-
Posts
703 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
1
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by and64
-
Μωρε τούμπανο ειναι αλλά σε tt rs πες οτι το τρώς το 70+ και λογω σχήματος/διθέσιου...special factor γενικως, σε a3 προσωπικά πολύ δύσκολα. Για Ελλάδα ίσως εχει για πολύ λίγους σημασία οτι εινια 2.5λιτρο και οχι 4λιτρο πχ αλλά απο κει και πέρα σε αυτα τα λεφτά παίρνεις και άλλα πράγματα
-
Τρομερο cinematography οι τύποι αλλα το rs3 κάντο εύκολα 85 στην Ελλάδα με 4-5 "απαραίτητα" εξτρα που δεν θα έχει στανταρ...κανένα νόημα τόσα λεφτά για hothatch οσο και ωραίος να είναι ο 5κύλινδρος
-
Ναι μαζί σου, αν εχεις paddles μπορεις να το βάζεις προσωρινά σε manual mode παίζοντας απο κει και μετα αν δεν δώσεις εντολή για 20-30" ή τραβήξεις και κρατήσεις το + ξαναμπαίνει d Εδώ τι να γίνει, οι πιθανότητα για ενα πολύνεκρο/λεπτό τείνει στο 1, βέβαιο ενδεχόμενο δλδ ? ??????????????????????????????????????????????
-
Στο m δεν ανεβάζει μονο του παρα μονο οταν φτάσει κοφτη (για να κοπανας κοφτες σε m mode πρεπει να παρεις porsche ή να κανεις remap το κιβώτιο ? ) και δεν κατεβάζει παρα μονο οταν φτάσει κοντά στο ρελαντι, προσομοιάζει ενα manual οσο γίνεται δλδ. Σε s είναι πιο ευαίσθητο στο kickdown, θα το δεις, πατωντας το γκαζι το ιδιο θα κατεβάσει σχεδον αμεσως 1-2 σχεσεις σε σχέση με το d που θα προσπαθεί να επιταχύνει τουρμπιζοντας με 7η και κρατάει πιο πολλές στροφές στο ανέβασμα επίσης ανάλογα παντα ποσο πατάς. Γενικά το sport πρέπει να το σεταραν μια φορά για το r32 που ήταν ατμοσφαιρικό και γύριζε 7000 και το αφησαν ίδιο Δεν το χρησιμοποιώ ποτέ στο golf, αλλάζει αχρείαστα ψηλά στο s, ή d ή manual δουλευω, αλλά για αμερικάνους καλο ειναι, ολα τα αυτοματα εχουν sport mode Οσο για το adaptive, αν το συνηθίσεις πας μια χαρά σαν φυτο, ειδικά εκει που είστε πολιτισμένοι και εχετε και ορια φουλ
-
Δυστυχώς δεν δουλεύουν το ίδιο καλά ολοι οι κλιματισμοι στο auto, αν και τα vag συνήθως είναι οκ σε αυτο το κομμάτι. Ο διζωνικός στο golf συμπεριφέρεται υποδειγματικά, πολύ σπάνια το δουλεύω manual Το dsg απ'οτι κατάλαβα εχει το λεβιέ που σου δείχνει d/s σε μια θέση και manual οταν τον σπρώξεις δεξιά. Το d/s δεν ειναι και τοσο δύσκολο, οταν το τραβήξεις πισω μπαινει d αν το ξανατραβήξεις τερμα μπαίνει s και αν το κάνεις ξανά πάλι d και πάει λούπα. Το manual mode είναι λιγο ανάπηρο δυστυχώς στα vag γιατι δεν το κάνουν οπως πρέπει (και οπως το κάνει πχ η bmw) οπότε για το ανέβασμα σχέσης θέλει σπρώξιμο και για κατέβασμα τράβηγμα, αντιθετα δλδ απο το πως πάει το σώμα στο γκάζι και στο φρένο για αυτο εγω παίζω σχεδον μονο paddles και μόνο σε πολύ κλειστά κομμάτια λεβιέ Στον 1000αρη για μενα το s mode δεν έχει σχεδόν κανένα νοημα αν και το d παρακάνει focus σε eco driving Κλαίω με τον φορτιστή να ξέρεις ?
