Jump to content



Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;


fantacid

Recommended Posts

Πηρα προσφατα το chessmaster 11 μιας και ασχολουμε καπως σοβαρα με το αθλημα...

Η μεταβαση εγινε απο chessmaster 10 grandmasters edition...

Ε δεν εχει αλλαξει σχεδον τιποτα.

Ιδιες προσωπικοτητες , ιδια tutorials, ιδια ολα...

Οι μονες αλλαγες ηταν λιγο στα μενου, προσθεσαν 2-3 νεα λουκ σε σκακιερες , και βαλαν και καμια 15ρια πιο προσφατα ματς που παιχτηκαν στην περιοδο 2004-2007 χωρις επεξηγησεις ομως...

Προχειροδουλεια-αρπαχτη.Οσοι εχετε ηδη το 10 , μην παρετε το 11

Εντάξει ρε συ.... σκάκι είναι και είμαστε 30 χρόνια με PCs. Τι περίμενες, να ομορφύνει η βασίλισα, να ψηλώσει το άλογο ή να γίνει η σκακιέρα 9x9?

Εκτός κι αν "το παίρνεις" σε grand master επίπεδο και ήθελες κάτι πιο δύσκολο (οπότε "respect") :giveup:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μόλις τελείωσα το Prototype. Μου άφησε ανάμεικτες εντυπώσεις. Από τη μια έχεις ένα πολύ μεγάλο χάρτη να κινείσαι ελεύθερα χωρίς πολλά κολλήματα, με καλό σενάριο και μερικές πολύ ενδιαφέρουσες αποστολές. Από την άλλη είναι πολύ κονσολάδικο, με side-missions που σε εκνευρίζουν, ο ήρωας έχει πολλές δυνάμεις οι οποίες όμως ελάχιστα (ή και καθόλου) χρησιμοποιούνται.

SPOILER ALERT!!!

Το τέλος :

Link to comment
Share on other sites

Fallout 3

-Πολύ "βαρύ" παιχνίδι. Χρειάζεται αρκετή ώρα για να μάθεις και τα πλέον βασικά, ενώ απουσιάζει και ένα real time tutorial που να σου λέει τί σημαίνουν τα διάφορα σύμβολα και ενδείξεις που βλέπεις.

Μεγάλο μέρος του χρόνου που παίζεις, αφιερώνεται στο να βρεις ποια αντικείμενα έχουν χαμηλότερο λόγο αξίας-βάρους ωστε να τα ξεφορτωθείς.

Αρκετός χρόνος για να βρεις αυτό που θέλεις από το pimp boy.

-Μέτρια fps αίσθηση(καμία σχέση με cod, far cry 1 κ 2 κτλ.) και περίεργο σύστημα μάχης. Οι δε εχθροί σε βλέπουν από μίλια με το που ξεπροβάλλει το κεφάλι σου από έναν τοίχο. Μόνο το far cry 2 τα σπάει στον τομέα του AI μέχρι στιγμής και αυτό είναι πολύ, μα πάρα πολύ σημαντικό για ένα open world παιχνίδι.

-Πολύ εύκολο να χαθείς καθώς ψάχνεις την περιοχή της επόμενης αποστολής(ειδικά με το σύστημα του μετρό μέσα στην πόλη).

-Το κλασσικό μειονέκτημα όλων των rpg παιχνιδιών. Σε ρωτάνε κάποια στιγμή πώς θες να επιμερίσεις τους πόντους εμπειρίας που κερδίζεις όταν εσύ δεν γνωρίζεις τίποτα για τις επόμενες αποστολές. Απλά τραγικό και άκρως απογοητευτικό στοιχείο για τον παίκτη που τον κάνει να αισθάνεται άσχετος.

Βλέποντας τις διακρίσεις που έχει πάρει το συγκεκριμένο game αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται πια για απλά και ταυτόχρονα ουσιώδη games. Προτιμάει τίτλους που απαιτούν μάστερ με εγκυκλοπαίδειες όπλων, perks, skills κτλ. και αυτό το θεωρεί ποιότητα. Όσο έπαιζα αυτό πράγμα πιο πολύ νόμιζα ότι δούλευα σε κάποιο πρότζεκτ παρά ότι διασκέδαζα.

Έγινε επεξεργασία από Petrossortep
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Fallout 3

-Πολύ "βαρύ" παιχνίδι. Χρειάζεται αρκετή ώρα για να μάθεις και τα πλέον βασικά, ενώ απουσιάζει και ένα real time tutorial που να σου λέει τί σημαίνουν τα διάφορα σύμβολα και ενδείξεις που βλέπεις.

