Jump to content



Recommended Posts

(edited)

Να ρωτήσω, υπάρχει κάποιος στην παρέα με T500RS? Θα ΄θελα να ανταλλάξω απόψεις για τα settings του AC.
Μετά το update σε 1.7 και το dlc παρατήρησα έντονες δονήσεις σε ταχύτητες άνω των 230-250χλμ στην ευθεία ειδικά με τις F1.
Έχω το gyro=1, που παλαιότερα διόρθωνε το φαινόμενο. Και τώρα το μειώνει από το να το έχω off, αλλά δεν το εξαλείφει. 
Έκανα και ένα verify για corrupted files, άλλα δεν άλλαξε κάτι.
Οι τωρινές μου ρυθμίσεις είναι ως εξής:
Driver:

Overal Strenth	100%
Constant	100%
Periodic	100%
Spring		0%
Damper		65%

Στο AC:

Gain		100%
Filter		0%
Min.Force	0%
Kerb fx.	30%
Road fx.	30%
Slip fx.	10%

Από το FFB αποσκοπώ στην όσο πιο ρεαλιστική του απόδοση(αίσθηση, δύναμη, βάρος), ασχέτως κούρασης. Ξέρω DD δεν είναι :(
Έχω δοκιμάσει κατά καιρούς άλλες ρυθμίσεις από γύρω, αλλά βλέπω μεγάλες αποκλίσεις(πολύ ελαφρυά τιμόνια, χωρίς νεύρο).
Οποιαδήποτε συμβουλή, ευπρόσδεκτη :)

Έγινε επεξεργασία από jumaru99
  On 18/7/2016 at 8:24 ΠΜ, το μέλος jumaru99 έγραψε:

Από το FFB αποσκοπώ στην όσο πιο ρεαλιστική του απόδοση(αίσθηση, δύναμη, βάρος), ασχέτως κούρασης. Ξέρω DD δεν είναι :(
Έχω δοκιμάσει κατά καιρούς άλλες ρυθμίσεις από γύρω, αλλά βλέπω μεγάλες αποκλίσεις(πολύ ελαφρυά τιμόνια, χωρίς νεύρο).
Οποιαδήποτε συμβουλή, ευπρόσδεκτη :)

Expand  

Δε ξέρω για τη T500 αλλά έχοντας πολύ δυνατές ρυθμίσεις στο παρελθόν στην G27 μου, θα σου πρότεινα να ρίξεις κατα πολύ τα:

Gain, Road , kerb και slip!! Οι τιμές που έχεις είναι αρκετά μεγάλες!!! βέβαια εξαρτάται και από το ffb που εσύ θέλεις να έχεις!!

  • Like 1
(edited)

Ολα "0" τα εχω στην G27(εκτος απο το gain εννοειται)

Έγινε επεξεργασία από Lazy Dog

εγω ειχα μεχρι χθες gain 80%  και road / kerb / slip 5%  , τωρα εχω  80% gain road 70% kerb 10% και slip 10%

μου φαινεται αρκετα καλυτερα.

  On 18/7/2016 at 8:24 ΠΜ, το μέλος jumaru99 έγραψε:

Να ρωτήσω, υπάρχει κάποιος στην παρέα με T500RS? Θα ΄θελα να ανταλλάξω απόψεις για τα settings του AC.
Μετά το update σε 1.7 και το dlc παρατήρησα έντονες δονήσεις σε ταχύτητες άνω των 230-250χλμ στην ευθεία ειδικά με τις F1.
Έχω το gyro=1, που παλαιότερα διόρθωνε το φαινόμενο. Και τώρα το μειώνει από το να το έχω off, αλλά δεν το εξαλείφει. 
Έκανα και ένα verify για corrupted files, άλλα δεν άλλαξε κάτι.
Οι τωρινές μου ρυθμίσεις είναι ως εξής:
Driver:

Overal Strenth	100%
Constant	100%
Periodic	100%
Spring		0%
Damper		65%

Στο AC:

Gain		100%
Filter		0%
Min.Force	0%
Kerb fx.	30%
Road fx.	30%
Slip fx.	10%

Από το FFB αποσκοπώ στην όσο πιο ρεαλιστική του απόδοση(αίσθηση, δύναμη, βάρος), ασχέτως κούρασης. Ξέρω DD δεν είναι :(
Έχω δοκιμάσει κατά καιρούς άλλες ρυθμίσεις από γύρω, αλλά βλέπω μεγάλες αποκλίσεις(πολύ ελαφρυά τιμόνια, χωρίς νεύρο).
Οποιαδήποτε συμβουλή, ευπρόσδεκτη :)

Expand  

Εγώ έχω TX. Overall strength 100% μου κάνει υπερβολή, θα έχεις clipping. Βάλε 75% και damper 25%. Ingame άσε το gain 100% και minimum force 5% και slip 20.