-
Καλα τα προηγούμενα ας πούμε να το καταλάβω, το κλίμα που σε χάλασε;; Θες να παίζεις με τα κουμπάκια όλη μερα;; ?
-
Fiesta st is ur answer! Συμφωνώ οτι το i20 οπτικά είναι χάλι και οσο καλό να είναι οδηγικά αυτό απο μονο του για μένα είναι λόγος να μην το πάρει κάποιος...
-
Να το αναφερω και γω; ?
-
E πέτα του ενα porsche boxer μεσα να πάρει τα πάνω του αμα ειναι να κάνεις τέτοια φασαρία Μόνο απο type 3 εχω μια σύντομη εμπειρία το οποίο μίσησα με συνοπτικές διαδικασίες γιατι αφενός το πόδι μου χτύπαγε το τιμόνι για να αποσυμπλέξω τελείως οποτε αναγκαζόμουν να το σηκώνω στραβά τέρμα αριστερά και για να βρώ την οπισθεν με τις 17 ντίζες μεχρι το κιβώτιο ήθελα περίπου ενα 10 λεπτο ?
-
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
and64 απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
Aμα δεν έχεις Χαρδαλιά δήμαρχο δεν πας πουθενά!! ? -
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
and64 απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
Αν η inalan περνάει σχετικά κοντά υπάρουν πιθανότητες να έρθει και σε σένα σχετικά σύντομα. Επίσης και το sfbb επεκτείνεται αρκετά μιας και παρατάθηκε η επιδότηση για κάποια χρόνια ακόμα. Οπότε το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να τσεκάρεις μια στο τόσο τον τκ σου -
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
and64 απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
Τότε δεν θα πρέπει να έχεις την επιλογή τουλάχιστον προς το παρόν. Δεν ξερω μήπως έρχεται καμια inalan εκεί που παίζει μονη της... Η εγκατάσταση αν ειναι εσωτερική δεν βλέπεις τίποτα παρα μονο την κεντρική ίνα που μπαίνει κάπου στην πολυκατοικία, συνήθως στην είσοδο ή κάπου κοντά σε αυτή. Αν είναι εξωτερική μοιάζει κάπως με τη δικιά μου, έχει floorbox για κάθε διαμέρισμα και ένα κεντρικό κατανεμητή στο ισόγειο -
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
and64 απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
Για αρχή δες στο sfbb μήπως σε βγάζει δικαιούχο της έκπτωσης Η δράση SFBB WWW.SFBB.GR Θα πρέπει να βλέπεις σε διπλανά σπίτια εγκατάσταση ftth παντως, αν όχι λογικά δεν καλύπτεται η περιοχη -
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
and64 απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
vdsl είσαι, αν είχες ftth θα το ήξερες γιατι η εγκατάσταση της ίνας φτάνει μεχρι το σπίτι μεσα. Γενικά πρέπει να καλύπτεται η περιοχή σου, αν οχι δεν νομίζω οτι μπορείς. Εμένα σύνορα Βύρωνα/Καισαριανή δεν είχε καν vdsl και πήγαμε ftth κατευθείαν... -
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
and64 απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
Το δικο μου είναι ftth ξέχασα να αναφέρω οπότε δεν έχω θέματα με τις ταχύτητες εκτός απ'οταν κρασάρει η voda (κάθε 2-3 μερες δλδ ??) -
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
