Jump to content
  • 📧 TheLab Weekly Digest

    Άρθρα, reviews και ό,τι κινήθηκε στο forum. Κάθε Κυριακή.

    • 📰 Τα άρθρα που ξεχώρισαν
    • 🧪 Reviews από τον πάγκο δοκιμών
    • 💬 Τι κινήθηκε στο forum

All Activity

  1. Τελευταία ώρα
  2. BloodMage

    Nvidia RTX 30X0 Ampere Architecture

    Ετσι και αλλιως μετα απο τοσα χρονια θα θελει αλλαγη η παστα. Θεωρω -10 στο hot spot σε full load θα δεις για πλακα. Για να μην πω παραπανω
  3. Trexx

    Ανέκδοτα & Αστεία

  4. p55

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v8

    Το Υπουργείο Μπουμπούκου προειδοποιεί, τα άτομα με ευαισθησία στις καλημέρες, να συμβουλευτούν το γιατρό τους .
  5. Trexx

    Nvidia RTX 30X0 Ampere Architecture

    Σήμερα η κάρτα περνάει χειρουργείο γιατί δεν μπορούσα να εξηγήσω τη συμπεριφορά της. Ενώ οι μνήμες είναι υποτίθεται αυτές που υποφέρουν απο θερμοκρασίες, εγώ στις μνήμες είχα μέγιστο 96, που θεωρείται καλό, αλλά στο hotspot του πυρήνα έφτανα μέχρι 105 με την κανονική θερμοκρασία πυρήνα να μην ξεπερνάει τους 79, δλδ ένα delta 26. Ευελπιστώ σε ένα -10 τουλάχιστον, γιατί το καλοκαίρι προβλέπεται δύσκολο. Έχει κανείς εικόνα από διαφορές μετά από αλλαγή παστας/pads; Είναι ρεαλιστικό το -10 ή τζάμπα το μπλέξιμο;
  6. Σήμερα
  7. Αρα λεμε το ιδιο τοση ωρα, απλα με αλλα λογια Φυσικό επακολουθο ειναι αυτο
  8. Trexx

    Cyberpunk 2077: An Open World Sci-Fi Epic

    Άρα καταλήγουμε 1440p Ultra/Psycho + RT on/psycho + Dlss Quality και ο,τι βρέξει ας κατεβάσει. Για να δούμε...
  9. fatalara

    Η Valve επιβεβαιώνει συνεργασία με τη NVIDIA για υποστήριξη GeForce στο SteamOS

    Πως θα πουλησει οταν αγοραζεις καλυτερο μηχανημα στα μισα λεφτα; Το θεμα ειναι τι θα γινει στην επομενη γενια και τα πραγματα δειχνουν ασχημα. Θετει ενα οριο τιμης που σιγουρα playstation και xbox θα ξεπερασουν.
  10. fatalara

    Cyberpunk 2077: An Open World Sci-Fi Epic

    Δεν το εχω κανει ποτε. Μια χαρα playable ειναι.
  11. Το συμπερασαμα απο ολη αυτη την κουβεντα ειναι οτι το fail machine θα πουλησει σαν ζεστο ψωμακι? Γιατι εγω συνεχιζω να πιστευω οτι θα παει απατο
  12. Trexx

    Cyberpunk 2077: An Open World Sci-Fi Epic

    Βρε εγώ θα τα βαρέσω, δεν κωλωνω αλλά να είναι και λίγο playable. Το benchmark που έχει είναι αντιπροσωπευτικό του τι συναντάς στο παιχνίδι;
  13. costas1965

    Μαστορέματα ημέρας!

    Για εξοπλισμό σε κατάστημα φίλου στον Ρίον.
  14. Oric

    Ποιό τάμπλετ μέχρι 150€ για το παιδί μου;

    Ή τάμπλετ με τουλάχιστον 8GB ram, ή τίποτε. Ανεξαρτήτως τιμής.
  15. Χθες
  16. fatalara

    Cyberpunk 2077: An Open World Sci-Fi Epic

    Στην παραγραφο ray tracing τα ανοιγεις ολα. Το lighting στο psycho, κλειστο path tracing. Στο basic βαζεις το fov οπου σου αρεσει και τα αλλα τα κλεινεις ολα. Πλην του fov τα αλλα δεν επρεπε καν να υπαρχουν στο παιχνιδι, τουλαχιστον κλεινουν. Απο εκει και κατω βαρα στο σταυρο. Επισης, αν εχεις hdr μονιτορ μην επιλεξεις hdr mode αστο οπως ειναι και θα βαλει τις ρυθμισεις απο τα windows που εχεις κανει εσυ.
  17. fatalara

