Jump to content



Δικαιωματα πωλητη μεσω ebay...


goku_dbz

Recommended Posts

Θα τα γραψω εδω, μπας και εχει κανεις παρομοια εμπειρια να βοηθησει...

Πριν 2 βδομαδες λοιπον πουλησα εναν Q6600 μεσω ebay!

O επεξεργαστης δουλευε κανονικοτατα μεχρι και την μερα της αποστολης! Τον εβγαλα, τον πακεταρα στο κουτακι του με την ψυκτρα του και τον εστειλα με συστημενο δεμα στον νεο ιδιοκτητη του!

Σημερα παρελαβα ενα email απο τον αγοραστη που λεει οτι ο επεξεργαστης δεν δουλευει!

Τωρα εγω τι να κανω? Να του πω να τον στειλει πισω να τον ελεγξω? Και αν εγινε καμια μ@λ@κι! απο μερια του (κατα την τοποθετηση πχ) εγω τι κανω? πως το αποδεικνυω?

γενικα μου φαινεται αξιοπιστος, 150 αξιολογησεις 100% θετικες, πληρωσε αμεσα, γενικως μια χαρα μου φανηκε και σε 2-3 mails που ανταλαξαμε!

υγ: αν πχ εγινε κατι κατα την μεταφορα? τοτε ποιος φταιει, ποιος πληρωνει? και παλι, εγω πως το αποδεικνυω?

:hm:

Link to comment
Share on other sites

Καλό είναι να συμβουλευτείς το κέντρο επίλυσης προβλημάτων του paypal.

Ασυμβατότητα;;;

Αν δεν βρεις άλλη λύση του λες να στο επιστρέψει (κάτι τέτοιο θα σου πει και το paypal) και τον ελέγχεις τραβώντας βίντεο. Βίντεο κατά το πακετάρισμα δείχνοντας ότι δεν έχει στραβά πινς έχεις;;;

Link to comment
Share on other sites

Βασικά πες του να σου το στείλει πίσω και μόλις το λάβεις και το ελένξεις, του επιστρέφεις τα χρήματα (refund και μετά ακυρώνεις και την πώληση για τα fees). Απλά να είσαι βέβαιος ότι σου επέστρεψε αυτό που έστειλες (αντί άλλον επεξεργαστή).

Ίσως να έχει πρόβλημα συμβατότητας ο χρήστης.

Link to comment
Share on other sites

εχω photo απο τον επεξεργαστη! αν μου στειλει αλλο θα το καταλαβω!

βιντεο απο το πακεταρισμα δεν εχω...που να το σκεφτω αλλωστε οτι θα γινοτανε τετοια ιστορια!

ωραια..οποτοε θα του πω να δοκιμασει σε αλλη μητρικη αν εχει...αν παλι δεν, τοτε να μου τον στειλει να τον δοκιμασω κι εγω!

αν δουλευει καλως! αν οχι, τοτε τι να κανω?

Link to comment
Share on other sites

Γενικά είναι λίγο μπλέξιμο.. νομίζω η καλύτερη λύση είναι μέσω συνεννόησης. Οπότε πάρε πίσω τον επεξεργαστή και βλέπεις (μην το κάνουμε σαν το ανέκδοτο με τον γρύλο...) τί γίνεται.

θεωρητικά, ο αγοραστής έχει διάφορα εργαλεία στη διαθεσή του.. π.χ. να κάνει complain για το ότι του εστειλες χαλασμένο αντικείμενο (ακόμη κι αν εσύ το έστειλες ενώ δούλευε), να σου κάνει charge back κτλ. Παλαιότερα (αλλά και τώρα) πολλοί πωλητές έστελναν το αντικείμενο (συνήθως σε απατεωνίσκους, με κλεμμένες ή όχι πιστωτικές), τους τράβαγαν μετά κι ένα charge back και έμεναν με το keyboard στο χέρι.

Link to comment
Share on other sites

στην αγγελια δεν το αναφερω αλλα εκει που εχει τις πληροφοριες για την αγγελια λεει επισης "returns not accepted"

βοηθαει καθολου την κατασταση?

δεν θυμαμαι να εχω επιλεξει κατι τετοιο εγω...ισως να μπαινει αυτοματα κατα την δημιουργια της αγγελιας?

edit: τωρα μολις το ειδα...ανοιξε dispute στο ebay! τωρα εχω αρνητικο υπολοιπο στο paypal μεχρι να λυθει...

μου εστειλε και mail να του επιστρεψω τα λεφτα και ΜΕΤΑ να μου στειλει το πακετο???

Link to comment
Share on other sites

Επικοινώνησε μαζί του και προσπάθησε ευγενικά να του εξηγήσεις ότι θα του κάνεις refund μόλις λάβεις τον επεξεργαστή (μην αναφέρεις για έλεγχο κάτι, αυτό θα το δεις μόνος σου), ώστε να είσαι κι εσύ καλυμμένος.

Τώρα άμα ο τύπος είναι εντελώς λ@μ@κ@ς, είναι μπλέξιμο.

Link to comment
Share on other sites

μαλλον για απατεωνας ο τυπος!

του εστειλα αυτο που μου εστειλε το ebay...δηλαδη:

"2) Offering a full refund

If the buyer wants a full refund (that covers the item cost and original postage), they must return the item to you.

We'll ask the buyer to send you the item, with tracking information, within 10 days. eBay requires buyers to pay the cost of return postage, unless you and the buyer have come to a different agreement. You should issue a refund within 3 days of receiving the returned item.

If the buyer paid by PayPal, you can log in to PayPal and refund them directly. If they paid with another payment method, it's important that you refund them using the same payment method they used to pay for the item. This prevents buyers from getting two refunds, one from you and a chargeback from the credit card company. Once the case has been resolved, you'll receive a Final Value Fee credit."

και μου απανταει οτι αν δεν παρει λεφτα δεν τον στελνει...κατι μου βρωμαει...

Link to comment
Share on other sites

Άσε τον να χτυπιέται. Αν δεν στειλει πίσω, δεν του δίνεις τίποτα και το ebay δικαιώνει εσένα.

Επίσης σε καμμία περίπτωση δεν θα του πληρώσεις τα μεταφορικά. Τα οποία πρέπει να είναι τουλάχιστον με συστημένο.

Link to comment
Share on other sites

ωραια!

οποτε μεχρι να μου στειλει τον επεξεργαστη εγω δεν κανω τιποτα...εχω ειδοποιησει και το ebay για τις προθεσεις του να του στειλω τα λεφτα χωρις να εχει στειλει αυτος πρωτος το πακετο!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.