Μεγάλο μέρος του χρόνου που παίζεις, αφιερώνεται στο να βρεις ποια αντικείμενα έχουν χαμηλότερο λόγο αξίας-βάρους ωστε να τα ξεφορτωθείς.

Αρκετός χρόνος για να βρεις αυτό που θέλεις από το pimp boy.

-Μέτρια fps αίσθηση(καμία σχέση με cod, far cry 1 κ 2 κτλ.) και περίεργο σύστημα μάχης.

-Πολύ εύκολο να χαθείς καθώς ψάχνεις την περιοχή της επόμενης αποστολής(ειδικά με το σύστημα του μετρό μέσα στην πόλη).

-Το κλασσικό μειονέκτημα όλων των rpg παιχνιδιών. Σε ρωτάνε κάποια στιγμή πώς θες να επιμερίσεις τους πόντους εμπειρίας που κερδίζεις όταν εσύ δεν γνωρίζεις τίποτα για τις επόμενες αποστολές. Απλά τραγικό και άκρως απογοητευτικό στοιχείο για τον παίκτη που τον κάνει να αισθάνεται άσχετος.

Βλέποντας τις διακρίσεις που έχει πάρει το συγκεκριμένο game αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται πια για απλά και ταυτόχρονα ουσιώδη games. Προτιμάει τίτλους που απαιτούν μάστερ με εγκυκλοπαίδειες όπλων, perks, skills κτλ. και αυτό το θεωρεί ποιότητα. Όσο έπαιζα αυτό πράγμα πιο πολύ νόμιζα ότι δούλευα σε κάποιο πρότζεκτ παρά ότι διασκέδαζα.

+10000000000.πολυ σωστος ο παιχτης

Link to comment
Share on other sites

ολη η μαγεια στα rpg ειναι τα skills.το θεμα ειναι να διαλεξεις αυτο που ΕΣΥ θες, ασχετα αν ειναι καλο ή οχι.

Τι νοημα εχει να στα δινει ολα στο πιατο? που να πας για το quest , πώς να πας, τι ρουχα να βαλεις, τι σκιλλς να διαλεξεις...

Επισης, το διαφορετικο δεν ειναι παντα κακο -για το vats-

Εγω βλεπω τον κοσμο να προτιμαει linear τιτλους και οταν βαρεθει τα prescripted παιχνιδια, να εκτιμαει το sandboxing που προσφερανε παλιοτεροι τιτλοι.

Τελος,το θεμα του καθε παιχνιδιου ειναι να το ξεκινας σαν ασχετος και να το ανακαλυπτεις.Αλλιως ειναι μια απ τα ιδια.

Link to comment
Share on other sites

Σωστά αυτά που λες ρε Komm για τα skills αλλά όταν το παιχνίδι έχει π.χ. αποστολές που δεν ευνοούν λ.χ. την στελθ προσέγγιση και εσύ το καταλάβεις πολύ αργά εκνευρίζεσαι γιατί βλέπεις ότι πρέπει να τα ξεκινήσεις όλα από την αρχή.

Όσο για τα άλλα που λες, το Far cry 2, ένα open world παιχνίδι παρόμοιας φιλοσοφίας, χωρίς τόμους με skills ξεskills, όπλα κτλ. σου έδινε τη δυνατότητα να προσεγγίσεις την κάθε αποστολή με πολλούς διαφορετικούς τρόπους μόνο και μόνο λόγω ποιοτικού AI και σχεδιασμού του κόσμου του. Παίζοντας το για δεύτερη φορά συνειδητοποίησα ότι υπάρχουν τρόποι να βγάλεις σε δευτερόλεπτα ορισμένες αποστολές αν μελετούσες καλά την τοποθεσία και την συμπεριφορά των εχθρών. Πάντα με τα ίδια όπλα. Όλη η μαγεία ήταν στην μελέτη της τοποθεσίας και των κινήσεων των εχθρων. Μοναδικό gameplay χωρίς τόνους χαρακτηριστικών.(Είχε βέβαια και τα μειονεκτήματά του αλλά αυτό είναι άλλο θέμα).

