Jump to content



Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]


akis_z80

Recommended Posts

[MENTION=33271]panosdimp[/MENTION] Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, υπονοείς, εμμέσως πλην σαφώς, πως όποιοι προκαλούν ατύχημα είναι λοβοτομημενοί... :to_pick_ones_nose: :p :p :spell:

Πάντως στο βίντεο του Άκη το μόνο κραυγαλέο που είδα ήταν ο Ηλίας που χώθηκε στην πίστα και μπροστά στους άλλους! :hi:

Όλα τα άλλα θα τα έλεγα race incidents!

Για το TS απλά μπαίνεις στο 85.195.91.244:7165 χωρίς κωδικούς, και ζητάς στον Orgios όταν είστε και οι 2 συνδεδεμένοι να σε μεταφέρει στο σωστό κανάλι.

οχι απλα δεν ειναι δικαιο ο ενας να παιζει fair play κι ο αλλος να το βλεπει σαν ευκαιρια

βεβαια στην περιπτωση που το 3ο p4/5 περναγε χωρις καποιο περιστατικο τοτε θα ειχαμε σωστη εκτιμηση της καταστασης προς οφελος του...ασχετος της επιθετικης του συμπεριφορας...ειδα φως και μπηκα δεν ακουμπησα κανενα σας αντε γεια...Για αυτο εξηγω και τις περπτωσεις στο πρωτο ποστ μου που εκει φευγουμε δεν περιμενουμε κανενα

τεσπα η συμφωνουμε ολοι για τα παραπανω η που ενεργουμε κατα βουληση ο καθενας ξεχωριστα και οτι γινει εγινε....just game :)

Link to comment
Share on other sites

στο 1.05 ειμουν εγω και το θεμα ηταν οτι ειτε πισω ειτε δεξια να εβλεπες δεν μπορουσα να τον δω(ασε που δεν βλεπεις απο τους καθρεφτες τιποτα...αφου ειναι η πορτα μπροστα:hehe:)

ισως εφταιξε κιολας που πιστευα λογο καλυτερης εξοδου και με πιο πολλα χλμ θα το αφηνα πιο πισω αλλα οκ..

Το 312Τ φαίνεται να ήταν σε blindspot, αλλά το spotter θα έπρεπε να σκούζει car left.

Έγινε επεξεργασία από D4rkst3EL
Link to comment
Share on other sites

καθώς κρύα τα φρένα

H θερμοκρασία των φρένων δεν είναι ακόμα simulated.

Κάτι σχετικό με τα γραφικά, έχω πρόβλημα ώρες ώρες με τραγικά frame drops.

Και στους 2 αγώνες χθες έγινε απο μία φορά, εκεί που έχω 65-70fps πάει στα 25-30fps, pixelιάζουν τα γραφικά κατα την περίοδο αυτή, και επανέρχεται μόνο του μετά απο 1 λεπτό περίπου.

Έχει κανείς αντίστοιχο πρόβλημα? Ati 7970 latest drivers.

To GPU usage δε φαίνεται να πέφτει κατα την περίοδο της φόλας πάντως...

Μετά την 1.0.6. δεν μπορώ να βάλω ούτε ένα addon python app χωρίς να έχω έστω κ λίγο framedrop (αναλυτικά http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/frame-drop-after-1-06-rc.17161/page-6#post-304681)

Πχ στον αγώνα χθες τα είχα όλα κλειστά . Ενεργοποιημένα μόνο τα official της Kunos. Οπότε μ'εχρι να φτιαχτεί για μένα δεν έχει spotter και map display.

Δοκίμασε να το κάνεις κ εσυ. Ίσως να είναι αυτό. Πάντως πολλοί έχουν θέμα.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
Link to comment
Share on other sites

οχι απλα δεν ειναι δικαιο ο ενας να παιζει fair play κι ο αλλος να το βλεπει σαν ευκαιρια

βεβαια στην περιπτωση που το 3ο p4/5 περναγε χωρις καποιο περιστατικο τοτε θα ειχαμε σωστη εκτιμηση της καταστασης προς οφελος του...ασχετος της επιθετικης του συμπεριφορας...ειδα φως και μπηκα δεν ακουμπησα κανενα σας αντε γεια...Για αυτο εξηγω και τις περπτωσεις στο πρωτο ποστ μου που εκει φευγουμε δεν περιμενουμε κανενα

τεσπα η συμφωνουμε ολοι για τα παραπανω η που ενεργουμε κατα βουληση ο καθενας ξεχωριστα και οτι γινει εγινε....just game :)

Σε καταλαβαίνω απόλυτα και έχω αναφερθεί και εγώ στο θέμα της "επιθετικής" οδήγησης αλλά δυστυχώς πιστεύω ότι δεν υπάρχει απόλυτη συνταγή στο θέμα της χρυσής τομής για το πόσο επιθετικός ή το πόσο προσεκτικός πρέπει να είναι κάποιος οδηγός για να πάρει τα μέγιστα από τις "ευκαιρίες" που θα του δοθούν.

