Jump to content

and64

Premium Members
  • Posts

    703
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by and64

  1. and64

    Αυτοκίνηση

    Μωρε τούμπανο ειναι αλλά σε tt rs πες οτι το τρώς το 70+ και λογω σχήματος/διθέσιου...special factor γενικως, σε a3 προσωπικά πολύ δύσκολα. Για Ελλάδα ίσως εχει για πολύ λίγους σημασία οτι εινια 2.5λιτρο και οχι 4λιτρο πχ αλλά απο κει και πέρα σε αυτα τα λεφτά παίρνεις και άλλα πράγματα
  2. and64

    Αυτοκίνηση

    Τρομερο cinematography οι τύποι αλλα το rs3 κάντο εύκολα 85 στην Ελλάδα με 4-5 "απαραίτητα" εξτρα που δεν θα έχει στανταρ...κανένα νόημα τόσα λεφτά για hothatch οσο και ωραίος να είναι ο 5κύλινδρος
  3. and64

    Αυτοκίνηση

    Ναι μαζί σου, αν εχεις paddles μπορεις να το βάζεις προσωρινά σε manual mode παίζοντας απο κει και μετα αν δεν δώσεις εντολή για 20-30" ή τραβήξεις και κρατήσεις το + ξαναμπαίνει d Εδώ τι να γίνει, οι πιθανότητα για ενα πολύνεκρο/λεπτό τείνει στο 1, βέβαιο ενδεχόμενο δλδ ? ??????????????????????????????????????????????
  4. and64

    Αυτοκίνηση

    Στο m δεν ανεβάζει μονο του παρα μονο οταν φτάσει κοφτη (για να κοπανας κοφτες σε m mode πρεπει να παρεις porsche ή να κανεις remap το κιβώτιο ? ) και δεν κατεβάζει παρα μονο οταν φτάσει κοντά στο ρελαντι, προσομοιάζει ενα manual οσο γίνεται δλδ. Σε s είναι πιο ευαίσθητο στο kickdown, θα το δεις, πατωντας το γκαζι το ιδιο θα κατεβάσει σχεδον αμεσως 1-2 σχεσεις σε σχέση με το d που θα προσπαθεί να επιταχύνει τουρμπιζοντας με 7η και κρατάει πιο πολλές στροφές στο ανέβασμα επίσης ανάλογα παντα ποσο πατάς. Γενικά το sport πρέπει να το σεταραν μια φορά για το r32 που ήταν ατμοσφαιρικό και γύριζε 7000 και το αφησαν ίδιο Δεν το χρησιμοποιώ ποτέ στο golf, αλλάζει αχρείαστα ψηλά στο s, ή d ή manual δουλευω, αλλά για αμερικάνους καλο ειναι, ολα τα αυτοματα εχουν sport mode Οσο για το adaptive, αν το συνηθίσεις πας μια χαρά σαν φυτο, ειδικά εκει που είστε πολιτισμένοι και εχετε και ορια φουλ
  5. and64

    Αυτοκίνηση

    Δυστυχώς δεν δουλεύουν το ίδιο καλά ολοι οι κλιματισμοι στο auto, αν και τα vag συνήθως είναι οκ σε αυτο το κομμάτι. Ο διζωνικός στο golf συμπεριφέρεται υποδειγματικά, πολύ σπάνια το δουλεύω manual Το dsg απ'οτι κατάλαβα εχει το λεβιέ που σου δείχνει d/s σε μια θέση και manual οταν τον σπρώξεις δεξιά. Το d/s δεν ειναι και τοσο δύσκολο, οταν το τραβήξεις πισω μπαινει d αν το ξανατραβήξεις τερμα μπαίνει s και αν το κάνεις ξανά πάλι d και πάει λούπα. Το manual mode είναι λιγο ανάπηρο δυστυχώς στα vag γιατι δεν το κάνουν οπως πρέπει (και οπως το κάνει πχ η bmw) οπότε για το ανέβασμα σχέσης θέλει σπρώξιμο και για κατέβασμα τράβηγμα, αντιθετα δλδ απο το πως πάει το σώμα στο γκάζι και στο φρένο για αυτο εγω παίζω σχεδον μονο paddles και μόνο σε πολύ κλειστά κομμάτια λεβιέ Στον 1000αρη για μενα το s mode δεν έχει σχεδόν κανένα νοημα αν και το d παρακάνει focus σε eco driving Κλαίω με τον φορτιστή να ξέρεις ?
  6. and64

