Jump to content

jax7480

V.I.P.
  • Posts

    14.948
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    116

Everything posted by jax7480

  1. jax7480

    Supercars & Dreamcars Thread

    Ποτ@ν@ φτώχεια....
  2. jax7480

    Android Mobiles Thread

    To είδα. Ξέρω πως θα ακουστεί λίγο κουλό, αλλά το τηλέφωνο από τότε που επέστρεψε, δεν παρουσιάζει πρόβλημα. Δεν είναι από το software, γιατί πολύ απλά πριν το στείλω, με την stock rom εμφάνιζε το πρόβλημα κανονικά. Θα το έχω όμως στα υπ'όψιν.
  3. jax7480

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Total recall 2012: 8/10. Νομίζω στα ίδια με το πρώτο, το οποίο για την εποχή του ήταν κορυφαίο. Μου άρεσε αρκετά. Θετικές οι αλλαγές στο σενάριο. Καλά η Biel και η Beckinsale ήταν όλα τα λεφτά. :inlove:
  4. jax7480

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Κάψιμο χθες. Είδα όλη τη πρώτη σεζόν.
  5. jax7480

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Το BOSS στην πρώτη σεζόν έχει μόνο 8 επεισόδια;
  6. jax7480

    Android Mobiles Thread

    Και έτσι θα γίνει. Απλά ανέφερα τα γεγονότα για να είναι κάποιοι που δεν γνωρίζουν ενήμεροι.
  7. jax7480

    Android Mobiles Thread

    Το HTC Desire HD μου πριν λίγες μέρες, παρουσίασε πρόβλημα στο Volume Up button. Επικοινώνησα με την HTC Ελλάδας, ήρθε courier, παρέλαβε το τηλέφωνο μετά από 2 μέρες και όλα καλά. Το κινητό παραδόθηκε στην courier την Παρασκευή 12/10. Από τότε δεν είχα κάποια ενημέρωση οπότε σήμερα είπα να καλέσω. Η απάντηση του service ήταν πως η εταιρεία βρήκε παράνομο λογισμικό μέσα στο τηλέφωνο, με έβγαλε εκτός εγγύησης και ζητούν 185€+ΦΠΑ 23% για επισκευή (αντικατάσταση της πλακέτας και της καλωδιοταινίας). Φυσικά έφαγαν τρελό άκυρο και ζήτησα να μου επιστρέψουν τη συσκευή. Δεν γράφω τα παραπάνω για να διαμαρτυρηθώ. Όντως είχα βάλει στο τηλέφωνο ICS 4.0.4 σπασμένη εννοείται, γιατί το τηλέφωνο δεν θα πάρει ποτέ official 4.0. Αλλά και πιο πριν δεν είχα official 2.3.5. αλλά από το xda developers forum. Φυσικά όταν το τηλέφωνο στάλθηκε στην HTC, είχε OFFICIAL 2.3.5 ROM. Όλα τα παραπάνω τα γράφω προς ενημέρωση όλων, για τις σπασμένες ROM κτλ, κτλ. Προσωπικά, σε επόμενο τηλέφωνο δεν θα μπω στην διαδικασία καν. Θα βρω τηλέφωνο το οποίο θα μπορεί να παίξει σωστά out of the box, χωρίς ματσακωνιές, γιατί δυστυχώς δεν μας περισσεύουν πλέον για να είμαστε και εκτός εγγύησης.
  8. Το 2o παίρνει άκυρο από τα extra keys που έχει στα αριστερά. Το πρώτο καλή περίπτωση αλλά ρε συ, 230$ για πληκτρολόγια + τελωνείο... :crazy_pilot:
  9. Πολύ καλή η επιλογή, έχει όσα θέλω, χωρίς παραπάνω πράγματα που δεν μου χρειάζονται. Θα προτιμούσα αγορά από Ευρώπη στην χειρότερη όμως. Δεν θέλω να μπλέκω με τελωνεία.
  10. Επειδή βλέπω πως υπάρχει στροφή προς τα μηχανικά πληκτρολόγια να κάνω κι εγώ μερικές ερωτήσεις και να δω προτάσεις. Δουλεύω περίπου 10-12 ώρες σε πληκτρολόγιο. Όταν λέω δουλεύω εννοώ, ΟΧΙ gaming. Games δεν παίζω και δεν με ενδιαφέρει. Πληκτρολογώ όμως κείμενα για ώρες. Αυτή τη στιγμή στο σπίτι έχω ένα Logitech G105 και στη δουλειά ένα Dell QuietKey. Της δουλειάς με βολεύει πολύ περισσότερο στη πληκτρολόγηση απ'ότι το G105. Θέλω Numpad οπωσδήποτε. Δεν θέλω ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ πλαϊνά πλήκτρα στα αριστερά. Αυτά που έχει το G105 με μπερδεύουν αφάνταστα. Δεν με ενδιαφέρουν φωτισμοί, Macros κτλ. Αν υπάρχουν δεν με πειράζει. Να φανταστώ πως πρώτη επιλογή είναι το CM Storm Quick Fire Pro; Κάτι άλλο θα παίξει καλύτερα; Mechanical ασύρματα υπάρχουν; Μήπως αλλάξω και το τρίτο πληκτρολόγιο στο καθιστικό.
  11. jax7480

