σου με τις σπόντες και τα σχόλια που θα σου πέταγαν - βάλε και μένα μέσα). Πλέον όλοι το θεωρούν απολύτως φυσιολογικό κάποιος να έχει θέμα με το εν λόγω κατάστημα.

Πέρα από την όποια οικονομική κρίση η αλλαγή συμπεριφοράς του Πλαισίου ίσως να είναι και αποτέλεσμα της υπαγωγής του e-shop στο άρθρο 99.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Μας δουλεύει το Πλαίσιο ψιλό γαζί μου φαίνεται κάποιοι τσιμπάνε ακόμα και τους αφήνουν γκαφρα. Λίγοι αλλά υπάρχουν. Έχει ο καιρός γυρίσματα όμως. Προχτες πήγα Πλαίσιο να πάρω μελάνια. Και έκανα και μια βόλτα από την αναβάθμιση και ήταν ένας πιτσιρικάς κοντά στα 19-20 με τον πατέρα του για να παρουν PC. Έλεγε ο υπάλληλος τα δικά του, και του λέει ο πιτσιρικας αυτή την καρτα γραφικών την βρήκα τόσο σε αυτό το μαγαζί, η μου την αφήνεις τοσο η πάω αλλού να ψωνίσω. Πόσο τον χάρηκε η ψυχή μου. Όσο για τον τεχνικό που θίχτηκε, άραξε στα κυβικά σου αγόρι μου. Όποια σύσταση θες να κανεις σε άλλους γιατι δεν την κανεις δημόσια αφού τόσο πολύ θίχτηκες; Συγνώμη για το οργισμένο του post αλλά οι τεχνικοί στο Πλαίσιο το έχουν ξεφτυλίσει. Ναι ακολουθούν κάποιες γραμμές απο την εταιρία, αλλά προιστάμενος σημαίνει παίζω τον κ@λο μου και παίρνω κάποιες πρωτοβουλίες για το καλό του πελατη και έχω τα cojones να στηρίξω τις επιλογές μου στους ανωτερους απο εμένα.

Link to comment
Share on other sites

Είχαμε πάει με φίλο στο Π να πάρουμε μια 5870 (λίγο πολύ στο τριακοσάρι κόστιζε τότε) και όταν τους είπαμε να μας κάνουν 5-6 δόσεις τους κακοφάνηκε. Είναι αστείοι οι άνθρωποι.

Ήδη και εγώ και φιλαράκια μου ψωνίζουμε από αλλού.

ΥΓ. Α, ξέχασα! Πήρα από το Π 2 spiral τετράδια και έναν Pilot στυλό πριν μια βδομάδα...

Link to comment
Share on other sites

Είχαμε πάει με φίλο στο Π να πάρουμε μια 5870 (λίγο πολύ στο τριακοσάρι κόστιζε τότε) και όταν τους είπαμε να μας κάνουν 5-6 δόσεις τους κακοφάνηκε. Είναι αστείοι οι άνθρωποι.

Ήδη και εγώ και φιλαράκια μου ψωνίζουμε από αλλού.

ΥΓ. Α, ξέχασα! Πήρα από το Π 2 spiral τετράδια και έναν Pilot στυλό πριν μια βδομάδα...

Πολύ απλά πλέον βλέπουν τον πελάτη μονο σαν πορτοφόλι και τίποτα άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Εχθές έκανα παραγγελία home theater περι τα 500 Ευρώ απο κατάστημα.

Βασικός λόγος που δεν παράγγειλα απο πλαίσιο (αν και κατα τί φθηνότερο) αυτά που διαβάζω στα fora καθε μέρα.

Το ίδιο έπραξα και για φίλη της οποίας το μηχάνημα έστησα πρόσφατα

Πρέπει να καταλάβουν επιτέλους όλοι, οτι τους δύσκολους καιρούς που περνάμε, εκτιμάμε και προσέχουμε που επενδύουμε τα χρήματα μας περισσότερο απο ποτέ

Link to comment
Share on other sites

Ναι ακολουθούν κάποιες γραμμές απο την εταιρία, αλλά προιστάμενος σημαίνει παίζω τον κ@λο μου και παίρνω κάποιες πρωτοβουλίες για το καλό του πελατη και έχω τα cojones να στηρίξω τις επιλογές μου στους ανωτερους απο εμένα.