ΕΔΙΤ: Τονίζω την σημασία του ποιοτικού AI. Αν οι εχθροί είναι προγραμματισμένοι να δρουν με συγκεκριμένο τρόπο όταν φτάσεις στην τοποθεσία τους και ξεκινούν πάντα από τα ίδια σημεία τότε καταστρέφεται το open world στοιχείο. Εκτός αυτού το καλό open world παιχνίδι θα πρέπει να σε αφήνει εντελώς ελεύθερο στο πώς θα προσεγγίσεις μια τοποθεσία. Όχι να σου ορθώνει εμπόδια που να σε αναγκάζουν να πάρεις συγκεκριμένο δρόμο και να αναμετρηθείς με συγκεκριμένους εχθρούς. Δυστυχώς το fallout 3 με απογοήτευσε και στους δύο παραπάνω τομείς.

Έγινε επεξεργασία από Petrossortep
Link to comment
Share on other sites

Αυτά τα επιπλεόν cores που έχουμε στις CPUs μας, πότε επιτέλους θα τα βάλουν να κάνουν λίγη δουλειά? Δίνω τα μισά μου cores για να γίνουν οι αντίπαλοι λίγο πιο ρεαλιστικοί και να αντιδρούν διαφορετικά, ανάλογα με το πώς τους προσεγγίζω.... :victory:

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και γίνεται. http://www.thelab.gr/showthread.php?t=66116

Τεχνολογία που προσαρμόζει το ΑΙ πάνω σου.

Έτσι για να κλείσουμε, γιατί υπάρχει και το fallout 3 thread τώρα που το θυμήθηκα.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, από το lab μέχρι το ράφι... θα πάρει τουλάχιστον 5 χρόνια. Εξάλλου μη ξεχνάς ότι το game δεν πρέπει να κάνει τον human player να νιώθει άχρηστος και ανίκανος γιατί θα το παρατήσει. Τώρα αν στα 500Κ κομμάτια ενος πετυχημένου game υπάρχουν και 1000 άτομα με αυξημένες ικανότητες για να κοντράρουν μια καλή ΑΙ, δε νομίζω ότι ο χρηματοδότης θα ρισκάρει. Σίγουρα θα έχουμε εξελίξεις στο θέμα ΑΙ απλά θα γίνονται σε μικρές δόσεις και για μερικά χρόνια ακόμη θα είναι στοιχείο marketing και όχι gameplay.

Αν δε σε πείθω, δες τι έγινε με το physics που δεν είναι και καμιά τρομερή τεχνολογία (θελώ να πώ, οι εξισώσεις είναι γνωστές εδώ και αιώνες). Πόσο χρόνο πήρε από τότε που κυκλοφόρισαν τα πρώτα demos μέχρι να γίνει mainstream (αν και θεωρώ ότι ακόμη δεν έχει γίνει). Πήρε τουλάχιστον 5-6 χρόνια. Για ΑΙ υπολόγισε παραπάνω γιατί δεν είναι τόσο προφανής ο τρόπος ενσωμάτωσης.

Link to comment
Share on other sites

Computer ειναι,ανθρωποι το προγραμματιζουν, με commands δουλεβει.

Δεν ειναι δυνατον να γινει πιο εξυπνος ενας εχθρος ai απο εναν πραγματικο human.

Απιστευτα δυσκολος μπορει να γινει, σε σημειο που να παρατας το game σχετικα ευκολα.

Command...If πλησιασουμε το botaki In a radius of χχχmeters shoot on the head.

Και να ειστε σιγουροι οτι η σφαιρα θα παει κεφαλι.

Αυτο ειναι το βασικο command για την maximum δυσκολια.

ΓΙα να προστεθει ρεαλισμος το basic command εμπλουτιζετε με παραγοντες, οπως...if enemy is on sight (γιατι θα ηταν αστειο να πηγαινουμε απο πισω απ το bot σε αποσταση 1 χιλιομετρου και να γυρισει το bot και να μας ριξει headshot στεγνα)

Καθως και με παραγοντες if makes noise...increase sight radious ... follow noise etc (το κλασικο που οταν κανουμε φασαρια το bot ψαχνει να μας βρει ή που κοιταζει γυρω γυρω για να εχει μεγαλυτερο chance να μας δει με τη μια στο line of sight του).

Ακομα κι ετσι ομως το game γινετε αρκετα δυσκολο (γιατι εισαι ενας vs 1000).

Σκεφτειτε να ενσωματωθουν απλα commands οπως limited ammo για τους εχθρους (θυμιθικατε καμια φορα οι εχθροι σας να ξεμενουν απο πυρομαχικα?)

