-
Posts
703 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
1
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by and64
-
Θέλει βέβαια μια δοκιμή ως προς την αραίωση για να μην έχεις θέματα αλλά γενικώς είναι όντως η καλύτερη λύση
-
Σπύρο η λύση είναι μια: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=221136753&categories=EstateCar&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&maxFirstRegistrationDate=2007-12-31&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=27&pageNumber=2 stealth black, βγάζεις τα σήματα και πες της γυναίκας ήταν ευκαιρία, audi station με δέρματα, οροφές, χώρους, τι άλλο θες;;
-
Περί φωτογραφικών μηχανών, φακών και λοιπών αξεσουάρ
and64 απάντησε στο θέμα του DarkSaga topic στην ενότητα Φωτογραφικές μηχανές και λοιπά αξεσουάρ
Τον 18-35 τον έχει φίλος και εχω παίξει αρκετες φορές, δεν υπάρχει σαν sharpness και γενικότερη απόδοση. ΑΛΛΑ δεν παύει να είναι ενας αρκετά ογκώδης, βαρύς και σχετικά δύσχρηστος φακός λόγω εύρους.- 9.834 απαντήσεις
-
- 1
-
-
6k το χρόνο; wtf?? Τι να πάθει το yaris με 65κ? Eδώ το golf που έχω αλλάξει σχεδόν το μισό αυτοκίνητο μέχρι τα 75-80 δεν είχε βγάλει τίποτα!
-
Ντάξει δεν ειναι οτι θα πέσω έξω...μαζεύονται όμως γιατί κάνω σίγουρα 20k χλμ/χρόνο, ίσως και παραπάνω. Γενικώς δεν τσιγκουνεύομαι λεφτά για ανταλλακτικά, μάλλον το αντίθετο, απλά λόγω εποχής προσπαθώ να κοιτάω το value 4 money οσο γίνεται γιατί δυστυχώς μου έχει φάει και μπόλικα € σε βλάβες Σχετικά με τα φρένα φοράω ήδη μεγαλύτερα απο gti (τους ρίχνω αρκετό ζόρι + οτι το golf δεν ειναι και ελαφρύ + αυτόματο κιβώτιο) για παραπάνω πρέπει να παω σε 4πιστονα που δν είναι και ανέφικτο σαν ιδέα χωρίς ιδιαίτερα μεγάλο κόστος αφού μπαίνουν στο μαμά δισκο δαγκάνες απο boxster που βρισκονται στο ebay ευκολα. Όμως για να μπούν θέλω 17αρες που σημαίνει οτι το ξεχνάω γιατί θέλω άλλα 700-800 + οτι θα κόψει αισθητά μετά χωρίς πρόγραμα...ιστορίες για αγρίους!!
-
Δες και κανένα grado αφού ψήνεσαι να ανέβεις σε χρήματα Διαφορετικός ήχος (σε άλλους αρέσει σε άλλους οχι βέβαια, εξαρτάται και τι είδη μουσικής ακους) πιστεύω αξίζει μια δοκιμή... Έχω τα sr80 που είναι απο τα πιο φθηνά τους και δεν νομίζω οτι συγκρίνονται με άλλα ακουστικά σε αυτά τα λεφτά...
-
Ωραίος! Το βλέπω μάχιμο (ομοαξονικές και δεν συμαζεύεται ) Δώσε και κανα feedback οταν στρωθεί και το ακούσεις με ησυχία. Με τι θα συνδυαστεί;;
-
Στα 25 ευρω το κομμάτι και μένα δεν θα με πείραζε τόσο Ίσως + ότι λόγω διαστάσεων απ' ότι καταλαβαίνω το φρένο σου "στηρίζεται" πολύ στο τακακι αλλά οι δικοί μου που έχουν 50-60 το κομμάτι το λιγότερο (για κατι νορμάλ που να μην είναι της πλάκας όμως) οι μπροστά και 25-30 περίπου οι πίσω αν θυμάμαι σωστα δεν είναι και αμελητέο έξοδο νομίζω (ειδικά για την εποχή αυτη) αν μου βγάλουν μια αλλαγή λιγότερη πχ...
