Jump to content



Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]


akis_z80

Recommended Posts

Ειμαι σιγουρος πως με λιγη προπονηση θα το λατρεψετε!
Αν οχι ολο το combo σιγουρα το αυτοκινητο με τα ανοιγματα του! και φυσικα τον ηχο του!
Ας το ριξουμε στη προπονηση και θα πανε ολα καλα!

ιτ'σ ε καρ, νοτ α ρουμπικ κιουμπ! ;)

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Η δικια μου η αποψη ειναι οτι πρεπει να υπαρχουν ορια και κανονες.Αν ερθει πχ καποιος και πει οτι ο αγωνας θα γινει τριτη πρωι 11:00? η εμενα μου αρσει να τρεξουμε στο magione με την exos s1 με grip 40%? η δεν ξερω τι αλλο?ενταξει τρεχουμε να διασκεδασουμε πανω απο ολα,δεν διεκδικουμε το βραβειο του καλυτερου κασκαντερ... η αποψη μου απλα

Ετσι ακριβως.

@akis_z80 δεν προσπαθω να επιβαλω κατι, να προλαβω τους επομενους θελω, αν θελουν και αυτοι, να λαβουν υποψη τους αυτα που λεμε γτ βλεπω οτι το πραγμα παει εκει που λεει ο Kyr. Εσυ εγω και ο δημητρης εχουμε και το rd και τρεχουμε οτι μας αρεσει εδω ομως υπαρχουν αρκετα ατομα που τρεχουν μονο εδω τρεχουν και για πρωτη φορα και δεν εχουν την επιλογη να τρεξουν οτι τους αρεσει. Θες να βαλεις αυτοκινητο βαρκα? βαλτο κανενα προβλημα, θες να το βαλεις και σε δυσκολη πιστα? εγινεεεεε, βαλε ομως και ενα grip να μην σπαει νευρα και θα το ευχαριστηθουμε ολοι.  Δεν το λεω επιθετικα απλα συζητηση κανω και συγνωμη που δημιουργησα θεμα απο το τπτ αλλα νιωθω οτι οπως εχω σπαστει εγω θα σπαστουν και αλλοι και απλα δεν θα τρεχουν.

Link to comment
Share on other sites

το ποστ του @wargasm, με βρισκει 10000% συμφωνο.

το αυτοκινητο το εχω λατρεψει, ειδικα τον ηχο του........

απο τη στιγμη που την παλευω εγω με το combo δεν εχει κανενας καμια δικαιολογια.

 

gt3/100% grip την αλλη εβδομαδα..... πφφφφ boring.......

παλι γυρους θα κοβουμε ο καθενας μονος του και θα βαρεθουμε να βλεπουμε μπλε σημαια απο τον ακη....

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Άκη κ χωρίς σπινάρισμα να ξεκινήσεις (που είναι αδύνατο λόγω το low speed bug), πάλι θα έχεις τρελό grain κ μάλιστα θα ανεβαίνει σε κάθε φρενάρισμα και σε κάθε επιτάχυνση μέχρι να πιάσεις θερμοκρασίες στα λάστιχα.

Έκανα το τεστ με κρύα λάστιχα και εκκίνηση από πιτς. Graining 1.000 μπροστά, 0.680 πίσω. Μετά ζεστάθηκαν και έμεινε εκεί. Φυσικά με εκκίνηση χωρίς σπινάρισμα και χωρίς γλιστρήματα στις στροφές. Άρα δεν είναι ούτε τρελό το grain, ούτε αδύνατο να ζεστάνεις τα λάστιχα φυσιολογικά.

 

 

@VeRDeGR, για το grip που λες, συνήθως επιλέγουμε μικρότερο εύρος για ένα event. Πχ να ξεκινάει 94 και να τελειώνει 97-98. Αυτό που συμβαίνει σε ένα race weekend στη formula 1 δηλαδή όταν οι καιρικές συνθήκες παραμένουν ίδιες. Αν ξεκινήσουμε με 90 στην αρχή και φτάσουμε στο 100 στο τέλος είναι σα να εξομοιώνουμε βρεγμένη πίστα που στεγνώνει ή πάρα πολύ σκονισμένη που καθαρίζει.

 

 

Για όποιον θέλει να ασχοληθεί με το combo έκανα ένα setup που τουλάχιστον εμένα με βολεύει. Το zip έχει μέσα και replay.

ferrari_599xxevo_mugello_ak.zip

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Υπερβολές !!! Όλα καλά.

