wolves Σεπτέμβριος 12, 2015 #4101 Σεπτέμβριος 12, 2015 Δεν ξερω αν θα προλαβω την ωρα που μαζευοσαστε.Αν γινουν 2 αγωνες, θα καταφερω μαλλον να λαβω μερος στον 2ο.
panosdimp Σεπτέμβριος 12, 2015 #4102 Σεπτέμβριος 12, 2015 Δεν ξερω αν θα προλαβω την ωρα που μαζευοσαστε.Αν γινουν 2 αγωνες, θα καταφερω μαλλον να λαβω μερος στον 2ο.Τι ώρα σε βολεύει να ξεκινήσουμε το qualify?
wolves Σεπτέμβριος 12, 2015 #4103 Σεπτέμβριος 12, 2015 Ειδικα για αυριο δεν το γνωριζω ακομα, αλλα σιγουρα μετα τις 10+ θα μπω σπιτι.
Anthemius Σεπτέμβριος 12, 2015 #4104 Σεπτέμβριος 12, 2015 Λογικά θα μπορέσω, αλλα γενικά με βολεύει σχεδόν πάντα μετά τις 22.00 - 22.30, μπας και έχουν κοιμηθεί τα γυναικόπαιδα... 1
wolves Σεπτέμβριος 12, 2015 #4105 Σεπτέμβριος 12, 2015 Λογικά θα μπορέσω, αλλα γενικά με βολεύει σχεδόν πάντα μετά τις 22.00 - 22.30, μπας και έχουν κοιμηθεί τα γυναικόπαιδα... αυτο ακριβως 1
akis_z80 Σεπτέμβριος 12, 2015 Author #4106 Σεπτέμβριος 12, 2015 Αν ξεκινήσουν οι κατατακτήριες μετά τις 22.30 και ιδανικά κατά τις 22.45, μπορώ να έρθω και εγώ.Κάντε κάτι ωρέ παιδιά!
panosdimp Σεπτέμβριος 12, 2015 #4107 Σεπτέμβριος 12, 2015 (edited) 21:40 Practice 22:40 Qualify 22:55 περίπου race 12 παρά έχουμε ξεμπερδέψει.Να γίνει έτσι ?Μαζί γράφαμε με τον Ακη, οπότε οκ 5 λεπτά αργότερα όλα Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 12, 2015 από panosdimp 6
GoMaR Σεπτέμβριος 12, 2015 #4108 Σεπτέμβριος 12, 2015 (edited) Μαλλον θα ειμαι εκτος.Ασε που ειναι και αργα για μενα.Δε πειραζει.Το επομενο σουκου , θα τρεξουμε με ανοιχτα παραθυρα πανηγυριζοντας πατωντας και κορνα για τις εκλογες Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 12, 2015 από GoMaR
panosdimp Σεπτέμβριος 13, 2015 #4109 Σεπτέμβριος 13, 2015 ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ IMOLA ITALY AUDI TT CUP P2P Practice 60 min ώρα 21:45Qualify 15 min ώρα 22:45Race 22 laps ώρα εκκίνησης 23:00 περίπου (Γιάννη εσύ είσαι ο αρχηγός κανονίζεις τα των γύρων το 22 είναι ενδεικτικό αν συμφωνείς παραμένει)Grip στο practice 95% αν θέλετε να αυξηθεί για το qualify μπήτε και κάνετε γύρους από την αρχή. Kανόνες αγωνιστικής συμπεριφοράς + Σημαντικό: Αν έχουμε επαφή με άλλον οδηγό και τον βγάλουμε εκτός του παραχωρούμε σε ασφαλές σημείο τη θέση μας. Προσοχή όταν ξαναμπαίνουμε στην πίστα. Ακόμη και αν βγούμε εκτός πίστας από λάθος άλλου οδηγού, αυτό δε μας δίνει το δικαίωμα να μπούμε καρφί στην πίστα και να χαλάσουμε τον αγώνα και των υπολοίπων. Για καλύτερο spatial awareness προτείνεται το Hellicorsa Application Download Xρήση teamspeak . Το password δίνεται από δώ η από το teamspeak . Το σημερινό αυτοκίνητο είναι μια φοβερή επιλογή γιατί διαθέτει το kers το οποίο οι οδηγοί πρέπει να χρησιμοποιήσουν συνετά αν θέλουν να τους βοηθήσει. Επειδή όμως ενδέχεται όπως είπε ο Κυριάκος να δημιουργήσει προβλήματα στην εκκίνηση προτείνω να αρχίσουμε να το χρησιμοποιούμε από τον δεύτερο γύρο. Μια πρόταση έκανα ,ας μας πει όποιος θέλει και τη δική του γνώμη και ιδιαίτερα όσοι έτρεξαν κάποιους αγώνες με το audi αυτοί θα μας φωτίσουν καλύτερα . 1
