Jump to content



Απαράδεκτη συμπεριφορά You.gr


AgentCain

Recommended Posts

Κοιτα, φυσικο ειναι να θελουν να εινα καλυμενοι, οποτε λογικα ζητανε εξουσιοδοτηση σε ΚΕΠ.

Τωρα αν η διαδικασια σου φαινεται βαρετη, οκ, υπαρχουν πολυ χειροτερα και πολυ πιο βαρετα πραγματα που αντιμετωπιζουμε στη ζωη μας

Επιστροφή χρημάτων με κούριερ (όπως και τα πήραν), επιστροφή χρημάτων μέσω καταστήματος (στα 1000 μέτρα), paypal (έχουν το email από τη παραγγελία), εξουσιοδότηση μέσω τηλεφώνου με καταγραφή κλήσης (έχουν το κινητό του πελάτη και όλα τα στοιχεία που γνωρίζει μόνο αυτός και το κατάστημα). Δε θυμάμαι εγώ να έλαβα κάποια επιβεβαίωση ότι η διεύθυνση που μου είπαν μέσω τηλεφώνου είναι legit.

Για άλλη μια φορά οι Έλληνες έμπορες ξαναχτυπούν

Link to comment
Share on other sites

Κατ'εμε όταν τύχει να κάνω μακακία με παραγγελία, επκοινωνώ με το κατάστημα και μιλάω όμορφα και στα ίσα. Σχεδόν πάντα βρίσκεται η άκρη. Για να γίνει αυτό βέβαια αποφεύγω να κάνω online παραγγελία από μαγαζί το οποίο δεν έχει φυσικό αντιπρόσωπο στην πόλη μου, έτσι ώστε να έχω προσωπική επαφή.

Μάλιστα σε πρόσφατη περίπτωση, έκανα μια μεγάλη πατάτα, αλλά το e-shop προθυμοποιήθηκε να με βοηθήσει και το έκανε (με σφάλμα-ζημία απόλυτα δικό μου)!

Τώρα εσύ έκανες μια λάθος παραγγελία. Συμβαίνει (προσοχή να είμαστε σίγουροι τι παίρνουμε ;) ). Στη τελική σου επιστρέφουν τα χρήματα. Νταξ ποιός μας δίνει πίσω λ7 σήμερα, χωρίς λίγο κράξιμο? :fist:

Φιλικά πάντα πιστεύω πως αντέδρασες λίγο πιο έντονα από οτι έπρεπε. Ειδικά που είναι αρχικά δικό σου λάθος. Τώρα το you το ζάλισε το ζήτημα και τα πήρες στο κεφάλι.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ μια χαρά ήρεμος είμαι και τωρα και πριν, για θέματα ενημέρωσης γράφω.

Επίσης ακούστηκε από την προϊσταμένη ότι τα καταστήματα you.gr είναι franchise οπότε δε μπορούν να εξυπηρετήσουν με την επιστροφή. Βέβαια με τη παραλαβή εμπορευμάτων μια χαρά μπορούν.

Link to comment
Share on other sites

θα πω και εγω την αποψη μου , ετσι να υπαρχει .

αρχικα νομιζω πως ειναι ΔΙΚΟ σου λαθος , η μαλλον καλυτερα "αμελεια" , γιατι εφοσον εισαι γνωστης κατα τα λεγομενα σου , τοτε ξερεις και πως να δεις ανα πασα στιγμη , το cpu και το mobo σου , και να παρεις τα αναλογα αντικειμενα . αλλα ας το παραληψουμε αυτο .

Αυτο που θελω να σημειωσω , ειναι πως εξυπηρετηθηκες για ενα σφαλμα δικο σου , μεσα σε 5 μερες ,την στιγμη που αλλος κοσμος τραβαει γολγοθα για πιο σοβαρες αγορες . Για αυτο και θεωρω πως γινεσε πολυ θρασυς με τα λεγομενα σου . θα ηθελα να δω τι θα ελεγες αμα ετρεχες κανα μηνα .