Πριν 2-3 χρόνια θα συμφωνούσα. Τώρα με την ανεργία στο 20+% ο άλλος θα σκεφτεί το αν θα έχει να φάει αυτός και η οικογένειά του, όχι αν θα τύχω εγώ και εσύ σωστής εξυπηρέτησης. Αυτή την περίοδο το φταίξιμο θεωρώ ότι είναι 200% στο κεφάλι αυτών που δίνουν τις οδηγίες. Οι υπάλληλοι/υπεύθυνοι φταίνε μόνο αν δείχνουν απρεπή συμπεριφορά προς τον πελάτη ώστε να τον ξεφορτωθούν.

Link to comment
Share on other sites

Πριν 2-3 χρόνια θα συμφωνούσα. Τώρα με την ανεργία στο 20+% ο άλλος θα σκεφτεί το αν θα έχει να φάει αυτός και η οικογένειά του, όχι αν θα τύχω εγώ και εσύ σωστής εξυπηρέτησης. Αυτή την περίοδο το φταίξιμο θεωρώ ότι είναι 200% στο κεφάλι αυτών που δίνουν τις οδηγίες. Οι υπάλληλοι/υπεύθυνοι φταίνε μόνο αν δείχνουν απρεπή συμπεριφορά προς τον πελάτη ώστε να τον ξεφορτωθούν.

Αν εχεις σοβαρα επιχειρήματα να στηρίξεις αυτό που κάνεις, αλλά να ειναι και αποδεδειγμένα προς ώφελος της εταιρείας δεν νομίζω κανεις να σε διώξει. Ενας δυσαρεστημένος πελάτης θα διώξει αλλους 10 είτε ενεργούς πελάτες, είτε εν δυνάμει. Πόσες φορές έχεις πάει σε μια εταιρεία/τράπεζα/κατάστημα και να πεις θα παω κατευθειαν στον yanni πχ που ειναι τσακάλι στην δουλειά του; Εγώ άπειρες. Τώρα αν τα μυαλά των μανατζαρέων με το απολυτήριο νηπιαγωγείου ειναι κλούβια το κρίμα στο λαιμό τους.

Link to comment
Share on other sites

Αν εχεις σοβαρα επιχειρήματα να στηρίξεις αυτό που κάνεις, αλλά να ειναι και αποδεδειγμένα προς ώφελος της εταιρείας δεν νομίζω κανεις να σε διώξει. Ενας δυσαρεστημένος πελάτης θα διώξει αλλους 10 είτε ενεργούς πελάτες, είτε εν δυνάμει. Πόσες φορές έχεις πάει σε μια εταιρεία/τράπεζα/κατάστημα και να πεις θα παω κατευθειαν στον yanni πχ που ειναι τσακάλι στην δουλειά του; Εγώ άπειρες. Τώρα αν τα μυαλά των μανατζαρέων με το απολυτήριο νηπιαγωγείου ειναι κλούβια το κρίμα στο λαιμό τους.

Φίλος μου και μέλος του forum που δούλευε στο Πλαίσιο και έκανε αυτό που οφείλει να κάνει ένας πωλητής, να εξυπηρετεί και να βρίσκει σωστές λύσεις για τους πελάτες και ο οποίος από ότι μου έλεγε έκανε και πολύ καλούς τζίρους για το κατάστημα σε σύγκριση με άλλους πωλητές πριν 2-3 χρόνια είχε απολυθεί διότι τους έπεφτε... βαρύς!

Μην το ψάχνεις.

Εκείνη την περίοδο ήταν ο βασικός λόγος που είχα αφήσει λίγο στην άκρη το e-shop και ξανά κοίταγα το Πλαίσιο. Αργότερα βέβαια το e-shop μου έκανε λαδιά και δεν ξανά πάτησα εκεί.

Link to comment
Share on other sites

@N3M3SYS

Yπέβαλε μιά ωραία αρνητική αξιολόγηση-ψήφο στον ''τσιγκούνη'' να δείς τι ωραία θα σε παίρνουν από την Μεταμόρφωση να ''επανορθώσουν'' για να την πάρεις πίσω:rubik:

Θα το κανω και αυτο, για την τιμη των οπλων βεβαια και για να υπαρχει εκει. :T:

Link to comment
Share on other sites

Θα το κανω και αυτο, για την τιμη των οπλων βεβαια και για να υπαρχει εκει. :T:

Πίστεψέ με, δεν είναι καθόλου για την τιμή των όπλων η κίνηση αυτή, και θα έπρεπε να είναι η πρώτη κίνηση που θα έκανες, γιατί παίρνει και ένα εικοσαήμερο να δημοσιευτεί η αξιολόγηση.:triniti:

