Jump to content



Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]


akis_z80

Recommended Posts

Έτσι τρέλανέ μας http://www.radiators-champ.com/RSRLiveTiming/index.php?page=rank&track=126&car=552

 

Πραγματικά θα ήθελα να ξέρω πού είναι το μυστικό.

Με setup δεν πολυασχολείσαι από ότι κατάλαβα άρα είναι ξεκάθαρα γραμμές. Αλλά πώς?

 

Το χειρότερο είναι όταν βλέπω 

Total amount of laps :

εγώ : 64

akis : 2!!!!

 

Και λέω "όχι ρε μ@λακα"  

Τα χω πει κι εγώ αυτά  jim αλλά να σου πώ κάτι χωρίς να θέλω να θίξω ,υπάρχει τρόπος να φανεί οτι έχεις κάνει μονο έναν γύρο. Αν θες σου το λέω το κοινό μυστικό.

Link to comment
Share on other sites

Το setup μου για όποιον ενδιαφέρεται.

 

Το rsr δεν το ανοίγω σχεδόν ποτέ γιατί θέλω η οθόνη να είναι όσο πιο καθαρή γίνεται από apps. Στο practice δηλαδή χρησιμοποιώ μόνο το rivali delta για να καταλάβω πού μπορώ να κερδίσω και πού όχι. Όταν είναι να κάνω hotlap για καταγραφή, κλείνω το delta(προκαλεί άγχος :p) και ανοίγω rsr και rivali tempo.

 

 

Τώρα για το "μυστικό"... όπως είπε και ο Άρης είναι η πείρα. Τόσο η γενική όσο και στο συγκεκριμένο παιχνίδι και στον τύπο αυτοκινήτου. Ήδη είμαι στις 1000 ώρες(σχεδόν) στο AC + κάποιες χιλιάδες ώρες σε άλλα sims + την οδήγηση σε πίστες. Με τα road cars τα πάω καλά, με τα gt κάπως χειρότερα, ενώ οι φόρμουλες είναι το χειρότερο μου.

Και πάλι όμως, ούτε αυτό σημαίνει και πολλά.. Στον αγώνα έχουμε πολλούς αστάθμητους παράγοντες που επηρεάζουν κατά πολύ το τελικό αποτέλεσμα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω μια από τις αλλαγές που πρέπει να κάνω είναι να πάω στο σωστό FOV. 

 

Παίζω (στο σαλόνι) , σε 47'' στα 2 μέτρα. Έπρεπε να είχα 29 ( http://carsfov.moritzlawitschka.de/calculate) και έχω 48. 

 

Θα το δοκιμάσω. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω μια από τις αλλαγές που πρέπει να κάνω είναι να πάω στο σωστό FOV. 

 

Παίζω (στο σαλόνι) , σε 47'' στα 2 μέτρα. Έπρεπε να είχα 29 ( http://carsfov.moritzlawitschka.de/calculate) και έχω 48. 

 

Θα το δοκιμάσω. 

Μάλλον πρέπει να πλησιάσεις κι' άλλο στην οθόνη, αλλιώς χρειάζεσαι 17°-20° FOV ! Για κοίτα εδώ

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το σημαντικό είναι να έχεις πάντα ανταγωνισμό είτε τρέχεις για μια θέση στη μέση του grid είτε για το podium, είτε είσαι ο Gregger Huttu (iRacing World Champion) είτε είσαι ο George Vasmoulakis, δεν είμαστε επαγγελματίες οδηγοί αγώνων να τρέχουμε για έπαθλα και χρήματα. Ο κανόνας είναι ότι όσο περισσότερο εξασκείσαι τόσο πιο γρήγορος και σταθερός στους χρόνους θα είσαι και φυσικά παίζει μεγάλο ρόλο και το ταλέντο αλλά για τους περισσότερους από εμάς που δεν έχουμε κανένα ιδιαίτερο ταλέντο practice is king.

 

Όταν ξεκίνησα το iRacing πρίν ενάμιση χρόνο είχα γραφτεί σε ένα league για ΜΧ5 Practice στο οποίο υπήρχε ένα 13χρονο πιτσιρίκι που μονίμως ήταν μακράν ταχύτερο από όλους και από τον instructor, σήμερα το πιτσιρίκι τρέχει σε iRacing World Championship Series παρέα με τον Huttu με iR 6000 (το iR είναι κάτι σαν ELO Rating) και εγώ έχω iR 2500 που είναι σύμφωνα με τα στατιστικά στο top 10% των οδηγών.

