wolves Μάϊος 19, 2016 #4721 Μάϊος 19, 2016 On 19/5/2016 at 8:26 ΠΜ, το μέλος djkostas έγραψε: Shift+Tab ingame έπρεπε να εμφανίζει τη σελίδα του steam. It doesn't ... Expand in game το εμφανιζει. Στο μενου δεν δουλευει γιατι ειναι περιεργη ιστορια το μενου του ac (html based) On 19/5/2016 at 8:35 ΠΜ, το μέλος Lazy Dog έγραψε: Ingame ολα μου τα apps εχουν μονιμα περιγραμμα...σαν να εχω τον κερσορα του mouse συνεχεια απο πανω τους Expand αυτο που σου εγραψε και ο δημητρης... με τα μικρα ασπρα βελακια μεγαλωνεις ή μικραινεις το app και μετα εισαι οκ...
Lazy Dog Μάϊος 19, 2016 #4722 Μάϊος 19, 2016 Βρε το εκανα αυτο με τα βελακια αλλά δεν το pin-ara...θα δοκιμασω το βραδυ
wolves Μάϊος 19, 2016 #4723 Μάϊος 19, 2016 On 19/5/2016 at 6:10 ΠΜ, το μέλος liakjim έγραψε: Η πίεση turbo μπορεί να ρυθμιστεί με τις ταχύτητες πχ στην 1η χαμηλότερη. Expand Λιγο πιο αναλυτικα γινεται γιατι δε το πιανω;
liakjim Μάϊος 19, 2016 #4724 Μάϊος 19, 2016 On 19/5/2016 at 10:46 ΠΜ, το μέλος wolves έγραψε: Λιγο πιο αναλυτικα γινεται γιατι δε το πιανω; Expand Κάποια αυτοκίνητα πχ η LaFerrari, έχουν άλλο turbo boost (πιο χαμηλό) στις κοντές ταχύτητες πχ 1η, 2α και στις πιο μακριές όπου η δύναμη περνάει κάτω, έχουν το full turbo boost. 1
gchristod Μάϊος 19, 2016 #4725 Μάϊος 19, 2016 (edited) On 19/5/2016 at 10:46 ΠΜ, το μέλος wolves έγραψε: Λιγο πιο αναλυτικα γινεται γιατι δε το πιανω; Expand Σε πολλά αυτοκίνητα, για να προστατευθούν τα μηχανικά μέρη (κιβώτιο, διαφορικό, ημιαξόνια) από το να δέχονται μεγάλες δυνάμεις χωρίς λόγο και/ή για καλύτερη πρόσφυση, μειώνεται η πίεση του τούρμπο μέσω του εγκεφάλου για να μειωθεί η μέγιστη ροπή όταν είναι επιλεγμένες οι "κοντές" ταχύτητες, συνήθως 1η και 2η. Παράδειγμα η Ferrari California T αν θυμάμαι καλά. Edit: Απόσπασμα από pistonheads: "This motor is clearly capable of producing more torque than the rear axle can handle, but Ferrari has seen its best chance to replicate the feel of increased power and performance as the revs increase. We're now accustomed to people limiting the torque of these new turbo motors in the lower gears, but Ferrari has gone a step further and mapped each gear with its own individual torque curve" http://www.pistonheads.com/regulars/ph-chrisharris/ferrari-california-t-review/30096 Έγινε επεξεργασία Μάϊος 19, 2016 από gchristod 1
liakjim Μάϊος 19, 2016 #4726 Μάϊος 19, 2016 On 18/5/2016 at 8:16 ΜΜ, το μέλος spyder έγραψε: Εχει ένα είδος παθητικής τετραδιεύθυνσης που δεν μου άρεσε και το είχα καταργήσει με σκληρά bushings. Είχα το προηγούμενο μοντέλο (1990) αλλά θυμάμαι πως το είχε και το επόμενο. Το Mazda RX-7 FC3S χρησιμοποίησε ένα σύστημα που ονομάζεται Dynamic Tuned Suspension System (DTSS). Το DTSS επιτρέπει στους πίσω τροχούς να στρίβουν με βάση το πόσο G δύναμη παράγεται στις στροφές. Όταν λειτουργεί σωστά αυτό βοηθά στη βελτίωση της μέγιστης ικανότητες στις στροφές. Στις στροφές οι δυνάμεις που λειτουργούν στην πίσω σε όρθια θέση προκαλούν μέχρι περίπου 1 βαθμό toe-in στο εξωτερικό τροχό σε μία στροφή. Το αγγλικό κείμενο: On the FC3S RX-7's Mazda used a system that they called the Dynamic Tuned Suspension System (DTSS). DTSS allows the rear wheels to steer based on how much G force is being generated while cornering. When working correctly this helps improve maximum cornering abilities. In stock form, cornering forces operating on the rear upright cause up to approximately 1 degree of toe-in on the outside wheel in a turn. This characteristic tends to compensate for driver input or road variations that might cause a vehicle to go out of control. However, this same characteristic also interferes with the feedback that a sensitive driver needs to operate his car near the limit of adhesion and generally reduces the ultimate cornering force. Expand Και τι λέει ο Αριστοτέλης : It's not an active rear steering. Simply put, there are bushings in the suspension that depending on the load, bend in one way or another, slightly steering the wheels about 0.3° against the front