Jump to content




acct

Recommended Posts

Το Banished είναι ένα παιχνίδι στρατηγικής που αποκαλύφθηκε πρόσφατα και αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2013. Ο παίχτης θα είναι επικεφαλής μιας μικρής ομάδας αποίκων, που εκδιωγμένοι από την πατρίδα τους προσπαθούν με ελάχιστες προμήθειες να κατασκευάσουν έναν νέο οικισμό.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=1xKbwGxUb18]Banished Trailer (Alpha Build) - YouTube[/ame]

Πρωταρχικός στόχος είναι η επιβίωση των λιγοστών κατοίκων και στη συνέχεια η κατασκευή μιας πόλης που αναπτύσσεται και ευημερεί. Όπως σε κάθε παραδοσιακή κοινωνία, θα μπορείτε να αξιοποιήσετε τους κατοίκους ως κυνηγούς, τροφοσυλλέκτες, αγρότες, ψαράδες, αλλά θα πρέπει να βρείτε την ισορροπία που θα κάνει των οικισμό βιώσιμο μακροπρόθεσμα.

Το παιχνίδι αναπτύσσεται από έναν άνθρωπο (!) μέσω της εταιρείας του Shining Rock Software σε κώδικα γραμμένο από την αρχή κι όχι βασισμένο σε κάποια γνωστή game engine. Αυτή τη στιγμή θεωρείται alpha, αλλά δεν αποκλείεται σύντομα να το δούμε στο Kickstarter ή στο Steam Greenlight.

Εκτός από το παραπάνω λίγο αδιάφορο trailer, αν έχετε 5' ρίξτε μια ματιά και στο παρακάτω βίντεο, που περιγράφει πιο αναλυτικά τη δυναμική του παιχνιδιού:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=bBGX0dl5Ziw]Banished Gameplay (Alpha Build) - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Υπομονή, ακόμη δεν ξέρουμε πώς θα κυκλοφορήσει. Από ό,τι ανέφερερα ακροθιγώς, έχει γίνει κουβέντα και για Kickstarter και για Greenlight (instant vote), αλλά μου αρέσει πολύ η νοοτροπία "θέλω να είναι όσο πιο έτοιμο γίνεται". Πραγματικά ανυπομονώ. Και μου φαίνεται και αρκετά ρεαλιστικός ο στόχος να κυκλοφορήσει μέσα στο 2013.

Παρεμπιπτόντως, να δύο παραδείγματα χαρακτηριστικά της νοοτροπίας του δημιουργού που μου έκαναν εντύπωση και μου δίνουν μεγαλύτερη αισιοδοξία για το τελικό αποτέλεσμα.

1. I know PC’s have gigabytes of memory now, but I come from game console programming where memory is precious. I saved about 25 megabytes with of memory with the format and size changes, while increasing the quality of ambient occlusion maps! Hoorah!

2. So when load times got to be around thirty seconds I noticed, and properly investigated with a code profiler. [...] Fixed that, and now the loading time is now under 2 seconds. Guess I did things right. Mostly. Phew.

Αν αναλογιστεί κανείς ότι ο ίδιος άνθρωπος κάνει Design, Programming, Art, Sound assets με την ίδια αφοσίωση, είναι ένα παιχνίδι στο οποίο φαίνεται ότι αξίζει να δώσω τα λεφτά μου. Ειδικά αφού αν πάει καλά δεν αποκλείεται να ακολουθήσει και η συνέχεια, με μια μικρή ομάδα από πίσω.

Το τωρινό δίλημμα φαίνεται ότι είναι αν θα έχει combat ή όχι. Προσωπικά αμφιταλαντεύομαι, δεν είναι εντελώς προφανής η απάντηση. Μάλλον θα το προτιμούσα σκέτο sim αν είναι να χάσει το βάθος του city-building με αντάλλαγμα να μπορείς να σκοτώνεις τους ιθαγενείς.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Από τις λίγες ορατές αλλαγές το τελευταίο διάστημα είναι η προσθήκη νέων προτύπων για τα σπίτια, για μεγαλύτερη ποικιλία. Παράδειγμα τα παρακάτω πετρόχτιστα σπίτια, που χρειάζονται λιγότερα καυσόξυλα για να μείνουν ζεστά, αλλά απαιτούν περισσότερα ξύλο και πέτρα για την κατασκευή τους.

