Jump to content




acct

Recommended Posts

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply
Εντυπωσιακή δουλειά, από έναν μόνο άνθρωπο! Ελπίζω να μην είναι υπερβολικά περίπλοκο, φαίνεται πολύ καλοφτιαγμένο πάντως.

που μου ξέφυγε αυτό ;;;;

Ένας άνθρωπος;;;; :tw:

Link to comment
Share on other sites

που μου ξέφυγε αυτό ;;;;

Ένας άνθρωπος;;;; :tw:

Yep. Όλος ο κώδικας, όλα τα γραφικά, όλα τα ηχητικά εφέ και χωρίς να χρησιμοποιήσει έτοιμη game engine. Το ιστορικό του παιχνιδιού που είχε ανέβει με αφορμή την επέτειό του είναι πολύ κατατοπιστικό. :p

Link to comment
Share on other sites

Yep. Όλος ο κώδικας, όλα τα γραφικά, όλα τα ηχητικά εφέ και χωρίς να χρησιμοποιήσει έτοιμη game engine. Το ιστορικό του παιχνιδιού που είχε ανέβει με αφορμή την επέτειό του είναι πολύ κατατοπιστικό. :p

τότε;

100000 % το αγοράζω να τον υποστηρίξω κιόλας.:crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή την προσθήκη στο παιχνίδι της δυνατότητας παρακολούθησης μεμονωμένων χωρικών, κυκλοφόρησε ακόμη ένα σύντομο βίντεο.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=6oJW013U638]Banished - Follow Mode - YouTube[/ame]

Παράλληλα, μαθαίνουμε ότι προστέθηκαν καρότσια που διευκολύνουν τη μεταφορά περισσότερων αγαθών, ενώ ο κώδικας που δρομολογεί τους χωρικούς διαχωρίστηκε σε δικό του νήμα...

Αν και μπορεί το περιεχόμενο των βίντεο που έχουν κυκλοφορήσει να με παραπλανά, δε θα είχα πρόβλημα αν το παιχνίδι κυκλοφορούσε την ερχόμενη εβδομάδα.

Link to comment
Share on other sites

Banished is bug free atm... και μπορεί να συνεχίσει να τρέχει όσο εγκαθίστανται νέοι οδηγοί για την κάρτα γραφικών. :)

Κατά τα άλλα, μαθαίνουμε συνοπτικά πώς θα λειτουργούν τα νεκροταφεία:

* ορίζοντας μια περιοχή ως νεκροταφείο, οι σοροί των νεκρών τοποθετούνται εκεί, εφόσον υπάρχει χώρος

* αν δεν υπάρχει χώρος, οι συγγενείς του εκλιπόντος γίνονται περισσότερο δυστυχισμένοι για μερικά χρόνια

* όλοι οι χωρικοί ενίοτε επισκέπτονται το νεκροταφείο και όσοι ζουν κοντά του είναι περισσότερο ευτυχισμένοι (rly?) :blink:

* σταδιακά τα μνήματα εξαφανίζονται και οι τάφοι μπορούν να ξαναχρησιμοποιηθούν

* αν καταστρέψουμε το νεκτροταφείο, η περιοχή μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνον όταν εξαφανιστούν όλοι οι τάφοι

Screenshot88-300x168.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μαζί σου! Μοιάζει αρκετά περιποιημένο ήδη, οπότε υποψιάζομαι ότι o φίλος μας ο Luke πρέπει να είναι σε διαπραγματεύσεις για την κυκλοφορία. Ακόμη κι αν συζητάμε για το Steam, νομίζω ότι έχει περάσει κατά πολύ το στάδιο του early access, οπότε περιμένουμε την τελική έκδοση.

Ετοιμάσου για ανεμοστρόβιλους στην 50ρα! Εδώ που τα λέμε, και ένα σενάριο "Zombies from the grave" δε θα ήταν άσχημο. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Μαζί σου! Μοιάζει αρκετά περιποιημένο ήδη, οπότε υποψιάζομαι ότι o φίλος μας ο Luke πρέπει να είναι σε διαπραγματεύσεις για την κυκλοφορία. Ακόμη κι αν συζητάμε για το Steam, νομίζω ότι έχει περάσει κατά πολύ το στάδιο του early access, οπότε περιμένουμε την τελική έκδοση.

Ετοιμάσου για ανεμοστρόβιλους στην 50ρα! Εδώ που τα λέμε, και ένα σενάριο "Zombies from the grave" δε θα ήταν άσχημο. :devil:

Χμμμ δεν θα με χαλούσε.

Ειλικρινά αν βγεί και 40€ θα τα δώσω,γιατί πολύ απλά το έκανε ένα μόνο του άτομο,παρότι έχει πείρα και γενικότερα,και άλλες εταιρίες με 4938293498 υπαλλήλους και πάλι τέτοια δουλειά δεν κάνουν βιάζονται για να βγάλουν τα παιχίδια.

Όσο για την 50 άρα ,ναι ...όσο για το σενάριο σου επίσης ναι, αλλά όχι σε αυτό ,ας πούμε οτι μπορεί να έχεις επιλογή ώστενα τα βάλεις τα zombie ξέρω γω και να έχεις και συναγερμούς και πως πρέπει να προφυλαχθούν οι χωρικοί κτλ.

με άρεσει έτσι όπως είναι ακιρβώς τώρα,αλλά αν βάλει και άλλα εφφέ δεν θα με χαλάσουν καθόλου όμως.:magic:

Link to comment
Share on other sites

Για κανένα 20ρικο το υπολογίζω να σου πω την αλήθεια, αλλά θα το δούμε. Το σενάριο με τα ζόμπι το λέω χαριτολογώντας, γιατί όταν πρωτοξεκίνησε το παιχνίδι ήταν σε στυλ top-down survival zombie game. Θα είχε πλάκα να βάλει κανένα τέτοιο σενάριο ως easter egg.

