Jump to content

Dj_ALeX

Premium Members
  • Posts

    2.285
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by Dj_ALeX

  1. Dj_ALeX

    AMD Radeon Software support & discussion (No legacy support)

    Αναφέρω στο αρχικό πόστ το παρακάτω... Προσωπικά ο αχταρμάς ποτέ δεν ήταν του στυλ μου!
  2. Dj_ALeX

    AMD Radeon Software support & discussion (No legacy support)

    Μα δεν με "έπιασες" αγαπητέ..! Δεν αναφέρω την ηλικία του παλαιού thread γιατί είναι κακό ή καλό, απλά εάν κάποιος θέλει να βρεί μιά πληροφορία εκεί μέσα είναι πλέον αδύνατον.. Για αυτό μετά απο πολύ σκέψη σκέφτηκα να δημιουργήσω νέο θέμα καθαρά για την GCN και το νέο Radeon Software + οτι άλλο προκύψει εκ των υστέρων! Πλέον οτι καινούργιο "παίζει" θα αναφέρεται εδώ μέσα και όχι εκεί, και αυτό για δική μας διευκόλυνση καθαρά! Απλά έβγαλα όλες τις ΠΡΟ-GCN κάρτες για αυτονόητους λόγους.. Επίσης το όποιο feedback θα αφορά αποκλειστικά τις νεότερες κάρτες! Καλύτερα είναι έτσι για όλους πιστεύω.
  3. Dj_ALeX

    AMD Radeon Software support & discussion (No legacy support)

    ΟΚ αλλά τουλάχιστον ας συνεχίσουμε σε αυτό το thread οσον αφορά τους drivers και τα σχετικά για αυτούς θέματα, μιάς και το παλαιό thread πλέον κοντεύει να γεννήσει για 10τη φορά!
  4. Καλό ξεκίνημα λοιπόν στο νέο μας θέμα για την νέα γενιά οδηγών της AMD όπου θα αναφέρει ο καθένας ποιό driver χρησιμοποιεί (Αποκλειστικά Crimson Edition ή νεότερο), σε τι GPU/GPUs τον τρέχει και σε τι σύστημα, αναφορές σε τυχόν bugs, διάφορες παρατηρήσεις, σχόλια όσον αφορά τα διάφορα features των οδηγών αλλά και αναλυτικές αναφορές και τυχόν προβλήματα πάνω στην χρήση του atiman uninstaller (ή όποιου άλλου χρησιμοποιεί ο καθένας), του φίλου @atiman ο οποίος θα ήθελα να συνεχίσει να στηρίζει με το έργο του, πλέον απο αυτό το βήμα μιάς και πιστεύω μία νέα αρχή πάντα κάνει καλό και δεν αφήνει πίσω της τπτ το αρνητικό! Θα ήθελα απλός να αναφέρω οτι για το καλό των χρηστών αλλά και επειδή πλέον δεν υπάρχει και σοβαρός λόγος (πολύ μικρό ποσοστό χρηστών) το εν λόγω thread ΔΕΝ θα περιλαμβάνει legacy support για παλαιότερες κάρτες (Non GCN) και τους αντίστοιχους οδηγούς αυτών μιάς και τα πράγματα προχωράνε και πρέπει να προχωρήσουμε και μείς . Απο κεί και πέρα θα προσπαθήσω όσο καλύτερα μπορώ να στηρίξω απο την μεριά μου αυτό το νέο thread όχι επείδή το δημιούργησα αλλά επειδή είμαι και γώ χρήστης AMD GPUs αλλά και επειδή το θέλω προσωπικά. Αν κάποιος χρήστης ζητήσει φυσικά την βοήθειά μας για πράγματα που ξεφεύγουν τα του εν λόγω thread (πχ. παλιά κάρτα και drivers) σκέφτομαι και εδώ θέλω την δική σας γνώμη να δημιουργήσουμε και ένα legacy support mini thread ίσα ίσα για αυτούς που θα το επισκεφτούν! Στην πορεία μπορεί να αλλάξουν/προστεθούν πολλά και οι mods/admins εδώ μπορούν να βοηθήσουν. Σε περίπτωση που ο τίτλος του thread δεν μας κάνει τον τροποποιούμε! Για να κάνω λοιπόν την αρχή παραθέτω τους τελευταίους drivers της AMD που βγήκαν 17/03/2016 τους Crimson Edition 16.3.1 hotfix για 64bit λειτουργικά Win 7, 8.1 & 10. Στην συνέχεια θα προσθέσω/αλλάξω ορισμένα πραγματάκια so stay tuned & keep supporting!
  5. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Το νέο θα είναι ποιό συγκεκριμένο και θα επικεντρώνεται καλύτερα στους drivers της AMD. Προσωπικά σκοπεύω να γίνει μια νέα αρχή με changelogs, bug reports, περιγραφή νέων features και αν ο @atiman το θέλει να συμπεριλάβουμε και τον uninstaller του συνδυαστικά στο ίδιο thread. Επίσης ΔΕΝ θα είναι legacy supportive το thread διότι τα πράγματα προχωράνε και νομίζω είναι πολύ καλύτερα να ασχοληθούμε με τις νεότερες γενιές καρτών!
  6. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Ετοιμάζεται καινούργιο...
  7. Dj_ALeX