( σου τα σπάσαμε λίγο είναι η αλήθεια - και εγώ μαζί - αλλά νομίζω και αυτή η διαδικασία ήταν καλή ώστε να ξεκαθαρίσουν λίγο και άλλο τα πράγματα και να ανέβουμε λίγο ακόμα ως σκέψεις και αντιμετώπιση των προκλήσεων )

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

.

@VeRDeGR, για το grip που λες, συνήθως επιλέγουμε μικρότερο εύρος για ένα event. Πχ να ξεκινάει 94 και να τελειώνει 97-98. Αυτό που συμβαίνει σε ένα race weekend στη formula 1 δηλαδή όταν οι καιρικές συνθήκες παραμένουν ίδιες. Αν ξεκινήσουμε με 90 στην αρχή και φτάσουμε στο 100 στο τέλος είναι σα να εξομοιώνουμε βρεγμένη πίστα που στεγνώνει ή πάρα πολύ σκονισμένη που καθαρίζει.

.

Απαντάω απλά και μόνο επειδή θεωρώ οτι είσαι εξαιρετικός οδηγός και ασχολείσαι με την αυτοκίνηση.

Αυτό που λες δεν ισχύει και μου δίνει την εντύπωση ότι δεν έχεις τρέξει σε πραγματική-βρεγμένη πίστα.

Μακάρι η διαφορά βρεγμένου-στεγνού να ήταν μόνο τόση στην πραγματικότητα. Σε πίστα (kart mania) που ο γύρος είναι 50-58sec, στο βρεγμένο έκανα 1,13 αν θυμάμαι καλά με το ίδιο αυτοκίνητο και τα ίδια ελαστικά (P Zero Nero)

Φαντάσου πόση διαφορά θα είχε σε μια πίστα σαν το Mugello..

Και μην συγκρίνεις με Formula που στο βρεγμένο θα αυξήσουν το downforce στο διπλάσιο και θα είναι μικρότερη η διαφορά..

Η πρόσφυση στο βρεγμένο είναι 65% του στεγνού και πολύ λέω..

Το 90% practice, που θα γινόταν 93% μέχρι το qualify, θα έφτανε 95% στην εκκίνηση και θα κατέληγε στο 97-98% στον τερματισμό είναι ρεαλιστικό.

Αν είναι και το επιθυμητό σε ένα παιχνίδι είναι άλλη συζήτηση.

Για μένα πχ το 100% grip σε έναν αγώνα δεν είναι επιθυμητό.. Για άλλους είναι..

EDIT: μόλις είδα το "βρεγμένη που ΣΤΕΓΝΩΝΕΙ". Αυτό ναι αν και κάπως υπερβολικό.

Έγινε επεξεργασία από VeRDeGR
Link to comment
Share on other sites

Ωραία διυλίσαμε  τον κώνωπα εγώ λέω τώρα να αφήσουμε την καμήλα να περάσει η κακομοίρα. Εγώ πάντως το δηλώνω ευθαρσώς δεν έχω τρέξει ποτέ σε πίστα ούτε καν έχω παρακολουθήσει αγώνα από κοντά αλλά δεν έχω πρόβλημα ούτε με το γκρίπ ούτε με το γκρέινινγκ ούτε και με τη βροχή αν πρόκειται ποτέ να βρέξει εδώ μέσα,είμαι all weather  και τρέχω τα πάντα παντού. :p:D

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Μακάρι η διαφορά βρεγμένου-στεγνού να ήταν μόνο τόση στην πραγματικότητα. Σε πίστα (kart mania) που ο γύρος είναι 50-58sec, στο βρεγμένο έκανα 1,13 αν θυμάμαι καλά με το ίδιο αυτοκίνητο και τα ίδια ελαστικά (P Zero Nero)

Η kartmania είναι πολύ κλειστή για αυτοκίνητο! Έχω περάσει κάποιες ώρες στο παρελθόν εκεί με καρτ. Νομίζω πως σε τέτοια πίστα χάνεις πολύ περισσότερο χρόνο λόγω βροχής (που ουσιαστικά δεν κάνεις γύρο αλλά μανούβρες τηρουμένων των αναλογιών και δεδομένης της χάραξης) παρά στις Σέρρες που έχουν γρήγορες στροφές 3ης και πάνω. Επίσης το 50 με το 58sec είναι τεράστιο χάσμα που δείχνει ότι υπάρχουν μεγάλες διακυμάνσεις από γύρο σε γύρο.