και τωρα για το καταστημα , μου φαινετε λογικο απο ενα καταστημα , να ειναι καπως επιφυλακτικο . εξαλου μπορει εσυ να μην εχεις κανει τιποτα . αλλα κανεις δεν ξερει πραγματικα (μπορει να ελιωνες τις μνημες 2 μερες , και επιδη δεν σου εκατσε καλα το oc τους , να θες να τις γυρισεις)

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_AMD_Phenom_microprocessors

Phenom series[edit]

"Agena" (B2/B3, 65 nm, Quad-core)[edit]

Agena is a native quad-core die design with no disabled cores.

All models support: MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSE4a, Enhanced 3DNow!, NX bit, AMD64, Cool'n'Quiet, AMD-V

Memory support: DDR2 SDRAM up to PC2-8500

Έγινε επεξεργασία από kpetros
Link to comment
Share on other sites

μια απορια μονο. Στον τοπικ σταρτερ. Εχεις δουλεψει ποτε?? αν ναι η δουλεια που εκανες ειχε παρε δωσε με πελατες? (ακα πωλητής, τεχνικός.....κλπ)

κάλο ειναι να μπαίνουμε και στην θεση του αλλου μερικές φορές

Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ πως ασχέτως με το τι θεωρούμε σωστό/ηθικό ο agent είχε κάθε δικαίωμα βάσει νόμου να ζητήσει επιστροφή των μνημών ακόμα και αν η δικαιολογία ήταν ότι δεν ταιριάζουν με τον φωτισμό του κουτιού.

όσον αφορά όμως την ιστορία με τον τρόπο επιστροφής των χρημάτων, θεωρώ ότι είστε λίγο λάθος, μιας και η επιστροφή χρημάτων μέσω τράπεζας είναι ένας 100% αποδεκτός τρόπος συναλλαγής.

Link to comment
Share on other sites

για να μην υπάρχουν παρανοήσεις: στις αγορές εξ' αποστάσεως ο νόμος δίνει το δικαίωμα για υπαναχώρηση με τους όρους που αναφέρονται, χωρίς καμία αιτιολογία. Δεν είναι υποχρεωμένος ο καταναλωτής να τους εξηγήσει το παραμικρό. Ούτε αν είναι λάθος ούτε αν είναι ελαττωματικό ούτε αν είναι ακριβό ούτε αν είναι ασχημούλικο ούτε τίποτα. "Άλλαξα γνωμη, δεν το θέλω, υπαναχωρώ όπως μου επιτρέπει η τάδε διάταξη του τάδε νόμου, παρ' το πίσω" τελεία.

Το «ελαττωματικό», «λάθος» (από την πλευρά του πωλητή, να στείλει άλλο πράγμα από εκείνο που παραγγέλθηκε), «κατεστραμμένο» ή ο,τιδήποτε παρόμοιο είναι άλλου παπά ευαγγέλιο και δεν έχουν ούτε αυτές τις προθεσμίες ούτε καμία σχέση με την επιστροφή για την οποία μιλάμε. Πολλά δε από αυτά ισχύουν και σε οποιουδήποτε τύπου αγορά, όχι μόνο στην αγορά από απόσταση.

Το σκεπτικό νομίζω έχει να κάνει με το να προστατεύεται καλύτερα ο καταναλωτής από παρορμητικές αγορές και να μη δίνει υπέρμετρο πλεονέκτημα σε online καταστήματα συγκριτικά με καταστήματα κλασσικού τύπου. Μπορεί να κάνω λάθος.

Έχω επιφύλαξη για το θέμα της ανοιγμένης συσκευασίας αλλά από ότι έχει γραφτεί σε άλλο νήμα μάλλον δεν είναι το κλειδί αυτό. Δλδ. μπορείς μια χαρά να υπαναχωρήσεις και σε ανοιγμένο προϊόν. Πάντως κι αυτό δεν το γράφω με σιγουριά.

Οπότε στο αρχικό σκέλος μια χαρά δίκιο μοιάζει να έχει το παιδί που διαμαρτύρεται. Στο σκέλος με τον τρόπο επιστροφής ενώ το you δε λέει κάτι εξωφρενικό πάντως δείχνει μία δυσκαμψία που πρώτα από όλα δε συμφέρει το ίδιο το you.

