Jump to content

SpirosKGR

Premium Members
  • Posts

    4.214
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by SpirosKGR

  1. SpirosKGR

    Call of Duty: Modern Warfare

    Μεταξύ σοβαρού και αστείου από τη νέα γενιά κονσολών καλό θα κάνετε να συνηθίσει η σκέψη σας ότι τα περισσότερα παιχνίδια θα είναι 100+ gb, τουλάχιστον προς 200 αυτά που έχουν και άλλα modes εκτός single player. Πχ RDR2 κτλπ Οι ίδιες εταιρίες το λένε, φέροντας το σιγά σιγά. Έχουν πέσει και οι τιμές στους SSD/M2
  2. SpirosKGR

    Sensei 310 vs G502 Hero

    Η πλατιά έκδοση είναι η παλιά. Η οποία επειδή ήταν διπλωμένο υπό γωνία το καλώδιο στη συσκευασία εμφανίζει/ζε σε πολλούς προβλήματα με αποσυνδέσεις https://youtu.be/D-wBnP7SitI
  3. SpirosKGR

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Αυτές τις μέρες τελείωσα τα: α) Snowpiercer, ομολογώ ξεκίνησα με πολύ χαμηλές προσδοκίες, μάλιστα την έβαλα από το κινητό να τη δω έτοιμος για μεγάλη νυστα αλλά το "twist" στο τέλος του 1ου επεισοδίου με έκανε να συνεχίσω τη σειρά. Μένει λίγο σε χλιαρά νερά μέχρι το 3ο περίπου επεισόδιο. Από κει κι έπειτα ανεβάζει στροφές. Δεν θυμάμαι να έχω ξαναδει την Jennifer Connelly σε άλλες ταινίες ή σειρές ή δε το θυμάμαι αλλά πολύ καλή ερμηνεία θα έλεγα όπως και ο ράστας συμπρωταγωνιστής β) Hanna Season 2 Συνέχεια της ιστορίας από εκεί που έμεινε πέρσι. Καλό ανάλαφρο ψιλο teen spy-τυπου. Αν και η πρώτη σεζόν μου φάνηκε πιο καλογυρισμενη, στη 2η υπήρχαν αρκετά plot holes ή σενοριακες ευκολιες. Πάντως έφυγε νεράκι η σεζόν σε 2 μέρες
  4. SpirosKGR

    Sensei 310 vs G502 Hero

    Με το αναβαθμισμένο καλώδιο ή το παλιό που μοιάζει με κορδόνι παπουτσιού εννοείς; Έχω τεσταρει 3 Glorious Model 0 minus Η καλύτερη παρτίδα ήταν από κατασκευής 2 Νοεμβρίου κ έπειτα. Αυτές του Οκτωβρίου έχουν αρκετά περισσότερα θέματα. Τώρα με τη κυκλοφορία του D - θα αναβαθμίσουν πάλι και τα "παλιά" μοντέλα.
  5. SpirosKGR

    Call of Duty: Modern Warfare

    Όχι Όλοι το ίδιο
  6. Περίπου ναι. Νέο μαπ δεν θα έρθει στα κοντά. Μάλλον μετά τη κυκλοφορία του Black Ops.Cold War*. Έχουν γίνει leak κάποια πράγματα. *στο Warzone θα συνεχιστεί η υποστήριξη ως συνδετικός κρίκος όλων των CoD. Δεν θα έχει δικό του BR το φετινό ως ξεχωριστό.
  7. Δεν είναι μόνο αυτό πλέον δε παίζουν μπάλα μόνοι τους έχει ανταγωνισμο από τον κονσόλα που με ενα 500αρι θα έχει ΟΛΟ το πακέτο. Ή θα ρίξει τιμες ο δερμάτινος ή θα αναγκαστεί αργότερα επίσης και η κόκκινη θα έχει να ανταγωνιστεί και τον εαυτό της στις κονσόλες και στα pc.
  8. SpirosKGR

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v6.0

    Τη σειρά αμφιβάλω όμως αν την έχεις δει Αντώνη χαχα
  9. Όλο υπομονή σε υπομονή είμαστε εδώ οι κόκκινοι. Η 5700ΧΤ δε λέω όταν δουλεύει σωστά τους τελευταίους μήνες με τους σωστούς επιτέλους οδηγούς ήταν από τα καλύτερα deal στα 369 μαζί με παιχνίδια και game pass τον περσινό Νοέμβριο. Αν και μου έβγαλε τη πίστη μέχρι να βγεί ο πρώτος καλός οδηγός νομίζω τον Φλεβάρη με τον 20.1.2 ήταν; η κάρτα ήταν ότι χειρότερο είχα πιάσει στα χέρια μου. Πλέον εφόσον έστρωσε και έμαθα τα περίεργα της και σταθεροποιήθηκε σε ενα σωστό και οκ UV προφιλ είναι στη σκέψη μου ξανά η AMD για GPU . Να σας πω την αλήθεια μαρεσει και ότι μπορείς να κάνεις τόσα πράγματα μέσα από τους οδηγούς χωρίς 3α προγράμματα. Θέλω να κάνω ενα γρήγορο screen recording; μπαμ το έχω με μια συντόμευση απευθείας, θέλω να φορτώσω το undervolt χωρίς να ανοίγω msi afterburner κτλπ; μπαμ έτοιμος
  10. Βγάλτε ότι θέλετε πάλι μέχρι 400-370 ευρώ μαξ αξίζουν τα γραφικά που τρώμε στη μάπα τόσα χρόνια. Γιατί τι πληρώνεις σε σχέση με τον κονσολά;, λίγα καρέ παραπάνω,. λίγο πολύ. Αν δε δω γραφικά να φύγει το μασελιδι κάτω δεν ανεβαίνω χρήματα. Μια φορά κάναμε το λάθος στα 470 με τη 1070.
  11. SpirosKGR

