Jump to content



Assetto Corsa


racer

Recommended Posts

Πέτρο πώς σου φάνηκε; Γίνεται τίποτα με την 7200;

Με την 7200 δεν μπαίνει στον αγώνα. Με μια 8800 GTS512 μπαίνει, αλλά λόγω προβλήματος της vga (δεν είναι επί του παρόντος να επεκταθώ) έπαιξε για 2 λεπτά και μετά έκανε corrupt το driver.

Αναγκαστικά πρέπει να βρω vga.

Link to comment
Share on other sites

Αγώνες AI: ακόμα και το easy δύσκολο μου φαίνεται.

Νέα αυτοκίνητα: Evora GTΕ :sick::suicide:. Κερδίζει βραβείο της πιο εκνευριστικής οδικής συμπεριφοράς.

Ποιος νοιάζεται όμως, από τη στιγμή που υπάρχει η M3 DTM...

attachment.php?attachmentid=60219&stc=1&d=1390087362

HD link

Επίσης δεν ξέρω αν ευθύνεται το νέο tyre model, αλλά τα πάντα γίνανε πιο ευκολοοδήγητα και πιο αργά ταυτόχρονα.. Ή είναι η ιδέα μου;

post-29381-1416078072,0081_thumb.jpg

Έγινε επεξεργασία από akis_z80
Link to comment
Share on other sites

Επίσης δεν ξέρω αν ευθύνεται το νέο tyre model, αλλά τα πάντα γίνανε πιο ευκολοοδήγητα και πιο αργά ταυτόχρονα.. Ή είναι η ιδέα μου;

Κι εμένα ξαφνικά μου φαίνεται κάτι τέτοιο... σαφώς καλύτερο κράτημα...

Link to comment
Share on other sites

Όντως κάτι τέτοιο έγινε. Καταργήθηκε και το 5 sec penalty στους αγώνες. Ήταν αρκετά εκνευριστικό.

Βάζω ένα φρέσκο hotlap. Δε με ξετρέλανε η 1M.. Για drift πάντως είναι ό,τι πρέπει!

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=BeuOzxmkYk4]Assetto Corsa hotlap - BMW 1M - Magione (foot cam) - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

εχω προσπαθησει να πειραματιστω με τις αναρτησεις αλλα μικρα τα οφελη ως μηδαμινα(κατι δεν κανω καλα μαλλον)

καπου διαβασα για την καθετη δυναμη, αλλα που πως και γιατι δεν το εχω ψαξει

γεγονος ειναι οτι τα ΑΙ με την e30,supercars,δεν παλευονται στο hard/alien(για πρωτια)

εννοειτε χωρις βοηθηματα.....κατι θελει εκει :hmm:

μονο με προπονηση δεν βλεπω προκοπη

Έγινε επεξεργασία από kyr..
Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει κατι για να μαθουμε να στηνουμε το αυτοκινητο?

Εδώ τα γράφει καλά. Advanced Suspention Setup, Toe? Camber? Spring Rates? Learn here!

Προσθέτω και εγώ κάποια tips. Για drag εφαρμόζουμε τον παρακάτω τυφλοσούρτη:

- Τέρμα camber μπρος πίσω (1-2 κλικ λιγότερο στον κινητήριο άξονα)

- Μηδενικό toe μπρος πίσω (μιλάω για την τιμή στο car status, όχι αυτό που σετάρεις)

- Μπαλονιάζουμε τα λάστιχα (πάλι 1-2 κλικ λιγότερο στον κινητήριο άξονα)

- Βενζίνη 1lt

Για πίστες με στροφές:

Αν αισθάνεσαι ότι υποστρέφει, δίνεις toe out στους μπροστά τροχούς (αρνητικές τιμές στο car status)

Χάνεις λίγο σε κράτημα, αλλά κερδίζεις αρκετά σε turn-in.

Αν είναι πολύ tail-happy, δίνεις toe in στους πίσω τροχούς.

Πολύ toe-in μπορεί να υπερθερμάνει τα λάστιχα και να κάνει το αυτοκίνητο υποστροφικό.

Αν σπινάρει σαν τρελό στι εξόδους των στροφών, μειώνεις την πίεση στα λάστιχα του κινητήριου άξονα.

Με το camber δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα. Συνήθως κρατάω τις αρχικές ρυθμίσεις ή δίνω περισσότερο αρνητικό μπροστά.

attachment.php?attachmentid=60253&stc=1&d=1390385972

post-29381-1416078079,9729_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς, τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσον αφορά το setup.