and64 απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
-
E αμα είναι για μετά την εκκλησία, παίρνεις και ενα ωραιότατο cayman s (σε κανονικές προφανώς χώρες που δεν χρειάζεται να γράφει Ωνάσης η ταυτότητα για να έχεις 3.5 λιτρα, άλλωστε και η 1 είναι 3λιτρη) και μαζί με το αναπόφευκτο σερβις + βελτιώσεις ίσως να μην φτάσεις πάλι τα λεφτά του yaris... Οσο για το συλλεκτικό...whatever
-
Nτάξει ίσως evo, δεν θα τα χαλάσουμε εκει τώρα γιατί και τo gr εχει τα θεματα του σε track use (δεν είναι το μόνο περιστατικό και είναι στην ουσία ευθύνη του οδηγού αλλά δεν είναι και το καλύτερο δείγμα)
-
Aν έχει λέει... Οκ, τραβηγμένο το setup γιατι δεν νομίζω να ζήσουν για πολύ μετάδοση και κινητήρας με τέτοια δύναμη και ροπή, αλλά ενα σοκ το έπαθα με το πως φορτώνει! Σωστά ολα αυτά για το yaris αλλά στο τέλος της μερας στο golf και τη bmw (που πάλι θα έχεις το 7-8/10 σε σχέση ισως με το 10/10 που θα σου δώσει το gr, ειδικά σε δημόσιο δρόμο) θα βάλεις τo adaptive cruise, το κιβώτιο στο d και θα πας ταξίδι σχεδόν ατσαλάκωτος και στο άλλο θα ψάχνεις τη μεση σου καθε 2ωρο... Επίσης δεν θέλω να ξέρω ποσο ερχεται ο λογαριασμός μετά το πέρασμα απο Litchfield που όντως θεωρείται σοβαρός βελτιωτής! Είναι πολύ ωραίο για 3ο/βόλτας/βουνού/whatever αν έχεις την δυνατότητα να το πάρεις και να το συντηρείς. Προσωπικά θα έπαιρνα ενα sti να ακουω και τον boxer να βρυχάται και τα ρεστα θα τα έκανα βενζίνες και λάστιχα...
-
Σωστά! Ή παίρνεις μεταχειρο m140i/golf r που με λίγο γαργάλημα ανεβαίνεις level απο κάθε άποψη...
-
Ναι ισχύει, αν μπορεις να μπεις μέσα χωρις να το βλέπεις πρέπει να είναι τερμα fun to drive γιατί η 4κινηση προσαρμόζεται στα προγράμματα και δίνεις και πισωκίνητη (σχεδον) κατανομή αν θελεις! Απο την άλλη σχεδόν 50κ για yaris δεν έδινα με τίποτα προσωπικά... Στον m25 τι κάνατε, κοντρες ποιός θα φτάσει πρώτος τα 70 mph? Παίζει πολύ και στους uk youtubers πάντως, shmee, jww, hamilton έχουν απο ένα ήδη
-
Ναι θα συμφωνήσω σχετικά καλά ακούγονται αυτά που λες ???????
-
@jax7480 για κάνε ενα update τώρα σε τι φάση παίζει το build γιατί εχουμε χάσει τη μπάλα
-
Nice, είναι σίγουρα ξεχωριστό! Η αλήθεια είναι οτι θα το χτύπαγα προσωπικά ένα αυτόματο όσο και ωραίο να είναι το κιβώτιο στο nc που οδηγώ τελευταίως (παρενέργειες από τη χρήση dsg είναι αυτες, τι να γίνει ? ) + μερικά εξτρα δεν ακούγονται άσχημα επίσης αλλά όπως σχεδόν ολοι οι Ιάπωνες σε πάει σε 1 έκδοση τέρμα φουλ χωρίς δυνατότητες επιλογής ουσιαστικά Το ρουταρισμα μου άρεσε
-
Καλοτάξιδο! Ποιό ακριβώς μοντέλο; Ήμουν πριν μερικές μέρες στην έκθεση της autoone και χάζευα τα διάφορα που είχαν μέσα...γενικά μου φάνηκαν αρκετά φευγάτες τιμές και με περίεργους κινητήρες για Ελλάδα όσο cool και οδηγοκεντρικά και να είναι τα mazda Φαντάζομαι λόγω 2λιτρου δεν γλυτώνεις την πολυτέλεια...
