Jump to content
  • Latest Reviews

    All Reviews
  • AMD Radeon RX 5700XT και RX5700: Κατά μέτωπο επίθεση στις GeForce RTX

    Τα ξημερώματα Τρίτης (ώρα Ελλάδας 1π.μ.) η AMD αποκάλυψε στον κόσμο, κατά τη διάρκεια της E3, τα χαρακτηριστικά των νέων GPU της εταιρείας, Radeon RX 5700XT και RX5700. Όπως ήταν γνωστό από τις διαρροές, οι νέες GPU της AMD δεν στόχευαν τις high end υλοποιήσεις της Nvidia, αλλά θα προσπαθούσαν να επιτεθούν κατά μέτωπο στις RTX 2070 και RTX 2060, ένα σκαλοπάτι πιο κάτω δηλαδή.

     

    Χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση, ιδού τα χαρακτηριστικά της κορυφαίας 5700ΧΤ:

     

    aHR0cDovL21lZGlhLmJlc3RvZm1pY3JvLmNvbS82L1MvODQxMzQ4L29yaWdpbmFsLzU3MDAteHQuanBn.jpeg

     

    Η AMD συνδυάζει την RX 5700XT με 8GB GDDR6 μνήμη με ικανότητα διαμεταγωγής 14Gbps σε δίαυλο 256bit. Το αποτέλεσμα είναι να επιτυγχάνονται 448GBps θεωρητικά, αριθμός που υπερβαίνει τις δυνατότητες της Vega 56, αλλά υπολείπεται των 483GBps της Vega 64.

     

     

    6.png

     

    Τα αντίστοιχα χαρακτηριστικά της Radeon RX5700 έχουν ως εξής:

     

    4.jpeg

     

    Και οι δύο κάρτες υποστηρίζουν PCIe Gen 4.0, ενώ έρχονται με 1x8pin και 1x6pin power connectors. Σύμφωνα με την AMD η RX 5700XT υλοποιεί ένα σύστημα τροφοδοσίας 7 φάσεων, ώστε να επιτρέπει τον βέλτιστο δυνατό υπερχρονισμό.

     

    Αναφορικά με τις επιδόσεις, η AMD αναφέρει ότι η RX5700 XT θα υπερτερεί της GeForce RTX 2070, πράγμα που σημαίνει ότι θα υπερτερεί και της Radeon RX Vega 64. Αντίστοιχα η RX5700 θα υπερτερεί, σύμφωνα με την AMD, της Geforce RTX 2060. Οι επιδόσεις που δόθηκαν στη δημοσιότητα παρουσιάζονται στα slides που ακολουθούν:

     

    5.jpeg

     

    8.jpg

     

    Η τιμολόγηση των καρτών και τα συνοπτικά χαρακτηριστικά τους φαίνονται στον πίνακα που ακολουθεί:

     

    AMD Radeon RX 5700 '7nm Navi RDNA' GPU Lineup Specs:

    Graphics Card Radeon RX 5700 XT 50th Anniversary Radeon RX 5700 XT Radeon RX 5700
    GPU Architecture 7nm Navi (RDNA 1st Gen) 7nm Navi (RDNA 1st Gen) 7nm Navi (RDNA 1st Gen)
    Stream Processors 2560 SPs 2560 SPs 2304 SPs
    TMUs / ROPs 256 / 64 256 / 64 256 / 64
    Base Clock 1680 MHz 1605 MHz 1465 MHz
    Boost Clock 1930 MHz 1905 MHz 1725 MHz
    Game Clock 1830 MHz 1755 MHz 1625 MHz
    Compute Power 10.14 TFLOPs 9.75 TFLOPs 7.95 TFLOPs
    VRAM 8 GB GDDR6 8 GB GDDR6 8 GB GDDR6
    Bus Interface 256-bit 256-bit 256-bit
    Bandwidth 448 GB/s 448 GB/s 448 GB/s
    TBP ~250W 225W 180W
    Price $499 US $449 US $379 US
    Launch 7th July 2019 7th July 2019 7th July 2019