    Call of Duty: Modern Warfare

    Speedport Entry 2i. Δεν έχω πειράξει κάτι. Open είναι
  12. SpirosKGR

    Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)

    Ramin Djawadi ο ΜΑΓΟΣ των soundtrack
  13. SpirosKGR

    Call of Duty: Modern Warfare

    NAT open✓ κ.εδω
  14. SpirosKGR

    Call of Duty: Modern Warfare

    Σε ποιο mode. Χθες παίζαμε με έναν Άγγλο από τις 10 το βράδυ μέχρι 2-3 το πρωί έβρισκε αμέσως Μάλλον έχεις κλειστό το cross platform play
  15. SpirosKGR

    Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)

    Αυτό. Καλό αρκετά και το Infinity
  16. SpirosKGR

    Αντικατάσταση ανεμιστήρων και ψύχτρας

    Arctic P14 (140mm) Έχω ενα ζευγάρι σε μια Η110. Ομολογώ ότι ησύχασε η υδρόψυξη με τα συγκεκριμένα φανακια. ΠΟΛΥ vfm
  17. SpirosKGR

    Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)

    ίσως το καλύτερο του νέου άλμπουμ Primal Fear Metal Commando
  18. Και το χα δει αυτό το stress test σε παλιό review μητρικής [Review] ASRock Z370 Fatal1ty Gaming ITX/ac - www.hardwarezone.com.sg FORUMS.HARDWAREZONE.COM.SG Hi all, thanks for stopping by. I'd just like to share my personal... και ήθελα να το δοκιμάσω. Ευκαιρία λοιπόν, απλά δεν έχω ιδέα από Linux και πώς θα το τρέξω ( εντελώς νουμπ )
  19. SpirosKGR

    Call of Duty: Modern Warfare

    Dpi scale κτλπ: 100% ( Windows 10 1909 Pro / μερικώς optimization από μένα να μη τρέχουν σαβουρες από πισω λίγα πράγματα ) 5700XT Undervolt: ( +35 το έχω τελευταία ) Warzone / CoD settings: Modern Warfare 5700xt // gfc settings M.IMGUR.COM Post with 5 views. Modern Warfare 5700xt // gfc settings +
  20. SpirosKGR

    Call of Duty: Modern Warfare

    Σας ειχα.ανεβασει τις ρυθμίσεις που χρησιμοποιώ και δεν έχω κανένα προβλημα. Αυτό που κάνει κάποιες φορές είναι το borderless full screen + reset 60% res scale + shadows quality Normal ( από το μέγιστο που το έχω ) Μόνο αν κάνω restart. Και τρέξω το παιχνίδι έπειτα το κάνει κάποιες φορές. Παίζει ρόλο και όταν το τρέξεις έχω καταλήξει μη κάνεις άκυρα κλικ δεξιά αριστερά ή alt tab μέχρι να μπει μενού. Αλλά νταξ 2 κλικ υπόθεση το φτιάχνω μόνος μου ΑΛΛΙΩΣ Υπάρχει λύση όμως: ready only το αρχείο που διαβάζει τα settings ( documents folder ) Σε όλους έτσι είναι.
  21. Κάτι μου θυμίζει ο τρόπος γραφής. Λέτε να είναι πάλι το γνωστό Γκόλουμ; ( με τους ssd, m2, κτλπ; 3 χρόνια το ίδιο σκηνικό πάντως αχαχαχαχ )
  22. SpirosKGR

    COVID-19

    Ισχύει ότι οι Γερμανοί έριξαν στο 16% το ΦΠΑ τους λόγω Covid για να ανακάμψουν οικονομικά;
  23. SpirosKGR

    COVID-19

    Ακριβώς, αυτό το παρατήρησα και γω εν μέσω καραντίνας και λίγες μέρες μετά τη λήξη φορούσαν στα τοπικά σουπερμάρκετ, μετέπειτα έβλεπες ελάχιστους έως και 1-2 μαξ υπαλλήλους με μασκες. Στα δε ταμία καμία υπάλληλος δεν είχε έπειτα από τη λήξη της καραντίνας. Μόνο κάποιες φορές στα λαχανικά/φαγητό έτοιμο έβλεπες-βλεπεις. Πελάτες άντε 1- 2 στους 10 να φοράνε Και συνήθως ξένοι.
  24. SpirosKGR

    COVID-19

    Νταξει θέλαμε δε θέλαμε θα γίνουνε χομπιτ με ωραία αυτακια πεταχτα, γυρίζεται και η σειρά τώρα μια χαρά Αφού είναι υποχρεωτική ας δώσουν δωρεάν στο κόσμο τουλάχιστον σε εμάς τους ανέργους που μετράμε και το τελευταίο ευρώ.
  25. SpirosKGR

    Nvidia RTX 30X0 Ampere Architecture

    μια χαρα Αν και πιστεύω στις 3090, 3080Τι, 3080 θα είναι αυτό το 12πινο πάνω οπου για μένα είναι αδιάφορη κάθε κάρτα γραφικών άνω των 450 ευρώ για απλά περισσότερα καρέ σε κονσολογραφικα με τις "2080S" RDNA2 πάνω
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.