Οι νέοι προτιμούν τα social media για να παρακολουθούν τα νέα τους αντί της τηλεόρασης
Με βάση την έκθεση αυτή, η επιχείρηση ειδήσεων αλλάζει σημαντικά, και δεδομένου ότι λιγότερο από το 10% των ανθρώπων έχουν πληρώσει ποτέ για online ειδήσεις, οι εταιρείες εξαρτώνται από τη διαφήμιση, και είναι αντιμέτωποι με αυτους που χρησιμοποιούν ad-blockers.
Η έκθεση χρησιμοποιεί δεδομένα από μια έρευνα της YouGov, 50.000 ανθρώπων σε 26 χώρες.
Το Facebook, το οποίο χρησιμοποιείται από το 44% των ερωτηθέντων, ήταν η κορυφαία ιστοσελίδα παρακολούθησης, κοινής χρήσης, και σχολιασμού των ειδήσεων. Το YouTube και το Twitter ήρθαν πίσω από το Facebook με 19% και 10% αντίστοιχα.
736