Link to comment
Share on other sites

Ο νόμος σε προστατεύει επειδή δεν διευκρινίζει κάτι για ανοιγμένες συσκευασίες κτλπ, πατάς εκεί και εκμεταλλεύεσαι την κατάσταση, όσο ανήθικο ή μη σωστό είναι, είτε φταις εσύ η όχι, δεν σε νοιάζει, ο νόμος τι λέει. Το κατάστημα θα βάλει τους δικούς του όρους στο site αλλά όποιος γνωρίζει θα το πάει στο νόμο το θέμα και επειδή δεν είναι συγκεκριμένος, το κατάστημα δεν μπορεί να κάνει αλλιώς και σε "δικαιώνει". Αυτό είναι πόσο? το 10% των πελατών που δεν βαριέται να το κυνηγήσει? κλάιν μικρό το κακό για το κατάστημα.

Ελπίζω το 10% να μην κλαίει όμως για κάτι μνημόνια που περνάνε ή για το χαράτσι της ΔΕΗ ή για το φπα ή για τους μισθούς κτλπ και αυτά νόμοι είναι ή μήπως είναι ανήθικοι σε αυτήν την περίπτωση ? :hmm:

Κάπου αναφέρθηκε το amazon, το Amazon είναι κολοσσός, δεν έχει πρόβλημα να παίρνει τα προιόντα πίσω, περισσότερο τους νοιάζει να έχουν την καλύτερη εξυπηρέτηση που υπάρχει και επιπλέον δεν είναι όλοι "Έλληνες" στον κόσμο για να το εκμεταλευτούν, το Amazon είναι ο παράδεισος του Έλληνα, το holy grail της εκμετάλλευσης. Πάλι καλά που δεν έχουμε πολύ πληθυσμό αλλιώς θα μας είχε αποκλείσει.

Τα ελληνικά καταστήματα ποιοι τα έχουνε? ξένοι ? Έλληνες δεν είναι ? Ελληνική νοοτροπία έχουν που έχει γαλουχηθεί τόσα χρόνια και έχει φτάσει σε αυτό που βλέπουμε σήμερα, απλά αντανακλούν την ελληνική πραγματικότητα και όταν την βλέπουμε μπροστά μας, μας χαλάει και μας ξενίζει. Βέβαια αν μας χαλούσαν και μας ξένιζαν περισσότερα πράγματα εκτός απο εκεί που έχουμε συμφέρων ίσως είχαμε και εμείς "Amazon" κατάστημα.

Link to comment
Share on other sites

HellhammeR είσαι off στο συγκεκριμένο.

Είναι σωστή ή όχι η διάταξη για την υπαναχώρηση σε αυτού του τύπου τις αγορές ανεξάρτητα από το κίνητρο του αγοραστή για την επιστροφή;

Η απάντησή μου είναι ξεκάθαρα ότι είναι σωστή. Δεν ζητάει αιτιολογία που σημαίνει ότι καλύπτει κι αυτόν που ακόμη χειρότερα από τον Agent αγοράζει κάτι για πλάκα, την επόμενη αλλάζει γνώμη ή σκέφτεται «βρε τι μακάκας είμαι που ξόδεψα τα λεφτά μου» ή του έρχεται ο λογαριασμός της ΔΕΗ και λέει «ας πληρώσω καλύτερα τη ΔΕΗ» ή βρίσκει φτηνότερο στο παρακάτω μαγαζί.

Είναι και νόμιμο και ηθικότατο αυτό: καλύπτει τόσο τον αγοραστή όσο και τον έμπορο (που αυξάνει τις δουλειές του με ένα πρόσθετο κανάλι πώλησης) μεγαλώνοντας την ασφάλεια των συναλλαγών συνολικά. Για κάθε έναν αγοραστή που αγοράζει για να παραστήσει τον τρελλό ή τον κακοήθη μετά υπάρχουν 10 έμποροι που κοιτούν πώς θα κοροϊδέψουν ανίδεους και 10000 που επωφελούνται από τα «η φωτογραφία μπορεί να είναι διαφορετική», τα specs στο γάμο του Καραγκιόζη και τις αναφορές σε συμβατότητες άστα να πάνε.

