-
Posts
3.469 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
4
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by eleozz
-
Γενικός δεν υπάρχει ένας χρυσός κανόνας για τις μπαταρίες καθώς αναλόγως με την χρήση αλλού θα δουλεύουν και με 1 volt και αλλού όταν φτάσουν στο 1.2 volt δεν θα δουλεύουν (ανάλογα με το τι κύκλωμα θα τροφοδοτούν). σε γενικές γραμμές (για κυκλώματα που δεν ζητούν πολύ ρεύμα) όσες είναι 1.35 Volt και πάνω θεωρούνται μία χαρά από 1.2 μέχρι 1.3 Volt είναι σχεδόν νεκρές άλλα κατά πάσα πιθανότητα θα αντέξουν κι άλλο από 1.2 Volt και κάτω είναι για αλλαγή τώρα αν το κύκλωμα σου έχει ρελεδάκια, μοτέρ ή γενικός τραβάει αρκετό ρεύμα κάτω από 1.35 Volt οι μπαταρίες θα γονατίσουν (εξαρτάται από το κύκλωμα) οι επαναφορτιζόμενες (Ni-Cd/Ni-Mh) έχουν τάση 1.25 Volt όταν είναι 100% φορτισμένες (Open-circuit voltage) ναι όταν το κύκλωμα θα ζητήσει μεγάλο ρεύμα και η μπαταρία "ζορίζετε" τότε η τάση της πέφτει, και αυτό δημιουργεί προβλήματα ιδίως στα ψηφιακά κυκλώματα.
-
Γενικός μην αφήνεις μπαταρίες σε συσκευές που δεν χρησιμοποιείς, ακόμα και αν η συσκευή κλείσει τελείως οι μπαταρίες πάλι μπορεί να έχουν διαρροή. Όταν δεις ότι η συσκευή αρχίζει να "υπολειτουργεί" λόγο τον μπαταριών, αντικατάστησε τες και οι παλιές ανακύκλωση. όταν λέμε ότι η τάση τους ήταν 1.25V, τις μέτρησες χωρίς φορτίο? οι αλκαλικές μπαταρίες όταν πέσουν κάτω από 1.35V θεωρούνται νεκρές (φυσικά και μπορούν να χρησιμοποιηθούν ακόμα και τότε, άλλα μην περιμένεις να μπορούν να κρατήσουν τάση και ρεύμα σε όλες τις συσκευές) η σωστή μέτρηση γίνεται με φορτίο, έχει εργαλεία που δείχνουν την τάση "σωστά"
-
Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0
eleozz απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Off topic
ε αυτά συνήθως πάνε μαζί, να μην βγάλει και ο υπάλληλος το κάτι τις του -
αποζημίωση για κάτι με τόσο μικρο κόστος? ο david jones έχει κάποια video σχετικά με battery leak και από ότι φαίνεται είναι σχετικά random φαινόμενο. (link) καθάρισε τις επαφές και θα είσαι οκ
-
Οι Seagate και Western Digital αυξάνουν την παραγωγή HDD για να καλύψουν τη ζήτηση λόγω της καλλιέργειας του κρυπτονομίσματος Chia
Το μέλος eleozz σχολίασε στην δημοσίευση του gdp77 στην ενότητα Ειδήσεις
εμένα μου θυμίζει την ίδια κοροϊδία με της "εταιρείες" πυραμίδα λίγοι βγάζουν τα πολλά και οι πολλοί τα λίγα φυσικά αυτοί που βγάζουν και τα λίγα είναι και αυτοί που "τρέχουν" περισσότερο. -
Οι Seagate και Western Digital αυξάνουν την παραγωγή HDD για να καλύψουν τη ζήτηση λόγω της καλλιέργειας του κρυπτονομίσματος Chia
Το μέλος eleozz σχολίασε στην δημοσίευση του gdp77 στην ενότητα Ειδήσεις
στην τελική οι μόνοι πραγματικά κερδισμένοι είναι οι εταιρείες που παράγουν τον "εξοπλισμό" (hdd, vga, etc) και οι εταιρείες που παράγουν τις "υπηρεσίες" (ρεύμα, ανταλλαγές νομισμάτων, online φάρμες, etc) και άσε τα κορόιδα να νομίζουν πως κερδίζουν -
Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0
eleozz απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Off topic
πώς γίνεται "στοχοποίηση" κάποιου όταν δεν φαίνεται το πρόσωπό του / όνομα του / etc ? -
Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0
eleozz απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Off topic
Κατά καιρούς βλέπω "άρθρα" και "θέσεις" που παίρνουν κάποιοι (δημοσιογράφοι, πολιτικοί, κτλ) και φυσικά λένε μεγάλα λόγια, προεξοφλούν καταστάσεις και προβλέπουν το μέλλον (δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα σε κάποιον), δυστυχώς δεν έχω το κουράγιο (και από τι φαίνεται και κανένας άλλος) να τα κρατάει στην άκρη και μετά από χ χρόνο να βγάζω σε τι ποσοστό έπεσαν μέσα, βάζω στοίχημα ότι οι περισσότεροι από αυτούς δεν πιάνουν ούτε το 10% παρόλο αυτά όμως συνεχίζουν και μάλιστα όταν πιάσουν αυτό το 1 που θα πέσουν μέσα θα κοκορεύονται για καιρό ξεχνώντας όλα τα υπόλοιπα, αυτό που με προβληματίζει όμως είναι αυτοί που τους ακούνε και αφουγκράζονται τις απόψεις τους. -
άμα μπορώ να βοηθήσω
- 19.978 απαντήσεις