Link to comment
Share on other sites

Πέραν του θέματος της εγγύησης, εφόσον δεν υπάρχει η κάρτα σου ώστε να στην αντικαταστήσουν θα πρέπει να στην αντικαταστήσουν με μια κάρτα αναλόγων επιδόσεων ή και λίγο καλύτερων. Προσοχή μιλάω για επιδόσεις και όχι βάση τιμής (τελευταία τιμή) της κάρτας σου. Η κάρτα που θα σου δώσουν ως αντικατάσταση μπορεί να είναι πιο ακριβή από την τιμή που είχε τελευταία η κάρτα σου. Μόνο εφόσον ζητήσεις πίστωση του ποσού θα πάρεις το ποσό που είχε τελευταία η κάρτα σου.

Link to comment
Share on other sites

Πέραν του θέματος της εγγύησης, εφόσον δεν υπάρχει η κάρτα σου ώστε να στην αντικαταστήσουν θα πρέπει να στην αντικαταστήσουν με μια κάρτα αναλόγων επιδόσεων ή και λίγο καλύτερων. Προσοχή μιλάω για επιδόσεις και όχι βάση τιμής (τελευταία τιμή) της κάρτας σου. Η κάρτα που θα σου δώσουν ως αντικατάσταση μπορεί να είναι πιο ακριβή από την τιμή που είχε τελευταία η κάρτα σου. Μόνο εφόσον ζητήσεις πίστωση του ποσού θα πάρεις το ποσό που είχε τελευταία η κάρτα σου.

Αυτο ειναι θεσμοθετημενο καπου; Ή αυτο θεωρεις οτι ειναι το δικαιο;

Μου ακουγεται "ωραια" αυτη η περιπτωση της αντικαταστασης βασει επιδοσεων αλλα τι πρεπει να επικαλεστεις εκεινη την στιγμη;

Link to comment
Share on other sites

παμε παλι

HighT3ch η καρτα εχει 2 χρονια εγγυηση. Όλο το θεμα εγινε γιατι το Πλαισιο προθυμοποιήθηκε να αναλαβει την επισκευη της και το κοστος της και τελικα δεν το τηρησε

Link to comment
Share on other sites

παμε παλι

HighT3ch η καρτα εχει 2 χρονια εγγυηση. Όλο το θεμα εγινε γιατι το Πλαισιο προθυμοποιήθηκε να αναλαβει την επισκευη της και το κοστος της και τελικα δεν το τηρησε

Είπα πέραν του θέματος της εγγύησης. Τα όσα αναφέρω αφορούν ανάλογες περιπτώσεις γενικά όχι ειδικά.

[MENTION=17903]denz[/MENTION] - Μιλάω από προσωπική εμπειρία δοσοληψιών χρόνων με το Πλαίσιο. Στο Πλαίσιο ισχύει αυτή η πολιτική και εφόσον είσαι τυπικός και σωστός με το προϊόν που επιστρέφεις λόγω βλάβης (εντός εγγύησης) πρέπει να διεκδικήσεις και την ανάλογη εξυπηρέτηση. Από κει και πέρα το γεγονός ότι σου δίνουν σαν πίστωση την τελευταία τιμή πώλησης στο κατάστημα δεν με βρίσκει σύμφωνο αλλά το δικαιολογώ λόγω "ιδιαιτερότητας" του "προϊόντος" σε ότι αφορά το computer hardware με τις διακυμάνσεις τιμών και την σύντομη διάρκεια ζωής του.

Link to comment
Share on other sites

Είπα πέραν του θέματος της εγγύησης. Τα όσα αναφέρω αφορούν ανάλογες περιπτώσεις γενικά όχι ειδικά.

[MENTION=17903]denz[/MENTION] - Μιλάω από προσωπική εμπειρία δοσοληψιών χρόνων με το Πλαίσιο. Στο Πλαίσιο ισχύει αυτή η πολιτική και εφόσον είσαι τυπικός και σωστός με το προϊόν που επιστρέφεις λόγω βλάβης (εντός εγγύησης) πρέπει να διεκδικήσεις και την ανάλογη εξυπηρέτηση. Από κει και πέρα το γεγονός ότι σου δίνουν σαν πίστωση την τελευταία τιμή πώλησης στο κατάστημα δεν με βρίσκει σύμφωνο αλλά το δικαιολογώ λόγω "ιδιαιτερότητας" του "προϊόντος" σε ότι αφορά το computer hardware με τις διακυμάνσεις τιμών και την σύντομη διάρκεια ζωής του.