Εκτός αν θεωρείς ότι η αύξηση των δεσμεύσεων εις βάρος του καταναλωτή δε θα συνοδεύεται από ανάλογη επιβάρυνση της υποχρέωσης του πωλητή να δίνει πλήρεις, εξονυχιστικές και σαφείς πληροφορίες για το τι πουλάει. Ρίχνοντας παράλληλα το συνολικό όγκο πωλήσεων (= εξαφανίζοντας την άνεση ότι μπορεί να το επιστρέψω με κάνει να κοιτώ σαν το γεράκι τι πρόκειται να αγοράσω), αυξάνοντας το βάρος για τον πωλητή να απαντά σε κάθε πιθανή κι απίθανη ερώτηση περί του προϊόντος (ενώ τώρα μέγα πλήθος ερωτήσεων απλώς δε γίνονται στη λογική «ε οκ αν αλλάξω γνώμη το επιστρέφω εγκαίρως χωρίς πολλά πολλά») κι οδηγώντας κάμποσες ιστορίες στα δικαστήρια (με την όποια επιβάρυνση για όλους, αγοραστή, πωλητή, κοινωνία σημαίνει αυτό).

Για να μην υπάρχουν δε ψευδαισθήσεις, μπορούμε να είμαστε βέβαιοι ότι τυχόν συστηματικές κακές μας συμπεριφορές ως καταναλωτές σίγουρα θα καταλήξουν εις βάρος μας αν γίνουν κανόνας. Όπως ακριβώς συστηματικές κακές συμπεριφορές πωλητών θα οδηγήσουν αργά ή γρήγορα στην εξαφάνισή τους.

Εσύ νομίζεις ότι πρέπει να αγνοούνται στην πράξη όλα αυτά (= θεωρείς το νόμο κακό) και να κρίνουμε κατά περίπτωση με βάση κάποιες (αόριστες και θολές) «ηθικές αρχές». Παρενθετικά ο Αστικός Κώδικας μια χαρά γενικές ρήτρες έχει που μπορούν να χρησιμοποιηθούν κατά περίπτωση αν παραστεί ανάγκη.

Αυτά περί μνημονίων είναι πλήρως άσχετα: πρώτον οι συγκεκριμένες διατάξεις υιοθετήθηκαν σε εφαρμογή πανευρωπαϊκής οδηγίας (όσο σωστός είναι ο συσχετισμός που κάνεις άλλο τόσο σωστό είναι να σου πει κάποιος ότι η Χ χώρα που δεν έχει μνημόνια και χρέη το οφείλει σε αυτές τις διατάξεις) δεύτερον μερικά από τα παραδείγματα που αναφέρεις (χαράτσι, ΦΠΑ) είναι αναγκαστικοί νόμοι που εφαρμόζονται είτε σου αρέσει είτε όχι ενώ εδώ ο πωλητής έμπορος έχει πλήρη ευχέρεια να χρησιμοποιήσει άλλα κανάλια πώλησης εφόσον κρίνει ότι το συγκεκριμένο δεν τον συμφέρει. Δεν είναι υποχρεωμένοι να πωλούν online ξέρεις, θέλουν και το κάνουν.

Link to comment
Share on other sites

αυτο που καταλαβα ειναι οτι εχεις πολυ ελευθερο χρονο να ασχολησε.Απο εκει και περα το ΚΕΠ το θελουν επειδη μπορει ο πατερας σου να πει αυριο οτι ποτε δεν πηρε τα λεφτα πισω και αυτοι να μην μπορουν να το αποδειξουν επειδη τα καταθεσαν σε αλλο ονομα (εσενα).

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμένο κατάστημα δε σέβεται τους όρους που το ίδιο θέτει: "σε περίπτωση που επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε της αγοράς του προϊόντος, θα πρέπει αυτό να γίνει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά, να είναι άθικτη η συσκευασία και το προϊόν ή σε άριστη κατάσταση για να γίνει δεκτό το αίτημα υπαναχώρησης" καθώς το προϊόν ήταν σε ΑΡΙΣΤΗ κατάσταση (οι μνήμες και η συσκευασία είναι σε άριστη κατάσταση, μόνο το αυτοκόλλητο κόπηκε προσεκτικά για να μπορέσουν να δοκιμαστούν οι μνήμες!). Εκτός αυτού δε σέβονται το νόμο 2251 του 94 που στη παράγραφο 10 του άρθρου 4 αναφέρει ότι το αγαθό πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση (το αγαθό είναι οι μνήμες, ΟΧΙ η συσκευασία, τις μνήμες αγοράσαμε, όχι το κουτί τους) ως δικαίωμα υπαναχώρησης αγοράς μέσω διαδικτύου.