     

    Εκ πρώτης όψεως φαίνεται ότι η RX 5700XT είναι 20$ φθηνότερη από την Geforce RTX 2070 και παρέχει ανώτερες επιδόσεις και αντίστοιχα η RX 5700 είναι 50$ φθηνότερη από την GeForce RTX 2060, προσφέροντας και πάλι ανώτερες επιδόσεις. Το πώς πραγματικά οι κάρτες αποδίδουν, καθώς και ποια η αντίδραση της Nvidia, μένει να το δούμε στις 7 Ιουλίου που λογικά θα δημοσιευθούν, μαζί με την κυκλοφορία των καρτών, τα πρώτα ανεξάρτητα reviews.


    • Like 4


    User Feedback

    Recommended Comments

    Καλα, κατσε να δουμε σε τι τιμες θα ερθουν... γιατι και η πρασινη σχεδιαζει πτωση τιμων με τον ερχομο των super..
    Αλλα γενικα η AMD δε το χει με τις καρτες..πολυ μπλα μπλα και ουσια 0.

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    κανενα Tesnsor Core ή support σε TensorFlow θα δούμε από AMD ή έχει αποκλειστικότητα η nVidia?

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites
    2 hours ago, GoMaR said:

    Καλα, κατσε να δουμε σε τι τιμες θα ερθουν... γιατι και η πρασινη σχεδιαζει πτωση τιμων με τον ερχομο των super..
    Αλλα γενικα η AMD δε το χει με τις καρτες..πολυ μπλα μπλα και ουσια 0.

    Δηλαδή για να καταλάβω , καλύτερες επιδόσεις και φθηνότερες, έστω και οριακά, είναι ουσία 0? Εκτός αν εννοείς ότι δεν θα έρθουν με καλές τιμές λόγω χαμηλής προσφοράς και υψηλής ζήτησης. 

    Edited by gdp77

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Ακριβως. Ναι ουσια 0. Γιατι δε το δεχεσαι; Η AMD ΔΕΝ το εχει με τις καρτες. Τα ιδια παντελη μου τα ιδια Παντελακι μου ειναι στον τομεα αυτον.
    Εβγαλε το Navi με καινουργια λιθογραφια και εχει επιδοσεις με καρτες που βγηκαν 3 χρονια πριν. (βλεπε 1080) αντι να βγαλει κατι που να τα σαρωνει ολα για να μπει στο παιχνιδι παλι.

    Επισης κατσε να δουμε πως πανε απο overclocking , θερμοκρασιες και σε τι τιμες θα παιξουν οι CUSTOM υλοποιησεις γιατι αυτη τη στιγμη 2070 αγοραζεις με 477Ε custom που μνημες χτυπανε 8200 απο 7000.. (8 καρτες εχω και ολες ειναι +1000 στις μνημες το λιγοτερο)
    Επισης στις πρασινες το MSRP ηταν 499$ και ηρθαν κοντα 600Ε στην αρχη. Μη κοιτας MSRP, κοιτα τις τιμες στον ανταγωνισμο.

    Αν βαλεις και τις μειωσεις που σχεδιαζει η πρασινη και τις τωρινες τιμες τις αντικαταστισει με τις super τοτε πες μου τι τεχνολογικο αλμα εκανε στις καρτες γραφικων.
    Δε σου βαζω το RTX που για καποιους μπορει να το γουσταρουν. 

    Οτι αλματα εκανε στους επεξεργαστες, αλλο τοσο εμεινε στασιμη στις καρτες.



     
     

    • Like 1

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites
    1 hour ago, GoMaR said:

    Ακριβως. Ναι ουσια 0. Γιατι δε το δεχεσαι; Η AMD ΔΕΝ το εχει με τις καρτες. Τα ιδια παντελη μου τα ιδια Παντελακι μου ειναι στον τομεα αυτον.
    Εβγαλε το Navi με καινουργια λιθογραφια και εχει επιδοσεις με καρτες που βγηκαν 3 χρονια πριν. (βλεπε 1080) αντι να βγαλει κατι που να τα σαρωνει ολα για να μπει στο παιχνιδι παλι.