steering wheel angle if the g's are less than 0.5g, or at the same front steering wheel angle if the g forcers are superior to 0.5g There is no way to simulate this with bump steer, you need the have both rear wheels steering to the same direction and the opposite depending on the load. We can now simulate this. EDIT: since the effect is cool but not so precise (and passive) it is usually eliminated from tuned cars with harder bushings. As a matter of fact our tuned RX7 car doesn't have it. We did some homework On the contrary, R34 system is active. It turns the rear wheels differently depending on the front steer, g forces, yaw angles etc. 3
akis_z80 Μάϊος 19, 2016 #4727 Μάϊος 19, 2016 @spyder ως κάτοχος αυτοκινήτου με τέτοιο σύστημα, πού αποδίδεις ότι οι πιο πολλοί enthusiasts (τουλάχιστον στα nissan) έψαχναν τρόπους να καταργήσουν το all wheel steering; Λόγω της περίεργης/απρόβλεπτης συμπεριφοράς κάτω από κάποιες συνθήκες;
spyder Μάϊος 19, 2016 #4728 Μάϊος 19, 2016 Πρώην κάτοχος πια έχει πουληθεί σε γείτονα πριν 15 χρόνια, θυμάμαι ότι είχε περίεργη συμπεριφορά ανάλογα με τη ταχύτητα πάνω στη στροφή, δεν με προβλημάτιζε αλλά υπήρχε μία ασάφεια στους πίσω τροχούς. Ημουν στο εξωτερικό και το αμάξι το έφερα απ'εξω και τη μετατροπή την έκανα έξω οπότε η εμπειρία μου σε ελληνική άσφαλτο δεν τη ξέρω. Στη καλή άσφαλτο του εξωτερικού που ούτε καν σπινιάριζε (είχε και μπλοκέ που τα ελληνικά δεν είχαν) ένιωθες λίγο πίσω να στρίβει αλλά δύσκολα άκουγες τα λάστιχα να ζορίζονται, με τη κατάργηση του τα πίσω λάστιχα μπορούσα να τα ζορίσω σε στροφή για να ακουστούν. Απρόβλεπτη συμπεριφορά πάντως δεν είχε αν και το κατήργησα σύντομα το σύστημα γιατί έστελνα το αμάξι Ελλάδα και βιαζόμουν να του βάλω mods. Μου έχει λείψει το γκάζι του γύρω στα 300 άλογα ιπποδρόμου είχε 2
liakjim Μάϊος 19, 2016 #4729 Μάϊος 19, 2016 Ψάχτε server στην vallelunga classic με nissan r34. Χαμός
liakjim Μάϊος 19, 2016 #4730 Μάϊος 19, 2016 Φάτε έναν μ@λάκα σε ABC server και ήμουν μπροστά με έναν τύπο που είχαμε τρελή μάχη. 1
GoMaR Μάϊος 19, 2016 #4731 Μάϊος 19, 2016 χαχαχαχαχαχα.να ήμασταν σε lan party, θα του είχα κάνει το τιμόνι κολάρο 1
akis_z80 Μάϊος 19, 2016 #4733 Μάϊος 19, 2016 Καλά τα triples και οι μεγάλες οθόνες αλλά το μέλλον είναι εδώ: VR, άλλα επίπεδα immersion!!! 3
liakjim Μάϊος 19, 2016 #4734 Μάϊος 19, 2016 Νομίζω με το 1.6 , η KUNOS ξεπέρασε τον εαυτό της και πλέον ο ανταγωνισμός έχει μείνει πολύ πίσω : https://gyazo.com/837331cf848aa717d020a38298cb480d Λατρεύω όλο το Pack, με εξαίρεση το mx5 cup που ακόμα με ξενίζει λίγο. Μάλλον γιατί είμαι πολύ αργός με αυτό. 2
liakjim Μάϊος 19, 2016 #4735 Μάϊος 19, 2016 Τα τρέχοντα SRS events ( όσοι δεν έχουν δοκιμάσουν, να το κάνουν, οι αγώνες είναι πάντα καθαροί και ανταγωνιστικοί) Περισσότερο info 2
wolves Μάϊος 19, 2016 #4736 Μάϊος 19, 2016 On 19/5/2016 at 5:43 ΜΜ, το μέλος liakjim έγραψε: Λατρεύω όλο το Pack, με εξαίρεση το mx5 cup που ακόμα με ξενίζει λίγο. Μάλλον γιατί είμαι πολύ αργός με αυτό. Expand Νομιζω οτι ενα cup με αυτο θα ειναι epic. 4
liakjim Μάϊος 19, 2016 #4737 Μάϊος 19, 2016 On 19/5/2016 at 5:59 ΜΜ, το μέλος wolves έγραψε: Νομιζω οτι ενα cup με αυτο θα ειναι epic. Expand
wolves Μάϊος 19, 2016 #4738 Μάϊος 19, 2016 On 19/5/2016 at 5:56 ΜΜ, το μέλος liakjim έγραψε: Τα τρέχοντα SRS events ( όσοι δεν έχουν δοκιμάσουν, να το κάνουν, οι αγώνες είναι πάντα καθαροί και ανταγωνιστικοί) Expand Βαλε και κανα λινκ...
Lazy Dog Μάϊος 19, 2016 #4739 Μάϊος 19, 2016 (edited) Μην εισαι αρνητικος...ευκαιρια θα ειναι να το μαθεις κιολας Έγινε επεξεργασία Μάϊος 19, 2016 από Lazy Dog
aliakas Μάϊος 19, 2016 #4740 Μάϊος 19, 2016 On 19/5/2016 at 4:12 ΜΜ, το μέλος akis_z80 έγραψε: Καλά τα triples και οι μεγάλες οθόνες αλλά το μέλλον είναι εδώ: VR, άλλα επίπεδα immersion!!! Expand λογικά όπου να΄ναι θα σου έρθει να μας πεις εντυπώσεις από πρώτο χέρι ένα cardboard που έχω πάντως μου φαινεται παράξενο που δεν μπορώ να δω το τιμόνι μου τις ταχύτητες κτλ
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now