Πάντως δε το ήξερα οτι μπορείς να επιστρέψεις κάτι με ανοιγμένη συσκευασία. Η κοπέλα μου πριν λίγο καιρό πήρε ένα ποντίκι το οποίο τελικά δε της έκανε και όταν πήρε τηλέφωνο το κατάστημα για επιστροφή της είπαν βεβαίως αρκεί να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία.

Καλώς ή κακώς ο συγκεκριμένος νόμος προστατεύει τον καταναλωτή

Αλλά έχω μια απορία.

Όταν μια συσκευασία είναι ανοιγμένη το προϊόν χάνει αξία. Το ίδιο θα πληρώνατε για ένα ανοιγμένο που δε γνωρίζεται πόση και τι είδους χρήση έχει υποστεί και το ίδιο ένα σφραγισμένο?

Όπως και τα αυτοκίνητα χάνουν μεγάλο μέρος της αξίας του τη στιγμή που το βάζεις μπρος και βγαίνεις απο την αντιπροσωπεία.

Και εντάξει σε αυτή την περίπτωση πες τις μνήμες τις σπρώχνουν στο τμήμα συναρμολόγησης. Αν ήταν macbook pro των 3000 ευρώ με βγαλμένες ζελατίνες, ανοιγμένα/σκισμένα σακουλάκια. Ή μια τέτοια καρέκλα Καρέκλα Γραφείου Ergohuman Γκρι - Καρέκλες - plaisio.gr

που όταν σου έρχεται σκίζεις χίλιες δυο συσκευασίες/σακουλες με βιδουλες και τα σχετικα για να την συναρμολογήσεις. Εκεί τι γίνεται? Ποια διαδικασία ακολουθεί το κατάστημα? Τα στέλνει πίσω στην μαμά εταιρεία? Τα πουλάει ως B-stock? Που σημαίνει οτι υπάρχει ένα αποδεκτό ρίσκο για κάθε προϊόν να χάσει αξία επειδή .... δεν υπάρχει επειδή, επειδή έτσι επιθυμεί ο καταναλωτής.

Σόρρυ για το μεγάλο ποστ, αλλά ήθελα να γίνω σαφής μιας και αλλιώς τα ήξερα ("έτσι μου τα είπανε") και θέλω να γνωρίζω τι ισχύει

Έγινε επεξεργασία από D4rkst3EL
Link to comment
Share on other sites

Πάντως δε το ήξερα οτι μπορείς να επιστρέψεις κάτι με ανοιγμένη συσκευασία. Η κοπέλα μου πριν λίγο καιρό πήρε ένα ποντίκι το οποίο τελικά δε της έκανε και όταν πήρε τηλέφωνο το κατάστημα για επιστροφή της είπαν βεβαίως αρκεί να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία.

Καλώς ή κακώς ο συγκεκριμένος νόμος προστατεύει τον καταναλωτή

Αλλά έχω μια απορία.

Όταν μια συσκευασία είναι ανοιγμένη το προϊόν χάνει αξία. Το ίδιο θα πληρώνατε για ένα ανοιγμένο που δε γνωρίζεται πόση και τι είδους χρήση έχει υποστεί και το ίδιο ένα σφραγισμένο?

Όπως και τα αυτοκίνητα χάνουν μεγάλο μέρος της αξίας του τη στιγμή που το βάζεις μπρος και βγαίνεις απο την αντιπροσωπεία.

Και εντάξει σε αυτή την περίπτωση πες τις μνήμες τις σπρώχνουν στο τμήμα συναρμολόγησης. Αν ήταν macbook pro των 3000 ευρώ με βγαλμένες ζελατίνες, ανοιγμένα/σκισμένα σακουλάκια. Ή μια τέτοια καρέκλα Καρέκλα Γραφείου Ergohuman Γκρι - Καρέκλες - plaisio.gr

που όταν σου έρχεται σκίζεις χίλιες δυο συσκευασίες/σακουλες με βιδουλες και τα σχετικα για να την συναρμολογήσεις. Εκεί τι γίνεται? Ποια διαδικασία ακολουθεί το κατάστημα? Τα στέλνει πίσω στην μαμά εταιρεία? Τα πουλάει ως B-stock? Που σημαίνει οτι υπάρχει ένα αποδεκτό ρίσκο για κάθε προϊόν να χάσει αξία επειδή .... δεν υπάρχει επειδή, επειδή έτσι επιθυμεί ο καταναλωτής.