 

http://i.liveracestats.com/i/3/George+Vasmoulakis

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον πρέπει να πλησιάσεις κι' άλλο στην οθόνη, αλλιώς χρειάζεσαι 17°-20° FOV ! Για κοίτα εδώ

εγω ειμαι με 24ρα στο 1 μετρο. μου βγαζουν τα διαφορα calculator 17-22, τα περισσοτερα 17. και εγω επαιζα με εξω καμερα φαντασου...

ε απο τοτε που εβαλα μεσα και 22 δε διανοουμαι να ξαναβαλω εξω η κατι μεγαλυτερο fov. ειναι τοσο φυσιολογικη η κινηση, και καλυτερεψαν και οι χρονοι σιγουρα γιατι νιωθω πιο ανετα (αντιδρασεις κλπ). πλεν η εξω καμερα μου φαινετα σα fast forward

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αγαπημένοι gamers.. πλέον έχετε πρόσβαση στο ημερολόγιο όπου μπορείτε να δημιουργείτε εκεί events για τους αγώνες σας και να δηλώνετε συμμετοχή. Δε ξέρω αν θα σας φανεί χρήσιμο τελικά αλλά δεν χάνετε τίποτα να το δοκιμάσετε :T:

 

http://www.thelab.gr/calendar/3-gaming-calendar/11-2014

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Προστέθηκε ο αυριανός αγώνας στο calendar, πολύ καλό θα βοηθήσει σίγουρα στον προγραμματισμό και την παρακολούθηση των events!

 

http://www.thelab.gr/calendar/event/5-assetto-corsa-greek-gathering/

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον πρέπει να πλησιάσεις κι' άλλο στην οθόνη, αλλιώς χρειάζεσαι 17°-20° FOV ! Για κοίτα εδώ

 

Σύμφωνα με αυτό http://www.racedepartment.com/threads/fov-opinions-please.95946/#post-1859381, είπα το 29. 

Link to comment
Share on other sites

 

Για τον ίδιο υπολογιστή μιλάμε, πιθανώς να μην έβαλες σωστά τα δεδομένα, δηλ. Assetto Corsa, 47'', 200cm = 16.6°

Link to comment
Share on other sites

Καλέ διάβασε τί λέει ο "δεν χάνει" (Hany) (post 17). Θα τον ρωτήσω.

Ασ' τον "δεν χάνει" εγώ θα σου πρότεινα να αρχίσεις να κατεβάζεις σιγά σιγά μέχρι να φτάσεις στο σημείο να μην βολεύεσαι πια, οπότε θα ανέβεις πάλι ένα σκαλοπατάκι και θα μείνεις εκεί.

Εγώ ξεκίνησα με FOV 55 και έχω φτάσει να "βολεύομαι" - προς το παρόν - με 25. Πολύ σπάνια (εξαρτάται από το αυτοκίνητο) το ανεβάζω μέχρι το 30-33. Χρησιμοποιώ όμως το realheadmotion (κατεβαίνει από εδώ: https://sites.google.com/site/mididr...-assetto-corsa οδηγίες εγκατάστασης έχει εδώ: http://www.assettocorsa.net/forum/in...on-0-7-9.4755/) , είναι μεγάλη βοήθεια! Αυτό που κάνει είναι να στρίβει το "παρμπρίζ" του αυτοκινήτου προς τη μεριά που στρίβεις το τιμόνι. Δουλεύει με τη λειτουργία "lock view on horizon" του AC. Κανονικά αυτό που προσπαθεί να μιμηθεί αυτή η λειτουργία είναι αυτό που συμβαίνει και σε μας όταν οδηγούμε το κανονικό μας αυτοκίνητο.

 

Σε συντομία, όταν οδηγούμε, η όρασή μας παρ' όλο που διαθέτει μια πολύ μεγάλη FOV, επικεντρώνεται - ζουμάρει δηλ. - σε ένα μόνο σημείο με πολύ στενή FOV όπως αυτή που μας προτείνουν αυτά τα μηχανάκια (υπολογιστές FOV). Στην ευθεία ζουμάρουμε στον ορίζοντα που φυσικά τρεμοπαίζει λόγο της κίνησης, επειδή όμως ο εγκέφαλός μας έχει αυτή την καταπληκτική ικανότητα να φιλτράρει την εικόνα που λαμβάνει μας δίνεται η εντύπωση ότι το βλέμμα μας είναι σταθερά καρφωμένο στον ορίζοντα ενώ το αυτοκίνητό μας "χοροπηδάει" ανάλογα με τις ανωμαλίες του δρόμου και τα G που δεχόμαστε. Στην πραγματικότητα και εμείς, μαζί και τα μάτια μας "χοροπηδάμε" με τον ίδιο ρυθμό του αυτοκινήτου.