    Επισης κατσε να δουμε πως πανε απο overclocking , θερμοκρασιες και σε τι τιμες θα παιξουν οι CUSTOM υλοποιησεις γιατι αυτη τη στιγμη 2070 αγοραζεις με 477Ε custom που μνημες χτυπανε 8200 απο 7000.. (8 καρτες εχω και ολες ειναι +1000 στις μνημες το λιγοτερο)
    Επισης στις πρασινες το MSRP ηταν 499$ και ηρθαν κοντα 600Ε στην αρχη. Μη κοιτας MSRP, κοιτα τις τιμες στον ανταγωνισμο.

    Αν βαλεις και τις μειωσεις που σχεδιαζει η πρασινη και τις τωρινες τιμες τις αντικαταστισει με τις super τοτε πες μου τι τεχνολογικο αλμα εκανε στις καρτες γραφικων.
    Δε σου βαζω το RTX που για καποιους μπορει να το γουσταρουν. 

    Οτι αλματα εκανε στους επεξεργαστες, αλλο τοσο εμεινε στασιμη στις καρτες.



     
     

    Κρίνω την εκτίμησή σου εγωιστική και απαξιωτική, άδικα κατά τη γνώμη μου.

     

    Ναι, η AMD δεν έβγαλε την σούπερ ντούπερ κάρτα γραφικών που να ξεφτιλίζει την 2080 και να στην πουλάει στη μισή τιμή. Και γκρινιάζεις. Δικαίως ως καταναλωτής. Γκρίνιαζες όμως και όλα αυτά τα χρόνια που τα έσκαγες για overpriced προϊόντα στις Intel και Nvidia? Αφήνοντας στην άκρη αυτό το σχόλιο για την κρίση του καθενός:

     

    1) Επειδή εσύ και τα μέλη του thelab ασχολούνται με pc gaming και τις αντίστοιχες κάρτες γραφικών, δεν σημαίνει ότι η στόχευση μιας εταιρείας είναι αποκλειστικά αυτό το γκρουπ. Η AMD, μεταξύ άλλων, μόλις έκλεισε 2 τεράστια συμβόλαια με Sony και Microsoft για την αρχιτεκτονική navi. Αν εσένα αυτό σου δείχνει στασιμότητα πάω πάσο.

    2) Πώς κρίνεις ότι η "AMD δεν το έχει με τις κάρτες"? Επειδή δεν έβγαλε κάτι "να τα σαρώνει όλα", λες και οι αρχιτεκτονικές είναι στραγάλια, λες και οι πράσινοι δεν έχουν απείρως μεγαλύτερο budget, λες και δεν ξέρεις πιο ποσοστό των τίτλων είναι optimized για nvidia, λες και η AMD ασχολείται μόνο με κάρτες γραφικών και δεν πολεμάει σε όλα τα μέτωπα. Λάβε υπόψιν σου ότι ναι μεν στο pc η Nvidia έχει ποσοστό 80% έναντι 20% της AMD, αλλά συνολικά στο gaming hardware (μαζί με κονσόλες) η AMD έχει το 53% χωρίς να έχει τα τελευταία χρόνια το top gpu. Συνεπώς δεν συμφωνώ ότι "δεν το έχει με τις κάρτες". Ίσως δεν το έχει για τις δικές σου ανάγκες, αλλά συνολικά "δεν το έχει" δεν ισχύει.