GoMaR Σεπτέμβριος 13, 2015 #4110 Σεπτέμβριος 13, 2015 Αφήστε τους οδηγούς να τρέξουν όπως θέλουν..αν αντι για kers είχε παραπάνω άλογα, θα λέγατε να μη πατάτε τέρμα γκάζι ; αυτος που θελει να το χρησιμοποιήσει στην εκκίνηση, θα το καταναλώσει και δε θα έχει μετά που ίσως χρειαστεί.Στον δεύτερο γύρο Κάποιος μπορεί να το αδειάσει ολο στην ευθεία και να μη σταματήσει ποτέ. ας φροντίσουν να το καταναλώσουν σωστα. σα το τουρμπο με την λοτους ενα πραγμα 1
gchristod Σεπτέμβριος 13, 2015 #4111 Σεπτέμβριος 13, 2015 22 γύροι είναι πολλοί, τους κάνουμε 21? [emoji14] Πλάκα κάνω Πάνο, εννοιείται συμφωνώ σε όλα, και ο γείτονάς μου ο Κυριάκος έχει δίκιο για το kers, καλύτερα μετά τον 2ο γύρο. Με τους 22 γύρους λες να χρειαστεί και pit stop για λάστιχα? Ας το αφήσουμε προαιρετικό καλύτερα?Επίσης βγήκε 1.3 update: http://www.racedepartment.com/downloads/assetto-corsa-audi-tt-cup-2015-sound-mod-fmod.7248/
panosdimp Σεπτέμβριος 13, 2015 #4112 Σεπτέμβριος 13, 2015 Αφήστε τους οδηγούς να τρέξουν όπως θέλουν..αν αντι για kers είχε παραπάνω άλογα, θα λέγατε να μη πατάτε τέρμα γκάζι ; αυτος που θελει να το χρησιμοποιήσει στην εκκίνηση, θα το καταναλώσει και δε θα έχει μετά που ίσως χρειαστεί.Στον δεύτερο γύρο Κάποιος μπορεί να το αδειάσει ολο στην ευθεία και να μη σταματήσει ποτέ. ας φροντίσουν να το καταναλώσουν σωστα. σα το τουρμπο με την λοτους ενα πραγμα To πρόβλημα κατ εμέ εντοπίζεται στο ότι θά ναι μια παραπάνω ενέργεια για τον εγκέφαλο συν το ότι θα σε δελεάζει να προσπεράσεις από την αρχή εκεί δηλαδή που συμβαίνουν τα περισσότερα και επειδή είναι θέμα οδηγού, από τη μιά το τράξιον και από την άλλη το κερς το οποίο θα το βάζει ο καθένας σε άλλοτε άλλο χρόνο φαντάσου τι έχει να γίνει. Θυμάσαι απ΄ ότι καταλαβαίνω από τη γλώσσα που μου έβγαλες παραπάνω, τι μου έσουρες που έβαλα το λότους χαχχα!! Θυμήσου δεν είμαστε όλοι άλιεν δω μέσα χααχα! 1
wolves Σεπτέμβριος 13, 2015 #4113 Σεπτέμβριος 13, 2015 (edited) ..... φαντάσου τι έχει να γίνει. ελα ξερεις εσυ τωρα.... restart (κανονiστε να ξημερωσουμε απο τα πολλα restart.... ) Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 13, 2015 από wolves 3
GoMaR Σεπτέμβριος 13, 2015 #4114 Σεπτέμβριος 13, 2015 Το θεωρω απο τα πιο ευκολα combos , (ασχετα αν αντιπαθω το αμαξι γιατι τα physics του δε μου αρεσουν) και δε θα επρεπε να μας απασχολει τιποτα..Εχουμε τρεξει σε πολυ πιο δυσκολες συνθηκες και τα εχουμε βγαλει περα.Τωρα για ενα προσθιοκινητο με τελικη 242χμ/ω κανουμε ετσι ; Οταν φωναζα παλιοτερα για τον χρονο των quals οτι ειναι λιγο και πρακτικα στα 15λεπτα εχεις πχ μια προσπαθεια αν σου τυχει καποιος αργος στον γυρο σου , μου λεγατε ειναι στρατηγικη και το ποτε θα βγεις..Ε , δειτε το σαν στρατηγικη και το ποτε θα χρησιμοποιησεις το kers. Αυτος που θα χτυπησει στην πρωτη στροφη χωρις kers , θα ειναι και ο ιδιος που θα χτυπησει με kers. Απο την αλλη οτι αποφασιστει. 1