Σόρρυ για το μεγάλο ποστ, αλλά ήθελα να γίνω σαφής μιας και αλλιώς τα ήξερα ("έτσι μου τα είπανε") και θέλω να γνωρίζω τι ισχύει

ειναι πλυ απλο!εισαι καταναλωτης και νομος προστευει εσενα!!οχι τα καταστηματα!

Link to comment
Share on other sites

Δε διαφωνώ κατά βαση σε αυτα που λες ,απλα θα ήθελα μια φορα να ακούσω εναν να κάνει λόγω μια φορα για την ρημαδα τη λεξη που κορδωνομαστε οτι δεν υπάρχει ομοια της σε άλλη γλώσσα,το φιλότιμο.

Anyway ,ο φίλος ικανοποιήθηκε απο οτι ειδα ,και για μένα η χωλή ηταν απολύτως περιττή για τους λόγους που προανέφερα.

sent from mobile

Αυτό λέει στους όρους. Επίσης οι μνήμες αλλάζουν από το εργοστάσιο και οι συγκεκριμένοι προσφέρουν έτοιμα συναρμολογημένα μηχανήματα με προφανώς ανοιγμένες συσκευασίες. Μη ξεκινήσουμε τη συζήτηση για το πως θα μπορούσαν να καλυφθούν οι ίδιοι.

Ξαναλέω και το τονίζω ότι ολα αυτά έγιναν με γνώση τους ότι υπάρχει αρνητική κριτική. Αν δεν υπήρχε, θα ήμασταν ακόμα στο "οι μνήμες είναι ευαίσθητο εξάρτημα και γιαυτό δε τις δεχόμαστε" παράλογο σχήμα λόγου.

Και γιατί να μην έχει φιλότιμο το κατάστημα και να έχει ο πελάτης?

Σύμφωνα με ότι έχει παραθέσει ο AgentCain, μόνο όταν είδαν την αρνητική στο skroutz "πήραν μπροστά".

Δηλαδή άμα ήταν ένας τυχαίος πελατάκος αδαής τι θα έκανε? Θα έλεγε οκ και θα τις εβαζε σε ένα συρτάρι για πάντα?

Φυσικά η λογική σου είναι λάθος σε αυτό που γράφεις AgentCain. Το ότι φτιάχνουν συστήματα δεν σημαίνει πως όλες τις επιστροφές τις βάζουν ή μπορουν να τις βάλουν εκεί. Δεν είναι τόσο απλό όσο το περιγράφεις.

Τέλος πάντων, επειδή έχω βρεθέι και στις δύο πλευρές, αυτά που διαβάζω δεν τα πολυπιστεύω. Αρκετές φορές τα μέλη στα forum

είναι υπερβολικά και κάτι ασήμαντο το κάνουν πολύ σημαντικό.

Και εγώ εάν θέλω να κράξω ένα μαγαζί το κάνω πολύ έυκολα και μπορώ να γράψω και πράγματα τα οποία δεν έγιναν ποτέ!

Έχω τύχει μέλος του thelab να γράφει εδώ πως πήγα στο τάδε κατάστημα και έκανα φασαρία και ο τεχνικός

με έβρισε και μετά του την είπα και μπλα μπλα μπλα...και εν τέλει του είχαν αλλάξει αυτό που ήθελε και απλά

έβγαζε χολή επειδή δεν συμπαθουσε το κατάστημα.

Κρίμα πάντως και σε εμάς τους πελάτες αλλά και στις εταιρίες που έχουμε καταντήσει να δίνουμε τόση αξία

σε ένα πράγμα που λέγεται "κριτική στο skroutz". Νομίζω πως ένας μέσος νοήμων άνθρωπος μπορεί να καταλάβει πως

μπορεί οποιοσδήποτε να μπέι να γράψει κριτική και να αλλοιώσει το αποτέλεσμα. Και φυσικά όλα τα αποτελέσματα των

καταστημάτων είναι σε μεγάλο ποσοστό τους αλλοιωμένα.

