newlynx Νοέμβριος 28, 2014 #941 Νοέμβριος 28, 2014 (edited) Υ.Γ.2 Με προβληματίζει η έλλειψη κόσμου. Είμασταν 6/7. Πριν λίγες εβδομάδες αγχωνόμασταν που παρά είμασταν πολλοί.ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ , ΚΥΡΙΑΚΟΣ , ORGIOS ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ????? Προσωπικά έμπλεξα με κάτι θέματα και δεν έχω μπει για πάρα πολύ καιρό. Μετά έγινα και η αλλαγή του qualify σε 21.30-22.00 οπότε έμεινα τελείως απέξω γιατί τα μικρά μου κοιμούνται μέχρι τις 22.00. Είπα και χθες -αν είναι εύκολο - το qualify να πάει 21.45 -22.15 ώστε να προλάβω και καμιά φορά. Επίσης θα ενεργοποιηθώ πάλι και στο Insomnia για να μαζέψω κόσμο. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 28, 2014 από newlynx 1
racer Νοέμβριος 28, 2014 #942 Νοέμβριος 28, 2014 Combo για αγώνα 4/12/14 Για τον επόμενο αγώνα πάμε φούλ Γερμανία. Η χαρά του tweaker! Cars: BMW M3 E30 Gr. A DTM spec Track: Nurburgring GP Settings: Ώρα πίστας: 13:30μμPro settings και επιτρέπονται τα auto-clutch, auto-blip για όσους δεν έχουν shiftertyre blankets OΝ Penalties OFF100% grip, optimum track surface100% fuel consumption100% Damage1x tyre wear Practice 60 Mins @ 20:30 Pickup Mode Qualify 30 Mins @ 21:30 1o Race 10 Laps @ 22:00 ~ 17 Mins2o Race 10 Laps @ 22:25 ~ 17 Mins Reverse Start1ος αγώνας:Standing start2ος αγώνας:O δεύτερος αγώνας ΔΕΝ θα είναι standing start αλλά rolling start!Όταν τερματίσουμε όλοι στον 1ο αγώνα θα ψηφίσουμε για next session και αυτό θα μας βάλει στο qualifying.Στο qualifying θα βγαίνουμε στην πίστα ένας - ένας. Πρώτος θα βγει αυτός που τερμάτισε τελευταίος στον προηγούμενο αγώνα, 2ος θα βγει ο πρότελευταίος κλπ. Αφού όλοι ολοκληρώσουμε 1 γύρο, θα κάνουμε vote for next session και με αυτόν τον τρόπο θα τοποθετηθούμε στο grid στη σωστή σειρά (reverse order της τελικής κατάταξης του 1ου αγώνα). Οπότε ο κάθε ένας να θυμάτε τον οδήγο που τερμάτισε πίσω του στον προηγούμενο αγώνα, αυτόν θα ακολουθεί. Ο 1ος γύρος σε αυτόν τον αγώνα θα είναι ένας γύρος σχηματισμού και όχι standing start.Σημαντικό:-Να είμαστε όλοι στο teamspeak. Δεν έχει μα μου. Είναι απαραίτητο. Για ότι πληροφορίες σχετικά ρωτάτε.-Αν έχουμε επαφή με άλλον οδηγό και τον βγάλουμε εκτός του παραχωρούμε σε ασφαλή σημείο τη θέση μας.-Προσοχή όταν ξαναμπαίνουμε στην πίστα. Ακόμη και αν βγούμε εκτός πίστας από λάθος άλλου οδηγού, αυτό δε μας δίνει το δικαίωμα να μπούμε καρφί στην πίστα και να χαλάσουμε τον αγώνα και των υπολοίπων.-Εγκατάσταση και χρήση Spotter Application (http://www.racedepar...s/spotter.2307/) -Χρήση virtual mirror (f11)-Εγκατάσταση και χρήση Blue flag application (http://www.racedepar...artracker.3420/) 5
liakjim Νοέμβριος 28, 2014 #943 Νοέμβριος 28, 2014 (edited) Χαχαχαχα τρελή φωτό. Ωραίος συνδιασμός. Στους έχοντες, σας το λέω από τώρα, το αμάξι το δεν το έχω καθόλου, θα ήθελα setup. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 28, 2014 από liakjim
geovas77 Νοέμβριος 28, 2014 #944 Νοέμβριος 28, 2014 ***SERVER UPDATE*** Cars: BMW M3 E30 Gr. A DTM spec Track: Nurburgring GP Settings: Ώρα πίστας: 13:30μμPro settings και επιτρέπονται τα auto-clutch, auto-blip για όσους δεν έχουν shiftertyre blankets OΝ Penalties OFF100% grip, optimum track surface100% fuel consumption100% Damage1x tyre wear Qualify 50 Mins Race 6 Laps Για τον αγώνα παρακαλώ κάνετε συνδρομή στο Calendar http://www.thelab.gr/calendar/event/8-assetto-corsa-greek-gathering/ ώστε να ξέρουμε πόσοι περίπου θα πάρουν μέρος, επίσης έβαλα την ώρα έναρξης 15 λεπτά αργότερα οπότε το practice ξεκινάει 20:45 ! 1
panosdimp Νοέμβριος 28, 2014 #945 Νοέμβριος 28, 2014 Αφιερώνω το world record στον Άρη που με έπεισε να αλλάξω FOV (είναι game changer ) και στον Άκη που ακόμα δεν το έσπασε!!! http://www.radiators-champ.com/RSRLiveTiming/index.php?page=rank&track=126&car=552 Εχρίσθεις λοιπον ιππότης της ασφάλτου από σήμερα προτείνω να σε αποκαλούμε σερ Jim Liak. 1
panosdimp Νοέμβριος 28, 2014 #946 Νοέμβριος 28, 2014 Cars: BMW M3 E30 Gr. A DTM spec Track: Nurburgring GP Κανονίστε και ένα ραντεβουδάκι μέσα στο Σ/Κ για προπόνηση ρε παιδιά δεν θα ΄ταν άσχημη ιδέα φαντάζομαι, περιμένω προτάσεις όσον αφορά την ώρα και την ημέρα .