panosdimp Σεπτέμβριος 13, 2015 #4115 Σεπτέμβριος 13, 2015 Οτι πει ο Ιωάννης δικό του το combo.No restarts ok ολα pro. 1
kyr.. Σεπτέμβριος 13, 2015 #4116 Σεπτέμβριος 13, 2015 (edited) αν παρουμε ως δεδομενο την f1 πχ drs επιτρεπεται απο τον δευτερο η τριτο γυρο,το οποιο drs στην f1 εχει αμεση σχεση με τις προσπερασεις..ο λογος πανω κατω ειναι αυτο που αναφερει ο πανος,φανταστειτε τι θα γινοταν στο πρωτο γυρο αν πηγαιναν ολοι μαζι με ανοιχτες αεροτομες Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 13, 2015 από kyr.. 1
gchristod Σεπτέμβριος 13, 2015 #4117 Σεπτέμβριος 13, 2015 Επειδή τότε εγώ το είχα πει στον gomar για τη "στρατηγική" του quali, θα του πω και τώρα ότι το p2p για το audi irl δεν ειναι ελεύθερο, αλλα εφαρμόζονται ειδικοί κανόνες ανά πίστα πχ για τη διάρκεια και τα sections που "ανοίγει" Εδώ όμως επειδή δεν μπορούμε να το ελέγξουμε, το να μην χρησιμοποιηθεί στον 1ο γύρο ας έχει μορφή απλού recomendation. Ειδικά αφού δεν θα έχουμε restart. Τώρα αν κάποιου το δάχτυλο "γλυστρίσει" και πάει στο κουμπάκι στον 1ο γύρο δεν θα τον μαλώσουμε. Γι'αυτό υπάρχει το κάρμα 1
wolves Σεπτέμβριος 13, 2015 #4118 Σεπτέμβριος 13, 2015 φανταστητε τι θα γινοταν στο πρωτο γυρο αν πηγενανε ολοι μαζι με ανοιχτες αεροτομες θα αρχιζαμε να ξαναβλεπουμε f1? Αυτος που θα χτυπησει στην πρωτη στροφη χωρις kers , θα ειναι και ο ιδιος που θα χτυπησει με kers. Αυτο ισχυει... Λιγη προσοχη και ολα θα πανε καλα χωρις restart. 22 γυροι ειναι, δεν ειναι αναγκη να νικησετε απο την πρωτη στροφη. Ελεος...... 4
akis_z80 Σεπτέμβριος 13, 2015 Author #4119 Σεπτέμβριος 13, 2015 Τα restarts μόνο σε περίπτωση προβλήματος server ή κάποιου τυχαίου lag είναι θεμιτά. Για οποιοδήποτε οδηγικό λάθος που μπορεί να οδηγήσει ακόμα και σε καραμπόλα 10 αυτοκινήτων δεν πρέπει καν να το σκεφτόμαστε για επανεκκίνηση. Όποιος είναι απρόσεκτος-άτυχος ας συρθεί στα pits να κάνει επισκευές και better luck next Sunday 3
PeGe Σεπτέμβριος 13, 2015 #4120 Σεπτέμβριος 13, 2015 Καλησπέρα και από εμένα παιδιά. Είμαι καινούριος στο Assetto. Θα κάνω μία προσπάθεια σήμερα το βράδυ να σας ακολουθήσω, με μεγάλη προσοχή πάντα, ελπίζοντας να μην χαλάσω τον αγώνα κάποιου. Έχω μελετήσει και τις σχετικές οδηγίες. Μία γρήγορη ερώτηση μόνο: Υπάρχει κάποια φωτεινή ένδειξη που να δείχνει πότε το KERS είναι φορτισμένο και πότε όχι ? Ευχαριστώ πολύ και καλό αγώνα σε όλους ! 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now