Jump to content



Dell 7720 SE - Εντυπωσεις,αποριες κλπ


laptopakias

Recommended Posts

καλησπέρα!

Χρειάζομαι ένα laptop 17 '' για την δουλειά μου (είμαι μηχανικός) με full hd οθόνη και δυνατό επεξεργαστή , με ενδιαφέρει να έχει καλό after sales για τον λόγο ότι για μένα είναι εργαλείο δουλειάς και δεν έχω την πολυτέλεια να το στερούμαι σε περίπτωση που παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα. Μετά από ψάξιμο κατέληξα στο dell που αναφέρω στον τίτλο Dell Inspiron 7720 (i7-3630QM, 8GB, 1TB, nVidia GT 650Μ 2GB) 3 χρόνια εγγύηση special edition laptop | Dell Inspiron laptops στο e-laptops.gr . Έχει κανένας φίλος εντυπώσεις από το συγκεκριμένο laptop?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

για το 7720 διαβάζω πολύ καλές κρητικές από χρήστες που το έχουν, στα χρήματα αυτά είναι πολύ καλή επιλογή, το συγκεκριμένο με 3 χρόνια εγγύηση σε καλύπτει πλήρως σε αυτά που ζητάς!

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω με το φιλο. και επιπλεον εχει σουπερ εγγυηση dell απο την οποια είχα αριστες εντυπωσεις. αν και στα 3 χρονια με λαπτοπ dell την χρειαστηκα μια φορα.

Dell Inspiron 17R-SE-7720 - Notebookcheck.net External Reviews

δες εδω review.

Link to comment
Share on other sites

Το είδα και εγώ το 5721, απλά είναι το νεότερο μοντέλο από το 5720 το οποίο όμως δεν είναι special edition όπως το 7720. Η ποιότητα κατασκευής του 7720 είναι πολύ καλύτερη από τα inspiron, σχετικά με τον ssd συμφωνώ απόλυτα!

Link to comment
Share on other sites

Επειδη ψαχνομαι και εγω για αυτο το λαπτοπακι, 2 προβληματα που εχω εντοπισει ειναι το 100αρι δικτυο (ΕΛΕΟΣ!!!) και καποια προβληματακια που υποτιθεται οτι εχει η anti-glare οθονη (χρωματικη ανομοιομορφια και φωτεινοτητα). Δυστυχως η εκδοση με την true life, που υποτιθεται οτι πλησιαζει αρκετα ips(λεμε τωρα), ξεφευγει στα μερη μας.

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση αφελούς: Τι διαφορά κάνει το 100άρι με το 1000άρι όταν η μέγιστη οικιακή σύνδεση είναι στα 50Mbps?