Jump to content



Cyberpunk 2077: An Open World Sci-Fi Epic


Shaman

Recommended Posts

 

1 ώρα πριν, το μέλος fatalara έγραψε:

Και αυτο τον ιουνιο? Τι θα γινει ρε παιδια? Streetfighter 6, diablo 4 και dlc cyberpunk?

Περιμεναν την Ε3 αλλα οσο θα την δουμε εμεις αλλο τοσο θα την δινουν και αυτοι :p

Έγινε επεξεργασία από Proteas
Link to comment
Share on other sites

Overdrive...

Η πιο μεγαλη διαφορα ειναι στα NPCs που ακομα κ σε psycho level το lighting δε τα αγγιζε κ φωτιζαν σαν γλομποι no matter what.

Τωρα θελουμε DLSS 4 για να διορθωνει το noise του path tracing...

(πχ συρματοπλεγμα ή φαν σε αποσταση κλπ ειναι σκοτωμενα - κ λογικο βεβαια καθως το level of detail πρεπει να ειναι μεγαλο κ η εικονα σταθερη για να φτασει το render χρονικα στο επιπεδο να το αναλυσει περισσοτερο...Επειδη ομως στο παιχνιδι δεν υπαρχει σταθερη εικονα, υπαρχει ενα χαος απο artifacts στο σημειο.

 

Καλυτερα αλλα επισης με καποια θεματα ειναι οι λεπτομερειες σε καποιες επιφανειες. Ειναι σα να εχεις anisotropic filtering στο 2Χ.

 

Γενικα ειναι δυνατη η εικονα. Κινηματογραφικη.

Εκτος απο τις προφανεις βελτιωσεις, λογω του οτι δεν υπαρχει light leakage, το κανει εντυπωσιακο. Πολλοι μπορει να μη ξερουν τι ακριβως αλλαξε απο το psycho mode αλλα σιγουρα θα αντιληφθουν τη διαφορα στη γενικη εικονα.

Screenshot(7).thumb.jpeg.47cde8c560b1ffc3cf4670c3704e3c5d.jpegScreenshot(9).thumb.jpeg.c6c0368a1c2c4261bf6f557e464d7447.jpegScreenshot(8).thumb.jpeg.e8472fe6a98fed7a9460df6556973f18.jpeg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος GFFermari έγραψε:

Overdrive...

Η πιο μεγαλη διαφορα ειναι στα NPCs που ακομα κ σε psycho level το lighting δε τα αγγιζε κ φωτιζαν σαν γλομποι no matter what.

Τωρα θελουμε DLSS 4 για να διορθωνει το noise του path tracing...

(πχ συρματοπλεγμα ή φαν σε αποσταση κλπ ειναι σκοτωμενα - κ λογικο βεβαια καθως το level of detail πρεπει να ειναι μεγαλο κ η εικονα σταθερη για να φτασει το render χρονικα στο επιπεδο να το αναλυσει περισσοτερο...Επειδη ομως στο παιχνιδι δεν υπαρχει σταθερη εικονα, υπαρχει ενα χαος απο artifacts στο σημειο.

 

Καλυτερα αλλα επισης με καποια θεματα ειναι οι λεπτομερειες σε καποιες επιφανειες. Ειναι σα να εχεις anisotropic filtering στο 2Χ.

 

Γενικα ειναι δυνατη η εικονα. Κινηματογραφικη.

Εκτος απο τις προφανεις βελτιωσεις, λογω του οτι δεν υπαρχει light leakage, το κανει εντυπωσιακο. Πολλοι μπορει να μη ξερουν τι ακριβως αλλαξε απο το psycho mode αλλα σιγουρα θα αντιληφθουν τη διαφορα στη γενικη εικονα.

Screenshot(7).thumb.jpeg.47cde8c560b1ffc3cf4670c3704e3c5d.jpegScreenshot(9).thumb.jpeg.c6c0368a1c2c4261bf6f557e464d7447.jpegScreenshot(8).thumb.jpeg.e8472fe6a98fed7a9460df6556973f18.jpeg

Τα περισσότερα από αυτά που λες, είναι related to DLSS & FG. Το αν μας αρέσουν οι διαφορές PT vs RT vs native, είναι υποκειμενικό. Τώρα κατεβαίνει κι εμένα για να το δοκιμάσω.