    Αυτοκίνηση

    Καλα τα προηγούμενα ας πούμε να το καταλάβω, το κλίμα που σε χάλασε;; Θες να παίζεις με τα κουμπάκια όλη μερα;; ?
  7. and64

    Αυτοκίνηση

    Fiesta st is ur answer! Συμφωνώ οτι το i20 οπτικά είναι χάλι και οσο καλό να είναι οδηγικά αυτό απο μονο του για μένα είναι λόγος να μην το πάρει κάποιος...
  8. and64

    Αυτοκίνηση

    Να το αναφερω και γω; ?
  9. and64

    Αυτοκίνηση

    E πέτα του ενα porsche boxer μεσα να πάρει τα πάνω του αμα ειναι να κάνεις τέτοια φασαρία Μόνο απο type 3 εχω μια σύντομη εμπειρία το οποίο μίσησα με συνοπτικές διαδικασίες γιατι αφενός το πόδι μου χτύπαγε το τιμόνι για να αποσυμπλέξω τελείως οποτε αναγκαζόμουν να το σηκώνω στραβά τέρμα αριστερά και για να βρώ την οπισθεν με τις 17 ντίζες μεχρι το κιβώτιο ήθελα περίπου ενα 10 λεπτο ?
  10. Aμα δεν έχεις Χαρδαλιά δήμαρχο δεν πας πουθενά!! ?
  11. Αν η inalan περνάει σχετικά κοντά υπάρουν πιθανότητες να έρθει και σε σένα σχετικά σύντομα. Επίσης και το sfbb επεκτείνεται αρκετά μιας και παρατάθηκε η επιδότηση για κάποια χρόνια ακόμα. Οπότε το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να τσεκάρεις μια στο τόσο τον τκ σου
  12. Τότε δεν θα πρέπει να έχεις την επιλογή τουλάχιστον προς το παρόν. Δεν ξερω μήπως έρχεται καμια inalan εκεί που παίζει μονη της... Η εγκατάσταση αν ειναι εσωτερική δεν βλέπεις τίποτα παρα μονο την κεντρική ίνα που μπαίνει κάπου στην πολυκατοικία, συνήθως στην είσοδο ή κάπου κοντά σε αυτή. Αν είναι εξωτερική μοιάζει κάπως με τη δικιά μου, έχει floorbox για κάθε διαμέρισμα και ένα κεντρικό κατανεμητή στο ισόγειο
  13. Για αρχή δες στο sfbb μήπως σε βγάζει δικαιούχο της έκπτωσης Η δράση SFBB WWW.SFBB.GR Θα πρέπει να βλέπεις σε διπλανά σπίτια εγκατάσταση ftth παντως, αν όχι λογικά δεν καλύπτεται η περιοχη
  14. vdsl είσαι, αν είχες ftth θα το ήξερες γιατι η εγκατάσταση της ίνας φτάνει μεχρι το σπίτι μεσα. Γενικά πρέπει να καλύπτεται η περιοχή σου, αν οχι δεν νομίζω οτι μπορείς. Εμένα σύνορα Βύρωνα/Καισαριανή δεν είχε καν vdsl και πήγαμε ftth κατευθείαν...
  15. Το δικο μου είναι ftth ξέχασα να αναφέρω οπότε δεν έχω θέματα με τις ταχύτητες εκτός απ'οταν κρασάρει η voda (κάθε 2-3 μερες δλδ ??)
  16. Καλά ping έχουμε και μεις, τα άλλα νουμεράκια είναι το θέμα
  17. and64

    Αυτοκίνηση

    E αμα είναι για μετά την εκκλησία, παίρνεις και ενα ωραιότατο cayman s (σε κανονικές προφανώς χώρες που δεν χρειάζεται να γράφει Ωνάσης η ταυτότητα για να έχεις 3.5 λιτρα, άλλωστε και η 1 είναι 3λιτρη) και μαζί με το αναπόφευκτο σερβις + βελτιώσεις ίσως να μην φτάσεις πάλι τα λεφτά του yaris... Οσο για το συλλεκτικό...whatever
  18. and64

