f117 Μάρτιος 24, 2018 #6781 Μάρτιος 24, 2018 καλόοο έχω δει τα 2 πρώτα επεισοδια...το 3 βγαίνει αύριο...ωραίοοο
p55 Μάρτιος 25, 2018 #6782 Μάρτιος 25, 2018 Οι Vikings κάπως... Είναι μόνο έξι επεισόδια και έχει πλάκα. 1
ΓιαγκΤ Μάρτιος 25, 2018 #6783 Μάρτιος 25, 2018 (edited) O Mecanismo H σειρά βασίζεται σε αληθινά γεγονότα και εστιάζει σε μία ελίτ μυστικών πρακτόρων στους οποίους έχει ανατεθεί να διαλευκάνουν το σκάνδαλο της βραζιλιάνικης δημόσιας επιχείρησης πετρελαίου Petrobras για την οποία ερευνήθηκαν 108 πρωτοκλασάτοι πολιτικοί, μεταξύ αυτών οι τρεις τελευταίοι πρόεδροι της Βραζιλίας και ο δήμαρχος στο Ρίο ντε Ζανέιρο του 2016, με την υποψία πως είναι μέλη ενός τεράστιου κυκλωματος διαφθοράς, όπου καταχράστηκε πάνω από δύο δισεκατομμύρια δολάρια, από τα ταμεία της επιχείρησης. Η σκηνοθεσία είναι από τον JosΓ Padilha, τον δημιουργό του Narcos Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 25, 2018 από ΓιαγκΤ 1
Havic Μάρτιος 28, 2018 #6784 Μάρτιος 28, 2018 Είδα το πρώτο επεισόδιο από την σειρά The Terror , φαίνετε πάρα πολύ καλή! 3
rip_noob Απρίλιος 4, 2018 #6785 Απρίλιος 4, 2018 Ξεκίνησε η δεύτερη season του Legion και είμαι πολύ ενθουσιασμένος. Από τις καλύτερες σειρές που έχω δει τα τελευταία χρόνια, δεν το περίμενα αυτό από μια superhero (θεωρητικά) σειρά 1
Proteas Απρίλιος 4, 2018 #6787 Απρίλιος 4, 2018 On 25/3/2018 at 9:13 ΠΜ, το μέλος ΓιαγκΤ έγραψε: O Mecanismo Την βλεπεις την σειρα σε ενα απογευμα, πολυ καλη. 1
artyom Απρίλιος 22, 2018 #6788 Απρίλιος 22, 2018 (edited) On 17/03/2018 at 11:20 ΜΜ, το μέλος akilleas έγραψε: Παιδιά, τελικά το La Casa De Papel πόσα επεισόδια είναι. Βλέπω στο διαδίκτυο για 1 κύκλο με 15, ενώ εγώ έχω 2. Ο 1ος έχει 13 και ο 2ος 6... Τι ισχύει τελικά;;; Σειραρα.Επαθα τη πλακα μου,δε το ειχα δει πουθενα και απο το post σου την εμαθα! On 24/03/2018 at 4:20 ΜΜ, το μέλος UrBaN_ έγραψε: Συνολικα 15. Το εχουν σπασει σε 9 ο 1ος κυκλος και 6 ο 2ος. Sent from my iPad using Tapatalk Εγω εχω δει 13 και πρεπει να τελειωσε η 1η σεζον.Ειμαι εκει οπου Spoiler Ο προφεσορ πηγε την negotiator στη βιλλα που στειναν το ολο κονσεπτ Απο κει και περα εχουν βγει αλλα επεισοδια? η οχι και περιμενουμε αυτα? Ξερουμε ποτε θα βγουν? Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 22, 2018 από artyom
icy20 Απρίλιος 22, 2018 #6789 Απρίλιος 22, 2018 Εχουν βγαλει ολες τις σειρες με ελληνικα εκτος απο αυτη... Ffs
artyom Απρίλιος 22, 2018 #6790 Απρίλιος 22, 2018 Να πω οτι μολις βρηκα και αλλα 9.Οποτε στο συνολο. Σ01=13 Επεισοδια Σ02=9 Επεισοδια. Να πω οτι το βλεπω με αγγλικους υποτιτλους γτ με κατι ελληνικους που βρηκα υπηρχαν προβλημα στο συχρονισμο! Πανεξυπνη σειρα και οι ηθοποιοι ειναι ολοι ενας κενας!
