Jump to content

Dj_ALeX

Premium Members
  • Posts

    2.285
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by Dj_ALeX

  1. Dj_ALeX

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Πάω να πάρω την βάρκα απο το γκαράζ... μας βλέπω με τα μπρατσάκια απόψε!
  2. Dj_ALeX

    TheLab.gr V3 Bugs

    ΓΟΝΑΤΙΣΕ το PC απο το διαφημιστικό του World of tanks (δεξιά στο πλάι)! Και είμαι και με 4670Κ OCed lool EDIT: Problem solved
  3. Dj_ALeX

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    I Love Λάμπης!
  4. Dj_ALeX

    Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)

    Πάμε σε κάτι χαλαρό και ιδιαίτερο για SPECIAL ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ!!! Και ένα για να ανεβάσουμε ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ.. Ohh yeah!!!
  5. Dj_ALeX

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    astrolabos -----> :hehe: No hard feelings!
  6. Dj_ALeX

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Δείτε το παρακάτω βίντεο από 1:25 - 2:05!
  7. Dj_ALeX

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Γράψτε λάθος!
  8. Dj_ALeX

    Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)

    @Seafalco Το καλύτερο απο αυτά που έβαλες για μένα το Bebe - Cocaine!
  9. Dj_ALeX

    Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)

    :hehe:
  10. Dj_ALeX

    Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)

    Για πάμε!
  11. Dj_ALeX

    Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)

    Ohh yeah..!
  12. Dj_ALeX

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Και το video clip εδώ!
  13. Dj_ALeX

    Οι αγορές μας..!!

    Χμμμ... για πές! Με ενδιαφέρει το θέμα.
  14. Dj_ALeX

    Οι αγορές μας..!!

    @jniki10 Δεν σε κάλυψε η εμβέλεια του να φανταστώ..??
  15. Dj_ALeX

    Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)

    https://www.youtube.com/watch?v=9NiMDN1fxno
  16. Dj_ALeX

    Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)

  17. Dj_ALeX

    Battlefield 4

    Τρελή φάση το βράδυ! Με IR + green laser παίζεις κομπλέ. Βέβαια οι περισσότεροι παίχτες βρήκαν αφορμή να κάνουν το camping "επάγγελμα" με αποτέλεσμα να μην ξέρεις απο πού θα σου'ρθει η σφαίρα! Όπως πάντα ο καλός περιφερειακός ήχος βοηθάει πολύ απ'το να γλυτώσεις στην τρίχα! Πάντως καλό θα ήταν η DICE να δώσει περισσότερα βραδινά maps... με 1 μόνον δεν κάνεις τπτ...! Όποιος ψήνεται για κανένα matchaki ας στείλει pm ή ας ποστάρει το origin username του
  18. Dj_ALeX

    Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)

  19. Dj_ALeX

    Οι αγορές μας..!!

    @icy20 Nice cpu u got there!
  20. Dj_ALeX

    Battlefield 4

    Ρε παίδες.. ξέρει κανείς γιατί δεν δείχνει το ping στο battlelog? Δείχνει κανονικά τους servers αλλά δεν δείχνει το ping δίπλα απο τον καθένα! Χρησιμοποιώ Chrome. EDIT: ΟΛΑ ΟΚ το έφτιαξα! Τώρα δείχνει κανονικά στις λίστες με τους servers στο τελευταίο column και το ping τους!
  21. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    @xtrmsnpr Εγώ μια χαρά τους βλέπω τους 15.8 beta... δεν έχω δεί κάτι το ιδιαίτερο βέβαια απο τους 15.7.1 WHQL αλλά anyway
  22. Dj_ALeX

    Οι αγορές μας..!!

    @AKISSS Είσαι στο σωστό δρόμο! Καλο δούλευτα τα νέα parts!
  23. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Παραθέτω και τα release notes για τους AMD Catalyst 15.8 beta. Τους έχω εγκαταστήσει ήδη όλα κομπλέ! Περισσότερα αργότερα! Btw έχει βγεί νεότερη έκδοση του DDU Uninstaller εδώ!
  24. Dj_ALeX

    Samsung 850 series

    Νέα έκδοση Samsung Magician 4.7. Σας παραπέμπω στο "Introduction and Installation Guide pdf" αρχείο όπου στην σελίδα 3 αναφέρονται οι αλλαγές/προσθήκες που έχουν γίνει στην νέα έκδοση, μιάς και το αρχείο .exe δεν είναι διαθέσιμο πρός το παρόν απο το site της Samsung.
  25. Dj_ALeX

    Nvidia GTX 980 Ti

    @azazil1190 Νίκο ήρθε η ώρα!
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.