ή το καθε σημειο του σωματος που σας χτυπαν ή τους χτυπατε να ειναι vital (δλδ να τρωτε μια στο κεφαλι και πεθαινεται ή μια στο ποδι και να σερνεστε ή μια στο χερι και να μη μπορειτε να πυροβολισετε)

Και θα παρετε μια γευση απ το τι σημαινει κολαση.

Το game θα ειναι απλα unplayable και ξεφευγει απο τον λογο και την αιτια υπαρξης των game που ειναι το have a good fun time.

Εκει θα μιλαμε σχεδον για εξομοιωση πολεμου.

Τα πραγματα ειναι αρκετα χαλια με τα ΜΜΕ και games ηδη ως εχουν (που δειχνουν το counter που πυροβολας και βλεπεις pixel αντι για αιμα και το θεωρουν ρεαλιστικο και οτι επηρεαζει-και μετα θυμουντε και το παιδι που πηδηξε απ το μπαλκονι γιατι επαιζε το σουπερ ρεαλιστικο spiderman και μετα το αλλο παιδι που πλακωθηκε στο δρομο γιατι επαιζε το σουπερ ρεαλιστικο sreetfighter κοκ)

Link to comment
Share on other sites

Narzul, αμφιβάλω κατά πόσο υπάρχουν ενσωματωμένα ακόμη και τα προφανή που λες. Αν σε όλα αυτά που λες, που φαίνονται εύκολα υλοποιήσιμα, βάλεις και ένα παράγοντα αβεβαιότητας (δηλ. δεν θα είναι σίγουρο ότι θα σε πετύχει σε headshot, λιγότερο σίγουρο στο easy mode, περισσότερο στο hard, κ.ο.κ.) τότε έχεις ένα challenging και ενδιαφέρον game. Το θέμα ξαναλέω είναι αλλου. ΔΕΝ πρέπει το game να είναι καραδύσκολο γιατί τα 14χρονα που σκάνε το ζεστό χρήμα θα πρέπει να το τερματησουν. Οπότε όλο το βαρος πεφτει στα γραφικά.

Και προφανώς δεν είναι ΑΙ τα παραπάνω. Στατική γνώση κωδικοποιημένη ως κανόνες στο game.

Link to comment
Share on other sites

Fallout 3

-Πολύ "βαρύ" παιχνίδι. Χρειάζεται αρκετή ώρα για να μάθεις και τα πλέον βασικά, ενώ απουσιάζει και ένα real time tutorial που να σου λέει τί σημαίνουν τα διάφορα σύμβολα και ενδείξεις που βλέπεις.

Μεγάλο μέρος του χρόνου που παίζεις, αφιερώνεται στο να βρεις ποια αντικείμενα έχουν χαμηλότερο λόγο αξίας-βάρους ωστε να τα ξεφορτωθείς.

Αρκετός χρόνος για να βρεις αυτό που θέλεις από το pimp boy.

-Μέτρια fps αίσθηση(καμία σχέση με cod, far cry 1 κ 2 κτλ.) και περίεργο σύστημα μάχης. Οι δε εχθροί σε βλέπουν από μίλια με το που ξεπροβάλλει το κεφάλι σου από έναν τοίχο. Μόνο το far cry 2 τα σπάει στον τομέα του AI μέχρι στιγμής και αυτό είναι πολύ, μα πάρα πολύ σημαντικό για ένα open world παιχνίδι.

-Πολύ εύκολο να χαθείς καθώς ψάχνεις την περιοχή της επόμενης αποστολής(ειδικά με το σύστημα του μετρό μέσα στην πόλη).

-Το κλασσικό μειονέκτημα όλων των rpg παιχνιδιών. Σε ρωτάνε κάποια στιγμή πώς θες να επιμερίσεις τους πόντους εμπειρίας που κερδίζεις όταν εσύ δεν γνωρίζεις τίποτα για τις επόμενες αποστολές. Απλά τραγικό και άκρως απογοητευτικό στοιχείο για τον παίκτη που τον κάνει να αισθάνεται άσχετος.

Βλέποντας τις διακρίσεις που έχει πάρει το συγκεκριμένο game αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται πια για απλά και ταυτόχρονα ουσιώδη games. Προτιμάει τίτλους που απαιτούν μάστερ με εγκυκλοπαίδειες όπλων, perks, skills κτλ. και αυτό το θεωρεί ποιότητα. Όσο έπαιζα αυτό πράγμα πιο πολύ νόμιζα ότι δούλευα σε κάποιο πρότζεκτ παρά ότι διασκέδαζα.