 

Βρήκα ένα καλό σημείο για να φανούν οι διαφορές μεταξύ RT Psycho και RT Overdrive. Νύχτα, φως, ψηλό κτίριο. Εξαιρετικές αντανακλάσεις με RT Psycho , ΦΩΤΟΡΕΑΛΙΣΤΙΚΕΣ με το RT Overdrive.

Spoiler

Θέλω να τραβήξω pics αλλά το HDR μας τα χαλάει και φαίνονται σαν νερόπλυμα τα screenshots (αν υπάρχει τρόπος να διορθωθεί αυτό κάπως και ξέρει κανείς, please tell)

 

1 ώρα πριν, το μέλος GFFermari έγραψε:

το noise

Σε αυτό ,έχεις ένα δίκαιο, τώρα που το κοίταξα σε συγκεκριμένο σημείο

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδια το path tracing αν δουλευει σωστα(στο παιχνιδι), θεωρητικα θα πρεπει η εικονα να ειναι πιο ρεαλιστικη για τον λογο οτι δουλευεουν σωστα τα bounces του φωτος. Για αυτο καποια πιο σκιερα κομματια ειναι πιο φωτεινα. Αυτο λεγεται GI (global illumination)

Το μεγαλυτερο προβλημα στα παιχνιδια για να φαινονται πιο "αληθινα" ειναι ο αριθμος πολυγονων. Βλεποντας τις παραπανω εικονες οπως και το βιντεο του μαλλια, διεκρινα πολλα "σπασμενα" αντικειμενα, που ειναι και λογικο για το optimizing.
Αν φτασουμε σε ενα σημειο να μη μας νοιαζει το polygon count και σε συνδιασμο raytracing η ακομα πιο μετα realtime render(path tracing) τοτε θα ειναι σα να βλεπουμε ταινιες.


Αργει παρα πολυ αυτο.

Επισης αλλο το φωτορεαλιστικο αλλο το ρεαλιστικο.
Φωτορεαλισμος αφορα την λειτουργια του φωτισμου μιας εικονας/ πλανου. Να δουλευει με φυσικο τροπο το φως. Φωτορεαλισμος μπορει να υπαρχει και σε cartoon.  Ρεαλιστικο το "σαν αληθινο" που λεμε οχι.
Αλλα ναι εχει καθιεωρωθει να το λενε φωτορεαλιστικο.
 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο gomar αλλά πριν 4-5 χρόνια η 2080Ti τα έβλεπε σκούρα με δυο reflections στο BFV κ τώρα μιλάμε για path tracing no matter how many tech πονηριές έχουν υλοποιηθεί για να είναι εφικτό.

Απο το 15 ώρες για ένα καρέ, είμαστε στα 10 καρέ το δευτερόλεπτο. Not bad…

 

Προφανώς έχει μέλλον η ιστορία αλλά δε πάμε εκεί με ένα πήδημα.

Γι αυτό κ το RT είναι σημαντικό. Γιατί είμαστε λίγο μακριά από το native path tracing χωρίς εκπτώσεις σε κάτι, πχ poly count όπως είπες.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

 

Καθένας με τον πόνο του, I guess. :p 

Nvidia technically didn't lie. They just didn't mention 30/20 series - they didn't say the whole truth :p 

Αυτοί μίλησαν για 4Κ τέρμα δεξιά όλα, προφανώς. 

Λες και τώρα θα τους μάθουμε :hehe: 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
WWW.TECHPOWERUP.COM

Cyberpunk 2077 recently received its famous RT Overdrive patch with official support for Intel's Xe Super...

 

 

 

WWW.TECHPOWERUP.COM

PCGamesN reviewed the NVIDIA GeForce RTX 4060 Ti 8 GB founder edition graphics card a...

 

Έγινε επεξεργασία από DEADLAZARUS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.