    3) Ναι πράγματι, να δούμε τι θα κάνουν από OC, θερμοκρασίες και τιμές. Εσύ κατά πώς γράφεις έχεις προεξοφλήσει ότι "ουσία 0"

    4) Γιατί θεωρείς δεδομένες τις μειώσεις που θα κάνει η Nvidia και είσαι σίγουρος ότι αντίστοιχες μειώσεις δεν θα κάνει και η AMD ? Στο σενάριο που κάνουν μειώσεις οι πράσινοι και δεν κάνουν οι κόκκινοι, τότε απλά θα μείνουν οι Radeon στο ράφι. Τι είχες και τι έχασες. Δεν μου αρέσει ως καταναλωτής να μην υπάρχει ανταγωνισμός, αλλά μπορεί η AMD να μην καίγεται κιόλας να πουλήσει radeon στους pc-άδες. Έκλεισε τα συμβόλαια με τις κονσόλες και μπορεί είτε να πηγαίνει στο ρελαντί, είτε - το πιθανότερο- να μην έχει το ανθρώπινο δυναμικό που χρειάζεται για να σχεδιάσουν κάτι καλύτερο από την Nvidia.

    5) Επειδή δεν έχω τιμές "πιάτσας" προς το παρόν κοιτάω  MSRP. Μετά τις 7 Ιουλίου συζητάμε σε άλλη βάση. Για τώρα, μιλάμε με MSRP.

    Edited by gdp77
    • Like 3
    • Haha 1

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites
    πριν 11 λεπτά, το μέλος gdp77 έγραψε:

    μόλις έκλεισε 2 τεράστια συμβόλαια με Sony και Microsoft για την αρχιτεκτονική navi

     

    To καινουριο εδω ποιο ειναι; Ετσι κι αλλιως, τσιπακια της δεν υπηρχαν ηδη μεσα στις κονσολες;;;

     

    πριν 12 λεπτά, το μέλος gdp77 έγραψε:

    δεν έχουν απείρως μεγαλύτερο budget, λες και δεν ξέρεις πιο ποσοστό των τίτλων είναι optimized για nvidia, λες και η AMD ασχολείται μόνο με κάρτες γραφικών και δεν πολεμάει σε όλα τα μέτωπα

     

     

    Αυτη η καραμελα ποτε θα σταματησει; Στους επεξεργαστες τι συνεβαινε δηλαδη; Το ιδιο ακριβως! Με τι το αντιμετωπισε; Με στρωσιμο στη δουλεια!!!!!!!

    πριν 13 λεπτά, το μέλος gdp77 έγραψε:

    Εσύ κατά πώς γράφεις έχεις προεξοφλήσει ότι "ουσία 0"

     

    Μα στο 0 ειναι η ουσια της στις καρτες γραφικων

     

    Ρε μη λεμε τα ιδια και τα ιδια σε καθε release απ οπου κι αν προερχεται. Καλο προιον θελουν ολοι. Και μολις το εχουν, το αγοραζουν. Απλα και αποδεδειγμενα πραγματα. Μη κανετε σαν κομπλεξικες μειονοτητες καθε φορα που καποιος λεει κατι κακο (αλλα πραγματικο) για την εταιρια που προτιματε. 

    • Like 1

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites
    22 minutes ago, gdp77 said:

    Κρίνω την εκτίμησή σου εγωιστική και απαξιωτική, άδικα κατά τη γνώμη μου.

     

    Ναι, η AMD δεν έβγαλε την σούπερ ντούπερ κάρτα γραφικών που να ξεφτιλίζει την 2080 και να στην πουλάει στη μισή τιμή. Και γκρινιάζεις. Δικαίως ως καταναλωτής. Γκρίνιαζες όμως και όλα αυτά τα χρόνια που τα έσκαγες για overpriced προϊόντα στις Intel και Nvidia? Αφήνοντας στην άκρη αυτό το σχόλιο για την κρίση του καθενός:

    Ποτε δεν γκρινιαξα. Γιατι κανενας δε με αναγκασε να τα σκασω.  Το οτι θεωρω τις πρασινες overpriced δε σημαινει γκρινια. 