    Nvidia GTX 980 Ti

    Το να πάς απο μία 980ti (σαν επιδόσεις πάντα) σε μία καρτα με +10-15% προσωπικά το θεωρώ λάθος κίνηση! Απλά το Pascal θα έχει νέα features και original DX12 support για αυτό και θα αξίζει σαν ολοκληρωμένη αναβάθμιση απο το Maxwell. Σαν σκέτες επιδόσεις δεν "ακούγεται" και τόσο δελεαστικό! Απο την άλλη ο καθένας αγοράζει οτι θέλει! Περιμένω και γώ να δώ τι θα γίνει διότι η αποθήκη απο τα παλιά έχει σχεδόν αδειάσει.
  8. Dj_ALeX

    Nvidia GTX 980 Ti

    Γιατί τι νομίζεις οτι κάνουν όλοι (οι ψαγμένοι)..??!!
  9. Dj_ALeX

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Καλημερούδια!
  10. Dj_ALeX

    Official ΦαγητοThread v2.0

    Κάτσε να πάρω τηλ. την μαμακά μου να μου πεί!
  11. Dj_ALeX

    Official ΦαγητοThread v2.0

    Η δικιά μου πάντως έχει μέσα αυγουλάκι
  12. Dj_ALeX

    Official ΦαγητοThread v2.0

    ΔΩΣΕΕΕ!!! ΚΡΕΕΜΑΑΑ Btw αυτά τα πιάτα τα έχει η μάνα μου
  13. Dj_ALeX

    Προσφορές παιχνιδιών PC

    @SpirosKGR Δεν περίμενα να πάρω key προσωπικά... καλά όπως και να έχει θα το τσιμπήσουμε! Τώρα θέλουμε NFS 2016 και NitroTech!
  14. Dj_ALeX

    Official ΦαγητοThread v2.0

    Χειροποιήτη την τρώω μόνον.. Πάντως την επόμενη φορά στο επόμενο φαγητό (δεν ξέρω τι θα είναι) θα ετοιμάσω κάτι δυνατό για τους φίλους μου εδώ στο λάμπη! Ευχαριστώ τον @Seafalco και πάλι!
  15. Dj_ALeX

    Official ΦαγητοThread v2.0

    Μου έδωσες ιδέα για την επόμενη φορά!
  16. Dj_ALeX

    Official ΦαγητοThread v2.0

    @wesker Γενικά το τρώω το φαί μου! @tommybertsen Θα σου στείλω απάνω 3-4 κομμάτια με ταπεράκι να δοκιμάσεις! Το κάθε κομμάτι θα ναι δεν θα ναι 350gr ! Πάντως υπάρχει θέμα με το φαί και μένα.. όσο και να φτιάξω πάλι δεν φτάνει... ορίστε τι έμεινε μετά απο μόλις 24ώρες!
  17. Dj_ALeX

    Οι αγορές μας..!!

