Jump to content



Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]


akis_z80

Recommended Posts

Αποστολή εξετελέσθη. Ο server γέμισε πολύ γρήγορα.

Το combo είναι φανταστικό, μπράβο Chris. Τρελές μάχες. Κρίμα που δεν θα είμαι την Κυριακή.

Κατέβηκαν κ κάτι πράσινα ανθρωπάκια κ μας τρελάνανε με τους χρόνους τους. (ειδικά ο Mitja)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πολές απουσίες τελευταίως για συμμαζέψου κι άσε τις βόλτες για το καλοκαίρι ,εννοώ τον Αύγουστο! Δεν μπορώ να κάνω το outsider μόνος θέλω και παρέα! :angry:

Μ εκείνο το ριπλέυ τι θα γίνει μήπως το χεις εσύ ? (είσαι η μόνη μου ελπίδα )

Έγινε επεξεργασία από panosdimp
Link to comment
Share on other sites

Πολές απουσίες τελευταίως για συμμαζέψου κι άσε τις βόλτες για το καλοκαίρι ,εννοώ τον Αύγουστο! Δεν μπορώ να κάνω το outsider μόνος θέλω και παρέα! :angry:

Μ εκείνο το ριπλέυ τι θα γίνει μήπως το χεις εσύ ? (είσαι η μόνη μου ελπίδα )

 

Παραμιλάς μπρε? :eek::lol:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αποστολή εξετελέσθη. Ο server γέμισε πολύ γρήγορα.

Το combo είναι φανταστικό, μπράβο Chris. Τρελές μάχες. Κρίμα που δεν θα είμαι την Κυριακή.

Κατέβηκαν κ κάτι πράσινα ανθρωπάκια κ μας τρελάνανε με τους χρόνους τους. (ειδικά ο Mitja)

Με ενα απογευμα δουλεια και να ειμαστε στο 1.13.χχχ ειναι παρα πολυ καλα.

αφου πιασαμε και 1.12.9 δεν αργουμε για το 1.12.5 με practice.

προσωπικα για κατω απο 1.12 το θεωρω πολυ δυσκολο

Παντως τα λαστιχα μου τελειωσαν με 98% στους 6 γυρους.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παντως τα λαστιχα μου τελειωσαν με 98% στους 6 γυρους.

Και εκεί θα μείνουν για 20 γύρους. Είχα μια συζήτηση με τον Αριστοτέλη στο fb και μου εξήγησε πολλά πράγματα..

Πράγματα που θα προτιμούσα να μην τα ξέρω γιατί θα καώ τελείως τώρα... [emoji14]

Έγινε επεξεργασία από VeRDeGR
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θα μου επιτρέψετε να μην δείξω την συνομιλία χύμα (είναι και μεγάλη)

Επιγραμματικά τι έμαθα που δεν ήξερα πριν τον περιβόητο αγώνα με την 599XX

- πιθανότατα με την έξοδο που είχα μετά την επαφή με τον fuz10n να απέκτησα graining γιατί έπεσε η θερμοκρασία στα ελαστικά με αποτέλεσμα να έχω χαμηλότερη πρόσφυση σε όλον τον αγώνα

- στην προσπάθεια μου να πιέσω να ανέβω πάλι θέση (έπεσα στην 10η εκείνη την στιγμή), πίεζα υπερβολικά ανεβάζοντας το v.km το οποίο είναι ουσιαστικά η ζωή του ελαστικού. Κάθε γλύστριμα το ανεβάζει κατακόρυφα.

- Από παλιότερη συζήτησή μας, το Assetto Corsa υπολογίζει ΚΑΙ στρεπτική ακαμψία πλαισίου!! WOW απλά!!

- αν είχα υπομονή ΙΣΩΣ να αποκτούσα το πλεονέκτημα που πίστευα ότι θα έχω (αν και για 20 γύρους τα medium με μερικές εξαιρέσεις είναι must)

- Δεν είναι κακό να βάζεις traction control προς το τέλος της ζωής του ελαστικού. Το κάνουν και οι επαγγελματίες οδηγοί και γιαυτό έχουν και 12 επίπεδα TC τα GT3.