     

    1) Επειδή εσύ και τα μέλη του thelab ασχολούνται με pc gaming και τις αντίστοιχες κάρτες γραφικών, δεν σημαίνει ότι η στόχευση μιας εταιρείας είναι αποκλειστικά αυτό το γκρουπ. Η AMD, μεταξύ άλλων, μόλις έκλεισε 2 τεράστια συμβόλαια με Sony και Microsoft για την αρχιτεκτονική navi. Αν εσένα αυτό σου δείχνει στασιμότητα πάω πάσο.

    Δεν ανηκω στο gaming industry. Ειμαι καταδικασμενος να δουλευω μονο με καρτες Nvidia. Δυστηχως η ευτυχως το 90% των προγραμματων που δουλευω ειναι CUDA based.
    Αλλα πραγματικα τι σχεση εχει για τον καταναλωτη, το συμβολαιο με τα νουμερα στα παιχνιδια και τις τιμες;;

     

     

    2) Πώς κρίνεις ότι η "AMD δεν το έχει με τις κάρτες"? Επειδή δεν έβγαλε κάτι "να τα σαρώνει όλα", λες και οι αρχιτεκτονικές είναι στραγάλια, λες και οι πράσινοι δεν έχουν απείρως μεγαλύτερο budget, λες και δεν ξέρεις πιο ποσοστό των τίτλων είναι optimized για nvidia, λες και η AMD ασχολείται μόνο με κάρτες γραφικών και δεν πολεμάει σε όλα τα μέτωπα. Λάβε υπόψιν σου ότι ναι μεν στο pc η Nvidia έχει ποσοστό 80% έναντι 20% της AMD, αλλά συνολικά στο gaming hardware (μαζί με κονσόλες) η AMD έχει το 53% χωρίς να έχει τα τελευταία χρόνια το top gpu. Συνεπώς δεν συμφωνώ ότι "δεν το έχει με τις κάρτες". Ίσως δεν το έχει για τις δικές σου ανάγκες, αλλά συνολικά "δεν το έχει" δεν ισχύει.

    Πραγματικα αδιαφορο με αφηνει η ιστορια της και το γιατι για ολα αυτα. Αδιαφορο θα επρεπε να αφηνει και τον καταναλωτη. 
    Δε το εχει γιατι καθε χρονο ερχεται δευτερη με τις καθυστερημενες απαντησεις της.  Βγαζει η πρασινη ενα προιον. Ανοιγει την ψαλιδα κιαλλο και μετα σαν απαντηση η AMD (καθυστερημενα ενα χρονο και κατα ιδρωμενη  ) απανταει με καρτες απλα για να φτασει τις επιδοσεις.. Αντι να βγαλει ενα προιον πολυ μπροστα σαν απαντηση της NV.

     

    3) Ναι πράγματι, να δούμε τι θα κάνουν από OC, θερμοκρασίες και τιμές. Εσύ κατά πώς γράφεις έχεις προεξοφλήσει ότι "ουσία 0"  

    4) Γιατί θεωρείς δεδομένες τις μειώσεις που θα κάνει η Nvidia και είσαι σίγουρος ότι αντίστοιχες μειώσεις δεν θα κάνει και η AMD ? Στο σενάριο που κάνουν μειώσεις οι πράσινοι και δεν κάνουν οι κόκκινοι, τότε απλά θα μείνουν οι Radeon στο ράφι. Τι είχες και τι έχασες. Δεν μου αρέσει ως καταναλωτής να μην υπάρχει ανταγωνισμός, αλλά μπορεί η AMD να μην καίγεται κιόλας να πουλήσει radeon στους pc-άδες. Έκλεισε τα συμβόλαια με τις κονσόλες και μπορεί είτε να πηγαίνει στο ρελαντί, είτε - το πιθανότερο- να μην έχει το ανθρώπινο δυναμικό που χρειάζεται για να σχεδιάσουν κάτι καλύτερο από την Nvidia.

    5) Επειδή δεν έχω τιμές "πιάτσας" προς το παρόν κοιτάω  MSRP. Μετά τις 7 Ιουλίου συζητάμε σε άλλη βάση. Για τώρα, μιλάμε με MSRP.