[παροιμία]ο κοσμος το 'χει τουμπανο και εμεις κρυφο καμαρι[/παροιμία]

Από την άλλη είναι λογικό σε ένα μαγαζί - και σε οποιοδήποτε μαγαζί - με πολλούς πελάτες να μην μένουν πάντα όλοι ευχαριστημένοι αλλά είναι τραγικό στην ίδια αλυσίδα να έχει διαφορετική γραμμή ένας τεχνικός και διαφορετική ένας άλλος.

Δηλαδή άμα δεν ξύπνησε καλά κόβει το RMA και εάν ξύπνησε καλά σου δίνει κάτι καινούριο διπλάσσιας αξίας?

Αυτό έιναι επαγγελαμτισμός?

Τέλος, όσον αφορά το DOA που μπορεί να επικαλεστεί ο καθένας, δεν ξέρω να απαντήσω με απόλυτη ακρίβεια, αλλά εάν το προϊόν δεν είναι χαλασμένο από την αρχή που πρέπει να στο αλλάξουν/πιστώσουν επι τόπου, το να επιστρέψεις κάτι σε 14 ημέρες πρέπει να έιναι σφραγγισμένο όπως το παρέλαβες.

Link to comment
Share on other sites

ειναι πλυ απλο!εισαι καταναλωτης και νομος προστευει εσενα!!οχι τα καταστηματα!

Τέλος, όσον αφορά το DOA που μπορεί να επικαλεστεί ο καθένας, δεν ξέρω να απαντήσω με απόλυτη ακρίβεια, αλλά εάν το προϊόν δεν είναι χαλασμένο από την αρχή που πρέπει να στο αλλάξουν/πιστώσουν επι τόπου, το να επιστρέψεις κάτι σε 14 ημέρες πρέπει να έιναι σφραγγισμένο όπως το παρέλαβες.

Μπερδεύτικα, πρέπει ή δε πρέπει να είναι σφραγισμένο :S

Πάντως αν κατάλαβα καλά το προϊόν μπορεί να μην είναι σφραγισμένο επειδή δεν είναι συγκεκριμένος σε αυτό το θέμα ο νόμος σωστά? Αλλά τότε στα δύο παραδείγματα που ανέφερα για το macbook και την καρέκλα τι κάνει το κατάστημα? Τα λούζεται?

Link to comment
Share on other sites

Μια διευκρίνιση.

Η όλη σύνθεση αγοράστηκε απο τον πατέρα μου για τον ίδιο. Η μόνη παρέμβαση μου αρχικά ήταν της φύσεως "ναι καλό είναι, πρόσεξε τη κατανάλωση, θυμήσου να βάλεις 64 βιτ κτλ" Ξεκίνησα να βλέπω πραγματικά τι ακριβώς αγοράστηκε μόλις με ενημέρωσε ότι "οι μνήμες δε δουλεύουν, για ρίξε μια μάτια"

Γι'αυτό παρακαλώ τα σχόλια του τύπου "ναι λες ότι ξέρεις αλλά δε πήρες το σωστό" να κοπούν. Η 1η μου κίνηση είναι να διαπιστώσω αν φταίνε οι μνήμες, γι'αυτό και τις δοκίμασα. Η 2η μου κίνηση ήταν να τσεκάρω αν υπάρχει ασυμβατότητα που όντως υπήρχε.

Ο πατέρας μου ήταν απο τα πρώτα άτομα που ασχολήθηκαν με υπολογιστές στην Ελλάδα σε ιδιωτικό επίπεδο. Έφτιαχνε ο ίδιος τροφοδοτικά και επιδιορθωνε spectrum πολύ πριν οι περισσότεροι εδώ μέσα μάθουν να γράφουν. Σ'αυτόν χρωστάω τη κλίση μου προς τους υπολογιστές, οπότε οποιαδήποτε παρατυπία που αφορά σε σύγχρονα μηχανήματα έχω μάθει να τη παραβλεπω. Όλο αυτό όμως δεν αναιρεί το γεγονός ότι ο τεχνικός τον άκουσε μεγάλο σε ηλικία και πήγε να τον κοροϊδέψει.

Αντί λοιπόν να κάθομαι και να το παίζω δικηγόρος, επέλεξα να μιλήσω ο ίδιος με τον τεχνικό και να χρησιμοποιήσω τους όρους εγγύησης προς όφελος μου. Εννοείται ότι αν δεν συμμορφωνονταν θα προχωρουσα σε νομικές διαδικασίες.