 

- Εκτός θέματος, αλλά και σχετικό: Δεν σας ενοχλεί αυτό που κάνουν στις ταινίες τον τελευταίο καιρό που προσθέτουν πολλές σκηνές (κυρίως δράσης) με την κουνιστή κάμερα? Προσπαθούν έτσι να μας βάλουν στο πετσί του ήρωα και να μας πείσουν ότι βλέπουμε με τη ματιά του και ότι αφού αυτός τρέχει ή πηδάει πρέπει και η κάμερα να το κάνει! Εμένα όμως με ενοχλεί αυτό και μάλιστα πολύ, μου προκαλεί ζαλάδα! Και αυτό γιατί? Γιατί στην πραγματική ζωή, παρ' όλο που τρέχω ή πηδάω, το "λογισμικό" του εγκεφάλου μου ομαλοποιεί όλο αυτό το τράνταγμα και το αντιλαμβάνεται πολύ πιο "smooth" από αυτό που μας παρουσιάζουν αυτοί (κλείνω εδώ την παρένθεση και επιστρέφω στο application μας και στο τι κάνει όταν στρίβουμε) -

 

Αυτό που κάνει λοιπόν, όταν στρίβουμε το τιμόνι μας πχ. προς τα δεξιά, είναι να φέρει την εικόνα (θέα - παρμπρίζ) μας από τα δεξιά προς τα αριστερά για να προσομοιώσει αυτό που θα έκαναν τα μάτια μας αναζητώντας την κορυφή της στροφής, να γυρίσουν δηλ. προς τα δεξιά και να δουν την στροφή. Στο sim δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό εκτός αν έχουμε σύστημα τριών οθονών. Ας φανταστούμε λοιπόν ότι έχουμε triple screen. Μην ξεχνάμε ότι στρίβοντας το τιμόνι προς τη στροφή στρέφουμε ταυτόχρονα και τους τροχούς προς την κορυφή της στροφής, το αυτοκίνητο όμως συνεχίζει να "κοιτάει" ευθεία. Η στροφή λοιπόν αυτή βρίσκεται στην τρίτη - δεξιά μας οθόνη ενώ η κεντρική μας οθόνη δείχνει αυτό που δείχνει το παρμπρίζ, προς τα εκεί που κοιτάει το σασί του αυτοκινήτου, στο κέντρο δηλ αριστερά της στροφής μας. Εμείς δηλ. που δεν έχουμε triple screens βλέπουμε αυτό που δείχνει η μία οθόνη μας - αριστερά της στροφής - όχι την στροφή! Εδώ έρχεται λοιπόν αυτό το application  και κάνει το εξής, παίρνει την εικόνα από τα δεξιά (δεξιά οθόνη) που δείχνει την στροφή και την φέρνει αριστερά να κάτσει στην οθόνη μας (στην κεντρική δηλ σε ένα υποτιθέμενο τριπλό σύστημα ή στην κενρική και μοναδική σε εμάς που έχουμε μία οθόνη).

 

Ελπίζω να έγινα κατανοητός γιατί δεν έχω περισσότερη άνεση χρόνου για να το αναλύσω.

 

Τα κατά του είναι η αρκετά δύσκολη ρύθμιση των παραμέτρων του για δουλέψει σωστά και με αληθοφάνεια (εδώ μπορώ να βοηθήσω εγώ) και το γεγονός ότι μου έχει καταργήσει τη δυνατότητα να κοιτώ αριστερά/δεξιά πατώντας τα κουμπιά.

 

:slap::embarrassment:  ουφφφ πάλι έγραψα μυθιστόρημα...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

τι λες τωρα δεν ηξερα οτι εχει τετοιο app... το βαζω αμεσα για δοκιμη. εχω συνηθισει πλεον με 22fov οπως ειπα καπου πριν, μετα απο προταση δικη σας εδω, αλλα οκ νομιζω αυτο θα βοηθησει σε single screen πολυ

Link to comment
Share on other sites

Aris Teidis συμφωνώ! Οι κότες πάντως έχουν ακόμα πιο εξελιγμένο "steadycam" από τον άνθρωπο!

 

https://www.youtube.com/watch?v=IX8sP_JMIC8

 

Χαχά, φοβερή η κότα, το κεφάλι της είναι "σταθερό" σημείο αναφοράς του σύμπαντος! :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.