    Ποιος μιλησε για δεδομενες μειωσεις; Εβαλα το ΑΝ μπροστα. 
    Τωρα αν σε εθιξε το ουσια 0, κακως, αλλα δεν μπορω να κανω κατι για αυτο.  

     

     

    Edited by GoMaR

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites
    24 minutes ago, giorgos2187 said:

    Ρε μη λεμε τα ιδια και τα ιδια σε καθε release απ οπου κι αν προερχεται. Καλο προιον θελουν ολοι. Και μολις το εχουν, το αγοραζουν. Απλα και αποδεδειγμενα πραγματα. Μη κανετε σαν κομπλεξικες μειονοτητες καθε φορα που καποιος λεει κατι κακο (αλλα πραγματικο) για την εταιρια που προτιματε. 

     

    20 minutes ago, GoMaR said:

    Τωρα αν σε εθιξε το ουσια 0, κακως, αλλα δεν μπορω να κανω κατι για αυτο.  

     

    Ασχολούμαι με computing από το 1986. Πιθανόν περισσότερο από τον οποιονδήποτε εδώ μέσα. Σε όλα αυτά τα χρόνια μία φορά μόνο είχα κάρτα γραφικών Radeon (Radeon 9800 pro). Όλες οι άλλες κάρτες γραφικών μου ήταν nvidia. Για κάποιον λόγο κάθε μου επιχείρημα μεταφράζεται ότι είμαι υπερασπιστής των Radeon και μισώ την Nvidia κτλ κτλ. Σε αυτό το bullying δεν θα συμμετέχω άλλο και αποχωρώ από τη συζήτηση.

    • Haha 1

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Μαλιστα..Θεωρειται bullying οταν εκφραζω δημοσια μια αρνητικη αποψη για τις καρτες γραφικων της AMD και οχι τις χαρες και τα πολλα μπραβο για τους επεξεργαστες της. Μα γιατι ;
    Οπως επισης δε θεωρειται και bullying οταν κραζουμε την πρασινη για τις τιμες της.. Σωστα; 
    Θεωρειται bullying ΜΟΝΟ οταν λεμε ασχημο λογο για την κοκκινη. ΜΟΝΟ.-


     

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Οταν βγαλει η AMD μια καρτα το 2020 που να περναει την 2080 τοτε πειτε μου 😛

    Μονο που τοτε θα εχει βγει πιθανοτατα η 3080 LOL

    Γιαυτο η nvidia μας εχει φτασει να βγαζει καρτες με 1200 ευρω... Επειδη δεν υπαρχει ανταγωνισμος.

     

    Edited by icy20

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites
    πριν 35 λεπτά, το μέλος gdp77 έγραψε:

    Σε αυτό το bullying δεν θα συμμετέχω άλλο

     

    Αν και ασχολεισαι απο το 1986, στα επιχειρηματα μου που αφορουν την amd δεν απαντησες. Σε κατι που εγραψα γενικα κι αοριστα απαντησες. Και χρησιμοποιησες και μια λεξη που τη χρησιμοποιει οπως θελει ο καθενας, οποτε θελει, οπου θελει... μια λεξη βαρυα αν ακριβολογησουμε, αλλα με εντελως εκφυλισμενο νοημα στις μερες μας. Αλλα ας μην πιασουμε τη φιλοσοφια.

     

     

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    rx 5700 7nm 180w tdp 380$ = 400€++++
    rtx 2060 12nm 150w tdp από 320€ και πανω…


    wp amd

    πηγες στα 7nm και ακομα δεν μπορεις να εχεις χαμηλοτερη καταναλωση από καρτες που είναι στα 12nm

    δηλαδή ουτε η Rdna είναι efficient αρχιτεκτονικη...
     

