-
Posts
780 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by Andrewk
-
Εάν δεν είναι πρόβλημα η διαφορά τιμής, φυσικά θα πας στο m10,δεν υπάρχει καν σύγκριση..Sense+boom sound+ποιότητα κατασκευής.. Στάλθηκε από το SM-T710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
OnePlus Three - Ο επώνυμος Κινέζος
Andrewk απάντησε στο θέμα του Bonito topic στην ενότητα Smartphones
Μπορεί κάποιος να συγκρίνει την οθόνη του με της φετινές ναυαρχιδες; Στάλθηκε από το SM-T710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk- 191 απαντήσεις
-
Πότε βγήκε αυτό;;Με βλέπω να αλλάζω το g502 για g502..hah
-
ποια καταστήματα στην Αθήνα έχουν καλό RMA;
Andrewk απάντησε στο θέμα του swapjim topic στην ενότητα Τι-Που-Πόσο
Εγώ πάντως από cosmodata περιστερι έχω καλη εμπειρία απο ηχεία edifier και monitor.. Έλεγχο και αντικατάσταση τηβ επόμενη μέρα. -
Action Grand Theft Auto V [GTA V]
Andrewk απάντησε στο θέμα του wrong method topic στην ενότητα PC Gaming
Κάνε σέντρα να πηδηξω να ουμεε.. -
Τελικά αγόρασα τα kraken usb,απο ήχο δεν λένε πολλά,το περίμενα εξάλλου.Ημουν ανάμεσα σε αυτά και στα g230 αλλα φοβηθηκα πως το υλικό που έχει στα ακουστικά θα με φαγούριζε οπότε προτίμησα το δέρμα της razer.Ειναι πολύ ανετα τα razer και δεν με ενοχλουν μετα απο ώρα,για τα παιχνίδια που τα θέλω ειναι υπεραρκετά..Στα Natec με φοβισε λίγο το μικρόφωνο.. Οπως και να εχει σας ευχαριστώ όλους για τις προτάσεις σας!
-
Μέσα στο παιχνίδι μπαίνουν και τα razer kraken usb που παιζουν στα 55..Να πω την αλήθεια οτι δεν συμπαθώ πολύ την razer,αλλα φαινονται πιο ποιοτικά.Αξίζουν αυτή την διαφορά???
-
Βλέπω πως και τα δυο έχουν usb,θα πρεπει να να περάσω και κάποιον driver??Το ρωτάω γιατι η χρήση θα γίνεται σε internet cafe.. Tα superlux ωραια,αλλα ψάχνω για gaming. Τι λέτε για τα Sennheiser PC 310??Επίσης να προσθέσω θα γίνεται συνεχής χρήση 3++ώρες..
-
Καλησπέρα σας,ψάχνω για gaming headset με πανω κάτω 40ευρω.Υποχρεωτικό να έχει μικρόφωνο..Είδα τα Creative Fatal1ty,αν και γραφουν καλα λόγια σε reviews που εχω δει,η ποιοτητα κατασκευη τους ειναι πραγματικα πολύ χαμηλή,εχετε να προτεινεται κατι αλλο??
-
OnePlus One - Ο νεος επωνυμος Κινεζος
Andrewk απάντησε στο θέμα του FANISTELROOY topic στην ενότητα Smartphones
Με λίγα λογια όσοι το έχουν πάρει μεταχειρισμένο από άγνωστο,δεν έχουν εγγύηση;εφοσων Δεν μπορείς να αλλαξιες την διεύθυνση για το service? -
Raspberry Pi 2 διαθέσιμο προς $35
Το μέλος Andrewk σχολίασε στην δημοσίευση του yanni στην ενότητα Ειδήσεις
Και εγω ψαχνω να το β -
Simulation Euro Truck Simulator 2
Andrewk απάντησε στο θέμα του alkgeopa topic στην ενότητα PC Gaming
Οσα mod βρηκα με 2κ και 5κ αλογα μου κρασαρουν οταν παιρνω scania,μπορεις να μου πεις πιο sound+engine mod εχεις βάλει χωρις να κρασαρει? -
Simulation Euro Truck Simulator 2
Andrewk απάντησε στο θέμα του alkgeopa topic στην ενότητα PC Gaming
Τι Mods εχετε βαλει και εχει τοσα αλογα??Νομιζω σε original φτανει μεχρι 700.. -
Πρίν είχα τα s330d,απλα καμία σχέση.Αξίζουν και με το παραπάνω την διαφορά τους.Τα εχω συνδέσει με οπτική ίνα και μεχρι στιγμής ειμαι πάρα πολυ ευχαριστημένος..Τρομερο μπάσο και αρκετά καλά στις ψηλές..Δεν μπορω να έχω ομως πλήρη αποψη γιατι τα εχω μονο 1 μερα και δεν εχουν συνδεθει πανω σε μια καλη καρτα ήχου.. Οσο για την ποιοτητα κατασκευής ειναι σε άλλο επίπεδο,ειδικα εαν ερχεσαι απο Logitech..
-
-
Το align στα 1024 πως το εκανες;;
-
Μολις εβαλα τον evo στο laptop Win 7 64 Προσπάθησα να ανοιξω rapid στο Laptop αλλα μου πεταξε μπλε οθόνη,καπου το ειχα διαβασει και εδω,εχουμε βρει καμια λυση??
-
132 ευρώ ο 850evo(250gb) στο eshop,παίζει κατι καλυτερο σε αυτη την τιμη??
-
10 κωδικοί για το Watch dogs απο το κατάστημα Msystems
Το μέλος Andrewk σχολίασε στην δημοσίευση του karmen1983 στην ενότητα Ειδήσεις
Καλές γιο -
-
Σε αυτα τα λεφτα παιζει μπαλα μονο του το moto g,μετα το επομενο vfm ειναι το g2 στα 260 αλλα εκει ξεφευγεις στα χρηματα..Απο μένα moto g 2nd διχως σκεψη.(+οτι θα εχεις και DOA)
-
Δες και το moto g 2nd generation..Είναι αρκετά καλό..Μετά κανονικό g2 αλλά ανεβαίνεις αρκετά..
-
Simulation Euro Truck Simulator 2
Andrewk απάντησε στο θέμα του alkgeopa topic στην ενότητα PC Gaming
Κάπου είχα δει ελληνικά mod, έχετε δοκιμάσει; -
OnePlus One - Ο νεος επωνυμος Κινεζος
Andrewk απάντησε στο θέμα του FANISTELROOY topic στην ενότητα Smartphones
Γερμανία ποσο εχει απο το επίσημο;;; Ειδα αποστολή απο Ευρώπη στα 398 κατι τέτοιο, καποτε δεν ειχε 320 στο ευρωπαϊκό store? -
Action Grand Theft Auto V [GTA V]
Andrewk απάντησε στο θέμα του wrong method topic στην ενότητα PC Gaming
Τελικά έχουμε ημερομηνία;; Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