Αν κάνεις προσεκτική (παθητική) οδήγηση θα αποφύγεις μεν τις περισσότερες επικίνδυνες φάσεις αλλά θα χάσεις και τις περισσότερες ευκαιρίες που θα σου δοθούν μέσα στον αγώνα για προσπέραση. Στην ουσία αυτό που προσπαθεί να κάνει ένας συνειδητοποιημένος racer είναι να κάνει το δυνατό λιγότερα λάθη και να εκμεταλλευτεί στο μέγιστο τα λάθη του αντιπάλου. Για να κάνεις όμως το δεύτερο και να έχεις ελπίδες να πετύχεις κάτι πρέπει να βρίσκεσαι σε απόσταση αναπνοής από αυτόν (μεταφορικά). Γι' αυτό υπάρχουν και οι κανονισμοί (δεν είναι επαρκείς πάντα) για να μας βάζουν όρια.

Στους συγκεκριμένους αγώνες μιας και δεν παίζουμε ούτε για βαθμούς ούτε για κάποιο άλλο κέρδος, γνώμη μου είναι ότι θα έπρεπε να είμαστε ποιο χαλαροί (και υπομονετικοί) απέναντι στον αντίπαλό μας ώστε να κερδίζουμε εμπειρία χωρίς να χαλάμε το παιχνίδι του αλλουνού.

Link to comment
Share on other sites

@panosdimp Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, υπονοείς, εμμέσως πλην σαφώς, πως όποιοι προκαλούν ατύχημα είναι λοβοτομημενοί... :to_pick_ones_nose: :p :p :spell:

Πάντως στο βίντεο του Άκη το μόνο κραυγαλέο που είδα ήταν ο Ηλίας που χώθηκε στην πίστα και μπροστά στους άλλους! :hi:

Όλα τα άλλα θα τα έλεγα race incidents!

Για το TS απλά μπαίνεις στο 85.195.91.244:7165 χωρίς κωδικούς, και ζητάς στον Orgios όταν είστε και οι 2 συνδεδεμένοι να σε μεταφέρει στο σωστό κανάλι.

XAXAXAXA προς θεού όχι αδελφέ δεν θα μιλούσα για περιθώρια βελτίωσης τότε.:hehe:

Ευχαριστώ για την πληροφορία οσον αφορά στο TS.:worship:

Link to comment
Share on other sites

υπαρχουν δυο εκδοχες πια

1)ειτε θα ειμαστε full sim χωρις spotters Κτλ κτλ κτλ αλλα με σεβασμο και οχι καγκουριες και dive bombers (γιατι στην πραγματικη ζωη κανεις δεν περιμενει αυτον που χτυπησε να ξαναμπει και να αρχισουν ξανα την μαχη)(μπορει να γινει αλλα θα παρει χρονο)

2) ειτε θα εχουμε συμφωνια κυριων οτι παντα μεταξυ των εμπλεκωμενων θα υπαρξει fair play (με σιγουρο ρισκο οτι θα χασουν και αλλες θεσεις οι δυο) (ηδη γινεται εν μερει αλλα οκ μερικες φορες το ιδιο το fair play προκαλει προβληματα)

οσο για τους αγωνες οπως ειπα στο ts καλο θα ειναι για 1 εβδομαδα η 2 οι πιστες και τα αμαξια που ο εκαστοτε διαλεξε να μην μπορουν να τα ξαναδιαλεγουν για αυτην την περιοδο ωστε να εχουμε rotation :alien: (αυτο βασικα πρεπει να γινει αναλογα με τα αμαξια που θα τρεχουμε και αν θα βαλουμε παραπανω κτλ κτλ..)

Link to comment
Share on other sites

στο 1.05 ειμουν εγω και το θεμα ηταν οτι ειτε πισω ειτε δεξια να εβλεπες δεν μπορουσα να τον δω(ασε που δεν βλεπεις απο τους καθρεφτες τιποτα...αφου ειναι η πορτα μπροστα:hehe:)

ισως εφταιξε κιολας που πιστευα λογο καλυτερης εξοδου και με πιο πολλα χλμ θα το αφηνα πιο πισω αλλα οκ..