Όσο το αν έχω δουλέψει στη ζωή μου, ναι έχω δουλέψει. Αν έχω αντιμετωπίσει πελάτες, ελάχιστα. Προφανώς αν του τα έκανα τσουρέκια θα μπορούσε να μου δώσει τον προϊστάμενο, αλλά αρχικά δε το έκανε. Γιατί δε το έκανε; μπορεί να θέλει να το παίζει εξυπνακιας. Μπορεί να είναι βλάκας (κλινικά). Μπορεί να είναι μαζοχιστης και να γουστάρει το χωσιμο. Μπορεί να τον είπαν απο πάνω "κλεψε ότι μπορείς". Δε με ενδιαφέρει τι περνάει στη καθημερινότητα του, όπως δε τον ενδιαφερει τι περνάω γω. Η διαδικασία είναι πλήρως επαγγελματική και θέλησα να χρησιμοποιησω τα δικαιώματα μου σαν πελατης που εδώ στην Ελλαδα τα έχουμε ξεχάσει. Το μόνο που μπορω να κανω τώρα για να διορθώσω τη κατάσταση ειναι να τους κράνη όπως μπορώ μπας και στο μελλον σε μια παρόμοια κατάσταση θυμηθουν τη βλακεια τους και σωθεί καποιος αλλος πελατης

Link to comment
Share on other sites

Αλλά έχω μια απορία.

Όταν μια συσκευασία είναι ανοιγμένη το προϊόν χάνει αξία. Το ίδιο θα πληρώνατε για ένα ανοιγμένο που δε γνωρίζεται πόση και τι είδους χρήση έχει υποστεί και το ίδιο ένα σφραγισμένο?

Όπως και τα αυτοκίνητα χάνουν μεγάλο μέρος της αξίας του τη στιγμή που το βάζεις μπρος και βγαίνεις απο την αντιπροσωπεία.

Και εντάξει σε αυτή την περίπτωση πες τις μνήμες τις σπρώχνουν στο τμήμα συναρμολόγησης. Αν ήταν macbook pro των 3000 ευρώ με βγαλμένες ζελατίνες, ανοιγμένα/σκισμένα σακουλάκια. Ή μια τέτοια καρέκλα Καρέκλα Γραφείου Ergohuman Γκρι - Καρέκλες - plaisio.gr

που όταν σου έρχεται σκίζεις χίλιες δυο συσκευασίες/σακουλες με βιδουλες και τα σχετικα για να την συναρμολογήσεις. Εκεί τι γίνεται? Ποια διαδικασία ακολουθεί το κατάστημα? Τα στέλνει πίσω στην μαμά εταιρεία? Τα πουλάει ως B-stock? Που σημαίνει οτι υπάρχει ένα αποδεκτό ρίσκο για κάθε προϊόν να χάσει αξία επειδή .... δεν υπάρχει επειδή, επειδή έτσι επιθυμεί ο καταναλωτής.

Εκτός απο το τμήμα συναρμολόγησης καταλήγουν σε στοκ, γίνονται refurbished , τα δίνουν σε ευκαιρία, χωρίς συσκευασία, τα δίνουν σε bundle κτλ

Όταν εσύ αγοράζεις κάτι συσκευασμένο με ταινία αυτό που παίρνεις είναι σε premium τιμή. Αν το πουλήσουν ανοιχτό παλι θα βγάλουν κερδος. Το ότι είναι σφραγισμένο απλά σου εξασφαλίζει ότι δε το ακούμπησε κάνεις. Παπούτσια αγοράζεις σφραγισμένα;

Link to comment
Share on other sites

Γι'αυτό παρακαλώ τα σχόλια του τύπου "ναι λες ότι ξέρεις αλλά δε πήρες το σωστό" να κοπούν.

Βάλε και face control στο thread άμα είναι έτσι να μπαίνουν μέσα να σχολιάζουν μόνο όσοι συμφωνούν απόλυτα με τον τίτλο.

Παπούτσια αγοράζεις σφραγισμένα;

Παπούτσια αγοράζεις χωρίς να είσαι υποχρεωμένος να γνωρίζεις τι νούμερο φοράς;

Έγινε επεξεργασία από yanni
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.