minast Νοέμβριος 3, 2013 #23581 Νοέμβριος 3, 2013 Το απόγευμα με απείλησε η γειτόνισσα ότι θα καλέσει την αστυνομία επειδή έψησα λουκάνικο. Μάλιστα είπε ότι αυτό απαγορεύεται στο σπίτι και για τέτοια πράγματα υπάρχει το δάσος Έτσι το έψησες?
winters Νοέμβριος 3, 2013 #23583 Νοέμβριος 3, 2013 Σήμερα τα μαγαζιά είναι ανοιχτά μέχρι τις 4(?), οπότε δεν είναι ακριβώς "Κυριακή".O νόμος λέει μέχρι τις 8. Ο εμπορικός σύλλογος αποφάσισε μέχρι τις 6.Στο Πειραιά μέχρι τις 3.
3likos Νοέμβριος 3, 2013 #23584 Νοέμβριος 3, 2013 μου σκάει κάτι άκυρα παγώματα το pc. επειδη γυρναω αθηνα σε 5-6 ώρες και βιάζομαι να το τσεκάρω .. τι πρόγραμμα βάζουμε για να ελεγξουμε ραμ?
papajim Νοέμβριος 3, 2013 #23585 Νοέμβριος 3, 2013 μου σκάει κάτι άκυρα παγώματα το pc. επειδη γυρναω αθηνα σε 5-6 ώρες και βιάζομαι να το τσεκάρω .. τι πρόγραμμα βάζουμε για να ελεγξουμε ραμ?memtest86+Το γράφεις σε cd/usb και κάνεις boot.
wrong method Νοέμβριος 3, 2013 #23586 Νοέμβριος 3, 2013 ο ακατονόμαστος ζήτησε 60 ευρώ για μπαν! που βαδίζει αυτή η χώρα....
acct Νοέμβριος 3, 2013 #23587 Νοέμβριος 3, 2013 Νομίζω η διασπορά ψευδών ειδήσεων τιμωρείται με μπαν. 50€ δε ζήτησε;
astrolabos Νοέμβριος 3, 2013 #23589 Νοέμβριος 3, 2013 50 με απόδειξη. Τι με πέρασες; Μπαγαμπόντη αντικερίστα;
wrong method Νοέμβριος 3, 2013 #23590 Νοέμβριος 3, 2013 μηχανής ή αυτή με το καρμπόν που γράφανε το ποσό στην μια και από κάτω δεν τυπωνότανε τίποτα;
paparoach Νοέμβριος 3, 2013 #23592 Νοέμβριος 3, 2013 Το Freeleech τελείωσε και είπα να κάνω ένα τεστάκι με το 4G τσι Cosmote.. Αφού μας το χαρίζει το 1.5Gb ας δούμε τι κάνει... (στο τέλος ακολουθεί η σύνδεση του σπιτιού) Έχε χάρη που περνάνε οπτικές στην περιοχή που μένω, οπότε ίσως μέχρι τα χριστούγεννα δούμε το φως το αληθινό εκ του Dslam εκπορευόμενο...
jax7480 Νοέμβριος 3, 2013 #23593 Νοέμβριος 3, 2013 Είμαι κι εγώ για αναβάθμιση της γραμμής στο σπίτι όταν γυρίσω Oslo. Άρχισαν οι πάροχοι τις προσφορές και δίνουν 250U/250D με τα ίδια λεφτά που έχω τώρα την 120αρα.
papajim Νοέμβριος 3, 2013 #23594 Νοέμβριος 3, 2013 Είμαι κι εγώ για αναβάθμιση της γραμμής στο σπίτι όταν γυρίσω Oslo. Άρχισαν οι πάροχοι τις προσφορές και δίνουν 250U/250D με τα ίδια λεφτά που έχω τώρα την 120αρα. :giveup:
deninho Νοέμβριος 3, 2013 #23595 Νοέμβριος 3, 2013 έχε χάρη που έχεις αυτό το αβαταρ και δε μπορώ να θυμώσω
Lakisss Νοέμβριος 4, 2013 #23597 Νοέμβριος 4, 2013 Καλημέρα κόσμε! Λατρεύω Δευτέρες λέμε!!! Σαν σήμερα το 1990 ορίζεται η πενθήμερη εβδομάδα εργασίας στην Ελλάδα, τι θυμάσαι τώρα πες ε;
Wizard! Νοέμβριος 4, 2013 #23599 Νοέμβριος 4, 2013 Για το καλό μας το έκαναν. Δε θα μας κακοφαίνεται πλέον η Δευτέρα.
paparoach Νοέμβριος 4, 2013 #23600 Νοέμβριος 4, 2013 Είμαι κι εγώ για αναβάθμιση της γραμμής στο σπίτι όταν γυρίσω Oslo. Άρχισαν οι πάροχοι τις προσφορές και δίνουν 250U/250D με τα ίδια λεφτά που έχω τώρα την 120αρα.Troll master
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.