    Αλλαγές στα Rank

    Σιδεροκέφαλος Γιάννη.
  12. jax7480

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

  13. jax7480

    Android Mobiles Thread

    HTC Desire HD--> Positive :sick:
  14. jax7480

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Καλά η κοπελίτσα στο revolution είναι για πολύ κλάμα... To τόξο της παίζει καλύτερα...
  15. jax7480

    Supercars & Dreamcars Thread

    H σειρά 6 Gran Coupe είναι για μένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα που υπάρχουν αυτή τη στιγμή, στην κατηγορία του. Και είμαι BMW hater... αλλά όταν την είδα live....
  16. jax7480

    Μετρήσεις σε USB flash-drives

    Το συγκεκριμένο στικάκι σε USB3.0 είναι γρηγορότερο και από σκληρούς 7200RPM...
  17. jax7480

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    The Expendables 2 : 9/10. Η ταινία είναι αυτό ακριβώς που υπόσχεται. Δράση με τους ηθοποιούς που μεγαλώσαμε. Respect στα ονόματα και μόνο. Τα υπόλοιπα δεν με απασχόλησαν ούτε λεπτό...
  18. jax7480

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    To αυτό με τους από πάνω...
  19. Γνωρίζει κανείς αν η υπηρεσία ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ είναι αποκλειστικά των ΕΛΤΑ courier ή υπάρχει ίδια υπηρεσία και στα ΕΛΤΑ;
  20. jax7480

    Μετρήσεις σε USB flash-drives

    Corsair Flash Voyager 32GB USB3.0 από το MyMemory.co.uk. Είναι από την προσφορά που είχε βγάλει ο [MENTION=35]chroma[/MENTION].
  21. jax7480

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Impractical Jokers. Πόνεσε το σαγόνι από το γέλιο :rofl:
  22. jax7480

    Δείξτε το κουτί σας...

    [MENTION=24575]Rusty_Tool[/MENTION]. Φίλε μου πολύ όμορφο το κουτάκι σου. Ένα πράγμα μόνο θα διόρθωνα. Βρες και βάλε ένα backplate στην κάρτα γραφικών γιατί είναι σαν τη μύγα μες το γάλα αυτό το μπλε PCB.
  23. jax7480

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    The Avengers: 9.0/10 Όλα όσα θα έπρεπε να έχει μια τέτοια ταινία... Ας ελπίσουμε πως το 2 θα είναι ακόμα καλύτερο.
  24. jax7480

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Δεν είπα πως θα πήγαινε με τον σταυρό στο χέρι. Απλά το συγκεκριμένο περιστατικό είναι too much από μόνο του. Όποιος κι αν είσαι.
  25. jax7480

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Με ξενέρωσε το Breaking Bad.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.