liakjim Νοέμβριος 28, 2014 #947 Νοέμβριος 28, 2014 Εχρίσθεις λοιπον ιππότης της ασφάλτου από σήμερα προτείνω να σε αποκαλούμε σερ Jim Liak. Όχι πλέον http://www.radiators-champ.com/RSRLiveTiming/index.php?page=rank&track=126&car=552 Respect Άκη. Εξωγήινος πραγματικά 2
geovas77 Νοέμβριος 28, 2014 #948 Νοέμβριος 28, 2014 Άσχετο αλλά πήρα τελικά το DTM 2013 και μπορω να πώ ότι για single player είναι ότι πρέπει αν και θα πρέπει να ψάξω λίγο τα FF/wheel Settings γιατί πρέπει να έχω αρκετό clipping και δεν έχω βρεί κάποιο τρόπο να δώ πόσο ακριβώς για να το διορθώσω (AC Clipping mod FTW), ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ ο ήχος του πάντως! 3
Aris Teidis Νοέμβριος 28, 2014 #950 Νοέμβριος 28, 2014 Για τον επόμενο αγώνα πάμε φούλ Γερμανία. Η χαρά του tweaker! Η Αγγέλα όλα τα λεφτά! καλα ο ακης μην δει wr αμεσως να το σπασει Από εχτές στον αγώνα το είχε σπάσει, αλλά τον άφησε να χαρεί κι' αυτός λιγάκι
fuz10n Νοέμβριος 30, 2014 #951 Νοέμβριος 30, 2014 να ρωτησω, ενω μπαινει κανονικα σε hotlap με το κομπο, στο σερβερ δε μπαινει κρασαρει. ξερουμε τιποτα?
akis_z80 Νοέμβριος 30, 2014 Author #952 Νοέμβριος 30, 2014 να ρωτησω, ενω μπαινει κανονικα σε hotlap με το κομπο, στο σερβερ δε μπαινει κρασαρει. ξερουμε τιποτα?Συμπίεσε όλο το φάκελο My Documents\Assetto Corsa\logs και ανέβασέ το να τσεκάρουμε..
akis_z80 Νοέμβριος 30, 2014 Author #954 Νοέμβριος 30, 2014 Πολύ συνεργάσιμοι οι τύποι στο rackservice. Πλέον ο server που νοίκιασε ο geovas κρατάει και log αυτόματα! 1
liakjim Δεκέμβριος 1, 2014 #955 Δεκέμβριος 1, 2014 Έλα ρε παίδες, κανά setup δεν θα παίξει , μπας κ σταυρώσω κανά γύρο? Δεν οδηγιέται λέμε.
djkostas Δεκέμβριος 1, 2014 #956 Δεκέμβριος 1, 2014 Τεμπελιάζει ο Γιώργος μου φαίνεται!!! Πάρε το δικό μου για τώρα, που αν και θέλει αρκετή δουλίτσα ακόμα, γυρνάει γύρω στο 2:10. E30 DTM Nurb.rar 2
Aris Teidis Δεκέμβριος 1, 2014 #957 Δεκέμβριος 1, 2014 Έλα ρε παίδες, κανά setup δεν θα παίξει , μπας κ σταυρώσω κανά γύρο? Δεν οδηγιέται λέμε. Μην υπερβάλεις!!!
panosdimp Δεκέμβριος 1, 2014 #958 Δεκέμβριος 1, 2014 Κουράγιο σερ JIM η bmw έχει αρετές θα σε βοηθήσει, εδώ πήγαινες αέρα πατέρα εκείνο το lotus δεν σε φοβάμαι θα τα καταφέρεις . Θυμάσαι? Ενα είναι το μυστικό κάνε . Εγώ δεν τολμώ να δηλώσω τα σετάπ μου γιατί τώρα τελευταία δεν είναι τόσο δημοφιλή. 1
Aris Teidis Δεκέμβριος 1, 2014 #959 Δεκέμβριος 1, 2014 Κουράγιο σερ JIM η bmw έχει αρετές θα σε βοηθήσει, εδώ πήγαινες αέρα πατέρα εκείνο το lotus δεν σε φοβάμαι θα τα καταφέρεις . Θυμάσαι? Ενα είναι το μυστικό κάνε . Εγώ δεν τολμώ να δηλώσω τα σετάπ μου γιατί τώρα τελευταία δεν είναι τόσο δημοφιλή. Πότε θα τρέξεις μαζί μας?
panosdimp Δεκέμβριος 1, 2014 #960 Δεκέμβριος 1, 2014 Πότε θα τρέξεις μαζί μας? Θα προσπαθήσω να πάρω το βάπτισμα του πυρός την Πέμπτη αλλά δεν λέω και πολλά γιατί και τις άλλες φορές το θελα πολύ (εκτος της lotus xaxaxa) αλλά δεν μου βγήκε. Χθες μπήκα λίγο κατα τις 9 και ευτυχώς ήταν εκεί τα alien ο Κώστας κι ο George o ιδιοκτήτης της πίστας ,κάναμε κάτι τρελές γύρες μαζί και φτιάχτηκα για την Πέμπτη, είδομεν. 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now