-
- 2
-
-
-
ίσως, ΕΑΝ 1. Αποδειχθεί ότι το "χάπι" λειτουργεί 2. Ότι το "χάπι" δεν έχει παρενέργειες 3. Το "χάπι" δεν έχει μελλοντικές άγνωστες παρενέργειες. 4. Το "χάπι" Λειτουργεί εξίσου αποτελεσματικά στις μεταλλάξεις. 5. Δεν έχει ΚΑΙ αυτό τσιπάκι 6. Λειτουργεί σωστά με το 5G και πολλά άλλα Είμαι σίγουρος ότι όλου αυτοί που είναι αντι-εμβολιαστές, εάν η "χ" κυβέρνηση - πολιτικοί λέγανε εμείς δεν θα αγοράσουμε εμβόλια γιατί δεν τα εμπιστευόμαστε θα βγαίνανε στους δρόμους να απαιτήσουν εμβόλια καθώς η κυβέρνηση και οι σχετικοί θέλουν να μας σκοτώσουν. Εγώ εάν και 30νταρης (31) έκανα της AZ απλά για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, πιο εύκολο είναι να αποφύγω μία θρόμβωση με μία απλή εξέταση αίματος παρά οτιδήποτε άλλο, στην τελική περισσότερες πιθανότητες έχω να πεθάνω από τροχαίο ή από καρκίνους που σχετίζονται με το κάπνισμα (δεν καπνίζω) παρά από θρόμβωση (απλά δείτε τα στατιστικά)
-
οι θρομβώσεις προέρχονται μόνο από τα εμβόλια? εάν στα επόμενα 5 χρόνια ο Nicolas Cage παίξει σε περισσότερες ταινίες και πνιγούν περισσότερα άτομα σε πισίνες θα βγει να πάρει την ευθύνη? (source)
-
Συλλυπητήρια στην οικογένειά του, και στους δικούς του ανθρώπους.
- 19.978 απαντήσεις
-
- 7
-
-
Τελικά το λάθος έγινε από τον υπάλληλο της courier που παρέλαβε το πακέτο και έγραψε αντί για τ.κ. 60132 -> 67132
- 19.978 απαντήσεις
-
- 4
-
-
-
- 19.978 απαντήσεις
-
- 4
-
-
Από Αθήνα για Κατερίνη το βλέπω να καταλήγει Κωνσταντινούπολη, και μετά να μου ζητάνε να πληρώσω και τελωνείο
- 19.978 απαντήσεις
-
- 9
-
-
το ότι έχει βάλει ένα μαγνητικό αποθηκευτικό μέσο... να το κρατάει ένας μαγνήτης ας πούμε
- 27.422 απαντήσεις
-
- 1
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
εμένα μία με άχνη και κανέλα
- 19.978 απαντήσεις
-
- 5
-
-
Turbo button - Wikipedia EN.WIKIPEDIA.ORG
- 27.422 απαντήσεις
-
- 4
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
- 27.422 απαντήσεις
-
- 1
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0
eleozz απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Off topic
https://www.bleepingcomputer.com/news/security/linux-bans-university-of-minnesota-for-committing-malicious-code/ -
Ένα τσαντάκι για τα ξυριστικά, και ένα προστατευτικό "καπάκι" για το ξυραφάκι. Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες με το κινητό σε όχι και τόσο καλό φωτισμό.
- 2.934 απαντήσεις
-
- 10
-
-
- diy
- κατασκευές
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
δύο δερμάτινα "pouch", τελικά η δερματοτεχνία μου άρεσε πολύ περισσότερο από ότι περίμενα, είναι ότι πρέπει να να χαλαρώσεις και να κάνεις κάτι δημιουργικό.
- 2.934 απαντήσεις
-
- 14
-
-
-
- diy
- κατασκευές
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
PLA Filament, έχουν μεγάλες διαφορές?
eleozz απάντησε στο θέμα του eleozz topic στην ενότητα Εκτυπωτές
-
PLA Filament, έχουν μεγάλες διαφορές?
eleozz απάντησε στο θέμα του eleozz topic στην ενότητα Εκτυπωτές
Για αρχή ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, Τον πείρα γιατί τον βρήκα στα 130 Ευρώ και δεν έχω να δώσω περισσότερα αυτή την στιγμή, δεν με πειράζει που είναι kit μου αρέσουν οι κατασκευές και δεν έχω πρόβλημα να κάνω "debugging" μέχρι να τον στρώσω. Πιστεύω ότι για κάποιον που κάνει τα πρώτα του βήματα και δεν διαθέτει πολλά λεφτά, οι επιλογές του είναι πάνω κάτω οι ίδιες (Anet A8, Creality3D Ender-3, etc) εάν κάνω λάθος διόρθωσε με. Για αρχή θα κάνω δοκιμές με PLA για να αρχίσω να "μαθαίνω" τον εκτυπωτή και να του κάνω μερικά Upgrades και στην συνέχεια θα δοκιμάσω PETG -
Παρήγγειλα τον πρώτο μου 3d printer (τον A8 της Anet) και μέχρι να μου έρθει ψάχνω να αγοράσω και Filament για τα πρώτα πειράματα. οι τιμές στην Ελλάδα βλέπω κυμαίνονται από 15 μέχρι και 40 Ευρό το κιλό (μιλώντας για PLA), και αναρωτιέμαι εάν έχουν διαφορές στην ποιότητα. εσείς τι άποψη έχετε? υπάρχει κάποια εταιρεία που αποφεύγετε? ή να προτείνετε κάποια εταιρεία? λέω να δοκιμάσω Gembird ~16E/Kg και Verbatim ~22E/Kg