υπαρχουν δυο εκδοχες πια

1)ειτε θα ειμαστε full sim χωρις spotters Κτλ κτλ κτλ αλλα με σεβασμο και οχι καγκουριες και dive bombers (γιατι στην πραγματικη ζωη κανεις δεν περιμενει αυτον που χτυπησε να ξαναμπει και να αρχισουν ξανα την μαχη)(μπορει να γινει αλλα θα παρει χρονο)

2) ειτε θα εχουμε συμφωνια κυριων οτι παντα μεταξυ των εμπλεκωμενων θα υπαρξει fair play (με σιγουρο ρισκο οτι θα χασουν και αλλες θεσεις οι δυο) (ηδη γινεται εν μερει αλλα οκ μερικες φορες το ιδιο το fair play προκαλει προβληματα)

Στο 1.05 ούτε 1)ο σεβασμός θα έσωζε ούτε 2) το fair play. Τα 1) tripple screens,oculus rift και 2)spotter πάντως θα βοηθούσαν

Spotters χρησιμοποιούνται και σε πραγματικούς αγώνες(κυρίως ovals) που εκεί οι πραγματικοί οδηγοί έχουν πεδίο όρασης 180 μοίρες. Φανταστείτε εμείς που τρέχουμε με 50-40 μοίρες πόσο περισσότερο το χρειαζόμαστε.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=O1mwNXBjbjw]#52 In Truck Camera with Spotter Radio Traffic Houston Motorsports Park 10/27/12 - YouTube[/ame]

Νομίζω όλα αυτά τα έχουμε πει, για μένα το να μη βάζεις spotter είναι σα να μπορείς να αποφύγεις εύκολα κάποια ατυχήματα και να μη το κάνεις.

Έγινε επεξεργασία από D4rkst3EL
Link to comment
Share on other sites

[MENTION=33271]panosdimp[/MENTION] Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, υπονοείς, εμμέσως πλην σαφώς, πως όποιοι προκαλούν ατύχημα είναι λοβοτομημενοί... :to_pick_ones_nose: :p :p :spell:

Πάντως στο βίντεο του Άκη το μόνο κραυγαλέο που είδα ήταν ο Ηλίας που χώθηκε στην πίστα και μπροστά στους άλλους! :hi:

Όλα τα άλλα θα τα έλεγα race incidents!

Για το TS απλά μπαίνεις στο 85.195.91.244:7165 χωρίς κωδικούς, και ζητάς στον Orgios όταν είστε και οι 2 συνδεδεμένοι να σε μεταφέρει στο σωστό κανάλι.

Δεν εβλεπα τπτ εκει παιδια soz και που γυρισα δεν σας ειδα καν. Βαλε ρε κυριακο μια φωνη στο TS.

Link to comment
Share on other sites

Σε καταλαβαίνω απόλυτα και έχω αναφερθεί και εγώ στο θέμα της "επιθετικής" οδήγησης αλλά δυστυχώς πιστεύω ότι δεν υπάρχει απόλυτη συνταγή στο θέμα της χρυσής τομής για το πόσο επιθετικός ή το πόσο προσεκτικός πρέπει να είναι κάποιος οδηγός για να πάρει τα μέγιστα από τις "ευκαιρίες" που θα του δοθούν.

Αν κάνεις προσεκτική (παθητική) οδήγηση θα αποφύγεις μεν τις περισσότερες επικίνδυνες φάσεις αλλά θα χάσεις και τις περισσότερες ευκαιρίες που θα σου δοθούν μέσα στον αγώνα για προσπέραση. Στην ουσία αυτό που προσπαθεί να κάνει ένας συνειδητοποιημένος racer είναι να κάνει το δυνατό λιγότερα λάθη και να εκμεταλλευτεί στο μέγιστο τα λάθη του αντιπάλου. Για να κάνεις όμως το δεύτερο και να έχεις ελπίδες να πετύχεις κάτι πρέπει να βρίσκεσαι σε απόσταση αναπνοής από αυτόν (μεταφορικά). Γι' αυτό υπάρχουν και οι κανονισμοί (δεν είναι επαρκείς πάντα) για να μας βάζουν όρια.

Στους συγκεκριμένους αγώνες μιας και δεν παίζουμε ούτε για βαθμούς ούτε για κάποιο άλλο κέρδος, γνώμη μου είναι ότι θα έπρεπε να είμαστε ποιο χαλαροί (και υπομονετικοί) απέναντι στον αντίπαλό μας ώστε να κερδίζουμε εμπειρία χωρίς να χαλάμε το παιχνίδι του αλλουνού.