-
Tα πιο σκληρά θεωρητικά τείνουν να σφυρίζουν περισσότερο. Αλλά απ'οτι εχω διαβάσει έχει να κάνει και με τους δίσκους ακόμα και με το μέγεθος της δαγκάνας. Επίσης σε πιο σκληρά/αγωνιστικά τακάκια έχει μεγάλη σημασία να στρωθούν σωστά γιατί αλλιώς είναι δεδομένο οτι θα σφυρίζουν!! Το πιο σπαστικό για μένα είναι να τρώω το σφύριγμα και τη φθορά στους δίσκους κλπ και να έχω μια βελτίωση πχ 10-15% στα φρένα μου. Αν είχα τπτ τέρατα φρένα-αλεξίπτωτα ας σφύριζαν οσο ήθελαν
-
Το ξέρω τι είναι, απλά αυτό το σφύριγμα που αναφέρεις ήταν και το νο1 πρόβλημα μου γιατί λόγω αυτόματου αναγκαστικά χρειάζεται να φρενάρω αρκετά και σχετικά μέτρια σε χαμηλές ταχύτητες και επειδή το αυτοκίνητο χρησιμοποείται σε καθημερινή βάση είναι σίγουρο οτι θα μου έσπαγαν τα νεύρα! Οσο έψαξα στο νετ δεν βρήκα σαφή απάντηση, άλλοι έλεγαν σφυρίζουν συνέχεια, άλλοι έλεγαν οτι φοράνε ds2500 και δεν σφυρίζουν ποτέ!!! Βγάλε άκρη...
-
Εξωτερικά δεν εχω δει ποτέ να περνάει κανείς ledoταινία!! Και πως θα πάρει ρεύμα? Πώς θα εφαρμόσει σωστά το καπό οταν κλείσει; Εγώ οπου εχω δει παρεμβάσεις σε φανάρια, ανοίγονται... Τα ds performance σκεφτόμουν να βάλω και γω αλλά δεν ξέρω αν άξιζαν τα ακριβώς διπλά λεφτά που έκαναν σε σχέση με τα εργοστασιακά λόγω προσφοράς, γιατί αν μιλάμε για την κανονική τους τιμή ούτε καν!!
-
Θα το ανοίξεις έτσι κι αλλιώς για κάνεις οποιαδήποτε παρέμβαση είτε για led είτε για xenon... Το πλασικό διαφανές κάλυμμα δλδ θα ξεκολλήσει απο το φανάρι και μετά θα κολληθεί και παλι
-
Aν μπείς στη διαδικασια να "σφάξεις" φανάρι, για μένα βάλε και projectors, κάνεις που κάνεις τη δουλειά. Ειδικά αν ταξιδεύεις βράδια η διαφορά απλής λάμπας με σωστά bixenon είναι χαοτική!!
-
Yπάρχουν και δώ 2-3 που ασχολούνται και κάνουν ωραίες δουλειές. Το αν θα το καγκουρέψεις ή οχι ειναι δικό σου θέμα!! Το καλό της όλης υπόθεσης είναι οτι μπορείς να προσθέσεις ουσιαστικά σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο σοβαρό κιτ με bixenon projectors (morimoto πχ) και να έχεις άψογο φως συνήθως με λιγότερα χρήματα απο το να κάνεις retrofit τα original bixenon φανάρια (αν υπήρχαν φυσικά σαν εξτρα) τα οποία παίζει να εχουν και χειρότερη απόδοση. Κάποια στιγμή σκέφτομαι να ανοίξω και τα δικά μου και να αλλάξω αυτούς τους άθλιους projectors που φοράω τώρα... ps: μπες στο theretrofitsource.com που έχει όλα τα "καλά" components για xenon κλπ Βέβαια είναι usa αλλά έχει κορυφαία πράγματα
-
Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ #2 (photolab 2)
and64 απάντησε στο θέμα του Reaper topic στην ενότητα Φωτογραφίες, επεξεργασία και δοκιμές
Sure! Aλλά 18-105 έχω, για τα έξτρα 30mm θα πρέπει να απευθυνθείς αλλού :p -
To πόσα χρήματα θα χρειαστεί είναι σχετικό... Αν μπορείς να βρεις μεταχειρισμένα τα φρένα από μεγαλύτερο μοντέλο και σε καλή κατάσταση τότε αξίζει η αναβάθμιση. Εγω ετσι το είχα κάνει, όταν χρειάστηκα δίσκους έψαγα για μεταχείρο κιτ απο gti και βρήκα μπρος-πίσω δαγκάνες/δίσκους/τακάκια (οκ, μπροστά μονο βάση δαγκάνας!) με <5000 km, πρακτικά αχρησιμοποίητα! Ένα απο τα καλά του vag group Η όλη δουλειά μου ήρθε 100-120 ευρώ παραπάνω απ'το να έβαζα απλά καινούριους δίσκους/τακάκια στις κανονικές διαστάσεις οποτε δεν με χάλασε!! Αν ήταν να αγοράσω βέβαια το οτιδήποτε απο αυτά σε τιμές αντιπροσωπείας απλά δεν υπήρχε νόημα, τα χρήματα ξέφευγαν πάρα πολύ...