Πως φαίνεται οτι δεν είσαι hard core RPG παίχτης...:haha:

Streetfighter και Oblivion παίζω, είναι το καλύτερο sf που έχει γίνει ποτέ ή μου φαίνεται? φοβερό παιχνίδι λέμε.

Έγινε επεξεργασία από Arxagelos
Link to comment
Share on other sites

Φιλε neuromancer υπαρχουν παιχνιδια με πραγματικα καινοτομικη ai απλα δεν ηταν σουπερ εμπορικα ή για να το πω καλυτερα με καποιες εξαιρεσεις δεν απευθυνοταν στο ευρυ κοινο, γιατι την εποχη που βγηκαν μεσουρανουσαν τα beat em up.

Και δε μιλαω σαφως μονο για shooter.

Παιχνιδια οπως το black n white που πραγματικα το pet σου μαθαινε απ τον χαρακτηρα σου και εφτανε σε σημειο να λειτουργει μονο του, να συμπεριφερετε και να κανει πραγματικα , αυτο που θα κανες και εσυ στην ιδια κατασταση.

Ενα ακομα που εχει χαραχτει στη μνημη μου (ισως οι παλιοι να το θυμουνται τοσο εντονα οσο κι εγω)

ειναι το system shock.Τα συναισθηματα που ενιωθες οταν σου μιλουσε η SHODAN ειναι δυσκολο να περιγραφουν.

Αξιο μνειας για την ai ειναι επισης το halo μιας και ηταν το πρωτο shooter στο οποιο οι εχθροι χρησιμοποιουσαν τοσο αποτελεσματικα το coverage, σκορπουσαν και πανικοβαλωνταν οταν ετρωγες πρωτα τον αρχηγο τους, πετουσαν εξυπνα grenades κατα την υποχωρηση.

Πιο προσφατο παραδειγμα αποτελει το FEAR μιας και ειναι στη μετα-halo εποχη οποτε οι εχθροι κρυβονται πλεον πισω απο τραπεζια,βιβλιοθηκες, ανοιγουν πορτες, σου κανουν suprise attacks σπαζοντας τζαμαριες, αλληλοκαλυπτονται κτλπ.

Για τους θορυβους που ανεφερα, με τη μια το μυαλο μου παει στο thief, που καθε πατωμα εκανε διαφορετικο ηχο, που εκρυβες τα πτωματα στις σκιες για να μη τα βρουν οι αλλοι φρουροι (αργοτερα το ενσωματοσαν και στο riddick escape from butcher bay) , που χρησιμοπουσες μεχρι και βελη με σακουλι νερου για να σβησεις καποια κερια στο δρομο για να μπορεσεις να περασεις απαρατηρητος...

Πειτε ρε φιλοι συμφορουμητες -- Ποσο καιρο εχετε να νιωσετε τα αισθηματα που σας προσφεραν τα παραπανω παιχνιδια?

Ουφ.Τα θυμηθηκα και πονεσε η καρδια μου.

games arent the way they used to be.

Link to comment
Share on other sites

Code Of Honor 3 ωραιο fpsακι για ριχτε του μια ματια ειναι στυλ rainbow six vegas με physics και graphic engine ισως απο fear

ειχα καιρο να πιασω famas στα χερια μου..:D

game2009080516464487.jpg

Έγινε επεξεργασία από gbak
Link to comment
Share on other sites

Καλά νεα:no:Μόλις το εγκατέστησα και θα το δοκιμάσω.

Κατα τα άλλα :

- Τερμάτισα το The chronicles of Riddick - Assault on dark athena που μου άρεσε πολύ, και ξεκίνησα στο καπάκι το Butcher's Bay που μου αρέσει περισσότερο.

- Το Trine με ''κατάπιε'' κανονικά για ενα τριήμερο. Εκπληκτικό παιχνίδι.

- Παίζω Call of Juarez - Bound in blood. Μετά τα πρώτα chapter's μπορώ να πω ότι το παιχνίδι είναι αρκετά καλό. Καλά γραφικά+story+gameplay.

Link to comment
Share on other sites

Τελείωσα προσφάτως το World of Goo

Ικανοποιητικότατο puzzle game με μεγάλη δόση χιούμορ.

και είπα να καταπιαστώ με το Xmen Origins - Wolverine

Εκ πρώτης όψεως πολύ κονσολίδικη και αιματηρή υλοποίηση (το τελευταίο μ'αρεσει ιδιαιτέρως :p )

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.