Νομίζεις οτι ξέρουν οι τεχνικοί ποιά κάρτα έχει ίδιες ή καλύτερες επιδόσεις με αυτή που επιστρέφεις;

Link to comment
Share on other sites

Νομίζεις οτι ξέρουν οι τεχνικοί ποιά κάρτα έχει ίδιες ή καλύτερες επιδόσεις με αυτή που επιστρέφεις;

Απ' όσα έχουν προκύψει δυστυχώς όχι. Σε μια τέτοια περίπτωση είναι στο χέρι σου να το διαπραγματευτείς και εάν υπάρχει διαφωνία απόψεων να λύσεις το θέμα με το διευθυντή του καταστήματος. Ξεκαθαρίζω ότι αυτά δεν τα λέω για να το παίξω έξυπνος, αλλά για να δώσω κάποιες συμβουλές μέσα από δικές μου εμπειρίες στο πως να διεκδικήσουν κάποια παιδιά (συνήθως πιο νεαρής ηλικίας) αυτό που δικαιούνται. Στην τελική το Πλαίσιο είναι μια σοβαρή εταιρεία και στο πλείστον των περιπτώσεων κάνει αυτό που πρέπει, εφόσον και από την μεριά του ο πελάτης είναι σωστός με αυτό που επιστρέφει (τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται).

Link to comment
Share on other sites

Ninja Hijacking στο thread. Αρχές του χρόνου παιδικός φίλος αποφάσισε να εγκατασταθεί μόνιμα Ελλάδα μετά από 22 χρονιά uk (τρομάρα του). :p

Αποφασίζει να κάνει μια νέα σύνθεση την οποία αναλαμβάνω τα κομμάτια. Μου λέει είμαι πολύ ευχαριστημένος απο overclockers.uk όπου και ψωνίζω όλα αυτά τα χρονιά. Του λέω wtf Alex, πλαίσιο όμορφες τιμές και καλή υποστήριξη αν κάτσει κάτι. Αρχές Αυγούστου πεθαίνει η 5970 του. No worries του λέω 3 χρόνια εγγύηση και 5970 υπήρχε σε stock κανονικά. Την παραγγελία την είχαμε κάνει internet, και μου ζήτησε λόγο ελαφράς δυσκοιλιότητας με τη γλώσσα να πάμε μαζί να αφήσουμε την κάρτα. Δυο μέρες μετά έρχεται ένα μήνυμα ότι η κάρτα έχει επισκευαστεί και τα σχετικά. Όντας ευχαριστημένος πάει μόνος του και λίγη ώρα μετά με παίρνει τηλ λέγοντας μου τα παρακάτω. Η κάρτα τελικά δεν έχει επισκευαστεί και μου προτείνουν μια 6950 1gb (λολ) την οποία δέχτηκα. Του λέω όχι alex δε θα την δεχθείς, άλλη δυναμικότητα η μια κάρτα και άλλη η άλλη κάρτα. Περιμένεις και πάμε μαζί το απόγευμα. Δεύτερη φορά για μένα πλαίσιο τρίτη για τον Alex, όπου ο υπάλληλος μου λέει off the record μη χάσετε την αλλαγή αυτή και πολύ καλύτερη η 6950 και τα σχετικά. Του λέω πιο το πρόβλημα να πάρει μια 5970? Μου λέει, o product manager έχει αποφασίσει ότι η αλλαγή της κάρτας γίνεται μόνο με αυτή τη κάρτα. Κλαιν απαντάω και εγώ αποφασίζω ότι είμαι αστροναύτης. Μετά από αναμονή 1 ώρα και 20 λεπτά και με τον Alex να με κοιτάει με ένα βλέμμα τι μακακας που είμαι και σε άκουσα έρχεται πάλι ο υπάλληλος και λέει η κάρτα θα σταλεί στο εργοστάσιο για επισκευή. (εγγύηση πλαίσιο ftw)