-
To vid που λες ήταν του drive μήπως; (είχαν μια λευκή e92 και είχαν κάνει διάφορα τεστ)Αν ναι το έχουν κατεβάσει, δεν το βρίσκω ούτε εγω. Για τι αυτοκίνητο μιλάμε; Απ΄οτι καταλαβαίνω εσύ θες παραπάνω δύναμη και αυτό θα το βρείς βάζοντας μεγαλύτερα φρένα (αν είναι δυνατό φυσικά!) Όταν άλλαξα στο golf απο τα μαμά φρένα σε gti μπρος-πίσω και πήγα απο δίσκους 288->312 και απο 256->272 αντίστοιχα είδα μεγάλη διαφορά σαν δύναμη σε φρεναρίσματα πάνω απο 100-120 kmh
-
Τι διαφορά θες; Ως προς τη διάρκεια; Την δύναμη; Γενικά μόνο με τακάκια δεν θα δεις τρελές διαφορές. Σε διάρκεια μετά απο παρατεταμένη χρήση και "ξύλο" με ενα πιο σκληρό τακάκι θα είσαι καλύτερα πχ, αλλά θα σου τρώει πολύ πιο γρήγορα τον (μαμά) δίσκο, παίζει να έχεις σφυρίγματα/τριξίματα σε νορμαλ φρεναρίσματα πόλης κλπ. Μπορείς να αλλάξεις και υγρά με ενα με υψηλότερη θερμοκρασία βρασμού...αυτά όμως έχουν νόημα αν όντως καταπονείς τα φρένα σου έντονα Γενικά στα φρένα πιστεύω αν δεν τα σκάσεις να πας σε ενα πολυπίστονο κιτ μην κάνεις τπτ καλύτερα!! Επειδή εγώ τα ταλαιπωρώ φουλ οταν πηγαίνω γρήγορα και θέλω να φρενάρω οσο πιο αργά μπορώ, το έψαξα πριν λίγο γιατί είχαν τελειώσει σχεδόν τα μπροστινά μου. Αυτό που είδα τελικά απο reviews, fora κλπ Ελληνικά και ξένα, είναι οτι οι "ενδιάμεσες" λύσεις τύπου τακάκια+δίσκοι πιο σκλήροί/χαραχτοί κλπ είναι λίγο τσάμπα λεφτά και δεν είναι φθηνά. Οπότε έβαλα μαμά τακάκι πάλι και τα άφησα οπως είναι. Κάποια στιγμή ομως θα αλλάξω υγρά και θα βάλω motul rbf
-
Διακόπτη παραθύρων!!!!!! Να το κοινοποιήσω στην vw αυτό που τραβάμε τις κοτσίδες μας με τις καδένες και σφυράει κλέφτικα
-
Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ #2 (photolab 2)
and64 απάντησε στο θέμα του Reaper topic στην ενότητα Φωτογραφίες, επεξεργασία και δοκιμές
Ευχαριστώ Δεν έχω κανένα τρελό κιτ, μη φανταστείς! Παίζω κατά βάση με Nikon 5100 και 18-105, 35 1.8 (nikkor και οι 2), tamron 70-300 sp και τελευταία προσθήκη tokina 11-16. Yπάρχει και ενα mirroless σύστημα που χρησιμοποιώ σπανιότερα, Olympus pen e-pm2, 14-42, 40-150 + sigma 19 2.8 art Aυτά σε γενικές + τριποδο, φλας, φιλτράκια... -
Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ #2 (photolab 2)
and64 απάντησε στο θέμα του Reaper topic στην ενότητα Φωτογραφίες, επεξεργασία και δοκιμές
Resting in time by Andreas Tsonis, on Flickr -
Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ #2 (photolab 2)
and64 απάντησε στο θέμα του Reaper topic στην ενότητα Φωτογραφίες, επεξεργασία και δοκιμές
Paterns are everywhere by Andreas Tsonis, on Flickr -
Ας δείξω και γω το μηχανάκι μου που αποφάσισα να καθαρίσω σήμερα μετά από ενα 8μηνο περίπου: Και bonus ένα μηχάνημα που είχα στήσει πρίν μερικά χρόνια για φίλο και είναι σπίτι αυτές τις μέρες για ένα format οπότε έφαγε ενα ξεσκόνισμα και αυτό... Μόνο για τα πλαινά με τα εξογκώματα και τη χειρολαβή που έχει για το κουβάλημα το έχω αγαπήσει αυτό το κουτί Το 690 δείχνει φανερά την ηλικία του!
-
Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ #2 (photolab 2)
and64 απάντησε στο θέμα του Reaper topic στην ενότητα Φωτογραφίες, επεξεργασία και δοκιμές
Ένα φλασάκι με καποιο modifier off camera (ή και σκέτο τεσπα αλλά με "κομμένο" power) μια χαρά δουλειά θα έκανε, αλλά θέλεις 2ο άτομο ή τρίποδο και να το κρατάς εσύ... Και έτσι εχει τη χάρη της πάντως! -
Περί φωτογραφικών μηχανών, φακών και λοιπών αξεσουάρ
and64 απάντησε στο θέμα του DarkSaga topic στην ενότητα Φωτογραφικές μηχανές και λοιπά αξεσουάρ
Holy fuck!! Και νόμιζα οτι τα αρχεία από την 645z ήταν μεγάλα- 9.834 απαντήσεις