icy20 Απρίλιος 22, 2018 #6791 Απρίλιος 22, 2018 Εγω το νετφλιξ βριζω που το πληρωνουμε και το παιζουν λιγο... Επισης τελειωνω σημερα το La Mante. Πολυ καλη σειρα γενικα. Με κρατησε μεχρι το τελος.
antonis Απρίλιος 22, 2018 #6792 Απρίλιος 22, 2018 agents of shield βλέπει κανένας ακόμα η μόνος μου είμαι ? 2
astrolabos Απρίλιος 22, 2018 #6793 Απρίλιος 22, 2018 πριν 5 λεπτά, το μέλος antonis έγραψε: agents of shield βλέπει κανένας ακόμα η μόνος μου είμαι ? 2 1
rip_noob Απρίλιος 22, 2018 #6794 Απρίλιος 22, 2018 Και εγώ, έχει ενδιαφέρον αυτή η season. Επίσης θα δούμε και agent coulson του χρόνου στο Ms Marvel 1
GriGaS Απρίλιος 22, 2018 #6795 Απρίλιος 22, 2018 πριν 1 ώρα, το μέλος antonis έγραψε: agents of shield βλέπει κανένας ακόμα η μόνος μου είμαι ? Αμέ! 1
Snips Απρίλιος 22, 2018 #6796 Απρίλιος 22, 2018 The Terror τέλος. Επιτέλους είδαμε κάτι διαφορετικό από τις 1000+1 αστυνομικό-πρακτορο @@ριες. 1
GriGaS Απρίλιος 23, 2018 #6797 Απρίλιος 23, 2018 https://www.imdb.com/title/tt5232792/?ref_=fn_al_tt_1 Remake του προ 50 ετών Lost in Space. Παραγωγή του Netflix με pg rating 7+. Ως εκ τούτου είναι αρκετά "παιδικό", αλλά εάν δεν έχετε κάτι καλύτερο να κάνετε, δεν θα μετανοιώσετε που θα το δείτε. Όσοι έχετε παιδιά γύρω στα 10 νομίζω πως θα το απολαύσουν.
jesus Απρίλιος 23, 2018 #6799 Απρίλιος 23, 2018 13 hours ago, antonis said: agents of shield βλέπει κανένας ακόμα η μόνος μου είμαι ? You are not alone. Πολυ τιμια σειρα.Προσπαθω να θυμηθω αν εκανε ποτε καμια μεγαλη κοιλια που να με κουρασει και πω την παραταω και δεν μπορω. 48 minutes ago, rip_noob said: Ξεκίνησε το westworld, μη ξεχνιόμαστε. Ελαχιστες σειρες εχω παρατησει εχοντας ολοκληρωσει την πρωτη σεζον.Αυτη ειναι μια απο αυτες.Οχι απλα δεν μαρεσε,την σιχαθηκα. Εγω γουσταρω που αρχιζει σημερα το into the badlands.
yanni Απρίλιος 23, 2018 #6800 Απρίλιος 23, 2018 Για χρόνια αγνοούσα το Stargate. Τελικά είπα να κάτσω να τα δω. 10 σεζόν Stargate SG1, 5 επιπλέον σεζόν Stargate Atlantis και έχουν βγάλει και άλλα. Περνάς μερικούς μήνες στο πολύ χαλαρό. Αξιοπρεπέστατα. 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now