    Edited by bewareof
    • Like 1

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Με τα Navi η AMD ακολούθησε την τακτική της nVidia με τις 2060/2070. Δώσε λίγο καλύτερη απόδοση από την προηγούμενη σειρά σε παρόμοιες ή πιο ανεβασμένες τιμές.

    Αφού σου λέει ακόμα και φθηνότερα να πουλάω το προϊόν δεν κερδίζω μερίδιο της πίτας (καιρό τώρα) ας βγάλω παραπάνω κέρδος από το ποσοστό της αγοράς που έχω.

    Καλό για αυτήν σαν εταιρία, όχι καλό για την mainstream αγορά.

    Περαστικά μας και κυρίως για όσους έχουν το μικρόβιο που δεν θα πέφτουν κάτω από το χιλιάρικο για το κέφι τους.

    Edited by Efialtis

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites
    9 minutes ago, Efialtis said:

    Με τα Navi η AMD ακολούθησε την τακτική της nVidia με τις 2060/2070. Δώσε λίγο καλύτερη απόδοση από την προηγούμενη σειρά σε παρόμοιες ή πιο ανεβασμένες τιμές.

    Αφού σου λέει ακόμα και φθηνότερα να πουλάω το προϊόν δεν κερδίζω μερίδιο της πίτας (καιρό τώρα) ας βγάλω παραπάνω κέρδος από το ποσοστό της αγοράς που έχω.

    Καλό για αυτήν σαν εταιρία, όχι καλό για την mainstream αγορά. 

    Περαστικά μας και κυρίως για όσους έχουν το μικρόβιο που δεν θα πέφτουν κάτω από το χιλιάρικο για το κέφι τους.

    Η nvidia εδωσε πολύ καλυτερη αποδοση σε σχεση με την προηγουμενη γενια ενώ εχει πανω κατω ιδια tdp και με τα rtx κ με τα tensor cores...

    Το θεμα είναι ότι εως τωρα η amd μας ειχε καλομαθει στο θεμα price/performance...με τις navi το χανει και αυτό...

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites
    2 minutes ago, bewareof said:

    Η nvidia εδωσε πολύ καλυτερη αποδοση σε σχεση με την προηγουμενη γενια ενώ εχει πανω κατω ιδια tdp και με τα rtx κ με τα tensor cores...

    Το θεμα είναι ότι εως τωρα η amd μας ειχε καλομαθει στο θεμα price/performance...με τις navi το χανει και αυτό...


    Τι εδωσε η nvidia? χαχαχα*

    Οχι βεβαια. Πολυ καλυτερη αποδοση εδωσε απο maxwel σε pascal (60-70%)  Απο pascal σε turing εδωσε ~30%
    Μη κοιτας tensor cores και DLSS.. Το οτι υποστηριζονται απο 1-2 παιχνιδια δε λεει κατι.


    *(δε γελαω με σενα, προσθεου)

    • Like 2

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites
    11 minutes ago, bewareof said:

    Η nvidia εδωσε πολύ καλυτερη αποδοση σε σχεση με την προηγουμενη γενια ενώ εχει πανω κατω ιδια tdp και με τα rtx κ με τα tensor cores...

    Το θεμα είναι ότι εως τωρα η amd μας ειχε καλομαθει στο θεμα price/performance...με τις navi το χανει και αυτό...

    Να ρωτήσω πόσο καλύτερη απόδοση έχει η 2070 από την 1080?  Πρόσεξε τι γράφω, δεν λέω οτι δεν έδωσε την 2080ti, εστιάζω στo midrange.

    Ακριβώς αυτό που είπε ο Gomar.

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Υπομονη μηπως η Ιντελ κανει καμια εκπληξη. Η AMD δε το χει ακομα. Με ξαναζεσταμενο φαγητο σε αλλα nm δε γινεται δουλεια. Θελει φτιαξιμο απο την αρχη. (υπομονη και δε χανεται η AMD. Καποια στιγμη θα βγαλει την αντιστοιχη Χ1950, 4850, 6970, 7970 etc.)