StoneHouses-1024x576.jpg

Αντίστοιχα, πλέον είναι δυνατή και η κατασκευή πέτρινων καλντεριμιών και η σύνδεση τους, όπως για παράδειγμα στην παρακάτω πλατεία. Αν η μεγαλύτερη ταχύτητα των χωρικών στον πέτρινο δρόμο θα δικαιολογεί το κόστος σε πέτρα, θα φανεί στην πορεία.

PavedRoads-1024x576.jpg

Στο μουσικό κομμάτι, φαίνεται ότι το χαλί δε θα επιλέγεται πλέον τυχαία, αλλά θα σχετίζεται και με την εποχή, την υγεία και την ευημερία των κατοίκων.

Τέλος, από το Q&A II σταχυολογώ μερικά σημαντικά:

Ημ/νία κυκλοφορίας; Q3/13 (εκτός απροόπτου)

Πόσο γρήγορα προχωράει το παιχνίδι; ~8 ώρες για να γεμίσει το 1/8 του χάρτη. Ενδέχεται να προστεθούν μεγαλύτεροι χάρτες.

Φυσικές ή άλλες καταστροφές; Λιμός, υπερπληθυσμός, ασθένειες, υποθερμία, καταστροφές σπαρτών / οικόσιτων ζώων... Ενδέχεται να προστεθούν πυρκαγιές ή άλλες καταστροφές.

Κάστρα; Για την ώρα όχι, αφού δεν υπάρχει ανάγκη για άμυνα απέναντι σε εξωτερικούς εχθρούς.

Τεχνολογική εξέλιξη στο χρόνο; Όχι, απλές αναβαθμίσεις, αλλά καμιά ιδιαίτερη τεχνολογική πρόοδος.

Modding; Για την ώρα, όχι.

Multiplayer; Κατηγορηματικά όχι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μπόλικες νέες φωτογραφίες από το παιχνίδι, που φαίνεται ότι προχωράει καλά. Μια χειμωνιάτικη:

s1.jpg

Δυστυχώς, στις πιο κοντινές αρχίζει να φαίνεται η χαμηλή ανάλυση στα textures και γενικά ότι δεν είναι δυνατό ένας άνθρωπος να κάνει τα πάντα τέλεια. Παρόλα αυτά, εξακολουθεί να μοιάζει πολύ ενδιαφέρον!

Αν κανείς ενδιαφέρεται και για τις πιο τεχνικές λεπτομέρειες, ας ρίξει μια ματιά και στο πώς θα λειτουργεί το AI των χωρικών.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αφού εγκαταλείφθηκε η ιδέα της αμειψισποράς και αγρανάπαυσης για τις καλλιέργειες (πάλι καλά), προστέθηκαν νέες επιλογές για ποικιλία:

Κολοκύθες

Pumpkins-1024x576.jpg

Οπωροφόρα

Screenshot12-1024x576.jpg

Ορίστε και 2 γενικά πλάνα από απροσδιόριστες καλλιέργειες (σε χαμηλή ανάλυση το παιχνίδι μοιάζει πολύ εντυπωσιακό, από κοντά πάσχει λίγο):

Ag1.jpg

Ag0.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το προηγούμενο διάστημα όλη η κουβέντα ήταν για τη βελτιστοποίηση του κώδικα του παιχνιδιού, ειδικά του υποσυστήματος των γραφικών. Αν και μου άρεσε να βλέπω πώς από DX9/310 MB VRAM κατέληξε σε DX11/74 MB VRAM και ~10% περισσότερα fps, δεν ήταν και συγκλονιστικά ενδιαφέρον υλικό.

Αν παρ' όλα αυτά θέλετε να το διαβάσετε από χόμπι ή επαγγελματική διαστροφή:

Adventures in Optimization…

Prototype code…

Addendum to Optimization…

Σύνοψη: λογικά θα έχουμε εκδόσεις 32/64 bit, DX9/DX11, με καλύτερη προφανώς την 64/DX11.

Κατά τα άλλα, οι πρώτες εικόνες με εποχικά καιρικά φαινόμενα έχουν πλάκα (μεγαλύτερη ανάλυση εδώ).