Η αλήθεια είναι ότι στην πλειοψηφία των περιπτώσεων οι γύροι που έχω κάνει είναι σε στεγνή πίστα, με ένα 10% να είναι σε βρεγμένο/νωπό. Στο νωπό οι διαφορές είναι πολύ μικρές, αλλά και στο ψιλοβρεγμένο (όχι να τρέχουν ποτάμια :p) η διαφορά ήταν σίγουρα κάτω από 10 sec σε γύρο του 1.40κάτι. Σε δυνατή βροχή όντως δεν έχω κάνει ούτε ένα γύρο και εκεί οποιοδήποτε grip σίγουρα πάει περίπατο :)

 

Αυτό που νιώθω στο AC στο 90% μου θυμίζει γλιτσερό βρεγμένο δρόμο πάντως. Θα επανέλθω με νούμερα :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το 50-58 είναι διακύμανση των χρόνων όλων των street που μπαίνουν εκεί όχι ενός αυτοκινήτου..

Θα επανέλθω με νούμερα :D

Please μην το κάνεις αυτό 1) γιατί θα πάει το off-topic σύννεφο και 2) θα με αντιπαθήσεις [emoji14]

Είναι πανευκολο να βρούμε νούμερα από F1 ή WTCC και οι 2 που να αποδεικνύουν την δική μας αλήθεια :D

Έγινε επεξεργασία από VeRDeGR
Link to comment
Share on other sites

Έκανα τώρα λαπ με 90% και ήμουν πάνω από 7 sec πιο αργός σε σχέση με το 100%. Αυτό στην καλύτερη είναι συνθήκες light rain!

1.43.8 στο 100% , 1.51.4 στο 90%.

 

Δεν ξέρω αν ανέφερες τα p zero nero για καλό, αλλά είναι απλώς αισχρά στη βροχή! Ελπίζω να μην κουράζω με αυτά που γράφω και σόρρυ για τα offtopics.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1) Το 100% δεν είπαμε οτι είναι artificial/ουτοπικό;

2) Το P Zero Nero είναι κακό στο στεγνό και Α-ΡΙ-ΣΤΟ στο βρεγμένο. Στην καρτ-μανια είχα γράψει τον χειρότερο χρόνο στο στεγνό και τον πρώτο στο βρεγμένο (trackday των Punto ήταν). Έχω λιώσει 2 4αδες P Zero Nero στο αυτοκίνητο. Τα ξέρω από την καλή και απο την ανάποδη. :)

Έγινε επεξεργασία από VeRDeGR
Link to comment
Share on other sites

Καιρός να επενδύσεις σε ένα τιμόνι!

 

 

Ναι ρε συ ειναι η επομενη αγορα που θα γινει..απλα θελει ψαξιμο! Η θα παω σε κατι ετοιμο η σε καποια αλλη λυση..θα δειξει.. :)

Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε συ ειναι η επομενη αγορα που θα γινει..απλα θελει ψαξιμο! Η θα παω σε κατι ετοιμο η σε καποια αλλη λυση..θα δειξει.. :)

Χαχα! Πάρε την απόφαση εσύ, βγάλε το budget και εμείς θα σου πούμε πως θα επενδύσεις καλύτερα τα χρήματά σου (υπάρχει στην παρέα άφθονη πείρα)!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

*** Server Combo Update***

 

Μετά από pm του Γιάννη

 

FERRARI 599XX EVO @ L'autodromo del Mugello
 

Qualify: 15:00

Race: 8 Laps

Penalties: On

Tyre Blankets: **On**

Standing start

 

Κατάσταση πίστας: Old (ξεκινάει 90%, Session Transfer 100%, **Lapgain 10**)

 

Για τον αγώνα της κυριακής εάν υποθέσουμε ότι θα είμαστε 12 άτομα για 20 γύρους = 240 laps με lapgain 60 ο αγώνας θα δώσει περίπου 4% επομένως για να τελειώσουμε με grip 98% θα πρέπει να ξεκινήσουμε τον αγώνα με 94%, δηλαδή η πίστα να πάρει μόνο 4% κατά τη διάρκεια  του Practice/Qualify.

 

Άγνωστο πόσοι θα μπούν στο practice έστω και εάν το βάλουμε μόνο για μισή ώρα (θα κάνω reset session στις 21:30, ο Server θα ανοίξει από τις εννέα παρά) οπότε το να υπολογίσεις το lapgain για να τελειώσει στο 98% το ξεχνάμε, ττο πιθανότερο είναι ότι θα τελειώσει ο αγώνας με full grip.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.