jesus Μάϊος 29, 2014 #4481 Μάϊος 29, 2014 Ο James Bond ειναι φλωρος μπροστα στον Ρις. Α και [MENTION=20975]karmen1983[/MENTION] αν σου αρεσαν τα πρωτα επεισοδια..περιμενε την συνεχεια Ζεσταματακι ειναι η αρχη της σειρας!
karmen1983 Μάϊος 29, 2014 #4482 Μάϊος 29, 2014 είδα τα πρώτα 5 με τη μία μιας και ο Μορφέας με ξέχασε. Θα συνεχίσω σήμερα πάντως πραγματικά πολύ καλή. Εχει απο όλα η σειρά
darkCount Μάϊος 29, 2014 #4483 Μάϊος 29, 2014 Lie to me έχει δει κανένας? Είδα 3-4 επεισόδια και μπορώ να πω με άρεσε. Αλλά υπερβάλουν λίγο με τις εκφράσεις στο πρόσωπο μου φαίνεται.
Delijohn Μάϊος 29, 2014 #4484 Μάϊος 29, 2014 Lie to me έχει δει κανένας? Είδα 3-4 επεισόδια και μπορώ να πω με άρεσε. Αλλά υπερβάλουν λίγο με τις εκφράσεις στο πρόσωπο μου φαίνεται.πολύ ωραίο φίλε μου, ναι! Το έχω δει... αλλά μόνο τη πρώτη σεζόν.. μετά έμαθα ότι το έκοψαν κ ξενέρωσα.. κυρίως ο πρωταγωνιστής είναι... τρομερόοοοοςΕπίσης είδα ολόκληρη τη πρώτη σεζόν του suits. Έφυγε για πλάκα.. απολαυστικότατο! Γρήγορο και με ωραίους/έξυπνους διαλόγους! Έχει ένα ωραίο χιουμοράκι κ δείχνει και μια άλλη πλευρά τους συστήματος "δικαιοσύνης"..
tragikos Μάϊος 29, 2014 #4485 Μάϊος 29, 2014 Η δεύτερη season του Strike Back φαίνεται να εξελίσσεται καλύτερα από την πρώτη
Delijohn Μάϊος 29, 2014 #4486 Μάϊος 29, 2014 Η δεύτερη season του Strike Back φαίνεται να εξελίσσεται καλύτερα από την πρώτηη πρώτη είναι ζέσταμα του τι ακολουθεί..
tragikos Μάϊος 29, 2014 #4487 Μάϊος 29, 2014 η πρώτη είναι ζέσταμα του τι ακολουθεί..Για να το λες. Αυτό που μπορώ να πω σίγουρα είναι ότι η επιλογή ηθοποιών στην 2η είναι πολύ καλύτερη.
akilleas Μάϊος 29, 2014 #4488 Μάϊος 29, 2014 Lie to me έχει δει κανένας? Είδα 3-4 επεισόδια και μπορώ να πω με άρεσε. Αλλά υπερβάλουν λίγο με τις εκφράσεις στο πρόσωπο μου φαίνεται.Είδα και εγώ τις 2 πρώτες.Ο Ροθ πολύ καλός και η σειρά απλά διασκεδαστική και βλέπεται ευχάριστα.sent from my Amstrad CPC6128
jesus Μάϊος 29, 2014 #4489 Μάϊος 29, 2014 (edited) Και ενω ολα πηγαιναν καλα στο Newsroom εφτασα δυστυχως στο 1Χ7.Θα προσποιειθω πως δεν το ειδα ποτε αυτο το επεισοδιο...για το καλο της σειρας δλδ,ειδαλλως πρεπει να την σταματησω τωρα...:whistlingMιλαμε για τον απολυτο εμετο.Αν προτεινω ποτε την σειρα σε καποιον θα του πω just skip episode 7. Έγινε επεξεργασία Μάϊος 29, 2014 από jesus
Myralis Μάϊος 29, 2014 #4490 Μάϊος 29, 2014 [MENTION=1006]wrong method[/MENTION] Ευχαριστώ για το Anger Managment, είδα σε 1 μέρα την πρώτη season..
GriGaS Μάϊος 30, 2014 #4491 Μάϊος 30, 2014 [MENTION=1006]wrong method[/MENTION] Ευχαριστώ για το Anger Managment, είδα σε 1 μέρα την πρώτη season..με αρκετή προσπάθεια, μπορείς να δεις και την δεύτερη σε 1 ημέρα
Myralis Μάϊος 30, 2014 #4492 Μάϊος 30, 2014 με αρκετή προσπάθεια, μπορείς να δεις και την δεύτερη σε 1 ημέραΑπέτυχα ήδη, το ξεκίνησα σημερα, αλλα δεν προλαβαίνω..
deninho Μάϊος 31, 2014 #4493 Μάϊος 31, 2014 Μπορεί κάποιος να βοηθήσει με το ποιες σειρές ξεκινάνε (και πότε, αν και αυτό δεν είναι το δύσκολο), για τη θερινή σαιζόν; Newsroom & suits είναι 2. Άλλες;
papajim Ιούνιος 1, 2014 #4494 Ιούνιος 1, 2014 Μπορεί κάποιος να βοηθήσει με το ποιες σειρές ξεκινάνε (και πότε, αν και αυτό δεν είναι το δύσκολο), για τη θερινή σαιζόν; Newsroom & suits είναι 2. Άλλες;Orange is the new black
wrong method Ιούνιος 1, 2014 #4495 Ιούνιος 1, 2014 Μπορεί κάποιος να βοηθήσει με το ποιες σειρές ξεκινάνε (και πότε, αν και αυτό δεν είναι το δύσκολο), για τη θερινή σαιζόν; Newsroom & suits είναι 2. Άλλες;TV Calendar June 2014 - USA Prime Time TV Schedule & TV Episode Calendar
deninho Ιούνιος 1, 2014 #4496 Ιούνιος 1, 2014 Orange is the new black πρέπει να δω και την πρώτη σαιζόν. Προς το παρόν βλέπω το δεύτερο κύκλο του the americans, και μετά έχω να δω δεύτερο κύκλο house of cards
Galioni Ιούνιος 3, 2014 #4499 Ιούνιος 3, 2014 GoT s04e08Εκεί που λες ότι το επεισόδιο είναι GTP κάνει το μπαμ στο τέλος και μένεις παγωτό. Αν και δεν είναι η αγαπημένη μου σειρά, έχει κάνει τις περισσότερες αυθεντικές ανατροπές. Πραγματικά τίποτα και κανείς δεν είναι δεδομένος.
AMDakias Ιούνιος 8, 2014 #4500 Ιούνιος 8, 2014 Μολις τελειωσα και 2η σεζον Vikings. Απο της καλυτερες σειρες που εχω δει μεχρι τωρα!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now