(edited)

@gchristod τo minimum force το 'χω 0% γιατί χρησιμοποιώ το LUT generator του Άκη.
@akis_z80 το overall strength το μείωσα στο 60%, κι όντως το φαινόμενο εξασθένησε, λογικό.
Μεγάλη διαφορά όμως στο βάρος/αίσθηση του τιμονιού, πρέπει να το συνηθίσω πάλι.. 


@Lazy Dog @Georgiadis Giorgos αν τα κατεβάσω περισσότερο δεν νοιώθω πχ. ότι πατάω στο kerb,
το καταλαβαίνω μετά μόνο οπτικά ή από την απώλεια grip. Στα roadcars με της μαλακές αναρτήσεις,
ίσως οι διαφορές είναι μικρές, αλλά σε σκληρές αναρτήσεις νομίζω χάνεται πολύ η αίσθηση.
Σίγουρα προσφέρει "προστριβές/κόντρες", αλλά από την αίσθηση "βουτύρου"..
Τουλάχιστον αυτά ισχύουν με το δικό μου τιμόνι, για να μην παρεξηγηθώ.

Ευχαριστώ πάντως όλους σας. :D

 

Υ.Γ. Τώρα είδα και στο forum του AC, κάποιους να αναφέρουν το θέμα τον κραδασμών στην ευθεία με Τ300.
Ίσως είναι κάτι γενικότερο, γιατί το φαινόμενο ακόμα και να υπήρχε, δεν ήταν τόσο έντονο, ακόμα και με τα προηγούμενα settings.

 

Υ.Γ.2 Πρέπει κάποια στιγμή να θυμηθώ να αλλάξω και το ανεμιστηράκι της, που μου 'χει σπάσει τα νεύρα!:wall:

Έγινε επεξεργασία από jumaru99
  • Like 2
  On 18/7/2016 at 3:32 ΜΜ, το μέλος jumaru99 έγραψε:

τo minimum force το 'χω 0% γιατί χρησιμοποιώ το LUT genarator του Άκη.
το overall strength το μείωσα στο 60%, κι όντως το φαινόμενο εξασθένησε, λογικό.
Μεγάλη διαφορά όμως στο βάρος/αίσθηση του τιμονιού, πρέπει να το συνηθίσω πάλι.. 

Expand  

Μετά την αλλαγή στο overall strength πρέπει να ξανακάνεις την διαδικασία wheelcheck-lutgenerator. Αν φυσικά δε σου αρέσει η αίσθηση, μπορείς να  γυρίσεις στα settings που είχες!

  • Like 1
(edited)

Για οποιον δεν θυμαται ή για οποιον θελει να πρωτοδοκιμασει το lut gen του aki(το ειχα γραψει πριν καιρο εδω)

 

:)

  Reveal hidden contents

 

Έγινε επεξεργασία από Lazy Dog
  • Like 2
  On 18/7/2016 at 3:35 ΜΜ, το μέλος akis_z80 έγραψε:

Μετά την αλλαγή στο overall strength πρέπει να ξανακάνεις την διαδικασία wheelcheck-lutgenerator. Αν φυσικά δε σου αρέσει η αίσθηση, μπορείς να  γυρίσεις στα settings που είχες!

Expand  

Γιατι αυτο ; Αφου δε διαβαζει δεδομενα απο το παιχνιδι αλλα απευθειας απο το Hardware..Σωστα η εχω καταλαβει λαθος ;

  On 18/7/2016 at 4:25 ΜΜ, το μέλος GoMaR έγραψε:

Γιατι αυτο ; Αφου δε διαβαζει δεδομενα απο το παιχνιδι αλλα απευθειας απο το Hardware..Σωστα η εχω καταλαβει λαθος ;

Expand  

Σωστά. To overall strength είναι του driver και όχι του παιχνιδιού όμως.

  • Like 1

α overall εννοουσες απο τους drivers.Ενταξει νομιζα οτι εννοουσες το gain (in game) My bad 

γεια σας παιδια... εχω ενα θεμα με την g27... εκει που παιζω κανονικα σταματαει να ακουει το τιμονι και κανει calibate μονη της με αποτελεσμα να μου χαλαει τον "αγωνα"... εχει τυχει σε κανεναν; ξερετε τι μπορει να φταιει;

 

μου ειχε τυχει και πριν εναν μηνα που ειχε γινει καποιο μπερδεμα με τους drivers... μετα το αντιμετωπισα και τωρα αρχισε ξανα απο χθες... το θεμα ειναι οτι φοβαμαι μηπως εχει κατι το optical disc encoder... 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.