Jump to content



Recommended Posts

θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω θέλω

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 4 weeks later...

Το μονο που με χαλαει ειναι οτι χρησιμοποιει σχεδον την ιδια χρωματικη παλετα με το προηγουμενο και δεν σου δινει την αισθηση οτι δημιουργησαν κατι νεο , αλλα οτι κανανε rework τις παλιες πιστες...

Link to comment
Share on other sites

εννοείτε preorder, να δούμε και system requirements (κάτι μου λέει ότι θα αλλάξω vga) και αν είμαι μέσα θα πάω για μια “καλή” οθόνη,

Έγινε επεξεργασία από syban
Link to comment
Share on other sites

Tι λετε ρε παιδια για linear το DOOM SNAPMAP το δατε στο 3ο videaki με το CO OP.Πανευκολο 3d developer mods + tools τσαμπα για το community.

Ποιος το γαμαει το single player μη πω και το παιχνιδι ολοκληρο.Μετα το πρωτο μηνα ολοι custom multiplayer map και game modes θα λιωνουν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ελπίζω και προσεύχομαι το holy grail του PC GAMING που λέγεται DOOM να μην γίνει ακόμα ένα προβληματικό port απο τις κονσόλες, και να δώσουν το μεγαλύτερο βάρος και σεβασμό στο PC.. ffs it's DOOM, τα "Platform(s) Microsoft Windows, PlayStation 4, Xbox One" δεν θα έπρεπε καν να υπάρχουν στην λίστα! Πραγματικά είναι απο τα λίγα games που, προσωπικά, θα με εξοργίσει αν δω προχειροδουλειά στο PC. 11 χρόνια πέρασαν... Bethesda φτύσε αίμα και κανόνισε να βγει αψεγάδιαστο.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Blue_Scholar Gawd, 3.8 Years
 
Status: user_offline.gif  
 
Doom-feature-2.jpg

doom-quakecon-2015-1.jpg

doom-quakecon-2015-2.jpg

doom-quakecon-2015-3.jpg

doom-quakecon-2015-4.jpg

doom-quakecon-2015-5.jpg

 

+

 

http://www.gamespot.com/articles/new-doom-for-xbox-one-ps4-pc-won-t-be-easy-bethesd/1100-6428235/ 

 

Quote:
"I've seen people and even had people say, 'Oh, that looks easy.' That is not easy. The game is a challenging game, it's like [the original Doom] in that respect," Stratton said.

He went on to say that the Bethesda developer who performed the demo during the company's conference Sunday evening was a total expert at the game.

This, in part, explains why Doom didn't look very challenging. Stratton added that Bethesda holds internal competitions to determine which specific developer is best at a particular area of the game when deciding who gets to demo it.

Stratton further explained that the new Doom has open areas that don't force you to take on bad guys in any specific way. Enemies move through the environment all on their own (by jumping, flying, and climbing), using the traversal system from another id Software action game, Rage.

"There was no trickery," Stratton said about the E3 demo. "Even in moments that kind of feel like, 'Oh, that might have been scripted.' Enemies can move through the environment in really unique ways."

Art director Hugo Martin added, "No two people play through it the same."

 

 

 

:D

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

το θέμα μου με τα doom ήταν ότι το gameplay ήταν ως  εξής: μπαίνεις σε έναν χώρο...σκοτεινιάζουν όλα ...ακούγονται μουγκρητά.....βγαίνει μπροστά σου εχθρός-οί...τον/τους καθαρίζεις...κοιτάς πίσω ...έρχεται άλλος ένας-δύο...τον/τους καθαρίζεις...keep going

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.