-
📧 TheLab Weekly Digest
Άρθρα, reviews και ό,τι κινήθηκε στο forum. Κάθε Κυριακή.
- 📰 Τα άρθρα που ξεχώρισαν
- 🧪 Reviews από τον πάγκο δοκιμών
- 💬 Τι κινήθηκε στο forum
All Activity
This stream auto-updates
- Τελευταία ώρα
-
Nvidia RTX 30X0 Ampere Architecture
BloodMage απάντησε στο θέμα του Eddie topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Ετσι και αλλιως μετα απο τοσα χρονια θα θελει αλλαγη η παστα. Θεωρω -10 στο hot spot σε full load θα δεις για πλακα. Για να μην πω παραπανω -
- 27.414 απαντήσεις
-
- 1
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Το Υπουργείο Μπουμπούκου προειδοποιεί, τα άτομα με ευαισθησία στις καλημέρες, να συμβουλευτούν το γιατρό τους .
-
Nvidia RTX 30X0 Ampere Architecture
Trexx απάντησε στο θέμα του Eddie topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Σήμερα η κάρτα περνάει χειρουργείο γιατί δεν μπορούσα να εξηγήσω τη συμπεριφορά της. Ενώ οι μνήμες είναι υποτίθεται αυτές που υποφέρουν απο θερμοκρασίες, εγώ στις μνήμες είχα μέγιστο 96, που θεωρείται καλό, αλλά στο hotspot του πυρήνα έφτανα μέχρι 105 με την κανονική θερμοκρασία πυρήνα να μην ξεπερνάει τους 79, δλδ ένα delta 26. Ευελπιστώ σε ένα -10 τουλάχιστον, γιατί το καλοκαίρι προβλέπεται δύσκολο. Έχει κανείς εικόνα από διαφορές μετά από αλλαγή παστας/pads; Είναι ρεαλιστικό το -10 ή τζάμπα το μπλέξιμο; - Σήμερα
-
Η Valve επιβεβαιώνει συνεργασία με τη NVIDIA για υποστήριξη GeForce στο SteamOS
Το μέλος BloodMage σχολίασε στην δημοσίευση του Newsbot στην ενότητα Gaming
Αρα λεμε το ιδιο τοση ωρα, απλα με αλλα λογια Φυσικό επακολουθο ειναι αυτο -
Cyberpunk 2077: An Open World Sci-Fi Epic
Trexx απάντησε στο θέμα του Shaman topic στην ενότητα PC Gaming
Άρα καταλήγουμε 1440p Ultra/Psycho + RT on/psycho + Dlss Quality και ο,τι βρέξει ας κατεβάσει. Για να δούμε... -
Η Valve επιβεβαιώνει συνεργασία με τη NVIDIA για υποστήριξη GeForce στο SteamOS
Το μέλος fatalara σχολίασε στην δημοσίευση του Newsbot στην ενότητα Gaming
Πως θα πουλησει οταν αγοραζεις καλυτερο μηχανημα στα μισα λεφτα; Το θεμα ειναι τι θα γινει στην επομενη γενια και τα πραγματα δειχνουν ασχημα. Θετει ενα οριο τιμης που σιγουρα playstation και xbox θα ξεπερασουν. -
Cyberpunk 2077: An Open World Sci-Fi Epic
fatalara απάντησε στο θέμα του Shaman topic στην ενότητα PC Gaming
Δεν το εχω κανει ποτε. Μια χαρα playable ειναι. -
Η Valve επιβεβαιώνει συνεργασία με τη NVIDIA για υποστήριξη GeForce στο SteamOS
Το μέλος BloodMage σχολίασε στην δημοσίευση του Newsbot στην ενότητα Gaming
Το συμπερασαμα απο ολη αυτη την κουβεντα ειναι οτι το fail machine θα πουλησει σαν ζεστο ψωμακι? Γιατι εγω συνεχιζω να πιστευω οτι θα παει απατο -
Cyberpunk 2077: An Open World Sci-Fi Epic
Trexx απάντησε στο θέμα του Shaman topic στην ενότητα PC Gaming
Βρε εγώ θα τα βαρέσω, δεν κωλωνω αλλά να είναι και λίγο playable. Το benchmark που έχει είναι αντιπροσωπευτικό του τι συναντάς στο παιχνίδι; -
Μαστορέματα ημέρας!