Έγινε επεξεργασία από VeRDeGR
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Θα μου επιτρέψετε να μην δείξω την συνομιλία χύμα (είναι και μεγάλη)

Επιγραμματικά τι έμαθα που δεν ήξερα πριν τον περιβόητο αγώνα με την 599XX

- πιθανότατα με την έξοδο που είχα μετά την επαφή με τον fuz10n να απέκτησα graining γιατί έπεσε η θερμοκρασία στα ελαστικά με αποτέλεσμα να έχω χαμηλότερη πρόσφυση σε όλον τον αγώνα  στο λέγαμε

- στην προσπάθεια μου να πιέσω να ανέβω πάλι θέση (έπεσα στην 10η εκείνη την στιγμή), πίεζα υπερβολικά ανεβάζοντας το v.km το οποίο είναι ουσιαστικά η ζωή του ελαστικού. Κάθε γλύστριμα το ανεβάζει κατακόρυφα. και αυτό στο λέγαμε

- Από παλιότερη συζήτησή μας, το Assetto Corsa υπολογίζει ΚΑΙ στρεπτική ακαμψία πλαισίου!! WOW απλά!! δεν το ήξερα, τέλειο!!!

- αν είχα υπομονή ΙΣΩΣ να αποκτούσα το πλεονέκτημα που πίστευα ότι θα έχω (αν και για 20 γύρους τα medium με μερικές εξαιρέσεις είναι must)

 

στο λέγαμε

- Δεν είναι κακό να βάζεις traction control προς το τέλος της ζωής του ελαστικού. Το κάνουν και οι επαγγελματίες οδηγοί και γιαυτό έχουν και 12 επίπεδα TC τα GT3. Καλό tip

 

Ευχαριστώ!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Από τότε που ενεργοποίησα το dev app "car physics" , το οποίο το έχω συνέχεια ανοιχτό και το συμβουλεύομαι , έχω αρχίσει να κατανοώ κάπως καλύτερα τα tyres/car dynamics και αυτό αποτυπώνεται στους αγώνες που κάνω στο RD, όπου βλέπω συνεχή βελτίωση, όχι τόσο σε απόλυτους χρόνους αλλά στη διατήρηση αυτών.

 

Παράδειγμα από χθεσινό αγώνα με Nissan GTR GT3 @Imola (τα καφέ είναι είσοδος/έξοδος από pit stop για την υποχρεωτική αλλαγή ελαστικών).http://simresults.net/150609-st0

post-46220-0-08587800-1433934974_thumb.j

 

 

Έγινε επεξεργασία από liakjim
Link to comment
Share on other sites

Από τότε που ενεργοποίησα το dev app "car physics" , το οποίο το έχω συνέχεια ανοιχτό και το συμβουλεύομαι , έχω αρχίσει να κατανοώ κάπως καλύτερα τα tyres/car dynamics και αυτό αποτυπώνεται στους αγώνες που κάνω στο RD, όπου βλέπω συνεχή βελτίωση, όχι τόσο σε απόλυτους χρόνους αλλά στη διατήρηση αυτών.

 

Παράδειγμα από χθεσινό αγώνα με Nissan GTR GT3 @Imola (τα καφέ είναι είσοδος/έξοδος από pit stop για την υποχρεωτική αλλαγή ελαστικών).http://simresults.net/150609-st0

attachicon.gifCapture.JPG

 

 

Εγω δεν εχω καταλαβει πως δουλευει ακομα... (χαζος)

Link to comment
Share on other sites

To app είναι το "car physics" και για να ενεργοποιηθεί, πάμε στο assetto_corsa.ini και βαζουμε το ENABLE_DEV_APPS=1.

 

Όταν το ενεργοποιήσουμε, θα δούμε αριστερά πολλές τιμές.

Από την περιγραφή καταλαβαίνουμε τις περισσότερες.

 

Κοιτάμε τα εξής :

 

vk.m front/ rear: virtual χιλιόμετρα. Αυτά μας πάvε στην καμπύλη δεξιά.Οριζόντιος άξονας δλδ στο distance. . Η τιμή αυξάνει φυσικά από τα πραγματικά χιλιόμερα που διανύουμε, αλλά και από άλλους παράγοντες (grain/blistering / τρόπο οδήγησης κτλ).Άρα ΔΕΝ είναι το πραγματικό distance αλλά το distance που ΘΑ έκανε το λάστιχο ανάλογα με την ταλαιπωρία. πχ στα 20χλμ γύρων, άλλο v.km θα έχει κάποιος που πάει σωστά και άλλο και πολύ μεγαλύτερο κάποιος που ταλαιπωρεί τα λάστιχα. 