    Αυτοκίνηση

    Nτάξει ίσως evo, δεν θα τα χαλάσουμε εκει τώρα γιατί και τo gr εχει τα θεματα του σε track use (δεν είναι το μόνο περιστατικό και είναι στην ουσία ευθύνη του οδηγού αλλά δεν είναι και το καλύτερο δείγμα)
  19. and64

    Αυτοκίνηση

    Aν έχει λέει... Οκ, τραβηγμένο το setup γιατι δεν νομίζω να ζήσουν για πολύ μετάδοση και κινητήρας με τέτοια δύναμη και ροπή, αλλά ενα σοκ το έπαθα με το πως φορτώνει! Σωστά ολα αυτά για το yaris αλλά στο τέλος της μερας στο golf και τη bmw (που πάλι θα έχεις το 7-8/10 σε σχέση ισως με το 10/10 που θα σου δώσει το gr, ειδικά σε δημόσιο δρόμο) θα βάλεις τo adaptive cruise, το κιβώτιο στο d και θα πας ταξίδι σχεδόν ατσαλάκωτος και στο άλλο θα ψάχνεις τη μεση σου καθε 2ωρο... Επίσης δεν θέλω να ξέρω ποσο ερχεται ο λογαριασμός μετά το πέρασμα απο Litchfield που όντως θεωρείται σοβαρός βελτιωτής! Είναι πολύ ωραίο για 3ο/βόλτας/βουνού/whatever αν έχεις την δυνατότητα να το πάρεις και να το συντηρείς. Προσωπικά θα έπαιρνα ενα sti να ακουω και τον boxer να βρυχάται και τα ρεστα θα τα έκανα βενζίνες και λάστιχα...
  20. and64

    Αυτοκίνηση

    Σωστά! Ή παίρνεις μεταχειρο m140i/golf r που με λίγο γαργάλημα ανεβαίνεις level απο κάθε άποψη...
  21. and64

    Αυτοκίνηση

    Ναι ισχύει, αν μπορεις να μπεις μέσα χωρις να το βλέπεις πρέπει να είναι τερμα fun to drive γιατί η 4κινηση προσαρμόζεται στα προγράμματα και δίνεις και πισωκίνητη (σχεδον) κατανομή αν θελεις! Απο την άλλη σχεδόν 50κ για yaris δεν έδινα με τίποτα προσωπικά... Στον m25 τι κάνατε, κοντρες ποιός θα φτάσει πρώτος τα 70 mph? Παίζει πολύ και στους uk youtubers πάντως, shmee, jww, hamilton έχουν απο ένα ήδη
  22. and64

    Αυτοκίνηση

    Ναι θα συμφωνήσω σχετικά καλά ακούγονται αυτά που λες ???????
  23. and64

    Αυτοκίνηση

    @jax7480 για κάνε ενα update τώρα σε τι φάση παίζει το build γιατί εχουμε χάσει τη μπάλα
  24. and64

    Αυτοκίνηση

    Nice, είναι σίγουρα ξεχωριστό! Η αλήθεια είναι οτι θα το χτύπαγα προσωπικά ένα αυτόματο όσο και ωραίο να είναι το κιβώτιο στο nc που οδηγώ τελευταίως (παρενέργειες από τη χρήση dsg είναι αυτες, τι να γίνει ? ) + μερικά εξτρα δεν ακούγονται άσχημα επίσης αλλά όπως σχεδόν ολοι οι Ιάπωνες σε πάει σε 1 έκδοση τέρμα φουλ χωρίς δυνατότητες επιλογής ουσιαστικά Το ρουταρισμα μου άρεσε
  25. and64

    Αυτοκίνηση

    Καλοτάξιδο! Ποιό ακριβώς μοντέλο; Ήμουν πριν μερικές μέρες στην έκθεση της autoone και χάζευα τα διάφορα που είχαν μέσα...γενικά μου φάνηκαν αρκετά φευγάτες τιμές και με περίεργους κινητήρες για Ελλάδα όσο cool και οδηγοκεντρικά και να είναι τα mazda Φαντάζομαι λόγω 2λιτρου δεν γλυτώνεις την πολυτέλεια...
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.