costas1965 απάντησε στο θέμα του karmen1983 topic στην ενότητα Το στέκι του μάστορα
- 2.934 απαντήσεις
-
- 3
-
-
- diy
- κατασκευές
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ποιό τάμπλετ μέχρι 150€ για το παιδί μου;
Oric απάντησε στο θέμα του tsakdim topic στην ενότητα Tablets
Ή τάμπλετ με τουλάχιστον 8GB ram, ή τίποτε. Ανεξαρτήτως τιμής. - Χθες
-
Cyberpunk 2077: An Open World Sci-Fi Epic
fatalara απάντησε στο θέμα του Shaman topic στην ενότητα PC Gaming
Στην παραγραφο ray tracing τα ανοιγεις ολα. Το lighting στο psycho, κλειστο path tracing. Στο basic βαζεις το fov οπου σου αρεσει και τα αλλα τα κλεινεις ολα. Πλην του fov τα αλλα δεν επρεπε καν να υπαρχουν στο παιχνιδι, τουλαχιστον κλεινουν. Απο εκει και κατω βαρα στο σταυρο. Επισης, αν εχεις hdr μονιτορ μην επιλεξεις hdr mode αστο οπως ειναι και θα βαλει τις ρυθμισεις απο τα windows που εχεις κανει εσυ. -
Η Valve επιβεβαιώνει συνεργασία με τη NVIDIA για υποστήριξη GeForce στο SteamOS
Το μέλος fatalara σχολίασε στην δημοσίευση του Newsbot στην ενότητα Gaming
Αυτους πρεπει να φοβασαι. Εκει γινονται τα αισχη στο software κομματι του gaming και μετα περνανε σε εμας. Μια χαρα gamers ειναι. Απλα καμια σχεση στην φιλοσοφια. Αν δειξω σε κονσολακια το pc μου μου λεει γιατι το κανεις αυτο στον εαυτον σου. Δεν μπορει να διανοηθει οτι πρεπει να πιασω κατσαβιδι για να παιξω. -
Η Valve επιβεβαιώνει συνεργασία με τη NVIDIA για υποστήριξη GeForce στο SteamOS
Το μέλος Trexx σχολίασε στην δημοσίευση του Newsbot στην ενότητα Gaming
Οι κονσολακηδες δεν είναι gamers, είναι καταναλωτες. Συμφωνώ με @fatalara -
192 χιλ. προβολές · 2 χιλ. αντιδράσεις | #funnymeme... WWW.FACEBOOK.COM #funnymeme #hillariousmemes #funnymoment #memes #wednesdaymood
- 27.414 απαντήσεις
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)
poulinos απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
-
Cyberpunk 2077: An Open World Sci-Fi Epic
Trexx απάντησε στο θέμα του Shaman topic στην ενότητα PC Gaming
Ποια φίλτρα; Μπορείς αν δεν σου κάνει κόπο να μου πεις συγκεκριμένα; -
Cyberpunk 2077: An Open World Sci-Fi Epic
fatalara απάντησε στο θέμα του Shaman topic στην ενότητα PC Gaming
Οχι. Εγω τα εχω ολα τερμα με κλειστα τα φιλτρα. Βαλε και το mod που βγαζει το green tint και εισαι κομπλε. -
Κρύψε λόγια γιατί έχω ακόμα 5 σετάκια από παλιά project που δεν έγιναν ποτέ. Όταν έφτασε στο 800-900€ το ΚΙΤ σκεφτόμουν να τα πουλήσω για να δώσω προκαταβολή για καινούριο αυτοκίνητο. Το αστείο είναι αγοράστηκαν με 40% έκπτωση από Amazon.de business οπότε κάθε kit 64gb είχε βγει 75-80€. Καλες εποχές... (PS. Τρέχει το promo πάλι για νέα business account -40% με έως 150€ έκπτωση μέχρι τέλος του μήνα)
-
Η Valve επιβεβαιώνει συνεργασία με τη NVIDIA για υποστήριξη GeForce στο SteamOS
Το μέλος fatalara σχολίασε στην δημοσίευση του Newsbot στην ενότητα Gaming
Δεν εχει καμια σημασια. Δεν θελει. Ειμαστε οι πρωτοι που μας κανει καλα εδω και 10 χρονια η Nvidia η Intel οι ραμαδες και παει λεγοντας. Ναι ειναι το 85 των πωλησεων, τι γιαννης τι γιαννακης, των παιχνιδιων στις κονσολες πλεον digital. Ο λογος ειναι οτι ο αλλος βαριεται να σηκωθει να αλλαξει το cd απο παιχνιδι σε παιχνιδι. Θελει να πατησει home - close - και κατευθειαν στο επομενο. Εχω ατομο που δεν παιζει τα παιχνιδια που του εχω δωσει γιατι ειναι σε cd... Οχι φιλε, αυτο που λες εσυ ειναι λαθος. Πρεπει να γνωριζεις ακριβως με ποιους εχεις να κανεις. Σε ολα τα θεματα. Αλλιως θα σε φανε λαχανο. -
Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)
Sibyl απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Paradise Lost - Christendom -
Cyberpunk 2077: An Open World Sci-Fi Epic
Trexx απάντησε στο θέμα του Shaman topic στην ενότητα PC Gaming
Έχω μπερδευτεί με τις ρυθμίσεις, οταν ενεργοποιούμε RT, ό,τι εχει σχέση με σκιες και ανακλάσεις στα επιμέρους settings τα βάζουμε στο off; -
Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)
akilleas απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Haunted Youth - in my head
-
Ειδήσεις
-
Kioxia`s Trending Offers
-
Reviews