Τρέχουμε λίγο το χρόνο 19 μέρες μετά. Μήνυμα στο κινητό του Alex η κάρτα σας έχει επισκευαστεί και τα σχετικά. Πάει τέταρτη φορά μόνος του και παίρνει την κάρτα του πίσω με το χαρτί να αναγράφει έγινε αλλαγή εργοστασιακού cooler. Πάω σπίτι του να την βάλουμε πάνω και guess what! Η κάρτα συνεχίζει να μη δίνει σήμα. (βέβαια το cooler δούλευε όπως δούλευε και πριν λολ) Οι βίδες στη πλευρά του backplate έδειχναν ότι είχαν ξεβιδώσει με μαχαίρι η με τροχό ένα πράμα και έλειπε η πάνω αριστερή. Πέμπτη φορά πλαίσιο ο Alex τρίτη εγώ και κάπου έχει αρχίσει και χάνεται η υπομονή μου... Την βάζει επιτόπου ο τεχνικός πάνω όπου και διαπιστώνει ότι η κάρτα δεν λειτουργεί. (O'rly?)

Μισή ώρα αναμονή και έρχεται με το πόρισμα ότι η κάρτα πρέπει να φύγει εξωτερικό για να επισκευαστεί. Εκεί χτυπάω 18rpm κόφτες και του λέω πριν από 20 μέρες μου είπατε το ίδιο. Μου λέει όχι δεν έφυγε τελικά και είχε παραμείνει στο service του πλαισίου. Μου πετάει το όμορφο, θα μπορούσα να σας την αλλάξω με άλλη 5970 αλλά δυστυχώς τώρα δεν υπάρχει σε stock... Η πρόταση για 6950 1gb ισχύει πάντως και τα σχετικά. Δεν δέχομαι 6950 λέω και φεύγουμε από κατάστημα. 34 μέρες μετά ξανά τηλ ότι η saphire έχει βγάλει τη κάρτα εκτός εγγύησης γιατί έχει ανοιχτεί η κάρτα και λείπουν βίδες ενώ την είχε ανοίξει το πλαίσιο για να αλλάξει εργοστασιακό cooler όπως έλεγε και το χαρτί που πήρε ο φίλος από το service! Λέω στον Alex πάμε παρέα να κάνουμε ζημιά για 590 € όσο είχε και η κάρτα. Αφοπλιστηκα μου λέει ΒΑΡΕΘΗΚΑ. Έκανε παραγγελία μια νέα κάρτα από overclockers.uk και εγώ έμεινα με τις τύψεις και τις ενοχές ότι του σύστησα το πλαίσιο ως το καλύτερο Ελληνικό κατάστημα.

Link to comment
Share on other sites

μα οταν σου αλλαζουν μια καρτα σου την αλλαζουν με μια ιδια η καποια ιδιας αξιας απο κει κ περα μιλαει η πολιτικη της εταιρειας κ οχι η εμπειρια του πωλητη,κ σε πολλες των περιπτωσεων σου κοβουν κ ενα πιστωτικο βαση τρεχουσας αξιας της καρτας σου κ απο κει κ περα ειναι δικη σου επιλογη το τι θα κανεις.

Link to comment
Share on other sites

Πάει τέταρτη φορά μόνος του και παίρνει την κάρτα του πίσω με το χαρτί να αναγράφει έγινε αλλαγή εργοστασιακού cooler. Πάω σπίτι του να την βάλουμε πάνω και guess what! Η κάρτα συνεχίζει να μη δίνει σήμα. (βέβαια το cooler δούλευε όπως δούλευε και πριν λολ) Οι βίδες στη πλευρά του backplate έδειχναν ότι είχαν ξεβιδώσει με μαχαίρι η με τροχό ένα πράμα και έλειπε η πάνω αριστερή.

Όταν την 4η φορά πήρε την κάρτα επισκευασμένη, του έδωσαν μια απόδειξη με την παραλαβή της καρτάς καθώς και με το πρόβλημα που επισκεύασαν; Κοίταξε την κάρτα εξωτερικά, να δει αν όντως η αλλαγή cooler έγινε και δεν υπάρχει κάποιο παρατράγουδο ή πήγε σπίτι και την άνοιξε; Με τόσα που ακούν τα αυτιά μας και βλέπουν τα μάτια μας, πριν φύγουμε από το μαγαζί πρέπει να βλέπουμε τι παίρνουμε και σε τι κατάσταση το παίρνουμε.

Στείλατε κανένα email στη Sapphire με το περιστατικό; Κανονικά θα έπρεπε να στείλετε φωτοτυπία την απόδειξη επισκευής του Πλαίσιου και ότι αυτοί ξεβίδωσαν την κάρτα κτλπ. 500€+ ευρώ δεν είναι παίξε γέλασε για να πεις δεν βαριέσαι...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.