Φυσικά σκοπός μας είναι η τιμή αυτή να αυξάνει όσο αργά γίνεται. πχ κάνουμε ένα setup , τρέχουμε 10 γύρους, κάνουμε άλλο setup και συγκρίνουμε. Αν οδηγήσαμε το ίδιο (δεν γίνεται) , το πιο φιλικό setup , θα δώσει πιο χαμηλές τιμές.

grain front/rear : κοιτάει μόνο τα αριστερά. Εφόσον τα λάστιχα είναι πάντα στην σωστή θερμοκρασία, η τιμή αυτή θα μείνει κοντά στο μηδέν. Δοκιμάστε με κρύα λάστιχα να κάνετε burnout και θα δείτε τί θα γίνει. πχ το 10.000 σημαίνει 10% grain

blister front/rear : και αυτό κοιτάει τα αριστερά. Όταν τα λάστιχα υπερθερμανθούν , η τιμή αυτή ανεβαίνει.

 

Με λίγα λόγια, προσπαθούμε τα grain/blister να μην αυξηθούν όπως επίσης κ το v.km. Αυτό το κάνουμε με setup/ πιέσεις/ τρόπο οδήγησης/ γόμα.

 

Αυτά.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Χαίρομαι verde που πείστηκες εν τέλει! Τα λέμε σύντομα on track ελπίζω ;)

Απολύτως. Αγνοούσα πλήρως 2 πράγματα: 1) την λειτουργία v.km και το πως επηρεάζεται από grain 2) την ανθεκτικότητα των medium στο παιχνίδι και την απόδοση τους στον χρόνο.

Κλασσικό παράδειγμα ημιμάθειας που οδηγεί σε λάθος συμπεράσματα.. :)

To app είναι το "car physics" και για να ενεργοποιηθεί, πάμε στο assetto_corsa.ini και βαζουμε το ENABLE_DEV_APPS=1.

Όταν το ενεργοποιήσουμε, θα δούμε αριστερά πολλές τιμές.

Από την περιγραφή καταλαβαίνουμε τις περισσότερες.

Κοιτάμε τα εξής :

vk.m front/ rear: virtual χιλιόμετρα. Αυτά μας πάvε στην καμπύλη δεξιά.Οριζόντιος άξονας δλδ στο distance. . Η τιμή αυξάνει φυσικά από τα πραγματικά χιλιόμερα που διανύουμε, αλλά και από άλλους παράγοντες (grain/blistering / τρόπο οδήγησης κτλ).Άρα ΔΕΝ είναι το πραγματικό distance αλλά το distance που ΘΑ έκανε το λάστιχο ανάλογα με την ταλαιπωρία. πχ στα 20χλμ γύρων, άλλο v.km θα έχει κάποιος που πάει σωστά και άλλο και πολύ μεγαλύτερο κάποιος που ταλαιπωρεί τα λάστιχα.

Φυσικά σκοπός μας είναι η τιμή αυτή να αυξάνει όσο αργά γίνεται. πχ κάνουμε ένα setup , τρέχουμε 10 γύρους, κάνουμε άλλο setup και συγκρίνουμε. Αν οδηγήσαμε το ίδιο (δεν γίνεται) , το πιο φιλικό setup , θα δώσει πιο χαμηλές τιμές.

grain front/rear : κοιτάει μόνο τα αριστερά. Εφόσον τα λάστιχα είναι πάντα στην σωστή θερμοκρασία, η τιμή αυτή θα μείνει κοντά στο μηδέν. Δοκιμάστε με κρύα λάστιχα να κάνετε burnout και θα δείτε τί θα γίνει. πχ το 10.000 σημαίνει 10% grain

blister front/rear : και αυτό κοιτάει τα αριστερά. Όταν τα λάστιχα υπερθερμανθούν , η τιμή αυτή ανεβαίνει.

Με λίγα λόγια, προσπαθούμε τα grain/blister να μην αυξηθούν όπως επίσης κ το v.km. Αυτό το κάνουμε με setup/ πιέσεις/ τρόπο οδήγησης/ γόμα.

Αυτά.

Δεν είμαι σίγουρος αν μετράει τα αριστερά ή αν παίρνει μέσες τιμές.. Είσαι σίγουρος; Έγινε επεξεργασία από VeRDeGR
Link to comment
Share on other sites

Ακόμα μια τιμή δίνει απλά έχω την εντύπωση ότι αν έχεις πχ 78 το δεξί και 69 στο αριστερό με grain area κάτω από 70, δεν ανέβαινε.

Χθές ενεργοποίησα το app οπότε είναι μεγάλες οι πιθανότητες να κάνω λάθος

EDIT: Το επιβεβαίωσα. Με τον μέσο όρο υπολογίζει. Αν έχεις πχ στο ένα ελαστικό 72oC και στο άλλο 67oC έχεις grain (σε semislick που κοίταξα). Αν έχεις πχ στο ένα 72oC και στο άλλο 69oC δεν ανεβαίνει το grain.

Έγινε επεξεργασία από VeRDeGR
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.