Ευτυχώς, υπάρχουν άπειροι οδηγοί στο net, just google it!!

Η περιπλοκότητα του όλου θέματος είναι στο ότι (σχεδόν) καμιά ρύθμιση δεν επηρεάζει μόνο ένα σημείο.

πχ για το toe in/out που αναφέρθηκε, λόγω του ότι ο εσωτερικός τροχός πάντα διαγράφει μικρότερο κύκλο, έχεις το καλύτερο κράτημα με toe out. Το πόσο toe out εξαρτάται από τη γωνία των στροφών. Για πολύ κλειστές γωνίες θές μεγάλο toe out, για μεγάλες μικρό!

Όμως το toe επίσης επηρεάζει το πόσο απότομα θα αντιδρά το αμάξι στις αλλαγές κατεύθυνσης. (μεγάλο toe out= γρήγορα και απότομα = πιθανή υπερστροφή στην είσοδο της στροφής)

Όλα στη ρύθμιση του setup έχουν να κάνουν με συμβιβασμούς, δηλαδή με 'αυτή' τη ρύθμιση κερδίζεις λίγο εδώ και χάνεις λίγο εκεί και ένα καλό setup είναι αυτό που βρίσκει μια καλή ισορροπία.

[MENTION=29381]akis_z80[/MENTION] στο drag θές την καλύτερη επαφή των κινητήριων τροχών με την άσφαλτο, δηλαδή μηδενικό camber.

Επίσης για τα λάστιχα ίσως να σου έδινε καλύτερους χρόνους αν σε δυνατά αυτοκίνητα στο 400ρι τα άφηνες λίγο πιο ξεφούσκωτα!

Link to comment
Share on other sites

Ποια όμως ειναι η ιδανική θερμοκρασία για τα λάστιχα για να ξέρω αν υπερθερμενονται η οχι;
Road legal tyres

Street and semislicks are road legal compounds, used on the road. They wear out slightly. Their main problem is overheating, but after you have overheat them you can wait and start again, they can give similar grip even after lots of km's. In the end they will wear and lose grip totally.

Street tyres optimum temp: 75°C - 85°C but "easy" under and over those temps. Very easy to overheat after some laps on a circuit, especially on fast corners.

Semislicks: 75°C - 100°C but a bit less grip under that and overheat quite faster over that. They have more grip of course and can resist more fast laps, but do not like much abuse and drifting. They wear gradually and lose grip km after km.

GT2 slicks: The main difference of the GT2 cars is that manufacturers are actively developing tyres during the season and bring different compounds on the various tracks. We can't of course simulate specific compounds for specific tracks, but we offer 5 different compounds

SuperSoft: 90-105°C Don't like to be driven under or over that range. They wear out very fast

Soft : 90-105°C as Supersofts. they wear out fast

Medium: 85°C-105°C as supersofts over their range. They wear out in a linear gradual way

Hard: 80-100°C a tiny bit easier than supersoft outside their range but nothing too radical. They wear just a tiny bit after the initial laps and then stay quite stable for a long time until they start to lose lot's of grip

SuperHard: 80-100°C as Hards. They wear a tiny bit and stay stable for lot's of laps until they let go.

GT3 slicks. The biggest difference between GT2 and GT3 cars are their tyres. GT3 tyres are fixed for the whole season and the organization decides what tyres the car have to use. We provide 3 compounds that are not equivalent to their GT2 counterparts (worse).

Softs: 80-110°C . Wear VERY fast. We've been told that they were actually used only for a couple of times in qualifying.

Mediums: 75-105°C Wear linearly and predictably. all around tyre

Hard: 70-100°C Wear a tiny bit after a couple of laps and stay stable for a long sting. Not great grip but they are predictable and can be used in a wide variety of tracks and temperatures. Often "forced" by regulations on cars.

The hypercars slicks (Zonda R and 599XX) are a bit worse parents of the GT3 tyres. Let's say a generation behind. Rest of their characteristics is very similar to the GT3 tyres.

Vintage F1 67 Tyres

We provide just one compound for such tyres, although we learned there were actually different compounds. As a matter of fact, there is documentation reporting that Jim Clark choose the tyre that permit him to slide more for the race at Monza. Unfortunately there is not enough documentation for the compounds so for now we stick with just one compound. If anybody has more info regarding the matter, I'd be happy to discuss with it.

optimum range 50-90°C The tyres are good at low temps, and can withstand overheating pretty well. The tyre wear is gradual, you can expect to do a full race without problems, except if you overdrive and overheat them too much.