Χειμώνας

Env_Winter-1024x576.jpg

Φθινόπωρο

Env_Autumn-1024x576.jpg

Άνοιξη

Env_Spring-1024x576.jpg

Καλοκαίρι

Env_Summer-1024x576.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Μια πλευρά του παιχνιδιού που προσωπικά πιστεύω ότι χωλαίνει λίγο είναι τα μενού και το γενικότερο interface. Πάντως, με αφορμή τη δουλειά στα μενού, βλέπουμε και μερικά από τα σενάρια που μπορεί να συμπεριλαμβάνονται στην τελική έκδοση.

Scenario.jpg

Μια αρκετά πιο εμφανής προσθήκη είναι η νέα υλοποίηση του νερού στο παιχνίδι, που πλέον κάνει λίμνες και άλλες μεγάλες επιφάνειες νερού να μοιάζουν πραγματικά εντυπωσιακές!

WaterFinal5-1024x576.jpg

Για περισσότερες πληροφορίες και ωραίες εικόνες με το νέο νερό μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο το ιστορικό.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

31 Ιουλίου είχε γενέθλια το Banished. Είναι η στιγμή που μετά από 7 μήνες δουλειάς πάνω σε ένα zombie game που δεν οδηγούσε πουθενά, ξεκίνησε να παίρνει μορφή το παιχνίδι που περιμένουμε από στιγμή σε στιγμή.

Νομίζω έχει ενδιαφέρον να δει κανείς πώς μεσα σε 2.5 χρόνια πήγαμε από αυτό:

001_Feb2011-300x168.jpg

σε αυτό:

012_April2013-300x168.jpg

Αν δε βαρεθείτε, ρίξτε μια ματιά...

Link to comment
Share on other sites

Γνωριζεις ποτε θα κυκλοφορησει ;

Πολυ καλη επιλογη με τα καιρικα φαινομενα.

Κανονικά υποτίθεται μέσα στο καλοκαίρι. Όπως το βλέπω, δε μοιάζει απίθανο να ανακοινωθεί η ημερομηνία κυκλοφορίας μέσα στον Αύγουστο και να κυκλοφορήσει Σεπτέμβρη - Οκτώβρη.

Το πρόβλημα είναι ότι για την ώρα δεν ξέρουμε πώς/πού θα κυκλοφορήσει, αλλά μάλλον δε θα χρειαστεί να περιμένουμε πολύ ακόμη.

Link to comment
Share on other sites

Κανονικά υποτίθεται μέσα στο καλοκαίρι. Όπως το βλέπω, δε μοιάζει απίθανο να ανακοινωθεί η ημερομηνία κυκλοφορίας μέσα στον Αύγουστο και να κυκλοφορήσει Σεπτέμβρη - Οκτώβρη.

Το πρόβλημα είναι ότι για την ώρα δεν ξέρουμε πώς/πού θα κυκλοφορήσει, αλλά μάλλον δε θα χρειαστεί να περιμένουμε πολύ ακόμη.

Ε κοντα ειναι τοτε :)

το πως θα κυκλοφορησει μαλλον θα μπει στο steam ετσι δεν κανουν οι εταιριες ; :p

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν ξέρω αν είναι ακόμη μια ένδειξη ότι το παιχνίδι πλησιάζει να κυκλοφορήσει, αλλά το μενού του είναι έτοιμο και όπως πάντα συνοδεύεται από τη συλλογιστική που τελικά το οδήγησε να εμφανίζει την τελευταία εικόνα που φαινόταν στο παιχνίδι όταν κάποιος έπαιζε.

Menu03.jpg

Δε θα είχα πρόβλημα και με μια στατική εικόνα σαν την παραπάνω, αλλά μ' αρέσει η σημασία στη λεπτομέρεια...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Πέρα από τις αλλαγές στη σελίδα του παιχνιδιού, κυκλοφόρησε και μια συνεντευξη στο PC Gamer, στην οποία επιβεβαιώνεται ότι το παιχνίδι είναι εν πολλοίς έτοιμο και αναμένεται να κυκλοφορήσει οπωσδήποτε πριν το τέλος του χρόνου.

Αντί περιγραφής, δείτε απλά το νέο βίντεο...

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Wq4aiygUhTk]Banished Gameplay - Agriculture - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.