     

    Οχι πως η Turing γενια ειναι καλή, αλλα ειναι με διαφορα πιο ολοκληρωμενη (TDP, performance, RT cores, specs etc.).

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites
    1 hour ago, Efialtis said:

    Να ρωτήσω πόσο καλύτερη απόδοση έχει η 2070 από την 1080?  Πρόσεξε τι γράφω, δεν λέω οτι δεν έδωσε την 2080ti, εστιάζω στo midrange.

    Ακριβώς αυτό που είπε ο Gomar.

    Μιας και αναφέρεις το midrange


    το MSRP της 1070 ηταν στα $379
    το MSRP της 2060 είναι  στα $349
    εχεις ένα 20% παραπανω performance + το rtx που με μια 2060 σε 1080p μπορεις να παιξεις με rtx on...

    το ότι είναι ελαχιστα πιο φθηνη,εχει rtx,εχει τo rtx NvEnc την κανει την πιο καλη midrange λυση…

    επισης ο περισσοτερος κοσμος δεν αγοραζει νεα gpu σε κάθε γενια...αυτος που αγορασε 1070 θα περιμενει την επομενη γενια για να την αντικαταστησει...

     

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Αν και λαθος συλογισμος, πιανεις την 2060 που θεωρειται μακραν η πιο VFM καρτα πλεον.
    Καλα για το rtx ειναι αστειο.

    Θα στο πω αλλιως μιας και το εχουμε χιλιο αναλυσει.
    1080ti ειχε ~800Ε    2-3 χρονια στην αγορα και η πρασινη βγαζει με 400-500παραπανω 30% πιο γρηγορη καρτα..

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites
    1 minute ago, GoMaR said:

    Αν και λαθος συλογισμος, πιανεις την 2060 που θεωρειται μακραν η πιο VFM καρτα πλεον.
    Καλα για το rtx ειναι αστειο.

    Θα στο πω αλλιως μιας και το εχουμε χιλιο αναλυσει.
    1080ti ειχε ~800Ε    2-3 χρονια στην αγορα και η πρασινη βγαζει με 400-500παραπανω 30% πιο γρηγορη καρτα..



    Δεν είναι καθολου λαθος ο συλλογισμος μου...
    Το rtx δεν είναι αστειο… είναι το μελλον(λιγο κλισε ακουστηκε)
    δινεις 400 ευρω παραπανω γιατι αγοράζεις την καλυτερη καρτα της αγορας και γιατι εχει rtx...
     

    Anyway δεν με απασχολουν οι τοσο ακριβες καρτες...πιστευω ότι οι περισσοτεροι κοιτουν στα 250-400€ και εκει η nvidia τα πηγε καλα…σε αντιθεση με τις navi που περιμεναμε καλο price/performance και είναι ουσιαστικα vega στα 7nm...

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    To RTX δεν ειναι αστειο. Aν εφαρμοζεται σωστα κ με μέτρο, αλλάζει πολλά στην εικόνα του παιχνιδιού.

    Δε νοειται next gen game χωρις εφαρμογη RT σε κάποιο βαθμό (ειτε αντανακλασεις, ειτε GI, ειτε real time shadows etc.).

     

    Η διαφορα ειναι οπως το Tom Clancys Division E3 με την released version. Αυτη ειναι (και θα ειναι εντονοτερη) η διαφορα των RT και non-RT games.

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Δεν εννοω οτι ειναι αστειο σα καινοτομια. Ισα ισα. 
    Ανεφερα ως αστειο την 2060 με RTX και δε θελω να σκεφτω σε 1 χρονο αν θα αντεχει..

    Εχουμε πει πως αυτη η γενια της πρασινης ειναι η πορτα για το RTX technology.. Αλλα οχι να περιμενουμε να παιξουμε με 2060 rtx παιχνιδια..

    • Like 2

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites


    Join the conversation

    You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

    Guest
    Add a comment...

    ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

    ×   Your previous content has been restored.   Clear editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.