The tyre ranges are not perfect ranges but a min max range that you might not be able to understand a difference in tyre grip. Temperatures are also vary quite widely from straight to inside a turn, so optimally you need a tyre that stays at the lower end of the optimum temperature just before the braking zone and at the higher end of the optimum temperature at the exit of the turn. Not so easy to obtain.

In AC going outside the optimum range, doesn't mean the car will become undriveable. This characteristic is a double sword. You might think the car is good, but you're not driving on the optimum grip, so you'll lose time without understanding it. There's depth to be found and explored within the AC tyre model.

Another hint for tyre temperatures, as in real life, use more camber to heat faster a part of the tyre tread and then this dissipate to the rest of the tyre. More camber, more heat, less camber, less heat.

Hope you find it interesting.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=13254]djkostas[/MENTION] Εννοείται πως κάθε ρύθμιση φέρνει πολλές αλλαγές, δεν τίθεται θέμα!

Τώρα για το drag.. Θεωρητικά έχεις σε όλα δίκιο, απλώς ανέφερα τι φέρνει ταχύτερους χρόνους στο τρέχον build του assetto corsa. Από τους χρόνους φαίνεται ότι το αρχικό παραπάνω σπινάρισμα του τροχού με το υψηλότερο camber, αντισταθμίζεται στη συνέχεια από την καλύτερη επιτάχυνση. Το ίδιο και με την πίεση των ελαστικών.. Με χαμηλές πιέσεις στους κινητήριους τροχούς δε γράφεται με τίποτα καλός χρόνος, παρά το γεγονός ότι η εκκίνηση είναι καλύτερη!

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ παιδιά για τους οδηγούς σας.

Μετά από πολύ διάβασμα , έκανα ένα setup στην 458 και δοκίμασα στην αγαπημένη μου imola.

Παλιός καλύτερος ever χρόνος κάπου στο 2:01:300 με το νέο tyre model.

Σήμερα RSR LiveTiming to Assetto Corsa

2 ερωτήσεις :

1. Πώς σηκώνουμε screenshot?

2. Πώς σηκώνουμε replay video στο youtube?

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ παιδιά για τους οδηγούς σας.

Μετά από πολύ διάβασμα , έκανα ένα setup στην 458 και δοκίμασα στην αγαπημένη μου imola.

Παλιός καλύτερος ever χρόνος κάπου στο 2:01:300 με το νέο tyre model.

Σήμερα RSR LiveTiming to Assetto Corsa

2 ερωτήσεις :

1. Πώς σηκώνουμε screenshot?

2. Πώς σηκώνουμε replay video στο youtube?

Lolll τι έκανες ρε συ στο Mugello;

Για screenshot πατάς F12 ingame και μετά από το Steam -> πατάς στο όνομά σου -> content -> screenshots - > upload screenshot.

Για video replay πρέπει να το κάνεις capture μόνος σου με κάποιο πρόγραμμα τύπου fraps, dxtory.

Link to comment
Share on other sites

akis_z80 έχω δει ότι έχεις κάνει πολύ καλό χρόνο με το ktm xbow στην magione.

Τον χρόνο τον έχεις κάνει με το παλιό tyre model ?

Αν ναι μπορείς να δεις αν έισαι πλέον πιο αργός εκει?

Τέλος θα το εκτιμουσα αν έγραφες τις ρυθμίσεις σου.

Χθες παιδεύτηκα και δεν κατάφερα τπτ καλύτερο από ένα 1:22:836 ...

2 αυτοκίνητα δεν μπορώ να τα κάνω καλά με τίποτα , αυτό και το Lotus 2 eleven.

Link to comment
Share on other sites

Mου'χε βγάλει τον αδόξαστο τότε. Πρέπει να είχα ρίξει καμιά 50ρια γύρους σερί, με τους πιο πολλούς στο 1:19.5-1:20.5. Θα κάνω έλεγχο το απόγευμα να δω πού βρίσκομαι.

[MENTION=15353]liakjim[/MENTION] ασαφή τα αποτελέσματα. 0,5 πιο αργός με το ktm, αλλά 0,7 sec πιο γρήγορος με την 458.

attachment.php?attachmentid=60280&stc=1&d=1390512015

post-29381-1416078082,534_thumb.png

Έγινε επεξεργασία από akis_z80
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.