    @tommybertsen Φίλε Χρυσόστομε μεγειά την κινητάρα! Περιμένω (prive) εντυπώσεις και σχόλια γενικά απο την χρήση της. Καλοδούλευτη!
  18. Dj_ALeX

    Official ΦαγητοThread v2.0

    Ένα μικρό σπιτικό παστιτσάκι... δεν θα φάω πολύ
  19. Dj_ALeX

    H AMD ανακοίνωσε την κάρτα γραφικών Radeon Pro Duo 

    Προσωπικά περιμένω το μεγάλο polaris στην καλύτερη στο 80% των επιδόσεων της pro duo με αισθητή βελτίωση στο τομέα της κατανάλωσης, μεγαλύτερο frame buffer και φυσικά καλύτερη απόδοση σε καίρια σημεία του DX11/DX12 λόγω αναβάθμισης σε GCN 4.0 αρχιτεκτονική. Η τιμή της λογικά θα είναι στα επίπεδα της FuryX. Απλά η pro duo σε ιδανικές συνθήκες σωστού scaling θα δώσει πολύ ωμή δύναμη και πολλά fps τα οποία απο τις τωρινές και μετέπειτα μονοπύρηνες δεν θα είναι ακριβώς προσβάσιμα. Μόνος τρόπος είναι το 2πλό pascal ή 2πλό polaris όπου εκεί βέβαια θα ανέβουν οι επιδόσεις ακόμη περισσότερο όπως είναι λογικό αλλά με το αντίστοιχο οικονομικό τίμημα το οποίο θα είναι μεγαλύτερο της pro duo των 1499$...!
  20. Dj_ALeX

    H AMD ανακοίνωσε την κάρτα γραφικών Radeon Pro Duo 

    Και μόνον που μπήκαν στον κόπο να την συγκρίνουν με το ανέκδοτο GTX TITAN Z... απο κεί να καταλάβεις! Τι σχέση έχει αυτή η κάρτα μέσα & έξω με το πράσινο σαπάκι.. Η τιμή βέβαια εκτοξεύθηκε αλλά ήταν αναμενόμενο όταν κάποιος (ο μοναδικός αυτήν την στιγμή) σου δίνει 8GB HBM (DX12 memory pooling) και μοναδική λύση CLLC με τόσο ωραίο αισθητικό/αποδοτικό αποτέλεσμα με 16 TFLOPS SP! Παραθέτω και μία φωτογραφία η οποία είναι πραγματικά ερωτεύσιμη!!!
  21. Dj_ALeX

    Rise of the Tomb Raider

    [03-11-2016] PC Patch notes for patch 1.0.638.6 (Patch #5) 11 MARCH - SQUARE_JASON Δοκιμάζεται όσον αφορά την απόδοση του και το DX12! Νεότερα σύντομα!
  22. Dj_ALeX

    Rocket League

    Παιδιά το game είναι τρομερό! Το έχω μαζί με 3 DLC αξίζει κάθε €..!
  23. Dj_ALeX

    Οι αγορές μας..!!

    Nainainai...! Και τα Sennheiser που είχα δεί καλά ήταν αλλά με κέρδισε και λίγο το design!
  24. Dj_ALeX

    Οι αγορές μας..!!

    Έχω πραγματικά καταευχαριστηθεί την αγορά αυτήν! Μόλις τα κούμπωσα στην ΖΧ.... καταλαβαίνεις! Με προσβάλλεις! Btw μέσα απο την συσκευασία των ακουστικών μόνον εγώ λείπω! Δίνει ακόμα και 1 ζευγάρι ear caps απο βελούδο αντί για την δερματίνη την οποία έχουν απάνω τώρα για να μην σε πονάει το αυτάκι σου νιενιενιε
  25. Dj_ALeX

    Οι αγορές μας..!!

    Πέρασα απο Msystems σήμερα το απόγευμα... Αρχίζουμε τις αναβαθμισούλες μιάς και το μήνα Μάρτιο έχω τα γενέθλιά μου!
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.