Συμφωνώ όμως ότι η προσοχή στη λεπτομέρεια βάζει τα γυαλιά σε ολόκληρα στούντιο.

Link to comment
Share on other sites

Μετά τις βελτιώσεις στο πώς παίζει και πώς φαίνεται, σειρά είχαν επεμβάσεις στο πώς ακούγεται το παιχνίδι. Μπορείτε να διαβάσετε όλες τις λεπτομέρειες ή απλά τη σύνοψη παρακάτω. :)

The audio system in Banished is pretty simple overall – it just plays mono or stereo samples with some left/right pan and volume adjustments. There’s simple sounds attached to actions – someone chopping down a tree, or working in the soil. Events that occur during animations start these sounds and they are simply attenuated based on the camera position.

Ambient sounds work in a similar manner, but the attenuation works differently. If the audio system finds 10 river audio emitters in view, it will pick the loudest one and play a single looping effect. There’s also a fancier environmental ambient emitter that chooses which sounds to play based on the environment. If the area of the emitter contains mostly trees, it will chose to play an ambient of a forest – mostly birds and wind in the trees. If it the area is mostly open, an ambient of a field with crickets plays. If it’s mostly full of water, it will play the sound of frogs and the occasional water droplet. The environmental emitter also takes the season into account. When winter comes, the birds, crickets, and frogs fade away, and are replaced by the noise of wind and the noise of bare trees branches hitting each other.

Link to comment
Share on other sites

Καλή φαση, μπράβο στον τυπά. Περιμένουμε να το δουμε σε τελική έκδοση

Εχω παρατηρήσει ότι τελευταία γίνονται προσπάθειες να βγουν παιχνίδια με ουσιώδες gameplay από μικρές ομάδες. Μετα το prison architect, είναι το 2ο τέτοιο παιχνίδι που συναντώ.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικά φαινόταν πιθανή η κυκλοφορία 4 διαφορετικών εκδόσεων του παιχνιδιού: x32/x64 - dx9/dx11. Τελικά, μετά από μερικές αλλαγές στον κώδικα, οι δύο διαφορετικοί renderers χωρίστηκαν σε διαφορετικές βιβλιοθήκες που καλούνται από το βασικό πρόγραμμα και οι 4 εκδόσεις έγιναν αμέσως δύο. Ενώ θα αρκούσε μόνο η 32μπιτη, μετά από λίγα παρακάλια φαίνεται ότι θα συμπεριληφθεί και η 64μπιτη.

Πάντως, το 95% των καρτών στην καταγραφή του Steam είναι post-dx9, οπότε ίσως είναι άδικος κόπος. Όμως, το εντυπωσιακό είναι ότι με τη νέα μεθοδολογία είναι σχετικά απλό να φτιαχτεί ένα OpenGL renderer πχ και να δούμε το παιχνίδι να τρέχει natively σε linux ή SteamOS. Χώρια ότι με τις παλιότερες αλλαγές μπορεί να αλλάζει renderer από το μενού, χωρίς επανεκκίνηση του παιχνιδιού. Not bad!

Αυτή τη στιγμή ετοιμάζεται το tutorial και νομίζω ότι όπου να' ναι περιμένουμε ημερομηνία!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, παρεξηγήσατε. Προφανώς το θέμα πλέον είναι άνευ ουσίας, αλλά φιλοσοφικά κι εγώ συμφωνώ με το σκεπτικό.

Αυτή τη στιγμή, ο μόνος λόγος για την 64μπιτη έκδοση θα ήταν η πρόσβαση σε επιπλέον μνήμη. Από ό,τι περιγράφει, η μέγιστη κατειλημμένη μνήμη στις μέχρι τώρα δοκιμές ήταν 320 ΜΒ. Μέχρι τα ~2GB που έχει διαθέσιμα προς χρήση η 32 μπιτ έκδοση, είναι χαώδης η διαφορά.

Οπότε, αρχίζει να έχει σημασία μόνο αν συζητήσουμε για modding, ή για μελλοντικές αλλαγές σε animations, texture sizes, map sizes κτλ. Ακόμη κι έτσι όμως, πάρα πολλά παιχνίδια που κυκλοφορούν έστω και αυτό το διάστημα -χωρίς τόσες βελτιστοποιήσεις- είναι αποκλειστικά 32 μπιτ.

Για λόγους απλούστευσης εγώ δε θα είχα αντίρρηση να είναι διαθέσιμη μετά την κυκλοφορία σε χωριστό download η 64μπιτη έκδοση για όσους την προτιμούν. Το ουσιώδες, που ήταν η σύμπτυξη των 2 renderers, το έκανε ήδη. Αντίθετα, ακόμη και το Civilization V με ρωτάει με launcher αν θέλω dx9.

Link to comment
Share on other sites

Το παιχνιδάκι τρέχει σε P4 @ 3GHz, 6600 GT, 2 GB RAM, σε 1024x768 και με dynamic shadows με 20-40 FPS και με λειτουργικό Windows XP. Δεν ξέρω αν πρέπει να χαρώ ή να ανησυχήσω... :)

Πάντως, συμπτωματικά αυτό είναι ακριβώς το PC που είχα κι εγώ γύρω στο 2004-2006, με τη διαφορά ότι σταδιακά πρέπει να του είχα βάλει 4 GB... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.