    Η Valve επιβεβαιώνει συνεργασία με τη NVIDIA για υποστήριξη GeForce στο SteamOS

    Αυτους πρεπει να φοβασαι. Εκει γινονται τα αισχη στο software κομματι του gaming και μετα περνανε σε εμας. Μια χαρα gamers ειναι. Απλα καμια σχεση στην φιλοσοφια. Αν δειξω σε κονσολακια το pc μου μου λεει γιατι το κανεις αυτο στον εαυτον σου. Δεν μπορει να διανοηθει οτι πρεπει να πιασω κατσαβιδι για να παιξω.
  18. Trexx

    Η Valve επιβεβαιώνει συνεργασία με τη NVIDIA για υποστήριξη GeForce στο SteamOS

    Οι κονσολακηδες δεν είναι gamers, είναι καταναλωτες. Συμφωνώ με @fatalara
  19. τους κονσολακηδες δεν τους φοβαμαι!
  20. leonidastra86

    Ανέκδοτα & Αστεία

    192 χιλ. προβολές · 2 χιλ. αντιδράσεις | #funnymeme... WWW.FACEBOOK.COM #funnymeme #hillariousmemes #funnymoment #memes #wednesdaymood
  21. poulinos

    Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)

  22. Trexx

    Cyberpunk 2077: An Open World Sci-Fi Epic

    Ποια φίλτρα; Μπορείς αν δεν σου κάνει κόπο να μου πεις συγκεκριμένα;
  23. fatalara

    Cyberpunk 2077: An Open World Sci-Fi Epic

    Οχι. Εγω τα εχω ολα τερμα με κλειστα τα φιλτρα. Βαλε και το mod που βγαζει το green tint και εισαι κομπλε.
  24. BasiliCeLew

    Οι αγορές μας..!!

    Κρύψε λόγια γιατί έχω ακόμα 5 σετάκια από παλιά project που δεν έγιναν ποτέ. Όταν έφτασε στο 800-900€ το ΚΙΤ σκεφτόμουν να τα πουλήσω για να δώσω προκαταβολή για καινούριο αυτοκίνητο. Το αστείο είναι αγοράστηκαν με 40% έκπτωση από Amazon.de business οπότε κάθε kit 64gb είχε βγει 75-80€. Καλες εποχές... (PS. Τρέχει το promo πάλι για νέα business account -40% με έως 150€ έκπτωση μέχρι τέλος του μήνα)
  25. fatalara

    Η Valve επιβεβαιώνει συνεργασία με τη NVIDIA για υποστήριξη GeForce στο SteamOS

    Δεν εχει καμια σημασια. Δεν θελει. Ειμαστε οι πρωτοι που μας κανει καλα εδω και 10 χρονια η Nvidia η Intel οι ραμαδες και παει λεγοντας. Ναι ειναι το 85 των πωλησεων, τι γιαννης τι γιαννακης, των παιχνιδιων στις κονσολες πλεον digital. Ο λογος ειναι οτι ο αλλος βαριεται να σηκωθει να αλλαξει το cd απο παιχνιδι σε παιχνιδι. Θελει να πατησει home - close - και κατευθειαν στο επομενο. Εχω ατομο που δεν παιζει τα παιχνιδια που του εχω δωσει γιατι ειναι σε cd... Οχι φιλε, αυτο που λες εσυ ειναι λαθος. Πρεπει να γνωριζεις ακριβως με ποιους εχεις να κανεις. Σε ολα τα θεματα. Αλλιως θα σε φανε λαχανο.
  26. Sibyl

    Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)

    Paradise Lost - Christendom
  27. Trexx

    Cyberpunk 2077: An Open World Sci-Fi Epic

    Έχω μπερδευτεί με τις ρυθμίσεις, οταν ενεργοποιούμε RT, ό,τι εχει σχέση με σκιες και ανακλάσεις στα επιμέρους settings τα βάζουμε στο off;
  28. akilleas

    Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)

    Haunted Youth - in my head
  1. Φόρτωση Περισσοτέρων
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.