Jump to content



e-shop.gr και κοροϊδία;


filthy_dwarf

Recommended Posts

Μήπως υπονοεί ο τεχνικός ότι έσταξε απο ψυγείο το νερό και πάνε να σε χρεώσουν και καλά βλάβη.

Εγώ πάντως τόσο σε αγορές όσο και σε σέρβις και εξυπηρέτηση ΠΟΤΕ δεν είχα πρόβλημα και αγοράζω απο αυτούς απο το 2003.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 115
  • Created
  • Last Reply

παντα ρε παιδια με το μαμημενο το eshop,το εχουμε πει χιλιαδες φορες.οταν θα δινετε ενα πραγμα για service

θα ζητατε ΕΓΓΡΑΦΩΣ οτι εχει τσεκαριστει πως δεν εχει τιποτα.

δλδ ολα τα serial ειναι οκ,τα pins της μητρικης ειναι ισια(εχει κανει μεγαλη αλητεια με αυτο,που τα στραβωνουν οι τεχνικοι επιτηδες)δεν φαινονται σημαδια,απο καμενο,χτυπημενο,κλπ..

μονο ετσι θα την βγαλετε καθαροι.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ είναι ικανοί να τους πας κάρτα γραφικών και να σου χαλάσουν τις βίδες ή να τους πας τροφοδοτικό και να βγάλουν το αυτοκόλλητο της εγγύησης και να σου το χρεώσουν κατόπιν εορτής!!!

Καλά δεν πάμε καθόλου καλά μου φαίνεται!

Θα πρέπει κάθε φορά να ελέγχεται μπροστά μας,αλλιώς...μετά την απομάκρυνση από το ταμείο,ουδέν λάθος αναγνωρίζεται.

Link to comment
Share on other sites

Τα μεταχειρισμένα τους είναι λίγο τζόγος. Οθόνη που πήρα, ελεγαν στην περιγραφή ότι είναι όλα καλά και ήρθε ρε φίλε αν το πιστευεις η οθόνη μέσα σε μια κούτα 2 φορες μεγαλύτερη απο την οθόνη με λίγο αεροναυλον, με αποτέλεσμα στο ταξίδι που έκανε μέχρι το κατάστημα που την παρέλαβα, να σπάσουν τα πλαστικά της γύρω-γύρω. Επίσης η οθόνη ήταν μέσα στην μπίχλα και στα αυτοκόλλητα. Ότι να ναι!

Έχω πάρει όμως και άλλα πράγματα χωρίς πρόβλημα.

Μάλλον ότι πληρώνεις παίρνεις και εδώ!

Link to comment
Share on other sites

Να κανω μια ερώτηση σχετική με το e-shop ?Δεν ειναι κακής συμπεριφοράς, αλλα γενική. Ειχα παρει κατι ακουστικά τα οποία πέθαναν (είναι εντός εγγύησης ομως) και αναρωτιέμαι αντι να πάρω τα ίδια (αντι να μου τα αντικαταστήσουν ) να δώσω κάτι παραπάνω να πάρω κάποια άλλα. Ειναι εφικτό ή γινεται μόνο σε περιπτώσεις που το προϊών δεν υπάρχει πλεον;

Link to comment
Share on other sites

Βασικά αν τα παραδώσεις στην αρχική τους συσκευασία και με παρελκόμενα που είχε μέσα,

είναι υποχρεωμένοι να σε κάνουν αντικατάσταση με σφραγισμένο καινούργιο προιόν.

Αν τα πας σκέτα, το πιθανότερο είναι να τα πάρεις όπως τα έδωσες δλδ ανοιχτά.

Αν τα πάρεις με συσκευασία σφραγισμένα και τους πεις ότι θες να τα κάνεις επιστροφή,

μπορούν να στο κάνουν, αλλα η αξία τους θα είναι στην σημερινή τρέχουσα τιμή και όχι σε αυτήν που μπορεί να τα πήρες πριν 2 χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα. Δεν υπάρχει περίπτωση να βρω συσκευασία ακουστικών .Δεν μπορω να καταλάβω γιατι να μου δώσουν σκέτο ένα προϊών αντικατάστασης κάποιου ελαττωματικού. Θα μου πεις βέβαια ,τι ψάχνω...

Link to comment
Share on other sites

Αφού σκέτο το πας, σκέτο θα το πάρεις.

Σε αλυσίδα που ξέρω τα παρελκόμενα και τις συσκευασίες απο τις αντικαταστάσεις,

τα κρατάνε για να τα στείλουν πίσω το χαλασμένο στην κατασκευάστρια εταιρία.

Μπορείς όμως και να τους κάνεις αύριο ένα τηλέφωνο αύριο να τους ρωτήσεις.

Αν βέβαια πρώτα διαπιστωθεί η βλάβη και δεν ευθύνεσαι εσύ.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως που ακυρωσα σημερα μια παραγγελια ( φιλος την ηθελε και αλλαξε γνωμη, μη βαρατε :magic: )

μου απαντησανε

"Σας ενημερώνουμε ότι η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί όπως επιθυμείτε. Ζητάμε συγνώμη για την εξέλιξη αυτή που σε καμία περίπτωση δεν είναι πολιτική μας και δεν επιβραβεύουμε κάτι τέτοιο. Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε σε επόμενή σας παραγγελία."

Τι εννοει ο ποιητης οτι δεν ειναι πολιτικη τους :p :P :p

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.