αν μιλησουμε για επιθετικη οδηγηση γενικα δεν θα βγαλουμε ευκολα ακρη...γιατι τα οδηγηκα στυλ ποικοιλουν οπως και τα περιστατικα που συνανταμε.Παντως συμφωνω απολυτα με αυτα που λες

Για αυτο το κανω πιο συκγεκριμενο στο γεγονος αυτο διοτι ολοι καποια στηγμη θα βρεθουμε σε αυτη την θεση του αναποδου rolling start

Εμενα μου ετυχε 2,3 φορες αυτο σε προηγουμενους αγωνες μας...δεν εγινε ατυχημα....αλλα ημασταν στα ορια του να γινει

Θυμαμαι στον προιγουμενο αγωνα στο spa ενα παρομοιο περιστατικο.Ο ακης βουτηξε στα φρενα εγω τελευταια στιγμη τον ειδα προλαβα και φρεναρα,τον απεφυγα(δεν περιμενα εκει προσπερασμα) και στην συνεχεια επεσε πανω σου γιατι σε ειχα ακριβως μπροστα μου. Φυγατε και οι δυο εκτος πιστας εκει

Το ειδε σαν ευκαιρια(γιατι δεν το εχουμε συζητησει να το εχει υποψιν του) αλλα ηταν fair play απο την πλευρα μου,δεν θυμαμαι αν ειχες κι αλλους μπροστα σου,παντως ειχα πιο αργο ρυθμο εκει...για τον ιδιο λογο που συζηταμε....νομιζω ηταν στο πρωτο η δευτερο γυρο μετα την εκκινηση

Έγινε επεξεργασία από kyr..
Link to comment
Share on other sites

[MENTION=28627]kyr[/MENTION] Το προβλημα ειναι οτι υπαρχει αγνοια λογο απειριας του τι σημαινει σημειο προσπερασης. Κανατε practice 1 εβδομαδα στην ιδια πιστα τα σημεια για προσπερασμα ειδατε πια ειναι? Ειναι μονο 2 στη συγκεκριμενη πιστα η 3η στροφη και η 3η απο το τελος μονο εκει μπορεις να επιχειρησεις προσπερασμα σε οποιο αλλο σημειο το εκανες η θα τρακαρεις η θα το χασεις. Γενικα σημειο προπρερασματος ειναι αυτο το που εχει μεγαλη πτωση ταχυτητας και οχι οι καμπες ασχετα το ποσο γρηγορος εισαι εκει. Ο κυριακος εκανε παρα πολυ καλα που σηκωσε το ποδι του απο το γκαζι στη πρωτη στροφη, αυτος ειναι ο σωστος τροπος δεν ειναι θεμα fair play ετσι γινεται, κατα τη δαρκεια της καμπης θα κερδιζε τη φορα που ηθελε και θα με περνουσε μια χαρα στα βαρια φρενα της επομενης στροφης. Γενικα το silvestone δεν ενδεικνυται για προσπερασεις λογο των γρηγορων στροφων του. Δωστε βαση την επομενη φορα στο που περναμε μεσα σε μια πιστα ετσι θα ξερετε πως περιπου θα αντιδρασει ο μπροστινος σας και στη συνεχεια και εσεις.

Link to comment
Share on other sites

***SERVER TRACK DAY MUGELLO UPDATE***

Server: TheLab.gr Racing Club

Cars: Lotus 2-11, Lotus 2-11 GT4, KTM X-Bow, BMW M3 E30

Track: Mugello

Settings:

Ώρα πίστας: 15:00μμ

Pro settings και επιτρέπονται τα auto-clutch, auto-blip για όσους δεν έχουν shifter

tyre blankets on

100% grip, optimum track surface εξαρχής.

100% fuel consumption

1x tyre wear, Blankets on

Practice 45 Mins

Qualify 15 Mins

Race 7 Laps

Μέχρι να βγεί το Combo της εβδομάδας Track Day στο Mugello !

Link to comment
Share on other sites

shelby427prototype_01.jpg

Shelby cobra Kunos version.

Donnington park gp Tracks - Donington Park GP Circuit | RaceDepartment

Τωρα για γύρους δεν ξέρω δεν το εχω τρέξει ποτε, θα δοκιμάσω το βράδυ και θα σας πω.

Έγινε επεξεργασία από fatalara
Link to comment
Share on other sites

Να μας πεις και ποιά έκδοση της donington, της μικρής ή της μεγάλης?

Επίσης επειδή το 1.0.9 "εσπασε" τις mod πίστες , ίσως και εκεί να δούμε τί θα γίνει.

Κάτι άλλο είναι ότι χωράει 19 αυτοκίνητα.

Τέλος ως mod πίστα πρέπει να δούμε αν θα τρέχει καλά σε όλους.

Η επιλογή του αυτοκινήτου τα σπάει.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.